pátek 23. srpna 2013

Milk Shake odličovač od Skin Food

Pravidelní čtenáři si možná pamatují, že mám svůj oblíbený odličovač očí a jsem mu věrná už několik let. Sem tam zaexperimentuju a vyzkouším nějaký jiný. Když jsem četla několik zahraničních článků, které se týkaly tohoto Milk Shake odličovače, tak byl často přirovnávám k slavnému Bi facil od Lancome. Ten náhodou doma taky mám, takže někdy příště udělám velké porovnání všech odličovačů očí. Každopádně od prvního vyzkoušení až doteď nechápu, proč někomu připomíná Bi facil! Ale tak popořadě...


Milk Shake Point make-up remover (160ml) - koupíte např. zde

Milk shake odličovač dělá svému jménu opravdu čest. Kdyby mi ho někdo nalil do skleničky, tak bych se s chutí napila. Na fotkách si můžete všimnou, že je dvoufázový a před použitím je potřeba ho protřepat. To se potom změní na bílou mléčnou tekutinu, která není ani trochu mastná. Za to má vážně body k dobru a díky tomu by si ho někdo, kdo nerad mastnotu, mohl oblíbit. Prošel i testem citlivosti a moje extra citlivé oči přežily bez újmy na zdraví. Nijak tedy nepálí a oční sliznici nevysušuje. Další plusové body. Po důkladném protřepání a nakapání na vatový tamponek jsem ho přiložila k oku a malinko přimáčkla. Většinou pomáhá, když takhle necháte řasenku a jiná líčidla rozpustit a potom je snadno a lehce z očí odlíčíte. Pár tahů a byla jsem dokonale odlíčená bez podráždění očí nebo pocitu mastnoty. Kája z Plum Foolery se o něm v tomto bodě nevyjádřila zrovna pochvalně, ale já si fakt nemůžu stěžovat :) Snadno a lehce jsem oči odlíčila, takže v tomhle ohledu dávám plný počet bodů. A to jsem zkoušela i voděodolnou řasenku a linky a všechno šlo v pohodě dolů. Navíc odličovač hrozně příjemně a mléčně voní. Dávkování je také praktické, úzkým hrdlem si nalijete na tamponek potřebné množství, aniž byste musely plýtvat.

No, to jsou všechna pozitiva. Teď ty negativa - možná se mi to jen zdá, ale složení není zrovna pohádkové a věřím, že někdo zasvědcenější nám v komentářích řekne svůj názor :) Těch silikonů mi tam přijde dost, na to, že je to odličovač, ale nebudu si tu hrát na člověka, co to řeší a vybírá si podle složení kosmetiku. Pro mě je hlavní výsledek a to, že mi to nezpůsobí vyrážku nebo něco podobného. Což se v tomto případě nestalo, takže nemám důvod protestovat. Druhým menším negativem je pro mě spotřeba. U svého olejového odličovače jsem zvyklá, že ho stačí jen maličko a odlíčí dokonale cokoliv. V případě Milk shaku musím použít trochu víc produktu, protože po pleti "neklouže" tak dobře, jako olejové odličovače. Je to spíš jen můj subjektivní pocit a nemůžu větší spotřebu generalizovat, protože někdo další by používal třeba menší množství a stačilo by mu to :)





Složení:




Odličovač mě mile překvapil nejen svou úžasnou vůní, ale i účinky. Určitě bych ho k Bi facil odličovači nepřirovnala, protože je to jak nebe a dudy (asi jako srovnávat olej a vodu). Nicméně na to, že jsem, co se odličovačů očí týče, konzerva a používám už roky jeden a ten samý, tak tento bych si pro zpestření koupila klidně i někdy příště. Trochu se ale obávám, že cenově se oproti mému YR prodraží a jedno balení mi nevydrží tak dlouho. Každopádně ale odličuje dobře, není mastný a hlavně mi nedráždí oči. A to mi bohatě stačí :)

Znáte tento odličovač? Jaký je váš nejoblíbenější odličovač na oči? :)


PS: děkuji eshopu bbcreamshop.eu/cz za poskytnutí odličovače k recenzi

29 komentářů:

  1. Tak silikonů je obecně v asijské kosmetice strašně moc a proto ji nemůžu používat.. Jinak já mám nejraději dvoufázový od GreenLine, mám ráda jak je mastný a odlíčí voděodolky :) pak ho přejedu tamponem s micelárkou, takže mastnota je fuč a já jsem skvěle, rychle a levně odlíčená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď používám odličovací ubrousky z Tety začala jsme si je kupovat v odbě kdy jsme neměla moc financí stojí 39.90 je jich tam asi 20. značka neznačka, ale můžu říct že sem mile překvapená a jsem snimi spokojená

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já se k tomu teda vyjádřím :-)
    Je to prosté, protože právě tyto dva silikony jsou mimo jiné dobrá rozpouštědla, proto tak dobře odličují. Jsou to jemné, hedvábné kapaliny a proto nám na pleti dělají tak dobře. Díky tomu, že silikony jsou inertní látky, na ně tělo většinou nereaguje podrážděním. To může být způsobeno až druhotně, např. ucpáním pórů. Takže většinu lidí nebude štípat v očích (i když zrovna cyklopentasiloxan může v některých případech podráždění očí způsobovat, ale jen minimálně). Naopak odličovače s obsahem rostlinných olejů oči dráždí častěji, protože přírodní, nerafinovaný olej prostě není složený z jedné látky, ale obsahuje ještě další složky, hlavně volné kyseliny (každý olej trochu jiné a v jiném množství) a ty pak podráždění způsobují. Na oči a oční okolí se mi proto zdají lepší ty silikonové odličovače a není třeba dávat za ně nějaké závratné sumy.
    Co se mě osobně týče, odličovač očí nepoužívám, protože mi celý obličej v pohodě odlíčí Bioderma Hydrabio mousse. Včetně očí (voděodolné ale používám jen linky a ty jdou hezky dolů taky).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten tedy neznám :) Co se mě jedině zaujalo je asi ten obal jen, jinak bych spíše do něho nešla :X
    A moje nejoblíbenější? Jasná Bioderma!!!

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. FairyChain: tak zrovna ten GreenLine mě v očích štípe a používat ho nemůžu :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ness Winnieova: já k odličovacím ubrouskům nemám moc vřelý vztah, protože mi vždycky přišlo, že mi obličej pořádně neodlíčí, v očích pálí a musela jsem vždycky doslova dřít řasenku dolů. Já už na odličovače nedám dopustit, ale jestli ty vyhovují ubrousky a ještě za pár kaček, tak jsi šťastný člověk :)

    OdpovědětVymazat
  7. Chemical Cat: moc děkuji jako vždy za vyčerpávající výklad :) Klobouk dolů! Jsem už zase chytřejší, protože jsem netušila, že silikony jsou i dobrá rozpouštědla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to dobře :)

    http://teencosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá fakt dobře, ne že ne :). Jen mě primárně odrazuje veškerá kosmetika, co evokuje jídlo :p. Můj momentálně oblíbený odličovač je dvoufázový od profláklé Mixy.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem ho měla a mě teda úplně nevyhovoval...teda jako vůně super, konzistence mi taky vyhovovala, příjemný k použití, parádní aplikátor...ale neodličoval:D

    OdpovědětVymazat
  11. Zkoušela jsem plno odličovačů a nejvíc se mi osvědčil obyčejný dětský olejíček, dá se koupit kolem 40,- v drogérce a nic mi neodlíčí oči tak dobře a rychle jako on. Neštípe v očích, a ještě pěkně hydratuje oční okolí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem ho měla.. dobře odlíčil, hezky voněl, líbilo se mi že nebyl mastný... ale mě štípal v očích :(

    OdpovědětVymazat
  13. Já teďka používám odličovací ubrousky od Nivea Baby a jsem maximálně spokojená, určitě doporučuji! A když toho mám na očích víc, tak odličovač od Ziaji a taky celkem spokojenost. Něco od Skin Food mě strašně láká, asi hlavně kvůli těm vůním a balení (:D), ale cenově je to bohužel trochu mimo mě a myslím že se dá pořídit podobný produkt stejné kvality za nižší cenu :)

    OdpovědětVymazat
  14. MalaMacanda: to asi nebude celý Skin Food vůbec pro tebe :)

    Plum Foolery: já to fakt nechápu :) Já ho přiložím k oku a řasenka skoro odskakuje sama :) Fakt záhada

    Iva Grycová: zkoušela jsem kdysi nějaký ten Aviril a děsně mě štípal v očích, takže v tomhle ohledu jsem dětské olejíčky úplně zavrhla :)

    Skodulka: no vidíš, a mě štípe zase růžová Bioderma, kterou se každý odličuje a pochvaluje si, jak to jde dobře :)

    Ems: s odličovacími ubrousky bohužel nekamarádím :) Mám smůlu, že ne všechny odličovače můžu používat, takže musím hodně vybírat a zkoušet, co moje oči snesou a většinou ty nejlevnější to nejsou

    OdpovědětVymazat
  15. Když mrkneš na složení jiných odličovačů očí, hlavně těch dvousložkových (ryor, Yves Rocher), silikonů tam je klidně i víc, jsou to totiž silikon bomby. Komu to nevadí, neřešila bych to.

    OdpovědětVymazat
  16. také jsem nad ním přemýšlela, jestli ho mám vzít nebo ne a nakonec jsem vybrala něco jiného :)
    mým nejoblíbenějším odličovačem je dvoufázový od Ryoru, ale teď mám Mixu a ta mu šlape na paty :)

    jo a těším se ještě na tu recenzi masky na noc, po té jsem také pokukovala :)

    OdpovědětVymazat
  17. mojí srdcovkou je dvoufázový odličovač od Eucerinu, na který nedám dopustit (http://meet-beauty.blogspot.cz/2013/04/eucerin-odlicovac-na-citlive-oci.html) mám přecitlivělé oči a jen tak něco nesnesu, ale s tímhle nemám nejmenší problém :)
    LuLu

    OdpovědětVymazat
  18. Tento nepoznam, ale to zlozenie naozaj nevyzera bohvieako.. A moj najoblubenejsi je od Clinique - Take the day off. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Upřímně, já se skoro nikdy na složení výrobků nedívám, takže ani nevím co kupuji :D Ale hlavní je ten výsledek..Líbí se mi ta mléčná konzistence, vypadá fajn :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem teď najela na Mixí vlnu a už nepoužívám při odlíčení nic jiného ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  21. Za mě určitě Etude house mascara remover...jdu do něj znova, stojí pár kaček, složení sice určitě taky nebude nic moc, ale krásně voní, nedráždí mi oči a hlavně ODLIČUJE :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Jo tak tu jsem ještě nezkoušela.. :D Je to hodně individuální no, jednomu sedí to, druhému to.. Já jsem ten nejlepší odličovač ještě nenašla :(

    OdpovědětVymazat
  23. Zrovna předevčírem se mi v práci rozpovídal jeden Korejec o tom, že doma mají k dospozici moooc kosmetiky a strašně si jí chválil. A trochu si posteskl, že neví, co má domu z cest holkám vozit, protože nic cizího z kosmetiky nechtějí. Mimoto to mi bylo kdysi řečeno, že v Asii (a snad hlavně v Japonsku) mají tohle jako povinnou složku v kosmetice (parabeny, silikony, používaná barviva).
    A tedy, opravte mě, pokud se mýlím :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Můj nej je stejný jako tvůj :-) Odlíčí fakt dobře. Koukám, že ty tři složky mají úplně stejné, jen v jiném pořadí - YR má cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane a isohexadecane. To je jediný důvod, proč ho vyměním.

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám s odličovačema taky problém. A myslím, že jsi to byla ty, kdo psal, že růžová Bioderma totálně vysušila oční bulvu? Nebo tě "jen" pálila? Já nemohla ani pohnout bulvou, jak jsem jí měla vschlou a jak to dřelo.

    Jediný odličovač, který mi snad a rychle odlíčí i ty vrstvy řasenek a zároveň nepálí v očích, a ani nemám druhý den nateklé oči jak angorák, je dvoufázový od Niveii. Ano je to vodička s olejem a je tedy mastná. Ale v bezprostědním okolí očí to beru jako plus. A když přetáhnu, tak to následně očistím micelárkou od Biodermy.

    Mléka na oči nesnesu. Nevím proč, ale už tou konzistencí mi jsou na očích děsně nepříjemný.

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  26. Značku Skinfood miluji, nejradši bych měla všechno, protože balení mi připadají krásná (toto až moc ne, abych byla upřímná) a taky na mě zafungoval marketing, jakmile má být něco s výtažky ovoce a zeleniny a bůhvíčeho dalšáho zdravého, I'm sold. Ale odličuji se stejně nejraději kokosovým olejem. Nemít ale kokosový olej, jdu do něj, vypadá slibně:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem barbar, co se týká složení, protože to vůbec nesleduju. Důležitý je výsledek. Olej-neolej, bio-nebio, je mi to jedno. Mám hodně ráda odličovač očí od Mary Kay, je prý bez olejů, ale se silikony - je jemnější než stejně dobrý, ale vodovější Balea dvoufázový. Samozřejmě rozdíl i v ceně. No teď mi oba došly, tak beru malému dětský olej na citlivou pokožku. A taky jsem zkoušela dětský slunečnicový olej z lékárny a taky dostal dolů voděodolnou řasenku. Jen ty oleje pak nechávají mastnostu, tak to chce micelárku na dolíčení a to je pro mě hodně kroků. Takže musím znova vyrazit do drogerky nebo objednat MK :-) oleje jsou u mě nouzový stav.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)