sobota 31. srpna 2013

Podzimní limitované lahůdky

Pro někoho je na podzim ještě možná brzy a léto pro něj nekončí, ale mám tu pro vás malou ochutnávku toho, co nás na podzim čeká. A nemyslím tím samozřejmě opadané listí a deštivé počasí, ale kosmetické lahůdky z parfumerií. Většina luxusnějších kosmetických značek si pro nás chystá limitované kolekce a dneska bych vám ráda ukázala podzimní limitku Clarins, která má jméno Graphic Expressions a nové produkty, které se brzy objeví ve stálé nabídce.




Graphic Expressions face&blush powder - 990 Kč

Tento pudr zmatní, sjednotí tón pleti a lehce jí projasní. Z celé kolekce se mi líbí asi úplně nejvíc. Mám pro Clarins limitky celkem slabost a zvlášť pro jejich pudry a tvářenky, takže jedním očkem po pudru pokukuju. Na paletku v akci se můžete podívat např. zde.




Graphic Expressions Eye Quartet Mineral Palette - 1040 Kč

Čtveřice minerálních očních stínů v barvách podzimního lesa mě nenadchlo tolik, jako předchozí limitka, ve které byly naprosto boží zlaté stíny. Ale i tak si myslím, že je na první pohled velmi líbivá. Paletku v reálu můžete vidět např. zde




Tyto dva produkty jsou jako jediné kusově omezené a do stálé kolekce se nezařadí. Ovšem Clarins připravil další podzimní novinky, které se stanou součástí stálé nabídky.


Khol Eye Pencil - 400 Kč

Multifunkční tužky na oči, které se dají použít jako klasická linka nebo se dají rozmazat jako oční stíny. Se štětečkem se dají nanášet i oční stíny, složení tužek je obohacené o intenzivní pigmenty a respektuje citlivou oblast kolem očí.





3 dot liner - 590 Kč

Tento produkt vzbuzuje asi trochu rozporuplné názory, jestli je to úplná blbost nebo šikovná vychytávka :) Já jsem na podobné věci asi příliš levá, takže nic pro mě. Pokud netušíte, jak tato věc vypadá, tak věřte, že je to jako fix na oči, který mi tři hroty. Těmi si "tečkujete" barvu mezi řasy, čímž je opticky zahustíte nebo tečky spojíte do oční linky.





Rouge Prodige (580 Kč) a Joli Rouge (540 Kč) rtěnky mají celkem 5 nových odstínů v nabídce





Instant Light Eye Perfecting base (590 Kč)

Zaručuje dlouhodržící oční make-up, vyhlazuje a sjednocuje oční víčka. Oční make-up se lépe nanáší a déle vydrží. Báze obsahuje projasňující 3D pigmenty, mikro absorpční částice proti vodě a kožnímu mazu.








Be Long Mascara - 600 Kč

K dostání bude verze 01 Intense black a 02 Intense Brown (pouze limitovaná edice). Tato řasenka nejen okamžitě řasy prodlouží, ale zároveň stimuluje jejich růst. Navíc je i kartáček poměrně inovativní - je ve tvaru turbíny, aby uchopil všechny řasy od kořínků po konečky. Špička kartáčku má drobné štětinky pro optimální nanášení řasenky na konečky řas. Na řasenku v reálu se můžete podívat např. zde









Instant Concealer (15ml) - 690 Kč

Korektor s fluidní texturou, který minimalizuje tmavé kruhy a prosvětluje oční okolí. Textura je obohacená o aloe vera a kofein, který je známý pro své odvodňovací účinky. K dostání bude ve třech odstínech:

- yellow beige
- pink beige
- orange beige




A na závěr jedna lahůdka a malý náhled do vánoční kolekce Clarins. Tuto paletku jsem vám ukazovala už na facebooku a myslím, že vzbudila celkem velké sympatie a hodně z vás se líbila. Objeví se někdy na přelomu listopadu a prosince a až budu mít info o ceně a další podrobnosti, tak vám dám určitě vědět. Zatím toho víc nevím. Teda kromě toho, že vím, že tuhle paletku chci :)

Z podzimních novinek mě nejvíce láká paletka na tvář a nový korektor. Určitě oboje omrknu v parfumerii. No a před Vánoci budu doufat, že si jednu paletku ukořistím pro sebe, protože vypadá prostě nádherně! Pro Clarins trochu netypicky design i barvy, ale o to víc se mi líbí. Trochu mi evokuje Naked paletky. 

Co se z chystaných novinek nejvíce líbí/nelíbí vám? Chystáte si něco z toho pořdit? :)

PS: všechny fotky z jsou z PR materiálů Clarins

29 komentářů:

  1. Ježíš ta paletka!!!!!!
    Chciiiiiiiii

    Jinak tečkovátko mi přijde ok, klidně bych ho používala, ale zase po něm tak netouzim, rozhodně to pro mě není must have:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední paletka mě zaujala nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Posledná paletka je úplne fantastická! Inak ma zaujala ešte aj kefka novej riasenky a nové ceruzky. Už viem, na čo asi miniem prvú výplatu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nebýt blogerské masáže tak o značně Clarins ani nevím, schválně se zkusím zeptat kamarádek nesledující kosmetické blogy jestli o této značce někdy slyšeli a nebo od ni něco vlastní :)) Aniž bych měla nějaký konkrétní důvod tak je mi tato značka nesympatická, kdyby se článek jmenoval Podzimní lahůdky Clarins tak ho ani neotevřu..

    OdpovědětVymazat
  5. Color Beam: moje reakce na paletku byla stejná :) Ale tečkovátko mě nechává chladnou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzanka: Mě řasenka přijde taková hodně hi-tech :) Celkem jsem zvědavá, až se objeví, jak to bude vypadat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Agnes: tak nevím jak ty, ale já si žádné blogerské masáže nevšímám :) Asi nesleduju ty blogy, co ty :) Clarins je podle mě stejně známá jako jiné high end značky,akorát se o ní v ČR tolik nemluví. Rozklikni si nějaké anglické blogy a uvidíš, co je masáž :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta paletka je naprosto dokonalá.Všechny barvy jsou nádherné.Myslím,že značka Clarins žádnou masáž nepotřebuje,ale bude jí potřebovat moje peněženka...Rendy..ty vždycky vytáhneš králíka z klobouku...Mám moc ráda jejich tvářenky,stíny a díky Tobě i bronz.pudr Splendours.Vlastně hned po Guerlainu mám pro Clarins trochu slabost..takže ani ten Graphic pudr mě nenechává chladnou.Takže velmi sdílím Tvou slabost...

    OdpovědětVymazat
  9. hodně mě zaujal korektor na kruhy pod očima a ten pudr. naopak řasenka vůbec, tyhle moderní plastové kartáčky mě nechávají chladnou, nějak k tomu nemám důvěru a žádný mi hezky řasy nenamaloval, a to je mám dlouhé a husté od přírody

    OdpovědětVymazat
  10. tak tu paletku chci i ten pudřík na začátku =)

    OdpovědětVymazat
  11. Ach Rendy proč mi to děláš? Já podzim miluji! :) A skoro vše bych si koupila! :D :) Jinak 3 dot liner mám doma a je skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ocne tiene a puder vyzeraju perfektne. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Oooo, chci tu poslední paletku!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Poslední paletka je fakt krásná a i ta prostřední temně fialová rtěnka! No jasně, že bych ji nenosila, ale stejně se mi líbí :D Jsem v tomhle hrozná :))

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujal mě ten tříbodový liner, ale také s těmito věcmi neumím zacházet, linky mám, ale nepoužívám je :) Ale inspirovala jsi mne aspoň k tomu, že si tekuté linky zkusím trochu naťupkat mezi řasy ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak za tímhle si určitě dojedu do Prahy! Moc se mi líbí ten pudr, rtěnky a asi nejvíc ta paletka! Tu prostě musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  17. na pohled všechno moc hezke! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná paletka! Škoda, že je pro mě tahle značka moc drahá. :(

    OdpovědětVymazat
  19. Chtěla bych tu poslední paletku, je nádherná! :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  20. ta posledni paletka je fakt hodne zajimava. Nebylo to teckovatko uz nekdy loni nebo zacatkem letosniho roku u jine znacky? Nevidim to poprve.

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy a ostatni holky, co soudite o kvalite stinu Clarins? K cemu byste ji prirovnaly? Protoze ta paletka je proste pro me MUST HAVE, miluju vsecky odstiny ruzove a fialove, vsecky od pink az po temne fialovou. Jen jsem se zarekla, ze budu kupovat jen kvalitu...

    OdpovědětVymazat
  22. Holky, k te paletce: http://www.britishbeautyblogger.com/2013/08/clarins-limited-edition-mineral-palette.html
    :((((

    OdpovědětVymazat
  23. Pudr se mi líbí moc a taky ten rozjasňovač v tužce. Docela by mě zajímalo, jak to funguje, ale zase na oči to množství v tužce bude hned pryč. Jsem zvědavá na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Aaach, ja som neodolala a obdarovala sa.. Blush&face powder a Forest očné tiene sú už na ceste ku mne.. :)
    určite na ne napíšem recenziu!

    http://aboutthatjazz.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy, no tys mi zase namlsala.
    Jediný co chci je ta vánoční paletka, óóó jak je božská! Tu musím mít i kdyby na chleba nebylo!

    OdpovědětVymazat
  26. oh bože tu paletku chci!!! nádhernější jsem nikdy neviděla.. akorát se bojím ceny skutečně moc :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)