pondělí 12. srpna 2013

Le Volume de Chanel řasenka

Co vás potěší víc, než když vám kamarádka daruje něco malého a pěkného od Chanel? Potěší to dvakrát tolik, když je to věc, kterou jste moc chtěly vyzkoušet. V mém případě to byla nová řasenka Le Volume de Chanel. Po tom, co mě na ní tak nalákala Chanel konzultantka a básnila o ní v superlativech, jsem očekávala naprostý zázrak. Díky bohu za malá testovací balení, která člověku občas ušetří spoustu peněz!


Škoda, že podobná mini balení řasenek nedělá více značek. Řasenka je zrovna věc, kterou si člověk v parfumerii nevyzkouší (pokud tedy není extra odolný a odvážný) a občas koupí trochu zajíce v pytli. Jsem ráda, že jsem měla nejdřív možnost si řasenku vyzkoušet v mini balení a ušetřit si tak pořádný balík. Nejsem sice zastáncem názoru, že mi stejné řasy udělá řasenka za 50 Kč i za 500 Kč, ale na druhou stranu ani věhlasné jméno není zárukou kvality a spokojenosti. V tomto případě jsem po prvním vyzkoušení nebyla nijak nadšená a rozhodně jsem o koupi plného balení nepřemýšlela.


Řasenka má umělý kartáček s krátkými výstupky. Tím, že je řasenka v mini balení, je její aplikace trochu náročnější. Náplň je poměrně dost mokrá, což je fakt divný výrok, ale nevím, jak to lépe popsat :) Prostě to není taková ta vyschlá sušenka, co po pár použitích ztratí šťávu. Bohužel se tedy řasenka sem tam obtiskne a to se mi nelíbí. Řasy sice pěkně prodlouží, ale ve druhou vrstvě má tendence řasy trochu slepovat. A to je další důvod, proč mě trochu zklamala. Navíc mi ani její kartáček nevyhovuje a nepracuje se mi s ním pohodlně. Prostě dost důvodů, proč si řasenku za 900 korun nekoupit.




Záměrně jsem nalíčení nijak neupravovala. Některé řasy jsou slepené a na víčku jsou lehké obtisky. 







(web)



Plné balení řasenky





(web)

Trochu mě to mrzí, protože jsem se na její zkoušení opravdu moc těšila, ale měla jsem asi přehnaná očekávání. V klidu můžu zůstat u oblíbené Doll Eyes od Lancome, protože je nejen levnější, ale nemám proti ní žádné výhrady a maximálně mi vyhovuje. Jinak věřím, že s touto Chanel řasenkou by byla spousta lidí spokojená a určitě nechci naznačit, že by byla špatná a nekvalitní. Nesedla prostě jen mě a mým řasám :) Jestli se vám někdy podaří získat její miniaturu, tak mi určitě dejte vědět, co vy a váš názor na ní. Pokud jí máte už vyzkoušenou, tak budu ráda za vaší zkušenost.

Líbí/nelíbí se vám tato řasenka? Co říkáte na Chanel řasenky obecně? :)


30 komentářů:

  1. Od Chanelu mě nejvíc lákají rtěnky. K řasenkám jsem všeobecně skeptická, protože mi teď nejvíc vyhovuje Clump Defy od Max Factor a jinou nechci. P.S. kde se dá to mini balení pořídit?

    OdpovědětVymazat
  2. Minimalist Lady: tyhle mini balení většinou dávají jako dárky k nákupu v parfumerii. Na jednom blogu už jsem ho viděla, takže se u nás sehnat dají, ale od kamarádky je to ze zahraničí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kiežby som si mohla niečo také dovoliť :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zkušenost s tím, že když je řasenka právě takhle "mokrá", tak slepuje vždycky. Proto se mi s ní kolikrát pracuje líp až třeba po měsící od doby, kdy ji otevřu a ta náplň vlastně trochu zhoustne a jde lépe nanášet a navíc se neobtiskává :) A přehnaná očekávání mívám taky, o to je to zklamání pak větší. Akorát si mě navnadila na Doll Eyes, když je tvá nejoblíbenější :D

    OdpovědětVymazat
  5. Markvitka: no, akorát, že ona má tendence slepovat i 2 měsíce od otevření :) A to mě právě štve. Možná mám jen blbé řasy a na vině je spíš kartáček. Ale na Doll Eyes vážně nemá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Výsledný efekt řasenky se mi doopravdy nelíbí :( Myslela jsem, že řasenka od Chanelu vydá za víc :)
    BTW: Rendy, už jsi vyhlásila giveaway s Clarins? :O

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy: ahaa, tak to je pak na nic, když se to nelepší :) Já pořád nevím, jestli stojí do té Lancome investovat, přeci jen je 2x-3x dražší než obyč řasenka třeba Maybelline nebo L´oreal.. ale radost bych si mohla udělat, viď :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak už podle kartáčku by mě neseděla, mám nejradši kartáček do obloučku, a myslím, že se dají sehnat lepší a levější. Recenze ale zajímavá :)
    ladiesfrombrno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Hoho, kde se shánějí testovací řasenky Chanel? :) A kde kamarádky, které mi je donesou? :D

    Jinak za sebe bych ti chtěla doporučit Lash Queen od Heleny Rubinstein, co ji používám, občas se mě lidi ptají, kam chodím "na řasy".

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzkoušela jsem už několik značkových/drahých řasenek, od Chanelu přes Dior, Estéé Lauder až po Helenu Rubinstein a všechny bohužel zklamaly!! :-( Pro mě jsou nej zcela obyč řasenky Oriflame :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  11. Allen*:soutěž vyhlásím během týdne na facebooku, ještě jsem se k tomu nedostala :)

    Markvitka: záleží, jestli máš sama od přírody pěkné řasy, tak jsou možná dražší řasenky zbytečné. Ty moje stojí za prd, takže potřebuju nějakou osvědčenou :) Já bych počkala na vánoční období, to bývají Lancome řasenky v těch pěkných balíčcích a jsou k nim dárky navíc :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anna Ananasová: kamarádky pracující v kosmetickém průmyslu se vždycky hodí :) od HR mám doma jednu řasenku, myslím, že má takový hadí potisk, ale neotevřela jsem jí, dokud nevypotřebuju nějaké jiné :) Tak se na ní těším, protože na jejich řasenky čtu chvály často :)

    Bella: pokud máš pěkné řasy od přírody, tak asi ani investovat do drahých řasenek nemusíš :)

    OdpovědětVymazat
  13. to je nejhorší, když člověk očekává zázrak a on se nakonec nekoná. spíš naopak...

    napadá mě, jestli neslepuje jen kvůli pidi kartáčku a špatné manipulaci? jinak vypadá celkem hezky, řasy ti prodloužila :) to obtiskávání je hrozné, ale mě to dělá snad každá řasenka, asi to neumím :D

    OdpovědětVymazat
  14. Podobny problem ako ty riesim vlastne stale. Tiez si myslim, ze mi rovnake riasy nevykuzli maskara za 3 € a za 25 €, ale dat len tak s kludnym svedomim za nejaky produkt 25 € s tym, ze to mozno bude prepadak? To teda nie je nic moc a tiez by som uvitala take miniatury. :)

    OdpovědětVymazat
  15. jediná High-end značka špirály, ku kt. by som sa bola schopná vracať je Diorshow Extase. Chanel by ma vedel nalákať len balením, inak sa podľa mňa vyrovná tej z drogérie.

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za recenzi, Chanel řasenku nechám jiným :-). Taky miluju Lancome, aktuálně mám Hypnose Precious Cells. Líbila se mi taky klasická Hypnose a potom ještě od Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Mascara. Ta byla taky super. JInak z Clinique jsem vyléčená nadobro a levné shity jsou prostě horší kvalita i výdrž.

    OdpovědětVymazat
  17. Do řasenky většinou neinvestuju, zkoušela jsem pár dražších a vždycky mi udělaly stejnou službu jako Rimmel. :) Chanel mě ale strašně láká, nejvíc pudry a tvářenky. Zanedlouho budu mít narozeniny, tak musím rodinu správně nasměrovat:))

    OdpovědětVymazat
  18. Takovou kamarádku bych taky chtěla mít. :D Jinak mám vyzkoušenou jednu od Chanelu a docela spokojenost. :)

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  19. Mně právě naopak toto testovací balení (dostala jsem k nákupu v Marionnaud, přímo od zástupkyně Chanelu) přesvědčilo, abych si koupila plné balení. Ze začátku je trochu mokřejší, ale při denním používání docela rychle vysychá. Řasy mi dělá krásné, jinak bych za ni samozřejmě nebyla ochotná dát takovou pálku :)

    OdpovědětVymazat
  20. Řasenka vypadá vizuálně dobře a v malé verzi bych si ji ráda vyzkoušela, abych mohla sama porovnat s mými oblíbenci od Lancome. :) Velké balení bych si jen tak ale asi nepořídila. V parfumeriích (typu Douglas, Marionnaud) utrácím tisíce a ještě nikdy jsem nedostala miniaturu řasenky nebo jiného zkrášlovacího produktu, jen vzorky krémů jako v časopise, ačkoliv šlo vždy o krémy trochu jiné úrovně.. Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  21. nehledá tvoje kamarádka další kamarádku ? :DDD ne sranda. ta řasenka je boží :) vždycky jsem chtěla vyzkoušet něco od chanelu krom laku (protože ten už mám)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. ja som čítala dosť pozitívnych reakcií na riasenky Chanel, preto mi to nedali, prišla som k Chanel pultíku a pozerala, ktorá by bola fajn, žiaľ väčšina mala typovo skôr plastové kefky a tie ja vôbec nemusím, takže som ich zavrhla..

    OdpovědětVymazat
  23. Kartáček vypadá fakt super, ale ty řasy opravdu ne, škoda :( Doll Eyes jsem teď měla konečně možnost vyzkoušet a taky mě nenadchla.

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  24. Taky nemám ráda, když mi nějaká řasenka vytváří takové ty "pavoučí" řasy, ale zase ti je hezky prodloužila.:)

    OdpovědětVymazat
  25. Taky jsem dostala tento vzoreček k nákupu a paní prodavačka z ní byla nadšená, ale jak píšeš ty, opak je pravdou. Za to mám od chanel inimitable mascaru (kterou jsem také dřív vyzkoušela ve vzorečku) a ta je parádní...

    OdpovědětVymazat
  26. nepožičiaš mi kamarátku? :D.
    ako vyskúšať treba všetko! aj kozmetiku od Chanel! aspoň človek vie, o čom v tomto svete ide :)...

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  27. No tuhle potvůrku jsem přesně chtěla. A já místo ní dostala Sublime de Chanel :( Ale tak asi nemusím být tolik zklamaná :D :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ja som o tejto mascare písala na svojom blogu ešte niekedy na jar a nadchla ma. Fakt som s ňou veľmi spokojná.
    Je mi ľúto, že Ti nevyhovuje...

    OdpovědětVymazat
  29. Chanel mi přijde že si moc věří a to je špatně.
    Nadsazuje si u kosmetiky ceny a přitom znám daleko lepší kosmetiku. Sice od Chanel nic nemám, ale vím, že když mám řasenku od Sisley tak ji můžu srovnat s řasenkou od Gabriely Salvette což mě strašně štve když už do řasenky vrazíte 1200Kč:(

    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)