pátek 2. srpna 2013

Nový štětec do rodiny Real Techniques

Rodina Real Techniques přijala do svého klanu dalšího člena. Růžový a huňatý Setting Brush už dorazil před nějakou dobou a začlenil se do rodinky báječně. Má rád svoje sestřičky i bratříčky a já si ho také oblíbila :)


 



Porovnání - Setting brush a Blush brush


Setting Brush - kupovala jsem zde za 249 Kč. Oficiální info zde

Štětec jsem tentokrát koupila přes český eshop, protože se mi nechtělo čekat na doručení ze zahraničí. Poštovné bylo zdarma a k nákupu klasicky několik vzorečků na vyzkoušení. 

Štětce RT asi není nutné znovu představovat, bylo toho o nich napsáno už tolik, že by vás to nudilo :) Pokud by vás zajímaly články, o všech ostatních RT štětcích, které mám, tak se mrkněte ZDE. I tento štětec je vyrobený ze syntetického taklonového vlákna a je ultra jemný. Pro porovnání velikosti přidávám pár fotek s ostatními štětci. Setting brush můžete používat např. na zafixování korektoru pudrem, na rozjasňovač nebo klidně i tvářenku nebo konturování. Záleží, co vám vyhovuje a k čemu vám bude nejlépe sloužit. Štětec je poměrně drobný a na konci trochu do špičky, takže se s nim dostanete do méně dostupných míst a záhybů. Vypadá trochu jako větší a huňatější blending brush.






Štětec nejčastěji používám k zafixování korektoru pod očima. Jeho um doplňuje fixační pudr Powderflage od Benefitu. Na tyto účely slouží perfektně a má ideální velikost. 



Asi bych se opakovala, kdyby vám říkala, že mám RT štětce ráda, že jsou cenově dostupné a kvalitní :) Všechno stále platí a můj názor se nezměnil. Pro štětec nacházím využití každý den, protože když pořádně korektor pod očima zafixuju, neslává se do linek a vydrží na svém místě celý den. Přiznám se, že na rozjasňovač používám trochu větší štětec a tento mi na rozjasňování tolik nevyhovuje. Ale je to každého věc, na co štětce používání a není třeba se držet nějakých škatulek a doporučení :)

Dost ještě přemýšlím o Expert face brush, tak budu ráda za vaše doporučení nebo zkušenosti s ním :)

Máte nějaký štětec RT samy doma? Líbí/nelíbí se vám? :)

20 komentářů:

  1. Expert face brush byl můj úplně první štětec od RT. Z osobní zkušenosti tedy rozhodně doporučuji. Nejdříve jsem jej používala pouze na tvářenku nebo bronzer, nedávno jsem s ním zkusila nanést make-up a od té doby jej nepoužívám na nic jiného. Make-up se mi s ním nanáší mnohem lépe než štetci Hakuro H51 (ten s rovně zkosenými štětinkami). Tanya Burr si Expert brush oblíbila také na make-up a já už chápu proč. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Setting brush mam taky a moc ho miluju. Nejradeji na pudr pod oci.

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně lidí si tyto štětce chválí :) Já si je chci taky časem pořídit .. myslím, že je to dobrá investice

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem si koupila rovnou dva, jeden na tvářenku a druhý face expert, už se těším, až je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám setting, blush a i Expert Face brush, hodí je jak na makeup (na který asi není určený, ale mně se s ním zapracovává nejlépe), tak i na tvářenku, bronzer, je zase takový univerzální a já o za sebe doporučuji! Jdi do něj! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si nedávno pořídila RT duo fiber collection a musím říct, že jsou to snad nejlepší štětce od nich. To, co s make upem udělají na obličeji je velká a hlavně přirozená paráda.. Podle mě jsou to hodně dobré štětce za super ceny.. nedám na ně dopustit... :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám expert face brush a i tu zlatou sadu. Expert face používám kdykoli na nanášení makeupu, a nemůžu si ho vynachválit :) mám ho vyzkoušený na klasickém tekutém makeupu a pak i na "gelovém" a na oba je opravdu skvělý :) takže já můžu jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na nějakého krasavce z Real Techniques si brousím zuby už dlouho, ale nevím, který by byl nejlepší na minerální make-up.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem s ním spokojená. Mini recenze zde - http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/10/real-techniques-expert-brush.html :) I když psolední dobou na CC používám pouze prsty. Ale na make-up j tenhle báječný :)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá moc pěkně! :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Experta jsem si také pořídila a musím říct, že je fakt fajn, nejčastěji s ním nanáším tekuté make-upy, či krémové tvářenky... Mohl by být o chlup větší, ale zase takhle se s ním perfektně pracuje i v očním okolí a tak ;)

    OdpovědětVymazat
  12. RT mám , jsem velice spokojená. Taky jsem chtěla Expert face brush, ale nakonec jsem si objednala Flat Top od Petry. Srovnání zde: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/06/stetec-petra-lovely-hair-flat-top.html

    OdpovědětVymazat
  13. Mám zálusk na štětec na tvářenku, tak si ho konečně někdy budu muset objednat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Po Setting brushi koukám už docela dlouho a ráda bych ho vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  15. mám právě zatím jen expert a dokonce dva, je super, určitě si ho kup.

    OdpovědětVymazat
  16. Štětec vypadá vážně luxusně:-), uvažuji o koupi několika štětců této značky, vypadají opravdu kvalitně a ještě za dobrý peníz:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. zrovna včera mi odešel balíček z iHerb s tou třídílnou travel essentials sadou :) tak se už moc těším, až mi přijde!

    OdpovědětVymazat
  18. Mám RT na pudr a tvářenku a zrovna po tomhle také ještě koukám! Nemůžu si ty štětce vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  19. Také si brousím zuby na RT štětce na řadu Core. Ten exper face brush je super mám ho doma. A celkově RT štětce mám moc ráda. A E-shop moje šminky je super! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak já teď nevím.. už dlouho se na nějaký štětec chystám, ale vůbec se v tom neorientuji.. nejprve se mi líbil jeden z YR (přírodní štětiny), teď jsem pokukovala po jiném od Dr.Hauschky (taky přírodní), ale teď jsi mi asi zlákala - tenhle je cenově nejdostupnější a jestliže je ultra jemný a takhle multifunkční tak si určitě budeme rozumět :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)