úterý 6. srpna 2013

Pomocníci na celulitidu od Ryoru

Poslední dobou zjišťuju, že se vyžívám v používání tělových peelingů. Nevím proč, ale je mi strašně příjemné, jimi doslova hoblovat a masírovat kůži. V koupelně jich mám hned několik (stejně tak jako rozepsaných článků o nich) a dneska bych vám chtěla představit jeden z nich. A nezůstanu jen u peelingu, ale i jeho kamaráda - gelu proti celulitidě s břečťanem od Ryoru. 


Tělový sprchový peeling (200 ml) - koupíte např. zde nebo v drogeriích za 95 Kč

Peeling má asi tak střední hrubost, tedy není úplně jemný (jako např. ten od Eveline, který byl v Ladyboxu) a není ani ultra hrubý. Nevadí mi ani ty úplně hrubé, mám pak lepší pocit, že jsem ze sebe pořádně "sedřela" starou kůži :) Parfemace je příjemná, decentní, nic konkrétní z ní ale necítím. Balení je do sprchy ideální a praktické. Celkem mu nemám co vytknout a jsem s ním spokojená. Kdyby byl navíc s olejem, asi bych ho pasovala na peelingového krále koupelny. Takhle patří "jen" mezi moje oblíbence a o mém top si přečtete někdy příště :)




Břečťanový gel proti celulitidě (200 ml) - koupíte např. zde nebo v drogeriích za 107 Kč

Na nic, co by údajně člověka zbavilo celulitidy příliš nevěřím. Kosmetické přípravky můžou vzhled mírně vylepšit, ale pokud máte pomerančovou kůži v genech a nic neděláte, na pozadí vám (nám) bude trůnit i nadále. Co ale kosmetikou vylepšit můžete, je povrch kůže, její hladkost, jemnost či trocha té pevnosti. A to tenhle gel opravdu dokáže. Dolíčky z mých stehen nevymazal a žádný jiný krém to těžko někdy udělá, ale dokázal kůži jemně vypnout a trochu zpevnit. Čili se celkový dojem trochu zlepšil a na omak výrazně zpříjemnil. Je fakt, že i přítel si všiml, že mám nějaké "jiné" nohy :) Prý takové hebké, tak mu to budu věřit. Přitom bych to do gelu neřekla, že takhle pěkně kůži vyhladí a vypne. Rychle se vsakuje, není mastný, nelepí a je velmi lehký. Na kůži skoro až jemně chladí. Parfemace mi nepřijde extra líbivá, ale na druhou stranu mě nijak neobtěžuje. Těžko říct, jestli je tohle vůně břečťanu :) Každopádně po nějaké době používání vidím a hmatám jisté pozitivní výsledky. Nesmíte samozřejmě čekat, že vám nějaký krém vyžehlí nohy do hladka a jedinou námahou bude krém rozetřít. To by bylo lehce naivní, ale věřím, že na to většina z vás bude mít podobný názor :)






Peeling je velice příjemná záležitost, ale není to must-have. Spíš pokud stále hledáte nějaký nový a nevyzkoušený, tak budiž vám tento inspirací, co třeba jednou vyzkoušet :) Tělový gel mě nadchnul o něco víc a moje nohy a pozadí jsou spokojené. Na gelu se mi kromě jiného líbí fakt, že se opravdu rychle vsákne a nijak nelepí. To beru jako velké plus :)

Znáte tyto produkty? Jaký je váš oblíbený tělový peeling? :)


PS: děkuji Ryoru za poskytnutí produktů k recenzi

25 komentářů:

  1. Tak ja miluju zrovna ten od Eveline,krasne voni a uz mam doma plne baleni:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud to je tak dobré, jak vypadá už jenom ten obal, tak to je vážně super :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  3. Ten břečťanový gel je vážně nesmrtelný. Pamatuji si, že ho mamka měla v koupelně tak před 10 lety. No a nedávno jsem na něj narazila v Rossmanu, tak jsem jí ho vzala znovu a je sním moc spokojená =)

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám ani jeden z těchto produktů, ale vím že ryor je supr :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na tohle duo slyšela spousty chvály, ale víceméně mě takovéhle výrobky nechávají chladnou. Vyzkoušela jsem jich hodně a přišlo mi, že to nic nedělá. Tak se občas celá ohobluju obličejovým peelingem a zbude mi víc peněz na pečujicí kosmetiku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Charmedka: mě voní, ale mám raději hrubší a ten od Eveline mi přijde moc jemný :)

    Veronicca: přesně :) taky mi přijde, že ho kdysi používala i moje mamka a stále je stejný :)

    Anna Ananasová: četla jsem taky poměrně dost pozitivních ohlasů, takže jsem ráda, že se můžu zařadit do zástupu spokojených spotřebitelů :) ale beru, že pro někoho jsou tělové peelingy trochu zbytečnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jemny jo? Me to prijde docela drsny,ale tak mozna jsem poradne drsny jeste nemela:D Me se libi,ze voni,peelingujeva jeste je na celulitidu. Na tu jsem do ted mela jen mleka.

      Vymazat
  7. já jsem spokojená s Minceur Detox od Rochera, ale vzhledem k jeho ceně potřebuju najít nějakou levnější náhradu. je sice hodně jemný a to mi vyhovuje víc, ale nebráním se ani hrubšímu, asi ten Ryor zkusím, jejich věci jsou mi hodně sympatické :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento gel dříve používala mamka a i já. Rozmazala jsem si ho po stehnech a pak si je ještě namasírovala tím "masážítkem":D a musím říct, že mi to fakt pomohlo, ale musí se to dělat pravidelně, ale ten krém je fakt dobrý:)
    Já miluju peeling od Yves Rocher, Tradition de Hammmam, obsahuje meruňková jadérka a arganový olej a po použití se už po koupání nemusíš mazat:)Je fakt úžasný:)

    OdpovědětVymazat
  9. gel proti celulitidě mám, ale nemažu se s ním. pokud ale tvrdíš, že mohu čekat nějaké poztiviní, byť i nepatrné výsledky, tak zase pěkně začnu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten břečťanový krém jsem chtěla už dlouho vyzkoušet a málokde nějaká kloudná recenze :)) Takže díky.
    Já jsem byla maximálně spokojená s Nivea My Silhouette!. Ten gel překrásně voněl, nelepil, zpevnil a nohy božsky vyhladil. A oni ho ti darebáci přestali vyrábět :((

    OdpovědětVymazat
  11. Nemůžu si pomoct, ale nevidím v tom složení ten břečťan. Jen nějaký extrakt z planktonu???

    OdpovědětVymazat
  12. Peeling bych si asi nekoupila. Ale gel vypadá suprově :D

    Můj blgo :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já si na peeling moc nepotrpím. Nyní mám v koupelně od Oriflame Milk and Honey, který vydrhne jedna báseň a taky zkouším od Bourjois.

    OdpovědětVymazat
  14. S celulitidou teď bojuju, není to sice nic drastického, ale já ji tam vidím :D
    Takže díky za tip, určitě vyzkouším :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. S peelingy to mám přesně naopak - vyhýbám se jim dokud to jde... Není mi to prostě příjemné, mám pocit, že kůži zbytečně dráždím a poškozuji... V zimě se občas zbavím šupinek na obličeji, na nohy používám lufu, občas se s ní jemně namasíruju celá... Břečťan zní hezky. Veronika

    OdpovědětVymazat
  16. : Chemical Cat: já jo - Hedera helix. Veronika

    OdpovědětVymazat
  17. Chemical Cat: Hned na třetím místě je Hedera helix :)

    OdpovědětVymazat
  18. Výrobok a aj design obalu ma naozaj zaujali. Budem si musieť po ne zbehnúť :P

    OdpovědětVymazat
  19. Já si žádné takové výrobky na celulku nekupuji, je to zbytečné. Raději si vezmu brusle a vyrazím ven:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  20. Nedávno jsem pořídila mořskou houbu místo peelingu. Některé docela vysušovaly a takhle mám svoje oblíbené sprcháče a oškrábe mě houba :-))). Ten gel jsem měla asi tak před 10lety, kdy jsem řešila kalhoty, co teď nosí moje mamka. Od té doby jsem se zamilovala do sportu a ani po miminu pomeranče nenosím :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já se celulitidy zbavila, až když jsem přestala užívat hormonální antikoncepci. A na doporučení kamarádky jsem začala ve sprše používat takovou tu drsnou rukavici na mytí a po sprše masážní olej Celulinie od Saloosu. Musím říct, že ten olej je zázrak, vždy pomohl a nejen mě :)

    OdpovědětVymazat
  22. já celulitidu (díkybohu) nemám, protože cvičím. vždycky když jsem přestala cvičit na delší dobu (měsíc a víc) tak jsem zpozorovala že na ní začínám mít náběh tak vždycky jsem začla opět cvičit aspon na nohy :D nojo, chlapi to maj zas lepší :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Břečťanový gel znám a mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti. Asi před deseti roky jsem si "spravovala figuru" a dvakrát denně, vždy po cvičení kalanetiky a po osprchování, gel použila a navíc ho roztírala takovým umělohmotným masážním udělátkem. Drželo mě to asi dva měsíce. Zhubla jsem přes stehna 8 cm a pokožka byla úžasně vyhlazená.
    Musím ale podotknout, že tehdy s tím cvičebním programem, by byly výsledky stejné i kdybych se mazala obyčejnou Indulonou.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)