čtvrtek 1. srpna 2013

Best of July 2013

Polovina prázdnin je za námi (tedy, pro ty z vás, školou povinné). Já už prázdniny bohužel nemám :) Vedra posledních dní zminimalizovala používání kosmetiky na opalovací krémy a termální vody, takže mám pocit, že každé ráno můžu vstávat později :) Většinu oblíbenců minulých týdnů jste už na blogu či Instagramu viděly, takže to pro vás možná nebude žádné překvapení.



1) Dior Paradise duo tvářenky a bronzeru - LE (zde)
2) Clarins lesk na rty Instant light
3) Gabriella Salvete pískový lak na nehty 05(zde)
4) M.A.C Mineralize Skinfinish Lust (LE) 
5) Benefit Fake up korektor (zde)
6) Dermaheal CC cream Tan Beige (zde)
7) Clarins voděodolné tužky na oči Turquoise a Violet(zde)
8) L´Oreal lak na nehty (zde)
9) NYC lak na nehty Blue sky (zde)
10) Inglot AMC oční linky (zde)
11) Chanel Luminous bronzing powder - LE (zde)

Vedra posledních dní nedávají člověku tolik šancí experimentovat s make-upem a líčením obecně, takže jsem všechno zminimalizovala. Pokud nemusím, tak se nelíčím téměř vůbec, protože to z člověka stejně teče a je to zbytečné :) Základem je kvalitní opalovací krém a dostatek termální vody a deodorantů. Když jsem v práci, kde je klimatizace, tak nejčastěji používám jen BB nebo CC krémy (stále mezi nimi nevidím rozdíl :), korektor, barevné linky na oči a tvářenky s bronzery. To je vlastně můj jediný "odvaz" posledních dní a tvářenky střídám s bronzery a rozjasňovači. Na zbytek kašlu a nechávám si to na chladnější dny :) A samozřejmostí jsou barevné a zářivé laky na nehty. Víc teď ke štěstí nepotřebuju :)



1) Dermacol Love lips balzám na rty (zde)
2) Salvus hydratační chladivý sprej (zde)
3) Bioderma opalovací krém Photoderm Bronz 50+ (zde)
4) Mixa micelární voda (zde)
5) Douglas osvěžující sprej (zde)
6) Body basic osvěžující sprej na nohy (zde)
7) Garnier Dark spot corrector (zde)
8) Bioderma Photoderm Max tónující fluid (zde)
9) Toni&Guy sea salt sprej (zde)

V pečující výbavě momentálně převažují opalovací krémy, deodoranty, sprchové gely a sea salt sprej na vlasy. Zkouším zbrusu nový sjednocující krém na obličej a jsem zvědavá, jestli překoná účinky Mixa krému (KLIK). A samozřejmě nesmím zapomenout na všechny osvěžující spreje na všechny části těla :) Bez nich ani ránu, drazí přátelé :)

Jakou kosmetiku používáte v těchto vedrech vy? Co jste si za poslední dny oblíbily? :)

21 komentářů:

  1. Fake Up korektor bezmezně miluju už několik měsíců, je nejlepších z těch, co jsem kdy zkoušela. Teď mě teda ještě láká ten korektor od NARS, že jo, ale moc si neumím představit ,že by byl ještě lepší. To už prostě nejde :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak ja v tech vedrech pouzivam stale to same. Licim se stejne jak v zime,tak v lete. Nereknu si,ze je horko a nechce se mi licit,tak vemu jen rasenku,max BB. Nerozlisuju to:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky na tu duo tvářenku od Diora a bronzing powder od Chanelu nedám dopustit. Na ten Chanel možná víc, škoda že byl limitka, opravdu jsem si ho zamilovala a nosím ho celý rok

    P.S. prosím, kde si sehnala ten sea salt spray od T&G?

    Díky, měj se krásně a užij si léto!!!

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  5. Já se teď o prázdninách maluju minimálně, protože mám stejně většinou sluneční brýle, takže to neni vidět. A pokud už se teda nalíčím, tak sáhnu po Color Tattoo a řasence, maximálně ještě linky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, zajímalo by mě, jak jsi spokojená s Sea Salt sprayem? Nějak nejsem schopná ty slibované plážové vlny vytvořit ;) Jinak velké díky za tvůj blog, díky němu objevuju kosmetiku, která dělá co slibuje a někdy doslova za hubičku :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fake up už mám nějaký ten pátek a zrovna si říkám, jak jsem bez něj mohla být! :) Taky nedám dopustit na noční krém Eucerin proti začervenání, který jsi tu recenzovala - takže díky za tip, je vážně to nejlepší, co jsem měla! Jinak jsem si oblíbila na léto hydratační make-up od Gabrielly - za pár korun hodně muziky, balzám Dermacol jako ty a lak na nehty Color club Ultra-astral, na léto mi přijde ideální! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja ted ujizdim na korektoru od NARSu - ano, ten novy tekuty a musim rict, ze bezva!

    OdpovědětVymazat
  9. Já se paradoxně teďka maluju možná i víc než v zimě a to proto, že mám prázdniny, a tím pádem spoustu času si s líčením vyhrát. Zkouším hlavně barevné stíny a bronzery.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som prekvapená ako ten tvoj bronzing powder od Chanel vyzerá takmer nedotknuto. Ja som si ho minulý rok kúpila tiež a už melie z posledného :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já teď používám převážně jen krém a přes něj pudr. A samozřejmě řasenku doplněnou o linku. Bez tich ani ránu :-D A když pracuju tak přidám ještě další vrstvy řasenky a pokud teploty nepřesahují 32 stupňů, hodím i BB a bronzové perly.

    Koukám, že máš osvěžovačů opravdu hodně :)

    A co je ten Toni&Guy sea salt sprej? Jako vím, že ti to má udělat rozcuchané vlny, ale to je opravdu se solí? Moje vlasy mají zápřah už tak velký ze sluníčka, tepla a chloru, takže sůl jim přidávat určitě nebudu. Ale nemohla bys sem dát složení?

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  12. i já teď dekorativku skoro nepoužívám, zato v pečeující kosmetice se celkem vyžívám:) hrozně jsem si oblíbila tělový sprej od Balei a věci od Manufaktury - vinný balzám a vanilkový krém na ruce:)

    OdpovědětVymazat
  13. Valerie B. Já jsem si názor na Fake up ještě úplně neutvořila :) Já tak nějak pořád nevím, jestli se mi líbí :) Tak uvidíme časem :) Jinak ten od toho Narsu se mi taky strašně líbí a výhledově bych ho chtěla :)

    Charmedka: to já třeba v létě nemám takovou potřebu používat oční stíny a v zimě naopak jo :)

    Blondies: přesně! škoda, že ten bronzer od Chanelu není součástí stálé nabídky, je opravdu krásný. Ten slaný sprej jsem kupovala v Douglasu :)

    Klára: já se maluju spíš jen do práce, víkendy většinou nechávám jen tak :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pískové laky jsem si zamilovala . NYC lak odstín Raindrop mám také, už celkem dlouho, ale tak blbě se mi s ním lakuje a tam málo vydrží, že jsem ho zahodila někam na dno krabičky a už ho nechci ani vidět :/

    OdpovědětVymazat
  15. Petula: nechci ještě prozrazovat moje dojmy, chystám samostatný článek :)

    Reny: to mě moc těší, že jsi s krémem spokojená :) Jinak já si na Fake up stále ještě trochu zvykám a názor si na něj zatím ještě tvořím :)

    Blondýna: čtu na něj tolik chvály, že jsem přesvědčená o tom, že ho chci :)

    Ivi: mě přijde, že vůbec neubývá :) Přes zimu měl pauzu, ale většina pudrů či tvářenek, co od Chanelu mám a používám je téměř denně, jsou stále jako nové třeba i po roce :)

    Mája Karbusická: jak jsem psala výše, chystám na něj samostatný článek, kde všechno bude :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkný oblíbenci asi potřebuju nějaký nový bronzer nebo tvářenku jak tak koukám na tvůj post. :D Rendy proč mi to děláš! :D

    OdpovědětVymazat
  17. tu micelárku od Mixy si musím také pořídit! dneska jsem si kupovala zrovna dvoufázový odličovač, tak uvidíme :) nové Stars laky jsem zrovna dneska objednávala, protože u nás bych se jich asi nedočkala, tak se na ně těším :)

    já jsem si za tenhle měsíc oblíbila korektor od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  18. páni, ty toho používáš :DD :) ba ne, děkuju za tipy, za tyhle články bych ti zlíbala nohy, aspon je máš upřímný a dá se podle nich opravdu orientovat v drogerii mezi kosmetikou.. :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. holky, máte tip kde sehnat Dior bronzer a tvářenku z limitky? V LBC ji nikde nemají

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy uzasne gabriela salvette laky ma prekvapili tak isto aj laky od nyc mam presne ten istý odtien blue sky a bola som prekvapena ze konzistenciou aj vydrzou sa vyrovna drazsim znackam krasne kryje aj po jednej vrstve takze super
    http://nelkamaniacofcosmetics.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Mňam, ten šťavnatý lesk na rty od Clarins a Skinfinish od M.A.C bych brala všema deseti, i když v poslední době je naprostý TOP především termální voda ve spreji :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)