čtvrtek 8. srpna 2013

Lancome paletka stínů Hypnose Star Eyes - Brun Adoré


Není to tak dlouho, co Lancome na trh uvedl 12 nových paletek stínů (ukazovala jsem vám je zde). Každá paletka obsahuje 4 oční stíny v jednom tónu a oční linku. Vychytávkou oproti předchozím balením je magnetické zavírání paletky a udržení aplikátorů na svém místě i když s paletkou otočíte vzhůru nohama.



Paletky jsou rozdělené do třech "kategorií"


Doll Eyes - svěží a přirozené tóny

Star Eyes - stylové a šik tóny

Drama Eyes - intenzivní kouřové stíny



Součástí balení je houbičkový aplikátor a jeden štěteček. Nejsou tak úplně marné a pro nouzové účely někde na cestách poslouží dobře :) Balení je jinak klasicky plastové, bytelné a jak jsem psala, novinkou je magnetické zavírání. Drží dobře a paletka nemá tendence se sama otevírat. Kromě aplikátorů je uvnitř paletky i velké zrcátko.



Foceno ve stínu. Pigmentace všech stínů je dobrá a nemám s ní problém. Slabým článkem celé paletky je černá barva, která má sloužit jako linka. Černá to moc není a pokud jí porovnáte s opravdu černým stínem, tak se musí tato trochu zastydět :) Barevně není Brun Adoré žádný odvaz, prostě pěkné neutrální a nenápadné odstíny. Na výběr jsou samozřejmě mnohem barevnější verze, ale to moc pro mě není :) Stíny mají jemnou a až saténovou konzistenci, ale nejsou tak úplně měkké, jak bych si představovala. Líčení s nimi je v pohodě, ale i když použiju svou oblíbenou Too Faced bázi, tak mají tendence trochu vyšisovat a do večera ztratí na své intenzitě. Což je trochu škoda, vzhledem ke značce a vzhledem k tomu, že např. u mono stínů s tímhle problém nemám. Možná se mi to jen zdá, ale kvalitou mi přijdou lepší právě inovované mono stíny této značky. A když bych to vzala v obecnějším měřítku kvality, tak mi stíny zas tam fantastické nepřijdou a kdybych paletku nedostala jako dárek, asi bych si jí nekoupila. Spousta věcí je dobrých, ale od určitých značek čekáte určitou kvalitu, protože si za ní platíte. A nejsem si tak jistá, že to platí i v případě této paletky. Kdybych stála v parfumerii a před sebou měla stojany Lancome a Urban Decay, tak si raději koupím stíny u konkurence.



Foto stínů na ruce není úplně povedené, venku bylo trochu zataženo a špatné světlo jim ubralo na intenzitě. Pokud by vás stíny zaujaly, tak věřím, že si je stejně půjdete nejdřív samy do parfumerie vyzkoušet :)


Moc pěkně udělané video, jak paletku použít :)





Abych byla upřímná, paletka se mi sice barevně i svým provedením líbí, ale sama bych si jí za 1200 Kč nekoupila. Myslím, že kvalita stínů zas není taková bomba, že bych do paletky chtěla investovat. Budu se asi opakovat, ale na takovou Naked prostě nemá. Nehledě na to, že i cenově i množstevně vyjde Naked mnohem lépe. Myslím, že jsem nějaké ty stíny (různých značek i cenových kategorií) vyzkoušela a tyhle rozhodně nejsou špatné. Na druhou stranu mě na zadek neposadily a přijdou mi prostě "jen" dobré. Ale vzhledem k jejich ceně je to prostě trošku málo. Sama za sebe bych je ke koupi asi spíš nedoporučila, protože se dá najít cenově dostupnější varianta.

Jak se vám paletky stínů líbí/nelíbí? Zkoušely



20 komentářů:

  1. Líbí se mi moc, ale asi bych na ni neměla peníze :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle paletku jsem si ve výlohách dělala taky zálusk :) Krásný článek <3

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se paletka moc líbí a celá ta kolekce mě zaujala svým vzhledem.... Ale za tu cenu si pořídím víc věcí a možná i stejně kvalitních :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ji mám doma a jsem na 100% spokojená, barevně mi sedí, žádné stíny mi na oči nekreslí, pokud pod ně nedám bázi od Artdeca, takže to je můj standard při jakýchkoliv stínech, ale já zrovna těmhle nemám co vytknout, přijde mi hodně universální, třeba k moři, jsem blondýnka bledule, takže tak :)
    Jinak mám doma ještě i tu modrou a s ním jsem stejně spokojená, jak s touhle, líbí se mi její široké použití :)

    Škoda, že tobě nevyhovuje, ale každý jsme jiný

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  5. Okukovalal jsem je, ale nakonec jsem tehdy koupila jen jednu pro segru, ktera miluje vsechno Lancome. Vzala jsem ji Drama Eyes 4, tak snad se ji bude libit - dostane ji brzy k narozkam....

    OdpovědětVymazat
  6. Eliška Dvořáková: děkuju, jsem ráda, že se ti líbí :)

    jana-dvorakova.blogspot.cz: v případě téhle paletky bych si tady raději koupila víc levnějších věcí, než jen jí :)

    Blondies: jo, ona fakt není špatná, ale prostě vzhledem k ceně a značce bych čekala trochu víc. Mě se jinak většina těch paletek moc líbí, ale stíny UD mi přijdou prostě lepší a levnější :) Ale hlavní je, že ti vyhovuje a jsi spokojená :)

    Blondýna: věřím, že ségra není takový fouňa jako já a bude spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš u mňa plusový bod:D Presne takto som tú paletku vnímala aj ja.

    OdpovědětVymazat
  8. Já už chci jít hrozně dlouho do Lancome stínů, ale bojím se přesně toho, že budu trochu zklamaná a budu si vyčítat, že jsem nesáhla za tu cenu spíš po UD nebo MAC, které mám ráda.:) Jinak barevně se mi paletka na každodenní nošení moc líbí.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já právě sháním takovou paletku s přesně takovýma barvama, na denní nošení ideální, na večerní taky a hlavně jak vidím, tak pigmentace je parádní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá dosť dobre a má krásne farby , takú som už dlhšie hľadala :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Je nádherná! Rozhodně bych ji využila ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Hezká recenze, krásné paletky - pokochala jsem se velice. Ale nejlepší je to video, se stínama mi to nikdy moc nešlo, třeba se to teď zlepší. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá skvěle ;)
    http://xoxolucyfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Tahle paletka se mi moc líbí, ale dle tvé recenze si raději našetřím na Naked :)

    OdpovědětVymazat
  15. moc pěkné odstíny, i ty další kombinace vypadají dobře

    OdpovědětVymazat
  16. Odstíny v paletce se mi moc líbí, ale opravdu mi přijde cena přemrštěná na to jak barví například ten černý odstín. Myslím, že raději vyzkouším Inglot nebo Urban Decay. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  17. Nejvíce mě zaujala paletka s kouřovými stíny. Ty barvy v tom mi přijdou nejpřirozenější :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Stíny se mi nelíbí :/ Ale segra ma cestovní Lancome a tam jsou krásné barvy stínu, super tvářenka i rtěnky, do toho bych šla + miniatura řasenky a tužka- co je lepšii :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ela: tak to mě těší :)

    underthe sheats: jako mě osobně přijdou o něco lepší ty mono stíny, ale bude to spíš odstín od odstínu :) pokud bych ale za sebe měla rozhodnout, jestli UD nebo Lancome, tak říkám UD :)

    Anna Ananasová: děkuju :) video je moc pěkně udělané, ale sama stíny používám úplně jinak :)

    OdpovědětVymazat
  20. A to jsem si ji na Parfums chtělä objednat. Dopřát si po čase něco "lepšího". Tak nic, alespoň ušetřím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)