neděle 4. srpna 2013

Novinky a akce z drogerií


Přeji krásnou neděli všem :) Já jsem před vedrem prchla zase z Prahy, protože je to tam trochu k nevydržení.Ještě než jsem odjela, stihla jsem cestou pořídit pár fotek novinek z drogerií a nějaké ty akce. Zašla jsem jak Rossmanna, DMka i Tetu, tak snad to bude k něčemu pro většinu z vás.


V Rossmannu jsem si všimla těchto odličovačů. Mám pocit, že mají nové balení a vždycky, když je vidím, tak si říkám, že bych si ten dvousložkový koupila a vyzkoušela. Pak mě to ale přejde a zůstanu věrná svému milovanému YR :)


Ve stojanu Catrice je změn a novinek asi nejvíce. Trochu se zase měnil sortiment a objevilo se pár zajímavých věcí. Jednou z nich jsou i "chubby sticky". Zatím žádný kupovat asi nebudu, protože jsem si koupila něco podobného od Astoru (foto zde) a to byla láska na první vyzkoušení! Určitě se objeví samostatný článek.



Nový je i Blush tint (tipuju něco jako Benetint od Benefitu)



Zdá se mi, že i odstíny tvářenek se trochu obměnily



Nová rozjasňující pera mě zaujala. Počkám, jestli se na ně objeví někde nějaká recenze :)


Co mě z novinek asi nejvíc zaujalo, jsou oční stíny Liquid metal. Zjevně nezaujaly jen mě, protože stojan byl úplně vybrakovaný. Testry měly jen jeden odstíny a ten byl teda fakt boží! Musím ho sehnat, protože vypadá úžasně a navíc se z ruky ani nehnul :)



Tento lak je také nový


Stále platí akce na L´Oreal odličovače. Koupila jsem si žlutý Sublime Glow, který by měl obličej rozzářit, tak uvidíme :)



Předtím jsem si toho v Rossmannu nevšimla a teď mě to z nějakého důvodu zaujalo. Trochu mi to připomíná podobné blbůstky, které prodává i Sephora





Pokud máte doma zvířecího mazlíčka, tak můžete v Rossmannu nakoupit papání se slevou :)


Tohoto olejíčku na vlasy jsem si předtím taky nevšimla, takže ho považuji za novinku :)



Akce na mé oblíbená tělová mléka do sprchy


Z miniatur mě zaujaly deodoranty Adidas. Kéž by v těhle vedrech zaujaly víc lidí, co se mnou jezdí v MHD :)




Teď se vrháme do DMka


V této parfemaci prodávají ještě deodorant a balzám na rty. Nevoní úplně špatně, ale nezaujala mě tolik, že bych si jí koupila




Nový holící strojek Gillette Venus ve spojení s Olay. Brzy si o jednu sadu pěny a holítka zasoutěžíte, tak se můžete těšit :)


Pokud jste si kupovaly současný Ladybox, tak tuto novinku už znáte. Prodává se celkem ve 3 verzích a nejvíc se mi líbí asi ta oranžová


A teď Teta - hodně se ptáte, kde koupit mou oblíbenou šmoulí masku od Freemana. Tak v Tetě jí mají a mají jí i v malém pytlíčku na vyzkoušení.


Teta se nezdá, ale koupíte tam i pleťové masky v plátýnku


Zaujala mě i tělová másla Eveline



Pokud máte Teta kartu, tak si na internetu můžete vytisknout kupon, díky kterému budete mít slevu 50% na značku Nivea. Asi neodolám a minimálně tělová mléka do sprchy si nakoupím :)



Stojan s Coloramou



Rimmel přišel s novými barevnými řasenkami


Stars Enamel pískové laky od Gabriella Salvete


Nějaké to samoopalování


A obří koš laků Flormar



Zaujaly vás některé novinky? Případně potkaly jste v poslední době něco zajímavého, o co byste se chtěly s námi podělit? :)

39 komentářů:

  1. Hodně mě zaujal ten Garnier olej na vlasy, takže už ho mám na svém imaginárním nákupním seznamu! Děkuju! :) A dále miniatury Adidas, nevěděla jsem, že se vyrábí.. A docela mě štve, že se tu v okolí Catrice neprodává, sakra..

    OdpovědětVymazat
  2. Catrice "Chubby Sticks" si mě hodně získaly (http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/07/srpnove-novinky-od-catrice-matchpoint-le.html), jen mě mrzí, že nejsou testery a že není víc odstínů s chladným podtónem :)
    Docela mě zaujaly odličovače od L´Oréal, ale momentálně jsem spokojená s Amie Morning Clear :)
    A ta Teta, není to ta na Andělu? Nebo všechny fakt vypadají stejně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, srdce mi krvácí, protože u nás na jihu mají v drogeriích kulový :(

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě nejužitečnější tip na ty miniatury Adidas, teď v létě skoro ani jiné spreje nepoužívám, jsou super! A tahám je i v kabelce, takže si miniaturu koupím:) A taky už mám delší dobu zálusk na ty vody od L´orealu:) Díky za super článek, pro mě moc užitečný! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy to mi nedělej! :D:) Chubby sticky od Astor a Catrice mě zajímají mám doma Clinique tak je porovná takže to vidím,že brzo zajdu nakoupit. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Minuaturu Adidas jsem si koupila do kabelky na dovolenou. Příště vezmu dvě neboť jedna mi nestačila ( na týden) a v den odjezdu už jsme neměla nic.....naštěstí jsem se den před tím namazala na noc Rexonou ( maximum protection) takže jsem nikoho v letadle neobtěžovala :-D Jaktože u nás v Rossmanu Catrice není :-( Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  7. Chystám se zítra do Rossmanna na Ch.S. od Astoru..jsem na ně moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  8. U nás v Plzni tohle vůbec nemají. To není fér :(

    OdpovědětVymazat
  9. Zase sme tu na SK pozadu. Máte v ČR evidentne väčší výber. Tie Eveline telové masla mám všetky ako sú na foto. Tiež chystám na nich menšiu recenziu na svojom blogu. Niektoré stoja určite za vyskúšanie, niektoré by som už nekúpila.

    sminkovy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Reni, super detailní a přehledný článek. Myslím, že změním dnešní program a pofrčím do Kauflandu, kde mají u nás kompletní sortiment Catrice, chodí tam hlavně důchodci a evidentně jim dekorativka žíly nerve :D. Můj poslední úlovek od Cat. byla tvářenka v odstínu "peach" a je překvapivě velmi dobře pigmentovaná. Líbí se mi ty nové "chubby-ny" a stíny metal "nevímco", protože já jsem mírně vysazená na stíny :D
    Řasenka WoW Lash od Rimmelu patří, dle mého názoru, k nejlepším řasenkách v kategorii "do 100 Kč", už jsem jich spořebovala několik, než mi moje "zákeřná" kamarádka půjčila Benefit "They´re real" a od té doby jsem na ní závislá :D. Každopádně díky za inspiraci :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Na Catrice jsem zrovna před chvíli dělala recenzi :) Tužku už mám druhou, je to můj oblíbený rozjasňovač do vnitřních koutků...;)

    Krémy od Eveline už jsem taky viděla a asi někdy zakoupím, protože od nich mám přípravky na celulitidu a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný článek, to já ráda takhle zkouknu.. jsi šikula, mnozí díky tobě třeba nepotřebují ani katalogy a vyberou si z pohodlí domova pro co si zajdou :D <3

    OdpovědětVymazat
  13. Ty opalováky maji ted v tescu za 200:))) a ten sublime bronze s tou pumpickou je naprosto bezkonkurencni, ani jeden jedinej flek a to to rozmazavam normalne rukama + krásná hněda barvička. Jsem naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  14. super přehled :)
    doufám, že vidím správně, a jedna ta barevná řasenka je fialová, páč to v takovým případě bude must-have :D

    OdpovědětVymazat
  15. Bože, já musim do drogerie, teď hned!

    OdpovědětVymazat
  16. I na moravě toho je dost málo. Dost toho k nám možná ani nedojde. Závidím stojan Catrice, u nás jsem ho nikde v okolních drogériích neviděla a je to děsná škoda :(

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ako pozerám...nie len ja som si obľúbila tel.mlieka do sprchy od Nivea. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Není to Teta v Kotvě? Ten stojan s laky (poslední fotka) mě tam hodně lákal, ale tu značku jsem neznala, tak jsem si žádný lak neodnesla...

    (ty vychytávky z Rossmana mě hodně zaujaly...)

    OdpovědětVymazat
  19. Zaujali ma rozjasňujúce perá od Catrice a plátienkové masky. Musím sa priznať, že na chubby sticky už začínam byť alergická, rovnako ako na BB krémy :))

    OdpovědětVymazat
  20. Jednu dobu jsem odličovače na oči od Rival de Loop používala, ale za sebe můžu doporučit jen ten klasický, ten dvousložkový nebyl nic moc. Ale co doporučuji tak je ten odličovač 2v1 v té tubě co je také na fotce, je fakt moc dobrý a odlíčí opravdu skvěle, musím si ho zase koupit, už mi došel:)
    Chtěla jsem se zeptat, jsi hodně spokojená s tím tělovým mlékem do sprchy? Já kolem něj pořád chodím, ale nevím jestli si ho mám koupit:D

    OdpovědětVymazat
  21. Nikol M.: taky mě štve, že tam nemají testery, jinak bych je mohla zkusit a nafotit :) A je to Teta na Andělu :)

    Bí: ty chubby od Astoru jsou pro mě tak 150x lepší, než ty od Clinique :)

    AjaBeautypedia A.: děkuju :) Máte v Kaufu Catrice? Tak to závidím! V Praze byl stojan vybrakovaný :/

    Eliška Dvořáková: děkuju, moc mě těší, že je to pro někoho užitečné :)

    Kass.enka Bows: taky jsem na ně četla hodně chvály :)

    Moora: je fialová :) a ještě mají světle modrou

    Chloe Dautomne: nene, tohle je z Andělu :) Ani nevím, že v Kotvě nějaká je

    OdpovědětVymazat
  22. Margaretka75: začíná to být trochu "otravné" a příliš rozšířené :) ale holt jsou oblíbené a lidi si je kupují, tak se jich jen tak nezbavíme :)

    Terča: díky za tip :) Jinak s tím mlékem do sprchy jsem moc spokojená, mám doma už 3 balení :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já ten balzám vzala na slepo a jsem za něj ráda :)
    Jinak v Praza na Vypichu v Kauflandu mají Catrice taky :)

    OdpovědětVymazat
  24. Docela mě zaujaly ty tvářenky a chubby sticky od Catrice, takže je asi vyrazím omrknout. Ten olej na vlasy od Garnieru mám už od loňska, kdy to přišlo jako novinka na trh a je super, sice trošku víc mastí, ale používám ho jen na konečky, a skoro neubývá :)

    OdpovědětVymazat
  25. teda... zaujalo mě tolik věcí, že nevím, kterou jmenovat dříve! určitě si budu muset pořídit to Niveácké sprchové mléko, od Freemana čokoládovo-jahodovou masku, protože je fakt skvělá, Stars laky ke mně dorazí v průběhu příštího týdne a ten Garnier vlasový olej mám od pátku doma. zatím jsem ho vyzkoušela jednou, ale mám z něho dobré pocity :)

    OdpovědětVymazat
  26. Některé produkty mám a jsou vážně skvělé :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  27. děkuju za post, na ty "chubbíky" od Catrice jsem se těšila, tak musím skočit do města a nějaký vyzkoušet :) máte v Tetě zajímavý sortiment, u nás tyhle věci nenajdu.

    OdpovědětVymazat
  28. Těším se, až se na vlastní oči mrknu na Catrice. Teď nevím, jestli je lepší koupit si "chubby stick" od Catrice nebo od Astor :( :))

    OdpovědětVymazat
  29. Paráda, to těloý máslo Eveline jsem si přivezla z Maďarska a jsem překvapená, že ho tady maj taky, takže tam pro něj letim hned teď! Olivový............. =o)

    OdpovědětVymazat
  30. Mě zaujal chladivý bezbarvý sprej na opalování od Nivey (SPF 20 nebo 30). Nevyhovují mi totiž opalovací mléka, nemám ráda cokoli napatlaného na těle a nebaví mě se jimi mazat. Tohle by mělo být i voděodolné. Tak jsem využila akce v Tescu a koupila si ho za 250,- a k tomu jsem dostala zdarma sprcháč. Ale už mám po dovolené, takže opravdu velkou zátěž bude mít až příští rok u moře.

    Z toho, co jsi vyfotila, mě zaujaly ty barevné řasenky.

    OdpovědětVymazat
  31. Těším se na Catrice. :) A nestačím se divit, kolik v Čechách stojí ta sada Gillette s Olay. V Anglii vychází žiletka i s pěnou zhruba jen na 180 Kč. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  32. Holky poraďte pls, kde najít stojan Catrice někde v centru, Anděl, Národka nebo tak něco...? Díky

    OdpovědětVymazat
  33. merketh: Catrice mají třeba ve Vodičkově v Rossmannu v Galerii Myšák kousek od Václaváku :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já na ten olejíček od Garnier nemůžu v Brně nikde narazit ! :(

    OdpovědětVymazat
  35. DO Tety chodím pořád a nepřestává mě překvapovat, co všechno tam mají a to je to taková malá drogérka. Platýnkovou masku bych chtěla vyzkoušet, ale počkám až ji budou mít v akci?

    OdpovědětVymazat
  36. Tyhle typy článků jsou parádní, díky za ně! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)