neděle 18. srpna 2013

Benefit - koupit nebo nekoupit

Máme tu další pokračování rubriky Koupit nebo nekoupit. Seznam značek, které bych sem mohla zařadit se už celkem tenčí, takže pokud vás nějaká napadá, určitě dejte vědět v komentářích :) Dneska jsem si připravila značku Benefit, kterou mám osobně moc ráda a vyzkoušela jsem už většinu jejího sortimentu. Benefit buď milujete nebo nesnášíte, zřejmě podle všeho nic mezitím neexistuje :) U nás má pověst jako té drahé exkluzivní značky, ale pokud máte možnost nakupovat v zahraničí nebo přes internet, tak to zas není taková tragédie. U nás se vyplatí kupovat např. v akcích, kdy je na exkluzivní značky akce - kup 4 produkty a získáš 40% slevu. Jinak mi ceny přijdou opravdu vysoké (porovnat si je můžete s oficiálními stránkami KLIK

Jako vždy uvádím u názvu produktu svoje hodnocení - ANO (nákup bych opakovala, jsem spokojená), NE (nákup bych neopakovala a produkt nedoporučuji), MOŽNÁ (mám své výhrady a nemám jednoznačné doporučení).

FakeUp korektor - MOŽNÁ

Můj nejnovější kousek této značky. Stále nejsem úplně rozhodnutá, že by byl nepostradatelným a nenahraditelným korektorem. Zatím se s ním sžívám a nejsem schopná říct, jestli je skvělý a nebo jen dobrý :) Časem o něm plánuji samostatný článek, tak uvidíme.


(web)

Boi-ing korektor - MOŽNÁ

Tento korektor mám sice ráda, ale další balení bych si už asi nekoupila. O něco lepší mi přijde M.A.C Studio finish korektor, který je bezedný a vydrží mi asi věky. Navíc mi u tohoto korektoru nevyhovuje šroubovací balení, protože je trochu nepraktické.



(web)

Make-up Hello Flawless Oxygen Wow - ANO

Jeden z mých oblíbených make-upů. Nebude sedět asi všem, protože je většina odstínů spíš se žlutým podtónem a krytí není úplně bombastické. Nicméně se mi líbí, že pleť krásně sjednotí a působí lehce a přirozeně.




(web)

Tuhý make-up Some kind of gorgeous - NE

Na tuhé make-upy ani tónující krémy mě prostě neužije. Tento putoval po pár vyzkoušeních dál do světa a příliš mě nezaujal. Opět je to spíš tím, že mi nesednul svojí podstatou, ale NE nemá protože by byl nekvalitní.




 
(web)

Primer Pore fessional - ANO

Tento primer mám ráda, protože se dá použít jak pod make-up, tak na něj, pro zmatnění a vyhlazení pleti. Na pleti není mastný a díky němu vydrží líčení mnohem delší dobu. Velice šikovný pomocník!





(web)


That gal  - NE

Podle výrobce to má být rozjasňující "face primer", ale mě přijde, že není ani jedno. Nepřijde mi, že by se osvědčil jako báze a ani, že by obličej rozzářil. Tak nějak mi přijde úplně zbytečné něco podobného vlastnit.




(web)

Stay don´t stray primer pod oční stíny - NE

Jestli mě něco od Benefitu vážně zklamalo, tak je to tato báze pod oční stíny nebo korektor. Bází jsem vyzkoušela už několik, ale takhle je jednoznačně nejdražší a nejhorší. Stíny se mi po dvou hodinách slily do čárky a jako primer tohle vůbec nafunguje. Za ty peníze říkám třikrát NE!



(web)


 Tvářenky - ANO

Naopak tvářenky Benefit miluju! Líbí se mi jejich krásná balení, odstíny i výdrž. Asi bych se nezlobila, kdybych měla doma všechny, ale kdo ne, že? :) Menší mínus mají za svou občasnou touhu prášit.






(web)

Bene tint - NE

Všechny možné tinty a jiné "zabarvovače" kůže moc nemusím a téměř je nepoužívám. Bene tint je sice asi nejslavnější tint ze všech, ale já mu na chuť nepřišla. Moje NE má jenom protože bych si ho sama už nekoupila a nevyužila bych ho. Jinak proti jeho vlastnostem nebo výdrži nic nemám.




(web)

Posie tint - MOŽNÁ

Toto je růžová sestřička Bene tintu a pro mě je barevněji trochu přijatelnější. Mám její mini verzi, což mi vystačí tak do konce života. Občas ho používám na rty, ale kdyby nebyl součástí jedné kazetky, samotný bych si ho nekoupila. Pro mě jsou podobné produkty tak nějak zbytečné a zalíbení jsem v nich nenašla.




(web)

High Beam - ANO

Kdo by neznal legendární tekutý rozjasňovač? Růžovo-stříbrný efekt, který na tváři vykouzlí, je opravdu pěkný. Já na tekuté rozjasňovače moc nejsem a doma mám už jen mini balení, které nosím v kabelce a v případě potřeby používám. Pokud jste na tekuté rozjasňovače, tak je toto dobrá volba a věřte, že jedno balení taky jen tak nevypotřebujete :)




(web)

Girl Meets pearl rozjasňovač - NE

Tento rozjasňovač byl pro mě bohužel zklamáním. Jeho dávkování mi příliš nevyhovuje (otáčíte spodní částí balení a přes mřížku vylézá rozjasňovač ven). Bohužel i výdrž je velmi slabá a z obličeje se po chvilce doslova vypařil.




(web)

Watt´s up krémový rozjasňovač - ANO

Krémový rozjasňovač s houbičkou jsem si zamilovala a už se téměř blížím ke dnu. Hrozně se mi líbí pro projasnění nadočnicových oblouků. Ač je krémový, tak dlouho drží a ze všech benefitích rozjasňovačů ho mám nejraději.




(web)

Instant brow pencil - MOŽNÁ

Tuhle tužku na obočí upřímně miluju, protože během pár sekund obočí zvýrazní a zafixuje. Problém je v tom, že je tužka hodně měkká a tudíž rychle mizí. Proto má MOŽNÁ, jinak by měla rozhodně ANO.


(web)

High Brow glow - MOŽNÁ

Rozjasňující tužka pod obočí, které opticky projasní. Rozhodně to není must-have a podobného efektu docílíte i jiným produktem. Je praktická, protože jí můžete nosit v kabelce a nezabere vám téměř žádné místo.




(web)


Badgal tužka na oči - MOŽNÁ

Tato tužka na oči byla dlouhou dobou moje favoritka. Pak jsem si ale koupila tužku od Urban Decay a rázem bylo po lásce. Jako ona je to dobrá tužka, je měkká, dlouho vydrží, nemaže se...ale UD je prostě o level výš ve všech zmiňovaných ohledech. A vzhledek k tomu, že je UD o dva dolary levnější, raději bych si tedy příště koupila jí.




(web)

I´m glam...therefore I am - ANO

Tento set se už myslím neprodává a sehnala jsem ho před delší dobou ve výprodeji v Sephoře. Podobné sety jsou skvělé, protože si v miniaturách můžete vyzkoušet spoustu produktů a zjistit, které vám vyhovují a do kterých případně můžete investovat. V mém případě jsem zjistila, že Girl meets pearl to zrovna není :)




(web)


Kazetka Feelin´Dandy - ANO

Benefit nabízí podobných kazetek mnoho a navíc i na cesty jsou paletky praktická zíležitost a stačí si jen vybrat tu, která se vám líbí složením a odstíny líčidel.






(web)


Velvet eyeshadow oční stíny - MOŽNÁ 

Nejsem si jistá, jestli se tahle hranatá balení ještě prodávají, ale na oficiálních stránkách stále jsou. Původní nabídka nebyla barevně příliš zajímavá a sama mám doma jen jeden neutrální odstín. Jako není špatný, to vůbec ne, ale jsou prostě značky, které jsou kvalitou někde jinde a cenově jsou na tom také lépe. Benefit podle mě vyniká v jiných věcech, ale oční stíny to zrovna nejsou.




(web)

Longwear powder eyeshadow - ANO/MOŽNÁ

Tyto stíny patří k nejnovějším produktům v nabídce. Mám celkem 4 v jedné paletce a jsem s nimi spokojená. Ale nepovažuji je za úplně boží a rozhodně mám i větší favority u jiných značek. Třeba na takové Urban Decay prostě nemají ani náhodou, takže bych si je jako single stíny nekupovala (max. jako součást nějaké paletky).




(web)


Creaseless cream shadow - NE

Na krémové stíny mě tolik neužije a jedny z mála, které pravidelně používám jsou Color Tattoo. Tyto bych si sama nekoupila, ale byly součástí jedné z paletek. A upřímně bych si ho v plném balení nekoupila. Bez báze vydrží asi tak 10 minut, než se slijí do čárky. S bází mi vydržely tak 2 hodiny, což je vzhledem k jejich ceně (nějakých 490 Kč u nás) fakt málo. Pokud jsem je použila jako základ pod pudrové stíny, tak vydržely v pohodě a neslévaly se, ale samostatné jsou fakt tragické a CT vydrží o dost víc.




(web)

Řasenka They´re real - ANO

Jedna z mých nejoblíbenějších řasenek. Ač má umělý kartáček, tak mým řasám náramně vyhovuje. Krásně je pročeše, prodlouží a zvýrazní, takže jsem s ní moc spokojená.





(web)

Bad Gal řasenka - NE

Druhá řasenka této značky je také poměrně populární a má spíš masivnější klasický kartáček. Když jí porovnám s They´re real, tak mi přijde taková jakoby suchá. Nevím, kartáček mi sice vyhovoval, ale přišlo mi, že rychle vysychala a řasy pak celkem slepovala.





(web)  

Lesk Ultra Plush - MOŽNÁ

Lesk jsem měla v miniatuře v jedné z paletek. Musím říct, že po vzhledové stránce se mi moc líbí, jsou příjemné, nelepí a celkem i vydrží. Lesky ale většinou nejsou položka, za kterou bych utrácela horentní sumy, takže příště bych asi znovu nekupovala.




(web)

Ultra Shines lesk - MOŽNÁ 

Lesk má spíš tekutější konzistenci a malinko lepí. Není úplně špatný, ale já na ty drahé lesky moc nejsem, takže bych si ho znovu nekoupila. V drogerii prostě sežene dostatečně dobré lesky a nemusí za ně utrácet stovky korun.




(web)



Pleťová kosmetika - ANO

Kdybych měla pořád dostatek financí, klidně bych si kupovala pleťovou kosmetiku jen od Benefitu. Jejich oční krém mě totálně nadchl a je to pro mě zatím nejlepší oční krém ze všech. Už mám druhé balení a rozhodně mu zůstanu věrná i nadále. Ze všech krémů, co jsem kdy vyzkoušela má tenhle nejlepší konzistenci, není mastný, je akorát krémový a není vodový. Prostě miláček :) To samé pleťový peeling. Miluju jeho vůni, konzistenci i hrubost. Jedno balení mi vydrželo přes rok, takže investice do něj rozhodně nelituju a určitě si časem koupím další balení. vyzkoušela jsem ještě pleťovou vodu Remove it, s tou jsem taky byla spokojená, ale na druhou stranu bych si další balení nekoupila, protože mi micelárky vyhovují víc a velikostí balení by se mi používání této vody trochu prodražilo. Z krémů jsem zkoušela i Total moisture a na léto je pro mě zbytečně hutný a mastnější, takže spíš na zimu. Naopak mě nadchnul krém Triple Performing, který je lehoučký, ale hydratuje dostatečně a na teplejší období je ideální. Navíc se hodně lidí pochvalně vyjadřuje i o kvalitním složení produktů a já přidávám navrch krásný design celé řady. V zahraničí je možné si koupit i testovací kit několika produktů, který vyjde asi na 250 Kč a vy tak zjistíte, jestli vám produkty vyhovují, aniž byste musely utrácet za plné balení. Ale za sebe rozhodně doporučuji vyzkoušet :)




(web)

Možná jsem na nějaké drobnosti ještě zapomněla, ale byly by to spíš produkty, které už se neprodávají (např.fixační pudr). Jako u každé jiné značky,i tady se najdou jak propadáky, tak skvělé produkty, pro které se ráda znovu vrátím nebo jsem se už vrátila. Pokud jste na tuto značku vysazené a jen zmínka o ní vás irituje, tak se to zřejmě ani v budoucnu nezmění. Každý máme svoje oblíbené a neoblíbené značky a Benefit patří mezi mé oblíbené. U některých věcí jsem se trochu spálila, ale jiné zase miluju. A určitě se najde ještě pár produktů, které bych si ráda pořídila. Z novinek mě zaujala nová tvářenka Rockateur, která se tváří jako rozjasňovač, takže se nemůžu dočkat, až si jí osahám a vyzkouším :)

Co vy a Benefit? Co od něj milujete a co vás naopak zklamalo? :)


      (web)          

47 komentářů:

  1. Benefit mám pouze pleťovou kosmetiku a je fajn.Jinak obecně mě tato značka vůbec neláká a jde úplně mimo mě.Tvářenky vypadají sice dobře,ale prostě není to moje krevní skupina.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je strasne zajimavej clanek!:)

    Nebylo by spatny kdyby takovy clanky delalo vic lidi - ja treba bych ASI nekoupila nic od benefitu za vlastni penize protoze vetsina produktu se da najit (aspon tady v anglii) hodne podobne u jinych znacek a Benefit je tu znamej jako nehorazne a zbytecne predrazenej. A kdyz uz bych si neco koupila tak jsou to ale uplne jiny produkty nez sis vybrala ty:) To je samozrejme zalozeny na typu a tonu pokozky etc. Moc zajimavy! x

    OdpovědětVymazat
  3. já na něj zatím vždycky jenom koukala v Sephoře, ale chtěla bych si pořídit nějakou kazetku, Feelin' Dandy se mi hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co říkáš na Perk Up Artist korektoru? Od Benefitu mám High Beam, výše zmíněný korektor, toaletní vodu Carmella a řasenku They´re real. Řasenka mě dost zklamala. Slepovala řasy, obtiskávala se a opadávala. Benefit je pro mě značka, na kterou se v parfumerii ráda podívám, protože mají moc pěkné obaly, ale jinak je mi celkem jedno. Je to i kvůli obchodní politice Sephory. Nicméně se chystám na dovolenou do Londýna, tak třeba něco nakoupím, občas pokukuju po tvářenkách :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně mě lákají ty tvářenky! Bohužel u nás v Česku je to opravdu předražené, když se to porovná se zahraničím.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se přiznám, že od Benefitu žádné výrobky nevlastním, ale hrozně se mi líbí design všech výrobků! Vím, že po některých věcech bych sáhla jen kvůli obalu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tie ich licenky ma neskutocne lalaju! Este stastie, ze na Slovensku nemame Sephoru, inak by som na nich asi skrachovala :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Nevíte někdo, jestli se v Praze v Sephoře dá koupit primer Hello Flawless?



    Benefit je ok, žádný zázrak, ale aspoň má pěkný obaly. Chtěla bych vyzkoušet They're real řasenku, ale nejdřív musím vypotřebovat to co už mám doma.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na tomto vidieť ako je kozmetika totálne individuálna záležitosť:-). Na Stay Don't Stray som totálne závislá,používam ho 4roky a maľovanie očí si bez neho už nedokážem predstaviť,dokonale prevedené pobytom na plážach Miami:-). Namotala som naň niekoľko kamošiek a ich vzťah k nemu je rovnako vrúcny:-). Zo zvyškom súhlasím. Za mňa ešte total prepadák Erase pasta,napriek mnohým pokusom som doteraz neprišla na to čo s nou

    OdpovědětVymazat
  10. Já od Benefitu ještě nikdy neměla vůbec nic. Nějak jsem tu značku přehlížela. Ale ráda bych něco zkusila a jsem ráda, že díky Tvému seznamu mám přehled, co za to stojí a co ne...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je vyčerpávající zhodnocení :). Já zkusila nějakou tu paletku s miniaturami a make-up a od nadšení jsem přešla k už jen sympatiím k Benefitu. Tvářenky jsou pro mě asi jejich top produkt, jinak už nic moc nekupuju, protože mají ceny dost vysoko. Ale co si ještě určitě chci pořídit je ta tužka na obočí a pak tužku na oči UD, díky tvé recenzi :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Fake-up - zatim taky nejsem rozhodnuta, ale 60% se priklanim spis k ano.
    Booing - ANO, i kdyz o trochu radeji mam Erase Paste. Sroubovani mi nevadi
    Makeup Oxygen - ano, souhlas.
    Tuhy makeup Gorgeous - mozna, zalezi na typu pleti, nejlepsi je pro bezchybnou a ani suchou a ani mastnou.
    Porefessional - ano, souhlas.
    That Gal - jednoznacne ano. Pouzivam ho bud na Porefessional nebo je smicham dohromady. Krasne rozjasni, ale prirozene, zadne trpytky. Moje TOP5.
    Stay dont stray - driv bych taky napsala NE, ale posledni dobou mu prichazim na chut a kdyz si s nim dam praci a pockam, az malicko zaschne, tak ANO.
    Tvarenky - jednoznacne ano, souhlas.
    Benetint - ANO, je velice sikovny, i kdyz ho nepouzivam denne.
    Posietint - ANO, ten pouzivam casto
    High Beam - jednoznacne Ano.
    Girl Meets Pearl - ANO, pouzivam ho spis na vecer, a baleni miluju.
    Watts up - ANO, i kdyz ho nepouzivam tak casto, bo bronzery jeste tam nezeru.
    Instant brow - MOZNA, spis si rozumim se stiny na oci, co se oboci tyce.
    High Brow - MOZNA, zase, radeji pouzivam stiny.
    Badgal - ANO, i kdyz barevne ted jedu ve trochu svetlejsich tuzkach.
    Stiny - nejlepe v jedne z tech paletech :). ANO
    Theyreal - jednoznacne ANO, nej rasenka.
    BadGal rasenka - MOZNA, ve waterproof verzi ANO.
    Lesky Plush - MOZNA, v malych verzich jednoznacne ano, zvlast v te darkove sade, to se vyplati.
    Ultra Shines - ANO, ted se zrovna vyprodavaji. Za me super.
    Pletovka - jednoznacne ANOOO! Akorat sadicky sice jsou koupit za 250 kc, ale jen v USA. Z UK je kupuju spis kolem 500 KC, ale i tak za to stoji.
    Rockateur - bohuzel za tu cenu a kvuli tomu minimnozstvi, ji asi kupovat nebudu :(.

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle články mám moc ráda. Nad makeupem jsem přemýšlela, ale nakonec jsem si koupila jeden od Revlonu.

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. O téhle značce většina blogerek básní, ale mě vůbec neláká.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, moc pěkný článek! Já jsem si nedávno koupila oční krém It 's potent a jsem spokojená! Měla jsem v Sephoře 20% slevu ...a ještě k tomu si říkám, že 14,2 g mi snad dlouho vydrží, tak mi tentokrát peněz líto nebylo :) Jinak mě pořád lákaly tvářenky, ale kvůli ceně jsem vždy odolala....jako záplatu jsem si teď objednala tvářenku s růžičkami od Milani (180,-) prý je super, tak uvidíme! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek! Od této značky zatím nic nemám.

    OdpovědětVymazat
  17. Zatím jsem ve stádiu přemýšlení, co zkusit.Nejchválenější jsou tvářenky a moc se mi líbí, ale neužila bych jí, přemýšlím o nějakém lesku, třeba Bella Bamba.

    OdpovědětVymazat
  18. dlouho jsem přemýšlela,co od nich vybrat a dám na tebe - jdu do tvářenky

    OdpovědětVymazat
  19. Bad Gal - souhlas ve všech bodech
    nechápu, co na ní v dobách největší sláby všichni měli

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, ještě že tě máme a víme co ano a co ne :). Já se právě teď rozmýšlela na Benetitem a vidím,že ho kupovat nebudu :))

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, tyhle tvoje články jsou super! Souhlasím s tvářenkami, na ty nedám dopustit, jinak za mě Benefit až tak úplně nemusím, každopádně nezkoušela jsem vše a na tvůj popud určitě něco vyzkouším :)

    Zvu vás na Biosilk giveaway http://pragueinstyle.blogspot.cz/2013/08/biosilk-silk-therapy-zazrak-pro-vase.html

    OdpovědětVymazat
  22. Tal jsem si právě rozšířía svůj wish list na nákupy v Paříži :) nejvíc mě láká ten make-up. Před týdnem jsem di nechala odlít vzoreček v Sepjoře, ale ještě jsem neměla možnost vyzkoušet (kvůli opalování a podobnem, jsem se teď malovala vždy max na půl dne a mám v úmyslu vyzkoušet u výdrž).

    http://fczelkamaya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Super clanok Rendy! ;) Od Benefitu zatial nic nemam, ale laka ma napriklad maskara They're real, ma presne taku kefku aka mi vyhovuje. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Mna sklamala baza pod ocne tiene ale mam rada pletovu kozmetiku erase paste, licenky jednoznacne.
    http://nelkamaniacofcosmetics.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám Benefit v oblibě. :) Je pravda, že kdybych měla nakupovat u nás v Sephoře, asi bych se časem nedoplatila.. Kažopádně za mě určitě velké ANO řasence They're Real, startovací sadě okolo 250 Kč pro péči o pleť (já jsem tak zjistila, které produkty mi naprosto vyhovují), leskům v tubě (krásně voní a nelepí se), krabičkám s více produkty a samozřejmě High Beam. :) Jinak mě nikdy neuchvátil třeba Benetint (měla jsem ho jako vzorek v lahvičce v britském Instylu a dosud jsem ho nespotřebovala) a oční stíny i s bází mi přijdou docela katastrofální.. Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  26. Hezky obsáhlý článek! Od Benefitu mám jen mastné stíny (ty jsou fajn) a měla jsem řasenku They're real, ale upřímně mi lepší přijdou Salvetky (a že jsou o dost levnější) nebo Bourjois (a stále levnější...). Láká mě High beam, protože je tak opěvovaný. Veronika

    OdpovědětVymazat
  27. já už asi půl roku chodí okukovat fine one one a pořád se nemůžu rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  28. Benefit mě jednu chvíli láká a druhou mi je strašně protivny :D Benetint mám a jsem s nim celkem spokojena, sama bych si ho ale neporidila, to radši něco jiného. Bad Gal mi nepřišla strašná, ale radši bych si pořídila They' re real! no a ještě mám lesk (shodou okolnosti Sugarbomb) a to je snad jediny lesk, který na rtech snesu. Nelepi, voní, je příjemný a ma neutrální odstín :)

    OdpovědětVymazat
  29. Z pražskej Sephory som si pred Vianocami hrdo a šťastne odniesla svoj prvý a jediný kúsok - Dandelion kazetku feelin´DANDY (hodí sa mi totiž k blogu;-). Chcelo by to asi ďalšiu návštevu - Prahy aj Sephory:-).

    OdpovědětVymazat
  30. Super článek, díky za něj! Po Benefitu pořád pokukuju ale docela se bojím aby se nekonalo totéž co u Clinique - nakonec zjistím, že stojí za starou belu....takže přehled se hodí a konečně to mám někde hezky pohromadě. Tvářenky a rozjasňovače jsou jasná volba, moc se mi líbí ty sady, ale fakt je, že nic z toho teď nbepotřebuju, zásob mám....tak třeba někdy.

    OdpovědětVymazat
  31. ...jo a ještě se mi líbí ta jejich 3 barevná tyčinka jakože jen přetřít tvář a jdeš. Jenže myslím, že výdrž nebude nic moc na mé mastné pleti. To bych měla mít spíš pudrové věci.

    OdpovědětVymazat
  32. Tereza: děkuji :) Taky by mi nevadilo, kdyby se tahle rubrika přenesla i na jiné blogy a v podobném duchu psalo víc blogerek :) Tady je taky super předraženej, takže většina je ze zahraničí :)
    Darkness: ten doma bohužel nemám, ale tolik mě nezaujal. Přijde mi trochu takový mastný a mám doma lepší korektory, které mi víc vyhovují :)
    Angel-ina*:to asi nejsi jediná :) Mě se ty jejich obaly taky moc líbí
    Martina B: teď jsem v Sephoře dýl nebyla, ale naposled ho tam ještě neměli. Podle mě se k nám dostane tak na podzim :)
    Ivi: jako se vším, je to hrozně individuální :) Já z něj byla fakt zklamaná a mám na něj asi moc mastná víčka, nebo nevím. Ale mě nepomohl teda vůbec :/
    Jana: to mě těší, ale ber to s rezervou, co se líbí mě, nemusí se líbit tobě a naopak :)

    OdpovědětVymazat
  33. Reny y: to jsem ráda, že jsi s ním spokojená :) Já ho fakt miluju a asi dlouho žádný jiný oční krém zkoušet nebudu. Už mám druhé balení a maximálně mi vyhovuje :)

    Viviann D.: to je od tebe milé :) Ale jak jsem psala, co se líbí mě, nemusí se líbit druhým. Což je zrovna třeba případ Benetintu. Třeba americké blogerky ho milují, kudy chodí, ale já tinty obecně nemusím, takže jsou pro mě zbytečné. Ale jestli si chceš nějaký pořídit, tak tenhle patří určitě mezi ty nej :)

    Martina: moc děkuju :) Jsem ráda, že se ti článek líbí

    Mája Karbusická: s tím vzorečkem dlouho neotálej, mohl by se ti zkazit. Už mi o tom jednou psala jedna slečna, že se jí to stalo. On má v sobě nějaké molekuly, či co a když není v tom originálním obalu, tak se rychle kazí :) Tak bacha na to

    Elle Pomsar: moc děkuji :)

    Miraculous Style: s tou They´re real a Benetintem se shodujeme :)

    U dvou Verunek: děkuji :) Mě třeba Salvetky celkem rychle vyschly a They´re real mi vydržela skoro půl roku :) Takže jsem si jí vážně oblíbila

    OdpovědětVymazat
  34. Lily Levandulová: ten mě zrovna vůbec nezaujal :) Myslím, že na mou mastnou pleť to není ideální kámoš :)

    Veronika - Cosmetic Jam: člověk musí zkoušet, co mu vyhovuje a co za tu investici stojí :) Někdy chodím něco zkoušet a okukovat třeba měsíc, dva, než si to koupím :) No a ta tyčinka, ta mě právě ani trochu neláká, protože mi přijde, že to nic nevydrží a na mastnou pleť spíš pohroma, takže za mě jedině pudrové tvářenky 

    OdpovědětVymazat
  35. Docela dost mě zaujal ten rozjasňovač a primer, něco takvého by se mi vážně bodlo:-). Super recenze Rendy:-).
    Glamour and Beauty for you

    OdpovědětVymazat
  36. supr clanek. Beneit mam moc rada, souhlasim s kazdym bodem, krome BAD gal - ta je pro me naopak lepsi nez They're real...

    Na novou tvarenku se teda taky tesim!!!

    OdpovědětVymazat
  37. Rubrika je to fakt super! A taky souhlasím, že by to bylo fajn vidět i na jiných blozích, ale třeba já, bych článek v podobném duchu nestvořila, protože nemám od žádně značky tak komplexní zastoupení výrobků. Možná od Avonu jsem za dlouhou dobu nasbírala docela dost různých výrobků, jen si nejsem jistá, jestli by tato značka někoho v blogosféře nějak extra zajímala :-D.

    Já jsem asi ten typ, který k Benefitu nemá vyhraněný vztah! Strašně mě láká a líbí se mi balení (hlavně tvářenek), ale ty ceny u nás jsou nehorázné a vyplatí se to opravdu hlavně, jak píšeš, koupit v různých akcích. Mě Fakeup fakt zklamal, je úplně na nic - respektive na mé kruhy vůbec nefunguje :-(, a to jsem do něj vkládala dost nadějí. Další výrobek, který je podle mě dost na nic, je lemon aid. Hodně se vpíjí do vrásek na víčku. Jinak mám od Benefitu ráda ty sady. Myslím, že se fakt vyplatí a člověk si udělá o jednotlivých výrobcích dobrou představu. A mým snem je tvářenka, ale zatím odolávám... Ale mám ji v hledáčku, jen ještě nevím, jakou barvu :-).

    OdpovědětVymazat
  38. Od benefitu mám Porefessional, který je fakt super a asi nejznámější věcička a pak Ooh La Lift, který mi přijde celkem k ničemu.. ale hrozně se mi líbí jejich tvářenky, tak snad do budoucna nějakou pořídím :) A hlavně má tahle kosmetika krásné obaly a na to mne užije! :)

    OdpovědětVymazat
  39. Nejvíc mě lákají tvářenky, benetint/posietint a Hugh Beam :))

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, nakupuješ na webu nebo v sephore? Pokud na webu, kde prosím. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  41. Miroslava Kovářová: přes žádný web nenakupuji. Nakupuji buď v zahraničí nebo ve slevách v české Sephoře :)

    OdpovědětVymazat
  42. Zrovna dneska jsem si jela pro oční krém a Sephora v Brně zavřená :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Rendy, super článek. Benefit totiž miluju!! Ale přesně jak píšeš, nedá se to říct o všech výrobcích. Ty horší asi nemá cenu rozpitvávat, pro mě osobně je nepostradatelná báze POREfessional, které jsem spotřebovala již 3 balení! :), dále "řasenka na obočí" Speed Brow - tu používám od roku 2005, kdy jsem ji objevila v usa (tady asi ještě nebyla), korektor Erase paste, Fake Up a řasenka They´re Real. Tyto produkty používám každý den (více méně ;).

    OdpovědětVymazat
  44. doma mám Boiing a nic moc, mě bohužel nenadchnul. stejně tak je tomu u rozjasňovače Ooh La Lift a Bene tintu. co ale bezmezně miluju je Porefessional, který nemá konkurenci. láká mě i Hello Flawless make-up, ale je to docela investice.

    OdpovědětVymazat
  45. Jediné co mám je rozjasňovač high beam, ale znovu bych si ho zřejmě nepořídila, teď delší dou uvažuju o tom fakeupu, tak budu čekat na tvoji recenzi...

    OdpovědětVymazat
  46. já mám strašně ráda tinty. Obecně. Prostě mi děsně sedí. Benetint odstínově naprosto suprově:-).
    Jinak od Benefitu mám ráda sunbeam, highbeam a ještě jejich oční stíny.
    Naopak mě moc nezaujala pečující kosmetika:-).
    Moc ráda bych ozkusila ten Make-up Hello Flawless Oxygen Wow:-)

    OdpovědětVymazat
  47. Super článek. Já si teď koupila Girl meets pearl a jelikož je to můj první rozjasňovač, tak jsem spoko ale je pravda, že kámoška má High beans a je to rozdíl no a pak jsem si koupila kit World Famous Neutrals a jsem zatím spokojená. S přítelem máme blog především o pánské módě ale i dámské, life style, rozhovory, tak se mrkni, třeba se ti bude líbit :-)
    ajlaffesn.blogspot.com

    Díky

    Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)