pondělí 26. srpna 2013

Palmolive Mediterranean řada sprchových gelů a mýdel

Nová řada sprchových gelů a mýdel Palmolive Mediterranean si žádá i nový efekt na blogu. Aneb vítej první gifko :) Řekla jsem si, že vás nemůžu ochudit o ten pocit otevřít tahle pěkně zabalenou zásilku, tak se vám to snad bude líbit. Palmolive za nás procestovalo Středomoří a přináší nám vybrané vůně, které jsou pro tuto oblast typické a ty vám blíže představím. I když s tou středomořskou vůní to u mě nebude tak žhavé :)



Tady máme všechny aktéry pěkně pohromadě


Jelikož se sprchové gely liší jen parfemací a jinak jsou stejné, tak bych jejich hodnocení udělala hromadně. Konzistence je krémová, dobře pění a kůži nevysušuje. Kromě vůně mezi nimi rozdíl necítím a vyhovují mi. Ono taky co víc psát o sprchovém gelu, že? Buď se mi líbí a voní mi a nebo ne. Nic moc mezitím není :)



Sprchový gel s esenciálními oleji z růže z Turecka a vůní konvalinek (růžový)

Růže ani konvalinka mi Středomoří tedy příliš nepřipomínají, takže mě tato parfemace trochu překvapila, ale tak co :) Růže je po staletí využívána v aromaterapii, díky svým antidepresivním účinkům a vůni. Konvalinka zase podle všeho symbolizuje návrat ke štěstí, takže je to taková rozkošná dvojka :) Vůní mi připomíná taková ta růžová mýdla, co se vozí jako dárek z Bulharska. Kdybych měla hodnotit vůni, tak si růžovka vysloužila 2.místo.


Sprchový gel s výtažky z arganového oleje z maroka a mandlového květu (červený)

Tuto verzi bude znát asi nejvíce z vás, protože se objevila v nedávném Ladyboxu. Musím říct, že už v té době mě jeho vůně vážně uchvátila a strašně se mi líbí. A přitom se podobné (spíš trochu orientální) vůně vymykají mým běžným zvykům :) Arganový olej se vyrábí výhradně z ořechů arganovníku v polopouštních oblastech Maroka a je bohatý na vitamín E a mastné kyseliny. Díky tomu má hojivé účinky a zabraňuje stárnutí pokožky. Mandlový květ má zase hydratační a antioxidační účinky. Co se týče parfemace, tak mi přijde bezkonkurenčně nejlepší z těchto tří a Středomoří mi připomíná nejvíce. Voní sladce, malinko orientálně.


Sprchový gel s výtažky z broskví z Itálie a jahod (žlutý)

Tato verze se mi ze všech líbí asi úplně nejméně. Středomořskou oblast mi tedy nepřipomíná vůbec a vůně broskví a jahod se mi dohromady nelíbí. Broskve mají zjemňující účinek a obsahují hodně vitamínu C. Jahody jsou známé zase svými antioxidačními účinky a obsahují také vysoký podíl vitamínu C. Pro mě rozhodně třetí místo.





Složení sprchových gelů v pořadí žlutý - růžový - červený:




Tekutá mýdla na ruce mají stejnou krémovou konzistenci i parfemaci jako sprchové gely, takže tady není celkem prostor pro sáhodlouhé hodnocení. Opět se mi více líbí verze s arganovým olejem a mandlí :) Balení je praktické, pumpička funguje, tak jak má a mýdlo ruce nevysušuje.


Složení tekutého mýdla:



Z celé řady se mi líbí nejvíce červená verze, která mi svou parfemací vyhovuje maximálně. Ovšem ani jeden z těchto gelů nemá na mého několikaletého favorita - Palmolive Thermal SPA Mineral Massage (modrý gel s peelingovými zrníčky). Tomu se asi nevyrovná nic :) Pro něj si do drogerie chodím nejčastěji a patří už tak trochu mezi mé svaté grály.

Předpokládám, že část z vás má vyzkoušený minimálně ten z Ladyboxu,tak se nebojím zeptat, co vy na to? Případně jestli máte zkušenost s jinými parfemacemi, tak se podělte o své tipy. A taky by mě zajímalo, jestli vám výše zmíněné vůně připomínají Středomoří? :)

A ještě tip pro vás: pokud máte Teta kartu, tak teď si můžete vytisknout kupon na 50% slevu právě na značku Palmolive. A to se vyplatí, takže hurá do drogerie :)




PS: děkuji Palmolive za poskytnutí mýdel a gelů k recenzi

16 komentářů:

  1. zrovna dneska si půjdu koupit mýdlo na ruce na dovolenou, tak sáhnu asi po tom s meruňkou, ty já moc ráda :) Sprcháč z LB jsem ještě nezkoušela, mám sprcháčů asi milion doma a nevím, co s nima :) ale jsem za něj ráda, chtěla jsem ho vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  2. Palmolive sprch. gely jsou dobré :-) Akorát do šamponů už bych nešla, dělají se mi po nich lupy :((

    OdpovědětVymazat
  3. Podla tvojej recenzie vyzeraju byt tie sprchovove gely fajn, aj ked teda popravde sa toho na nich naozaj neda vela zrecenzovat a ja sama sa vzdy tiez rozhodujem na zaklade vone. Po tychto sa poobzeram, ked sa mi minu tie co mam momentalne rozpouzivane. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. wow tomu sa hovori nadielka! Inak asi nevies ci Teta karta existuje aj na Slovensku? Lebo tu akciu by som urcite vyuzila!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten broskyňovo jahodový mám a vonia skvelo, som s ním spokojná :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí také ta červená verze, voní mi nejlépe

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám strašně ráda ten modrý s peelingovými zrníčky, zvlášť na léto je jak dělaný! Na zimu mám ale raději krémové sprchové gely, a jelikož zima už se bohužel blíží, asi si pro nějaký zajdu - když už mám tu Teta kartu, ta sleva se opravdu vyplatí (děkuji za typ! :)). celkově mě ta značka dřív vůbec nelákala ale po tom co jsem si koupila Thermal SPA Mineral Massage se můj názor docela změnil :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ten červený z Ladyboxu a jsem spokojená :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se líbí ten s broskví. Vůbec ulítávám na broskvích a meruňkách - nejdřív kvůli dětské kosmetice, kterou kupuji Juniorovi a potom taky to léto a meruňkové knedlíky :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem si tenhle sprcháč pořídila, protože ladybox jsem neobjednávala, ale chtěla jsem jej vyzkoušet, nejvíce mi voněl ten Maroko, tak jsem z něj nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  11. jojo sprcháče Palmolive já moc ráda, a ten co byl v Ladyboxu je opravdu úžasný a taky mi voní nejvíc!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Mmm..celkem lakave :) ale vubec se mi nelibi obal..a ten u me (myslim u sprchovych gelu) take dost rozhoduje :) tohle je jakoby.. stare :D nevim jak to rivt..ta vybledla zluta je hrozne oskliva :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ten z Ladyboxu a už se těšim na vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  14. Thermal SPA je ze všech nejlepší ale červenou verzi určitě zkusím..

    OdpovědětVymazat
  15. tak ta mýdla na ruce u nás nikde nemají :(

    OdpovědětVymazat
  16. měla jsem díky Ladyboxu ten sprcháč právě, a byla jsem s ním spokojená :) klidně bych vyzkoušela i zbylé dva!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)