pátek 16. srpna 2013

Giveaway s Gillette Venus & Olay

Dnes mám pro vás další soutěž :) Kdo u článku o epilátoru naříkal, že to pro něj nic není, a že na holení klasickou žiletnou  nedá dopustit, má teď možnost soutěžit. Nové holítko Gillette Venus & Olay a pěnu na holení získá jedna z vás :)

Vůbec poprvé se značka Gillette Venus spojila s Olay, aby vytvořila nový standard v holení v podobě nového holícího strojku. Cílem je zdokonalit holení a přispět k uzavření vlhkosti uvnitř pokožky.

Holítko vám blíže představím brzy a porovnám ho s jinými Venus strojky, co doma mám :) Prozradím, že vás čeká i voňavý zážitek, hned jak holítko rozbalíte. Dneska ale soutěžíte vy, takže tady jsou pravidla:

1) Být pravidelným čtenářem blogu přes GFC
2) do komentáře napsat vás mail a odpovědět na otázku: Jakým způsobem se zbavujete nežádoucích chloupků vy?

Soutěž trvá do 29.8.2013 do 20h. Vítězku vylosuje random a výsledky se jako vždy objeví na facebooku.






Děkuji firmě Procter & Gamble za poskytnutí dárků do soutěže

343 komentářů:

  1. V tomhle jsem klasik - mým jediným přítelem je pánská žiletka a nějaká voňavá holící pěna :) Na něco vymakanějšího zatím nemám odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám za sebou několik způsobů odstraňování chloupků. Vyzkoušela jsem depilační krémy, žiletky a epilátor. Bohužel krémy nefungují, epilátor bolí, tak zůstávám věrná své žiletce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super soutez, sleduju jako Charmedka
    Nejcasteji klasicky ziletkou, je to rychly. Sem tam vemu epilator, na bolest se da zvyknout a hlavne chloupky pak rostou min. Co mi vadi,ze obcas zarustaji,proto spise ziletka.
    Missing.your.touch@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja zvyknem striedať klasickú žiletku s epilátorom, lebo predsa len, aj keď po odstránení chĺpkov epilátorom vám nohy vydržia hladšie dlhší čas, nikdy to nie je tak dokonalé a rýchle ako so žiletkami :)
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  5. HanczaL@seznam.cz
    Používám žiletku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, tak já klasicky žiletkou...pořád se přemlouvám k epilátoru, ale nechce se mi, nechce :-D

    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já nedám dopustit právě na holící strojky gillette venus a tento vypadá super.

    UltimateChic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Renčo, první bod splňuji a jak se zbavuju chloupků? No, holím.. Já jsem totiž víc než posera a brečím i u trhání obočí.. Kdysi mi maminka pořídila epilátor se speciální chladící hlavicí, která se dávala do mrazáku a měla určitá místa chladit. A prd, vytrhla sem si tak tři chloupky a zahodila ho :-)). Takže já pravidelně holím a neznám teda nic lepšího na holení než strojky Venus, případně pánskej Gillette, bo ten mi přijde fákt o dost ostřejší než dámský holítka... Takže občas drahému holítko zabavím :D

    OdpovědětVymazat
  9. grygarcikova.karin@seznam.cz
    -chloupků se zbavuji právě za pomocí pěny na holení a žiletky :) takže tuto sadu bych uvítala :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak toto chcem, lebo nic ine ako hlavice od Gillette uz roky nepouzivam a tieto novinky by som strasne rada vyskusala!
    podmienky splnene,
    viacstylu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já zatím volím nejsnadnější cestu - holení. Ale ráda bych vyzkoušela někdy v budoucnu nějaký epilátor.

    bubblebroen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji :) peuna@seznam.cz, chloupků se zbavuji normálně žiletkou a samozřejmě k tomu používám pěnu :)

    OdpovědětVymazat
  13. - ja pouzivam gel satin care sensitive skin a ziletku jakoukoliv,bylo by fajn zkusit neco noveho :)
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já žiletkou co nejostřejší s pomocí gelu na holení, nebo taky Niveou Double Effect. Pak mažu bambuckým máslem :)
    themarksokol@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. adzopa@seznam.cz

    Klasicky žiletkou, všechny způsoby strhávání (voskové pásky, cukrová pasta) na mě nefungovaly, teda dělala sem to špatně :-) a epilátorem sem se svý nožky dotkla jednou v životě a děkuju, ne :-) Ještě mám doma nějakou depilační pastu od Veetu, ale že by to vydrželo déle než žiletkou to bych neřekla.
    Díky za soutěž! M.

    OdpovědětVymazat
  16. dorotikova.denisa@gmail
    jsem pro klasické holené žiletkou, protože je to pro mě nejrychlejší, což většinou potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  17. klasická žiletka:)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1) Sledujem. :)
    2) Moj mail je elle.pomsar@gmail.com a vacsinou pouzivam ziletky, aj ked teda mam doma aj epilator, ale na mna nejako neplati to, ze po viacerych razoch je to menej bolestive, mna to boli stale a tak radsej pouzijem tie ziletky. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Já právě nejraději používám žiletku, protože na ostatní způsoby jsem hrozný srab! :-)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. No já samozřejmě hlavně žiletkou... vyzkoušela jsem už více značek (hlavně kvůli ceně), ale stejně jsem se vrátila k Gillette. Chvilku jsem zkoušela vytrhávat strojkem, ale vydržela jsem lýtka a u zbytku těla (stehna,ruky) jsem brečela jak malá. Pak jsem chtěla vyzkoušet vosk, šla jsem proto ke kosmetičce, protože pásky, co se tenkrát prodávaly v drogeriích, my jenom ulepily kůži a vytrhly tak maximálně 2 chloupky... Jenže na kosmetice jsem málem utekla z lehátka a řekla si, že už nikdy víc (i když ten pocit, mít cca 2 týdny hladkou kůži... hmmm). Pak jsem si koupila cukrovou pastu (měla být míň bolestivá), no s tou jsem to samozřejmě neuměla (měla jsem jí úplně všude, i ve vlasech :-D). Tak letěla do koše. Dokonce mě kosmetička nalákala na odstranění chloupků laserem. Zkusila jsem podpaží, ale musím říct, že po nějaké době začaly chloupky růst znovu. No kdybych si tenkrát zaplatila za odstranění chloupků z celého těla, asi by mě to pak pěkně naštvalo, až by začaly růst znovu, protože cena opravdu nízká nebyla. A v neposlední řadě jsem zkusila i depilační krém. Ten ještě sem tam použiji, ale nebaví mě to čekat, než začne působit. Takže zůstávám i nadále věrná žiletce :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji!
    Používám pěnu na holení takovou růžovou od Baley a klasické holítka Venus takové oranžové a jsem spokojená:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Omlouvám se, zapomněla jsem na ten mail: hatko @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já se chloupků zbavuji normálně žiletkou :) Přijde mi to nejjednodušší a v pohodě :)

    marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Splněno.
    Já jsem klasik, takže žiletka, ale celkem dlouho uvažuji nad investováním do epilátoru.
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. rad.paj@seznam.cz
    Klasicky žiletkou a holící pěnou nebo pomocí koupelnového oleje od značky Balea :)

    OdpovědětVymazat
  26. já se zbavuji zásadně žiletkou a tahle mě teda celkem zaujala :) adela.kuchynvoa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. žiletka, strojek, vosk,...

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, já se chloupků zbavuji jedině žiletkou, použít epilátor, tak mě to asi zabije :oD já umírám už při trhání obočí.

    makeupbysisy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Už jsem vyzkoušela leccos včetně epilátoru a cukrové pasty, ale vždycky se vracím k žiletce. Je to nejrychlejší a hlavně bezbolestné.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Klasicky holím. Je to pro mě nejrychlejší, nejpohodlnější. Na epilaci jsem srab.

    Veru.Ly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. 50.shades.of.anana@gmail.com Holím a škubu, dál bych to nerozváděla. :)

    OdpovědětVymazat
  32. xoxopattymakeup@gmail.com
    žiletkou :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ja používam klasické žiletky a práve penu na holenie od Gillette, ale túto som zatiaľ nemala možnosť vyskúšať :)
    Samozrejme sledujem :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj :) přeji krásný sluneční den.
    Jsem zastánce žiletek, ale to jen proto, že je to rychlejší způsob a protože jsem srababa na cukrovou pastu (jednou jsem to zkusila), depilaci či epilaci, ale možná do něčeho takového někdy zabrousím, přeci jen je to na delší dobu..
    centrefolds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. kukucicka@seznam.cz používám klasicky žiletku a buď pěnu nebo jenom sprcháč, na bikiny chodím do salonu na depilaci

    OdpovědětVymazat
  36. já preferuji klasickou žiletku a pěnu, je to pro mě nejpohodlnější, i přesto, že tohle oholení moc dlouho nevydrží, ale alespoň to nebolí a to je pro mě hlavní :)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Napadlo mě vtipně poznamenat, že se chloupků nijak nezbavuju, ale nechci nikoho pohoršit, takže půjdu s pravdou ven:).
    Mám staletý strojek právě od Gillette (je fialový) a doplňuji ho pánským neparfemovaným gelem (taky Gillette) na holení. Tohle spojení s Olay mě ale hodně láká, takže by mě výhra moc potěšila.

    Díky za soutěž.

    sarkakk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Používám také holítko od Gillete:) Je to síla zvyku:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Normálně je oholím holítkem..:)
    monika.chrastlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Na intimní část těla a podpaždí používám holítko od Gillette. Dále pak na nohy používám epilátor od BRAUN Silk épil MILO :-) ráda bych vyzkoušela tuto novinku.

    OdpovědětVymazat
  41. Klasicky žiletka (Venus), teď před dovolenou jsem to chtěla vzít epilátorem, ale chloupky se jen přetrhaly. Mám doma i Opilku, ale nakonec ji používám jen na chloupky nad kořenem nosu :D

    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. leblochova@gmail.com
    Používám holítko od Gillette (Venus Breeze)

    OdpovědětVymazat
  43. Pouzivam panske ziletky, zdaju sa mi byt ostrejsie ako zenske :D Vejs

    OdpovědětVymazat
  44. Já jsem si zvykla na žiletku, ale abych se přiznala tak mě dost lákají ty nové epilátory, tak asi pouvažuju o koupi.
    kajanem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Záleží na části těla, času a chuti :) od žiletky přes depilační krémy a vosk až po strojek...

    signora.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Tak tohle musím vyhrát! Cha cha neříkám já si to pokaždé? Ale co vyhraju :D! Zbavuju nezbavuju, stále s nimi zápasím všemi možnými způsoby :XX
    ell-e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Já nejradši používám Gillete Venus a sprcháč od Niveii, který je vhodný na holení :)
    live-with-perspective@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. U zbavování chloupků jsem prošla snad všemy možnostmi (domácímí). Epilátor - pustila jsem ho, viděla zuřivé zuby pinzet a zase vypnula a uložila do šuplíku. Depilační pěna - zbytečně zdlouhavé, nepraktické a nakonec jsem stejně musela použít žiletku. Depilační pásky - nemožné si je strhnout sama, mám se asi moc ráda :)) Takže nakonec zůstává vítěz a tím je žiletka - žádná bolest, rychlost, ale bohužel kratší výdrž. Holítka Venus se mi vždy osvědčily, ani jednou jsem se s nimi nepořezala, což se nedá říct o některých jednorázovkách.
    Jsem se krapet rozepsala :) mail: deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Vyzkoušela jsem voskové pásky, depilátor a žiletku. No zůstala jsem u depilátoru a žiletky :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Žiletka je moje věrná přítelkyně, sice mě to hrozně nebaví, každej druhej den se holit, ale epilátoru už asi nikdy durhou šanci nedám:/ hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Používám pánská holítka Gillete, protože mi vyhovují víc, než dámská holítka, ale s Venus jsem zatím nějak neměla tu čest. :D

    Abixaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. sledujem :)
    na holenie používam klasickú ružovú žiletku od Gilette, tá mi vyhovuje najviac :) raz som skúšala voskové pásiky ale nikdy viac!! :D
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ja používam Venus embrance a veľmi by som chcela skúsiť aj tento :)
    martina.strizencova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Venus žiletka a voda, mít doma ale tuhle pěnu tak ji s radostí používám, už jen podle obalu mně láká =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. GFC- Simona Gejgušová
    e-mail - Simikus15@centrum.sk
    a používam jednorazové holitká :)

    OdpovědětVymazat
  56. Používám obyč žiletku a taK bych chtěla zkusit Venus :-)
    terezemca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Pouzivam ziletku a epilator
    jana.kabinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, já osobně tedy používám pánskou pěnu od Gillete, takovou modrou a žiletku od Venus. Párkrát za čas použiji i epilátor, ale ty slzy přitom, škoda mluvit:D
    Lucie.Stocesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. První bod splňuju:)
    U mě vyhrává klasika, žiletka + holící pěna. Byla jsem před pár měsíci na odstraňování chloupků laserem, ale výsledek bohužel moc dlouho nevydržel.. takže jsem, kde jsem byla :)

    OdpovědětVymazat
  60. Zapomněla jsem na mail! :) fireflylight@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Používám žiletku Venus od Gillette (na gymplu nám je hodní lidé z Gillette věnovali - celé třídě, mám milé vzpomínky na velký boj za ně, protože je nejdříve dostaly jen "áčačky":)); na žiletky nedám dopustit. K tomu používám kokosovou pěnu na holení Balea a následně se natírám kokosovým olejem. Spojení s Olay je velmi lákavé:)

    kissabeeblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Jedině holítko a buď speciální pěna nebo si vystačím i s mýdlovou pěnou :)
    m.novakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Tak já zkoušela už dost různých metod :D od vosku, žiletky, epilátoru až po cukrovou pastu.. nejhorší a nejsilnější zážitek byla asi cukrová pasta, kdy chloupky zůstaly na noze i s pastou a zbyly mi jen modřiny :D takže jsem opět u žiletky
    kosmetickykufrik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. v zime pouzivam klasicku ziletku so sprchacom, v lete aj epilator aj ziletku...ta bolest pri epilatore je neskutocna ale holt, pre krasu sa trpi :)
    katarina.gajdzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Používam klasicky žiletky. Jeden čas som skúšala epilátor a nebola som veľmi spokojná. Bolelo to, čo by až tak nevadilo, keby to aspoň netrvalo tri krát dlhšie ako holenie so žiletkou a stále som po skončení zistila, že som ešte nejaké chĺpky prehľadla...takže za mňa žiletky :D

    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Používam Venus tú senzitívnu radu a po holení jednoznačne kokosák na ukľudnenie pokožky.
    lucia.kullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Já to často měním, stále hledám něco, co mi bude zcela vyhovovat.Nyní používám Wilkinson Sword Xtreme3, jednorázové žiletky, a takový ten sprcháč Nivea co se dá použít i na holení. ;)
    Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ahojky :)
    používám žiletku, protože je to nejrychlejší :)
    sice mám doma epilátor, ale ještě jsme se nějak neskamarádili :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduju :)
    Používám jednorázové žiletky a sprchový gel, chtěla bych zkusit něco jiného už :D.
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Super soutěž :-) Chloupků se zbavuji převážně žiletkou a gelem nebo krémem na holení. V podpaží si chloupky často vytrhávám pinzetou, protože se mi nelíbí, že po oholení se mi tam během pár hodin nebo dní objeví takové ty černé tečky znovu rostoucích chloupků. Trhání opravdu nebolí :-) Jednou mi kamarádka dělala depilaci nohou voskem, také to nebolelo a efekt byl víc než příjemný. lllenkaaaaa(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Já jsem takovej experimentátor v tomhle. Většinou teda volím žiletku, ale už jsem vyzkoušela epilátory všeho druhu (au, au), vosk (au, au) a nakonec cukrovou pastu (ta byla celkem v poho, ale dlouho to trvá). Navíc jsem asi divná, ale mě i po epilaci začnou ty chloupky růst asi tak do týdne, takže pro mě nějaký to vytrhávání nemá asi moc smysl :-D takže bych ze žiletky měla fakt radost :-)

    jabornikova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Na nohy používám epilátor a jinak žiletku Venus :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Žiletkou, ale teď v létě jsem vyzkoušela depilaci a hodně to pomohlo, jen nemám odvahu to zkusit znova :-D
    olavelner@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Werusha788@azet.sk

    Skúšala som všeličo, ale najviac praktická sa mi zdá asi obyčajná žiletka..

    Pozývam ťa aj ja na giveaway!!! http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj, chloupků se zbavuji pánskou žiletkou (tátovo :-D ), příjdou mi více ostré a všechno je hned pryč.

    cococherry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Táto giveaway je senzačná! Ja výhradne žiletkou, Venus Embrace :)

    OdpovědětVymazat
  77. Jééé, já ho chci! Jinak používám normální žiletku, ale teď jsem si koupila pěkně blbou, tak mě to štve...in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  78. ja pouzivam krem alebo penu na holenie a ziletku, takze vyhru urcite uvitam:)Bashi, barbora.kollarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. vyzkoušela jsem všechno mozne a nejlíp z toho vychazi asi žiletka, ale ještě chci zkusit cukrovou pastu. m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. nejraději používám pánský holící strojek od baley :)
    12simina34@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Za svých mladých let jsem párkrát šlohla mamce epilátor, ale poslední dobou jsem spíš posera a jsem tak odkázaná na klasickou žiletku .)

    dominikajirouskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. holením. vsetko ine mi sposobuje zapalene zarastene chlpy

    OdpovědětVymazat
  83. Najviac používam práve žiletky, pretože sú rýchle, presné a (väčšinou) bezbolestné. Mám doma aj epilátor, ale tá bolesť ma od toho vždy odradí :D

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Úplně normálně žiletkou. V tomhle ani nemám chuť experimentovat no :) mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Používám holítko Gillete Venus Embrace, protože když jsem se holila klasickýma jednorázovkama, tak jsem se vždycky řízla :D S Venus Embrace se mi to ještě nestalo :) A na epilátor si netroufám :D
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Sleduju :)
    Jak kdy - běžně žiletkou, ale v létě pomocí vosku :)
    donniedrug@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ja to mam rozdelene po castiach tela a celkom mi to vyhovuje :D Nohy epilatorom, podpazusie Venus od Gilette, intimnu oblast jednorazovymi ziletkami a tak raz za mesiac vezmem stehna depilacnym kremom :D
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. ja používam klasickú žiletku :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. j.smatanova@gmail.com
    epilator a ziletky, ako sa mi kedy zrovna chce :)

    OdpovědětVymazat
  90. Skúšala som rôzne metódy, no najviac mi asi vyhovuje žiletka

    kyasarinr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Sleduju :)
    Já jsem zkoušela epilátor, vosk i cukrovou pastu. S epilátorem to bylo,je a bude peklo. Děsně mi vadí, že to s tím "kombajnem" trvá TAK děsně dloouho a že mám po něm nohy červený, jak po náletu vos, takže ne, díky...už nikdy více xD. Vosk jsem jednu dobu používala asi půl roku vkuse. Díky němu mi chloupky zesvětlaly, prořídly a změkly. Takže fajné, ALE jsem děsnej lenoch na peelingy, což znamená, že mi po tom půl roku mocmoc zarůstaly chloupky. Vosk letěl do kouta a jednou a naposled vyzkoušela cukrovou pastu. Je to děsný, lepivý, sladký...nuda :-D takže to také ne xD. Už nějakou tu dobu jsem věrná Wilkonson Quatro Bikiny (takovej ten xindl, kterej má na jedné straně holící hlavu a na druhé zastříhávač chloupků). Je to rýchlé, bezbolestné, rukcuk xD. U mě každodení klasika se sprcháčem na holení od Nivey :-)
    kristina.janickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Jsem.:)
    Depilátor :)
    majda.kulasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Tak já osobně se holím žiletkou... Mám atopickej ekzém a žiletka mu vadí nejmíň.
    Epilátor - takhle podrážděnou pokožku jsem v životě neměla, ekzém přišel hned druhej den a tenhle "zážitek" jsem léčila dva měsíce, takže už ho nechci vidět
    Vosk - to samé co epilátor, pokožka mi za tu péči obdařila výstavním ekzémem
    Cukrová pasta - super, pokožka měla radost, ALE cena... vydrží to dva týdny
    Depilační pasty - na mne nefungujou, při dodržení všech pravidel se nic nedělo, vyzkoušela jsem různé značky... navíc to zapáchá a objevil se opět ekzém, takže chemku ne
    ŽILETKA - můj věrný kamarád, mám je nejradši, je to nejlevnější a nejrychlejší způsob zbavení se chloupků... Chce to kvalitní pěnu, kvalitní žiletku a skvělé...
    Doporučení pro ekzematiky: před holením naneste na danou partii trošičku dětského olejíčku Aviril, na to normálně pěnu a oholit... pokožka pak nebude podrážděná a nebude svědět =o)

    A teď mě prosím randome vyber

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Sleduji jako Veronicca
    Používám klasicky žiletku. Zkoušela jsem i vosk, ale být pořád zakouslá do umyvadla kvůli bolesti mě nebavilo :D
    Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Chloupků se zbavuji klasicky žiletkou a pěnou na holení od Baley. Každopádně určitě bych chtěla zkusit i depilaci voskovými páskami :-)
    aberbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Používám žiletku Balea Fantastique. MarketaMikocziova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Holím se obyčejnou jednorázovou žiletkou

    michaelaloffler@seznam.cz

    sleduji na Bloglovinu

    OdpovědětVymazat
  98. Já jsem teda taky konzerva a používám klasickou žiletku. Zkusila jsem různé depilační krémy, ale vždy jsem se dříve nebo později vrátila k žiletce. Jinak epilaci jsem nezkoušela a ani s tím nehodlám začínat, na to jsem moc velký srab :D
    susandelgado22@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Žiletkou, ale ráda bych časem přešla k epilátoru. Ale jsem velká citlivka, tak nevím, zda bych to nějak udýchala :DDD

    OdpovědětVymazat
  100. Žiletkou :) Zkoušela jsem i cukrovou pastu.
    55Kilca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Vyzkoušela jsem snad už všechno, ale mám nějakou citlivou kuži, takže při vytrhání cukrovou pastou mi naskočila vyrážka, stejně tak po vosku a po epilátoru mi zarustají chloupky, takže jsem zustala raději u žiletky.

    deep-dee@seznam.cz

    beautycandice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  102. přes zimu epilátor, v létě žiletku s pěnou
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. styleinheart@gmail.com
    Používám žiletku a gel na holení :)

    OdpovědětVymazat
  104. Ja se holim panskou ziletkou. Zatim nemam moznost investovat dva tisice do strojku, ale urcite to v budoucnu udelam. Kazdopadne holitka se vzdycky hodi :-).
    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Holím se žiletkou Gilette, zkoušela jsem i voskové pásky, ale ty pro mě byly na nic, takže u mě vítězí holítko :)

    terezabaj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Klasicky, používám žiletku :)Zkusila jsem například i depilační krém, ale žiletka vždy zvítězí. :D
    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Jsem klasik a tak trochu posera, takže žiletkou a pěnou na holení. Pěkná soutěž.:-)

    OdpovědětVymazat
  108. Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Jenom žiletkou :D žádné takové ty vosky používat nehodlám, au :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  109. Já tedy používám žiletku od Gillette Venus a k tomu od Gillette pěnu na holení nohou :) a jsem nesmírně spokojená a jen někdy to vezmu strojkem od Panasonic kterym opravdu jen někdy (kvůli bolesti :D :x) :DD.Jinak spojení s Olay mě velmi láká a doufám že budu mít štěstí :)).
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Jsem klasik - používám žiletku :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Většinou používám žiletku, ale občas se chloupků zbavuji i pomocí cukrové pasty.

    charries@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Ja uprednostnujem ziletku :)

    jaivjak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. jedině žiletkou. depilace u mě nepřichází v úvahu, protože ječím jen při vytrhávání obočí:)))
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. žiletka + pleťový krém ;) mám strašně suchou pokožku, takže místo zkoušení, která pěna nedělá neplechu jsem radši najela na krémování, které udělá stejnou službu a nevysuší

    zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. tims.sobotova@gmail.com

    Žiletkou a voskom :)

    OdpovědětVymazat
  116. prvý bod splnený :)
    Nikola Orechovská
    a vyskúšala som už veľmi veľa spôsobov holenia ale najviac mi vyhovuje holenie sa žiletkou a penou od Balea.. najhorší spôsob bol asi cukrovou pastou ktorú som si sama doma vyrobila podľa kadeakých návodov :D

    OdpovědětVymazat
  117. Klasicky žiletkou - vyzkoušela jsem i pásky, epilátory, pěnu... Ale žiletka je žiletka :-)

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Ja používam najčastejšie žiletku, ale občas aj voskové pásiky, epilátor a cukrovú pastu.. podľa toho, ako mám čas :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Běžně používám žiletku a jednou jsem zkoušela i nějaký krém na odstranění chloupků :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. nohy nejčastěji epilátorem od braunu a zbytek těla žiletkou :-)
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Nejčastěji používám duo žiletka/gel. Mám doma i epilátor, ale jsem posera a pravidelné používání neustále odsouvám..
    tereza.konvalinkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Ahoj :)

    Většinou normálně žiletkou, je to rychlé, sice to potom rychleji dorůstá, ale strojkem nebo epilátorem mě to prostě bolí a nikdy to nevydržím :D

    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. nezbedovak@seznam.cz

    Většinou používám klasickou žiletku, jednou jsem zkoušela horký vosk a pak jsem měla nohy celé od pupínků. nikdy víc :)

    OdpovědětVymazat
  124. Epilátor a žiletka..:)
    Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Horackova19@gmail.com

    Žiletkou, etapu s epilátory mám za sebou.

    OdpovědětVymazat
  126. no teraz som popravde skusala taky krem z dm ktory sa potom zotieral spachtlickou a bolo to take o nicom , neoholilo to poriadne :/

    m.dercova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. I já mám raději klasické žiletky, nebolí... :)
    romana.bredova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. lucitko@gmail.com
    Jsem věrná žiletkám a místo holící pěny sprchový olej od L´Occitane - nejlepší dvojka!

    OdpovědětVymazat
  129. lucitko@gmail.com
    Jsem věrná žiletkám a místo holící pěny sprchový olej od L´Occitane - nejlepší dvojka!

    OdpovědětVymazat
  130. V tomhle jsem za jedna s normálníma žiletkama a k tomu nějaký příjemný gel či pěna :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Já jsem si kdysi v pubertě vydupala epilátor. Nevím, na kolik se ty epilátory vylepšily za ty léta, ale tenhle je zabiják. Bolelo to pekelně a navíc jsem pak měla puntíkaté nohy jako beruška. Takže jsem se tehdy s radostí vrátila zpět k holení žiletkou. Vyzkoušela jsem i voskové pásky, ty jsou fajn, ale hrozně rychle mizí. Navíc jsem je jednou riskla na třísla - nejhorší zážitek z holení, co mám :D Hlavně když člověk nechce zůstat asymetrický, tak to vědomí, jak to bude bolet, to je děsivý.. Cukrovou pastu jsem nikdy neuvařila správně, většinou jsem si s ní nakonec akorát sladila čaj :D (samozřejmě nepoužitou). Takže stále holím žiletkou, od Baley, stačí mi. Ale docela se odhodlávám k návštěvě salonu sweetepil, tak uvidíme, jak dopadne tenhle pokus :) mail mám: jezkova.mir@gmail.com a sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  132. hm hm, vyzerá to dobre :) inak prostriedok na holenie je u mňa klasika - holítko, holítko a ešte raz holítko :) (minimálne 3-britvové) a nepoužívam žiadne peny na holenie, pretože mi prídu o ničom, ale sprcháč to istí, krásne to kĺže a ešte sa najprv sa klasicky vydrhnem houbou, to tie chĺpky zbaví povrchových buniek a akoby ich "vysunie", a potom mám aj 3 dni fakt hladkú pokožku a nezarastajú. erika.duhova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Já používám Venus ten klasický, takže jsem opravdu zvědava na tuhle jejich inovaci :) Jiné způsoby depilace u mě neprojdou :D
    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Tak v holení jsem dost konzerva a používám žiletky. Epilátor vytáhnu tak jednou za rok na léto a pak na něj nadávám, jak to strašně bolí :D

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Erin1@seznam.cz

    Ráda se s holením piplám, takže hezky pěnu, žiletku a potom nějaký zvláčňující krém. :)

    OdpovědětVymazat
  136. lolamd@seznam.cz
    Holím se žiletkou + používám epilátor, střídám to :D

    OdpovědětVymazat
  137. nikolamichalcik@gmail.com

    používám žiletky :) Ráda bych tyto vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  138. Žiletkou alebo krémom na holenie čo má tu škrabku.Záleží od toho či mám čas a čakať kým krém možem zotrieť alebo sa niekde ponáhlam tak siahnem iba po žiletke :)

    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  139. bilkovasabina@gmail.com

    Holícím strojkem Gillette,mám ten s těmi fialovými pásky, zkoušela jsem si elektrický epilátor, ale to byla sebevražda nic pro mě, zůstávám věrná klasickému způsobu :)

    OdpovědětVymazat
  140. mhxx@seznam.cz a osvědčila se mi nejvíc stará dobrá jednorázová žiletka, aspoň dva, nejlépe 3 břity a je to, když mám chuť trpět, tak sáhnu po epilátoru od Brown, ale po tom mi čas od času začnou zarůstat chloupky a to už není nic moc pak

    OdpovědětVymazat
  141. Pouzivam jednorazove ziletky a sprchace Balea :-)
    klarasokolovax@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Já jsem věrná žiletce a pěně, na vše ostatní jsem moc velkej srab :D
    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Nejčastěji používám depilační krém od Veet a když už vážně pospíchám tak žiletky:)

    OdpovědětVymazat
  144. To já jsem stále věrná žiletce a pěně na holení. Nohy pak mažu panthenolovým tělovým mlékem, nebo kokosovým olejem.
    Blog sleduji jako Eliska Prusova
    eliska.prusova98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. darinda@seznam.cz

    Používám žiletky :)

    OdpovědětVymazat
  146. Já používám žiletky od Gillette s pásky:)
    the-giraffe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Klasická žiletka jednoznačně vítězí.. Na menší plochy použivám dep.krém, občas i vosk. Dobré zkušenosti mám i s cukrovou pastou, ale na to musí být čas a chuť trpět. :-)
    VyroubalovaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Vyzkoušela jsem všechno možný i nemožný, ale bohužel mám tvrdý černý chloupky, na který platí jenom ostrá žiletka, kterou musím do ruky brát každý dva-tři dny... :(
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. No, od mala jsem byla vedena k vytrhávání strojkem, protože to tak dělala mamka, která nemá ráda holení, ale vždycky mě to strašně bolelo a nenáviděla jsem to, tak jsem se někdy v patnácti vzbouřila a začala se holit :) Vydrželo mi to doteď (19) a zatím rozhodně návrat k vytrhávání neplánuju, naopak se ráda holím a v té sprše si to i užívám, i když se musím holit o dost častěji než trhat :) Prostě to je pro mě po té bolesti taková úleva, že holení miluju :))
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Já klasicky používám žiletky a sem tam epilátor, ale to vážně jen málokdy :)
    Svori.Anicka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Žiletky jsou podle mě nejrychlejší :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Ja používam žiletky. :)

    zuzi.skoncova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. nejraději mám pánské žiletky ale teď se chystám vyzkoušet depilaci cukrovou pastou :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Používám zásadně jen žiletky. Je to nejrychlejší, bezbolestné, snadné :-) Používám pouze Gillete značku ;)
    marketa.vanourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Nejčastěji používám žiletky, protože to je nejrychlejší, ale když mám čas, používám cukrovou pastu. Tam si pak užívám ten dlouhotrvající efekt hladké kůže, ale celý ten trhací proces je docela otrava :D
    Krecek.jana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Mám žiletku od Gillete a tenhle gel :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Žiletka a pěna, jednou jsem zkoušela Veet krém a nic to nedělá.Jsem na klasiku.

    OdpovědětVymazat
  158. Já používám klasicky žiletku a když se občas odhodlám, mám i voskové pásky. Ale ty používám jen občas a jen proto, abych je využila, když už jsem je koupila. :D
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Jedině žiletkou :))

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  160. maky.bartova@email.cz

    holitko mam klasicke od Gillete, odbcas zkousim i depilacni kremy,ktere jsou ne vzdy ucinne tak jak bych chtela

    OdpovědětVymazat
  161. Ja som spokojna s panskou ziletkou :) a pena musi byt! chcem ist na depilacou noh, ale mam velmi citlivu pokozku, dokonca ani po oholeni sa nemozem nakremovat :/ tak asi ostanem pri ziletkach :D

    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Používám žiletky, je to pro mě nejpohodlnější, i když to vydrží jen pár dnů :)

    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. pánska žiletka a pena na holenie :D
    barbora.stankova.007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Používám žiletku a gel. Obojí se nejvíc osvědčilo od značky Gillette. petpetpetra (at) email.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Používám jedině žiletky :)
    GabrielaMizerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Žiletka a pinzeta.
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  167. br-saddlery@seznam.cz
    Nohy si holím, podpaží trhám, zkoušela jsem trhat i nohy ale bohužel mi hodně zarůstaly chloupky :(.

    OdpovědětVymazat
  168. huskova.and@gmail.com
    Holením.

    OdpovědětVymazat
  169. Od kotniku po kolena trham strojkem, vsude jinde holim ziletkou a pod nosem trham pinzetou :D
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Já používám holící strojky od Gillette a velká spokojenost! Pěnu na holení používám od stejné značky:)
    Četla jsem, že tahle zlatá pěna voní po karamelu a broskvích, hmm, to zní víc než lákavě!

    Sleduji jako Hanni Bubble.
    hanous31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. sl.jahodova@gmail.com
    Většinou strojkem a žiletkou, někdy ale i voskem.

    OdpovědětVymazat
  172. 1/ Katka V. kavia81@gmail.com
    2/ jsem klasik, tudíž se ojíždím žiletkou pro dámy, měla jsem koupený i odchlupovací strojek, ale při jeho zapnutí mě jímala hrůza už jsem z toho zlověstného zvuku, takže strojek frčel k sestře, která je víc odvážná.

    OdpovědětVymazat
  173. anetakusova@gmail.com

    Dávám přednost žiletce a holícímu gelu))

    OdpovědětVymazat
  174. eliota@centrum.cz
    Žiletkou, ale pěny nepoužívám, vždy akorát namydlím nohy a jedu... :D A zhruba tak jednou, dvakrát do roka používám epilátor, nemám ho ráda, ale když už mi přijde, že těch chloupků je nějak moc, tak to vytrhám :)

    OdpovědětVymazat
  175. Tak já jsem opička a používám žiletku, pinzetu, depilační krém a občas i voskové pásky :D :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. sleduji emali vanny@volny.cz

    používám jak epilátor tak žiletky , jen mě štve že po epilátoru mi tolik zarůstají chloupky

    OdpovědětVymazat
  177. používam iba žiletky, po bolestivých zážitkoch s voskom im ostávam verná :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  178. Krom knírečku, který likviduju voskem, u mě vítězí žiletka a gel :)

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Zrovna včera jsem si říkala v koupelně, že si musím pořídit novou žiletku :)
    Já jsem na klasiku žiletku, ale po epilátoru pokukuji již delší dobu .. no ale zatím nemám odvahu si ho ani koupit :D
    angellovely-things@email.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Ahoj, fajn soutěž :)
    Sleduji tě pravidelně :))

    Používám pouze žiletky :) ale mám v plánu vyzkoušet něco silnějšího a snad déle trvajícího :)

    OdpovědětVymazat
  181. Používám klasické žiletky a pěnu na holení :) Momentálně mám doma značku Gillette :)
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. nohy epilátorem zbytek žiletkama
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Vyjimecne epilator ale nejcasteji ziletka :) je to rychlejsi :) po vsem vsak mam pupinky, at delam co delam:(

    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Sleduju. :)
    Používám pánský holítka, se kterýma jsem zatím nejspokojenější v poměru výkon/cena. Přijde mi, že ty dámský sou předražený.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. Žiletka od Gillette a pena. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  186. f.karizkova@seznam.cz
    Já se holím žiletkou, mám i epilátor, ale ta bolest se mi moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  187. Klasika, žiletka a pěna :)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. kristyna.prochazkova98@seznam.cz
    Já se holím klasickou žiletkou, ale už dlouho si brousím zuby na nějaký strojek. :-)

    OdpovědětVymazat
  189. Sleduji.
    Nedívám se na ně :)
    Ne, používám normálně holicí stojek.
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  190. cosmodivka (zav.) seznam. cz

    Zbavuju se jich ziletkou, protoze strojek jsem dvakrat nevydrzela :D Mam strasne suchou kuzi a siiiilene me to boli :) A nedavno na me mama (kosmeticka) zkousela depilaci voskem - nohy i trisla.. no myslela jsem, ze dusi vypustim :D

    OdpovědětVymazat
  191. Já se holím také klasickými žiletkovými strojky, ale zjišťuji, že ty pánské jsou lepší. Po těch dámských mi rychle zarůstají chloupky a častěji se mi stane, že se v rychlosti říznu. Naopak u těch pánských mi chloupky nezarůstají v tak velkém množství, jak u dámských, a také jsem se s ním snad nikdy neřízla (Gillette Mach 3). Epilátor doma mám a i když tu bolest celkem v pohodě zvládám a nohy mám hladké x dní/týdnů, tak po jeho použití mi zarůstají chloupky mnohonásobně více, než u klasických žiletek. Takže tak. :) (macakova.gabriela@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  192. ahoj, když sem líná, tak žiletku :) jinak epilátor
    etsilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Nejlépe epilátorem ale to mě hrozně nebaví takže to střídám s žiletkou a pěnou takže skoro všemy způsoby:D

    OdpovědětVymazat
  194. radoslava.20@seznam.cz
    epilátorem, holítkem a pinzetou

    OdpovědětVymazat
  195. Nejraději používám Gillete venus a pěnu na holení :) Spojení s Olay mě láká už déle :-)
    lenisshek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  196. Tohle bych tedy velice ráda vyzkoušela! Ceny v obchodě mě docela dost odrazují.. I když obaly jsou krásné :)
    Já se nežádoucích chloupků zbavuji žiletkou, v poslední době používám pánská holítka. Bohužel mám druhý den červené pupínky všude, ať krémuju, jak chci. Zkoušela jsem depilační krémy ale neodstraní mi všechny chloupky a dost dráždí pokožku. No a po tvém článku koukám i na el. strojky, ale chtěla bych nejdřív nějaký vyzkoušet, aby mi pak neležel zbytečně doma.

    OdpovědětVymazat
  197. žiletkou! epilátorem to trvá mnohem déle a ještě k tomu to bolí...:)...stepi.masatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  198. terkalzbeta@seznam.cz
    Nooo, žiletka a pěna, nejlepší vše pánské!

    OdpovědětVymazat