pátek 9. srpna 2013

Garnier Fructis Goodbye Damage řada pro poškozené vlasy


Je vůbec možné, aby šampon po týdnu používání odvrátil rok poničené vlasy? Já sama tomu příliš nevěřím. Pokud jsou vlasy poničené, konečky roztřepené, tak na to pomůžou jen nůžky u kadeřníka. V tomhle ohledu mi asi nikdo nevymluví, že by někoho spasil kondicionér nebo olejíček. Každopádně Garnier nedávno uvedl na trh novou řadu přípravků na vlasy, které slibují intenzivní regeneraci a poškození vlasů říká Good bye!


Není to tak dlouho, co jsem u kadeřnice nechala zkrátit vlasy tak o polovinu a pořádně prostříhat, protože v létě je to vážně peklo. Rozpuštěné vlasy je téměř nemožné nosit. Nebudu lhát, že jsem měla od začátku obavy, že mi tato řada úplně nesedne. Všem podobným přípravkům se spíše vyhýbám, protože si s mými vlasy nesednou. A mé obavy se bohužel brzy naplnily...



Šampon je pro mě bohužel asi nejhorší. Má krémovou konzistenci a to nemám příliš ráda. Strašně rychle se mi od umytí vlasy začaly mastit a plihly. První den po umytí už to k večeru nebylo ono a měla jsem tendence vlasy mýt znovu. Věřím, že někomu s poškozenými nebo hodně suchými vlasy podobné šampóny vyhovují, ale těm mým bohužel ne.

Kondicionér je pro mě spíš průměr. Čas od času si kupuji žlutý Fructis kondicionér, ale jen kvůli jeho úžasné vůni. Účinky jsou úplně stejné, jako u této oranžové řady. Vlasy jen uhladí a provoní. Vůbec nic víc. Ale ta vůně je úžasná, takže ho sem tam používám. Bohužel ani pro kondicionér bych se do drogerie nevrátila.



Složení šampónu:



Složení kondicionéru:



Olejíček na vlasy se mi z celé řady zamlouvá asi nejvíce. Stačí ho opravdu malá dávka. Vlasy vždy rozdělím na 2 části a na každou mi stačí jen jedno pumpnutí. Chce to spíš menší množství, aby nebyly vlasy zbytečně mastné. Kromě krásné vůně ale nemůžu říct, že by mě vyloženě ohromil. Po několika hodinách od použití jsem měla pocit, jako bych si na konečky nic nedala. Tak nějak nevidím žádné výsledky, kromě ovocné vůně, která se z vlasů line :) Odpůrcům silikonů asi nebude úplně po chuti ani jeho složení...







Okamžitá péče se nechává působit minutu na umytých vlasech a poté se oplachuje. Trochu mě zklamala její řidší krémová konzistence. U podobných přípravků preferuji spíš hutnější a tužší konzistenci, která nemá tendence z vlasů téct až na záda :) Nějak nevidím rozdíl mezi tímto produktem a kondicionérem z této řady. Přijdou mi úplně stejné. V mém případě vlasy spíš jen uhladí a provoní ovocnou vůní. Bohužel jsem se ale žádného extra efektu nedočkala. Pro mě velice průměrný kondicionér. S klasickou maskou na vlasy se nemůže porovnávat.








Tato řada mému typu vlasů příliš nesedla, ale to samozřejmě neznamená, že by někomu jinému nemohla pomoci. Pokud máte podobný typ vlasů jako já (rychle se mastící, dlouhé a husté) nebo případně máte hodně jemné vlasy, tak si myslím, že vám tato řada také nesedne. Jemné vlasy zbytečně zatíží a ty se začnou rychleji mastit. To je ale samozřejmě jen můj odhad, nejsem kadeřník a každé vlasy reagují jinak :) Na celé řadě se mi nejvíce líbí její krásná ovocná parfemace, ale svými účinky mě bohužel nijak neohromila. Holt Biosilk a Macadamia jsou silní soupeři a málo co jim může konkurovat. Mě tato řada s vlasy nijak výrazně nepomohla, naopak třeba po šampónu se vlasy rychle mastily a plihly.

Kdyby šampón z této řady použila třeba moje mamka, která mu super suché vlasy, tak by řekla, že by to chtělo víc oleje a že je to málo "mastné" :) Může si na vlasy nalívat olej z lahvičky a stejně je bude mít jako slámu. Takže pro podobné typy vlasů bude řada asi vhodnější a účinky viditelnější.

Zkoušel někdo z vás některý z přípravků? Případně máte rády jiné řady Garnier Fructis? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

18 komentářů:

  1. Šampón je jeden z nejhorších jaký jsem kdy měla. Umyla jsem si jím vlasy a potom vypadaly jako bych měla na hlavě slámu! Nešlo to rozčesat, nic. Hrůza a děs a nadruhý den ráno vlasy mastné. Propadák...

    OdpovědětVymazat
  2. Moje kadeřnice, která jinak používá přípravky Matrix a Milk Shake, říkala, že šampony Fructis jsou narvané vitamínem B a prý jsou z nich pak vlasy zdravé, ale nepoddajné. Nevím - tuhle značku jsem zkoušela akorát kdysi v pubertě, protože měla cool reklamu a nešly mi potom ani dát vlasy do culíku. Gumička mi z nich prostě spadla. Od té doby jsem neměla potřebu to zkoušet znova a nemám pocit, že by kvůli tomu můj život byl o něco ochuzen. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný typ vlasů a tahle řada mi sedla velmi dobře :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si to myslela, když jsem slyšela v reklamě, zě za týden spraví všechno :D. Mně garnier nevyhovuje jako značka vůbec, ale vím, že lidem s mastnějším typem vlasů, pleti docela jo.
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
  5. Ja doma nemam od Fructis nic, ale laka ma vyskusat :)

    OdpovědětVymazat
  6. opět se mi potvrdilo,že péče o vlasy od Garnieru stojí za ....nic :)Já si obvykle vlasy umývám tak 1-2x týdně a moc se mi nemastí,ale jakmile jsem začala používat nějaký šampón od garnieru,měla jsem je mastné už druhý den!a ke všemu se dost v hojné míře objevily lupy které jsem nikdy neměla.No šampón letěl do koše a já teď nedám dopustit na fialovou řadu Gliss kur ,která mi vlasy zachránila.Od té doby mám z Garnieru vždy dost silné obavy a v drogerii se mu vyhýbám širokým obloukem.

    OdpovědětVymazat
  7. já mám šampon a kondicionér a kupodivu mi sedí dobře! mám hodně dlouhé, husté a těžké vlasy, spíš mastnější a nijak mi je to nezatěžuje ani se rychleji nemastí. i když teda přes léto se mi vlasy kupodivu celkově tolik nemastí, to zas přijde v zimě, akorát ofinu myju denně, protože si ji furt prohrabávám

    OdpovědětVymazat
  8. Mě třeba Garnier sedí :) ale to je věc každého :)

    OdpovědětVymazat
  9. Viviann D.: mě jen málo co udělá z vlasů slámu, ale šampon je zamastil teda pekelně :/

    Anna Ananasová: buď v klidu, myslím, že v tomto případě o nic nepřicházíš :)

    Deni: tak to můžu jen závidět :)

    Cathie Style: je fakt, že na vlasy mi zatím nic extra nevyhovovalo. Vlastně jen ten gelový šampon, který je určený pro tvrdou vodu :) Ten jediný mi sedl

    Natálka - Little Gem: tak to se máš :) Mě ten šampon vůbec nesedl. Mám raději ty s gelovou konzistencí, tyhle krémové mi je prostě zatěžují :/

    Lucy Enne: je to značně individuální :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anna Ananasová: přesně :D kvůli reklamě jsem so taky Fructis kdysi jednou koupila - a i jednou použila, protože jsem měla z vlasů obrovský dred, co nešel rozdělat :D

    z řady mám kondiš (na šampon jsem si po takový zkušenosti ani po letech netroufla :D) a žádný zázrak

    OdpovědětVymazat
  11. Šampony z drogérie už ani nezkouším. Můj kadeřník mi řekl, že se to všechno, obrazně řečeno, vaří v jedném kotli, vždy něco odeberou, hodí tam nějakou ingredienci navíc a udělají masivní reklamu na nový šampon.
    Nedávné testování šamponů na barevné vlasy prokázalo nulové výsledky, ani jeden šampon nedělal to, co sliboval. Takže tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Šampony od Garnier používám už delší dobu a moc mi vyhovují. Používam Oil repair. :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Po této řadě jsem se koukala v drogerii už mockrát, ale pořád mě nijak nepřesvědčilo to, že se jedná o Garnier a také o kosmetiku z drogerie, která na mých vlasech nic moc nezmůže, takže jsem ráda, že jsem za nic z toho neutratila peníze. Sice mám vlasy sušší, hlavně u konečků, ale kdybych si myla vlasy tímhle šamponem, zajisté by se mi brzy zmastily a také plihli, i když se mi třeba 4 dny u kořínků nemastí... :(

    OdpovědětVymazat
  14. jako majitelka ultrajemných vlasů jsem už v podstatě na všechny šampony rezignovala - jediná smysluplná varianta pro dlouhodobý efekt je pro mě čistá přírodní kosmetika....

    druhá varianta taky funguje, ale je to masakr - Pantene Aqua light (nebo nějaký podobně krutý odmašťovač) a pak následně lupy

    velké naděje jsem vkládala kdysi do macadamie, ale i ta maska je strašně těžká... zlatej kokosovej olej :))

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem investovala do koupi celé řady včetně masky a olejíčku a už abych to měla celé spotřebované. Zbývá mi už jen kondicionér, asi na dvě použití a něco přes polovinu olejíčku. Pocit, že by mi tahle řady "spasila" vlasy, opravdu nemám. Přijde mi to celé jako horší průměr. Neurazí nenadchne... Průměrný zákazník bude ale spokojen. Já bohužel ne, s vlasy totiž bojuji celý život, aby střídavě nevypadali jako chemlon, krepatá lví hříva nebo splihlá sláma. Znovu jej určitě nekoupím, zvlášť když jsem teď měla možnost vyzkoušet masku Macadamia a ten rozdíl si neumíte představit :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Nemůžu mít od Garnieru nic - ani odličovače, krémy už vůbec ne, tělová mléka, která lepí, šampon Fructis jsem měla jenou omylem a už ho nechci domů. Pro mě je to značka, která kdyby neexistovala, udělá líp. Vůně mi přijdou hrozně umělé a strašně silné třeba u péče o pleť a tělo. za mě mínus 100%

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za takovou recenzi :-) Jsem totiž naprosto šílený vlasový blázen. Z této řady jsem možná někdy v minulosti něco zkoušela, teď už ale ne. Používám jen přírodní šampony na kořínky vlasů a do konečků si vmasíruji nějaké olejíčky, nebo své oblíbené masky:-).
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  18. koupila jsem si nejprve šampon, protože můj zelený fructis na mastné vlasy mi někdo ukradl v bazénu, ale balzám mi nechaly :D navíc jsem byla v albertu a zrovna ho tam měli v akci, tak si říkám že garnier mi vyhovuje většinou ve všem (pomády na rty, BB, peelingy apod.) Po umytí jsem jen zírala jak dlouho voní, jaký mám najednou objem a že vydrží skoro 3 dny nemastné! Takže s dalším nákupem jsem do košíku přihodila i balzám a absolutně si to nemůžu vynachválit... mé dlouhé, suché, roztřepené a rozlámané, ale mastící se vlasy jsou po těhlech přípravcích jak vyměněné! Je možné že až se nažerou tak se začnou mastit ale na to jak je mám zničené tak mi přípravky sedly dokonale! Za mě opravdu palec nahoru :) Navíc jsem silný ekzematik a nemůžu na sebe napatlat kde co, když jsem si koupila šampon nejmenované značky v DMku, tak jsem byla po dvou umytích zralá na kapačku z té alergické reakce a rozjetého ekzému. Po Goodbye damage mě ani nesvědí hlava, ani nemám rudý obličej od stékající pěny... Kdo máte poničené vlasy určitě zkuste :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)