úterý 20. srpna 2013

50 random facts about me

Dlouho jsem přemýšlela, jestli 50 není příliš moc. Jestli tolik různých věcí o sobě vymyslím a jestli se nebudou stále opakovat :) Jestli něco z toho čtete podruhé, tak se omlouvám, ale sama jsem už trochu sklerotická a všechno si nemůžu pamatovat :) Takže tady je 50 různých a náhodných faktů o mě, snad vás tolik textu neumoří :) A když random, tak i random fotky z mého Instagramu (pro ty, co ho nemají a třeba by je to zajímalo :)

PS: shodujeme se v nějakých bodech? :)




1) nevadí mi návštěvy u zubaře a často ho přemlouvám, ať mi tu injekci proti bolesti nedává, že to zvládnu  :) (ta injekce mě bolí většinou děsně moc, ale vrtání ne)

2) naopak když někde vidím nápis ORL, tak zdrhám a do očí se mi derou slzy (špatný vzpomínky z dětství)

3) nemám ráda, když mi cizí lidi narušují osobní zónu nebo se mě dotýkají

4) obdivuju mého přítele, který dokáže za týden přečíst i 4 knížky

5) někdy se jen tak postavím před zrcadlo a říkám si, jaké to asi je být těhotná :)




6) jsem alergická na ananas a jablka, ale občas si nějaké dám a pak toho hořce lituju

7) miluju výrazné náhrdelníky

8) kdybych mohla, tak pořád někam cestuju

9) někdy bych chtěla vytvořit limitovanou kolekci líčidel jen podle svého gusta

10) jako malá jsem milovala Elijaha Wooda (Frodo z Pána prstenů)




11) mám tendence stále přepočítávat věci a řadit je podle barev

12) miluju první sekundy toho, když letadlo vzlétá a vždycky se u toho hrozně směju :)

13) schovávám si krabičky od dekorativní kosmetiky a už je nemám skoro kam dávat (ale nemůžu si pomoct a stále je hromadím :)

14) mám hrozně tvrdé spaní a jen tak něco mě nedokáže vzbudit

15) mám na obou očích 0 dioptrií a moje oční doktorka tvrdí, že nikdy nikoho s tak dobrým zrakem v ordinaci neměla :) Někdy příště vám můžu prozradit třeba i mojí krevní skupinu :)




16) nejraději chodím nakupovat do Kauflandu a Tesca :)

17) barva mé aury je zelená

18) s přítelem máme tradici, že na naše výročí chodíme vždycky na místo, kde jsme se poprvé potkali

19) nerada jezdím po Praze sama autem

20) od mala miluju detektivky, vyrostla jsem na knížkách Agathy Christie, pohltil mě styl Jo Nesba a sem tam sleduju kriminálku New York




21) nesnáším české muzikály, protože mi přijdou úplně stupidní a jediný český muzikál, který za něco stál byl Dracula

22) líbí se mi znělka staré Sanitky (toho seriálu)

23) nesnáším rumové pralinky

24) nad postelí máme velký obraz s pohledem na New York a někdy se přistihnu, jak se na něj zasněně dívám

25) nikdy asi úplně nepochopím grafy ze skript makroekonomie. To nejhezčí, co mi kdy ekonomie dala, byl film Beautiful Mind - doporučuji




26) bez urážky, ale všechny, co volili Zemana za prezidenta, bych teď nejraději vystřelila někam na Sibiř...

27) když si zamiluju nějakou písničku, jsem schopná jí poslouchat klidně týden v kuse pořád dokola

28) nelíbí se mi chlapi s dlouhýma vlasama a blonďáci

29) nechápu lidi, co cpou na Instagram cizí fotky a ještě píšou, ať je milostivě taky sledujeme, protože jsou přece "lovely"

30) údajně jsem tvrdohlavá, perfekcionistka, obětavá, ukecaná a dychtivá nákupní maniačka :) Vyberte si...




31) nerada se někam objednávám po telefonu. Např. ke kadeřnici se vždycky chodím objednávat osobně

32) neuznávám chlubení cizím peřím - tudíž např. nikdy nebudu obdivovat 15ti leté slečny s kabelkou Chanel, protože jestli nejsou profi kur*y od první třídy, tak si na ní prostě vydělat nemohly a tudíž mi přijde mimo, když se chlubí, co že si to koupily a odškrtly z wishlistu :)

33) jsem ateista a i když věřím na to, že je něco mocnějšího nad námi, tak tomu neříkám Bůh. Jakákoliv forma náboženství mi přijde jako omezování

34) nikdy mi nechutnalo pravé šampaňské (a tím nemyslím Bohemku a spol), přijde mi hnusné a většina lidí ho stejně pije jen kvůli póze (což mi spoustu známých a přátel samo přiznalo :)

35) mám nějakou zvláštní poruchu, protože mám někdy problém rozeznávat cizí lidi na fotkách. Zejména třeba různé herečky nebo modelky. Stačí, že si jinak namalují rty a já je nepoznám :) To samé, když někoho vidím před sebou a pak na fotce třeba na dokladech, tak ho většinou nepoznám :) Prý se tomu říká obličejová slepota




36) nikdy jsem neviděla Hříšný tanec a nemám to ani v plánu

37) nebaví mě humor Járy Cimrmana

38) zřejmě nikdy nebudu číst 50 odstínů šedi a všechny ty ostatní díly. Nesnáším davové šílenství, co se knih týče a navíc mě ani obsah nezaujal. O cílové skupině této knihy si myslím svoje

39) nikdy jsem netoužila po iPhonu a všichni kamarádi, co ho mají, mi pokaždé opakují "hlavně si prosím tě nikdy tuhle sra*ku nekupuj a radši jeď na dovolenou" :)

40) nepiju kafe, ale vím, že ve Starsbucks nemají vážně dobré kafe a žádný milovník kafe by tam nikdy nešel




41) během Vánoc pokaždé uteču z místnosti, kde někdy zapálí františka nebo purpuru

42) nikdy asi úplně nepochopím význam Mimibazaru

43) nemám svůj účet na Ebayi ani PayPal

44) věřím na přísloví "Boží mlýny melou pomalu, ale jistě"

45) někdy si říkám, jestli lidi předem přemýšlí nad tím, co si nechají vytetovat na tělo. Nevím jak jinak si vysvětlit ty zvěrstva, co během celého léta všude potkávám



46) věřím, že každý člověk má na světě svojí spřízněnou duši a když ji najde, tak je to jako když puzzle zapadne do skládačky. A až jí najde, tak je pak neskonale šťastný a spokojený :)

47) pracovala jsem 7 let v největším hotelu ve střední Evropě a byla to nejlepší "škola" života. S láskou vzpomínám zvlášť na den, kdy jsem dostala "dýško" 6000 Kč a cítila se jako nejbohatší člověk :)

48) miluju, když mi někdo dělá něco s vlasy! Mohla bych si na hraní s vlasy najmout klidně nějakého sluhu :) Vydržím jakékoliv česání, pletení, mytí nebo drbání a miluju to!

49) hřeje mě u srdce, že už nikdy nebudu muset sedět na nudných přednáškách a psát stopadesátouosmou seminárku. NIKDY!

50) Věřím, že každá žena může být krásná, jen musí vědět, jak se správně namalovat :)




59 komentářů:

  1. Spolecne mame: 1,3,26,27,28,29,31,33,34,37,43,44,45,46,50

    Me kafe ze Starbuckse vazne chutna :) A sveho iPhona miluju a myslim si, ze je to nejlepsi telefon co jsem kdy mela. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! Zase vím o své oblíbené blogerce něco víc! A řeknu ti, že hned v několika bodech se s tebou shodnu :D a moc tě obdivuju za to, že si jich dala dohromady 50!

    OdpovědětVymazat
  3. Mna to prave naopak strasne bavilo, uplne som sa pri tom clanku nasmiala a s mnohymi vecami som sa stotoznila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek. :) ssouhlasím skoro se vším. Já třeba Vždy když se mi něco osvědčí, tak si pak koupím alespoň jedno balení do zásoby. Pro jistotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna včera u Sanitky mi mamka říkala, jak se jí líbí znělka :) Jinak já se zubaře bojím hrozně a objednávání po telefonu taky nemusím :).

    OdpovědětVymazat
  6. v některých bodech bych se s tebou shodla! :) a líbí se mi ta 47, ale komu ne :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda Rendy, zajímavé počtení! :) shoduji se s Tebou v několika bodech... Taky mám alergii na jablka, ale někdy neodolám a dám si a potom lituji, taky bych střílela za zvolení toho studpidního prezidenta, taky mám svou osobní zónu a když ji někdo naruší, automaticky uhýbám!, miluju když se mi někdo hrabe ve vlasech :), miluju ten pocit, že už nikdy nemusím smolit BP ani DP a víkendy trávit na přednáškách ;), taky jsem si někdy před zrcadlem říkala, jaký to bude mít těhotenský bříško.....teď už to vím, jsem v 8. měsíci! ;) Zdraví Tě Reny

    OdpovědětVymazat
  8. 5, 10 (ty jeho modrý oči!)), 22!, 26!!!!, 27, 40, 41 :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je pěkný dýško teda :-) Taky pracuji na hotelu a největší dýško, který jsem dostala bylo 500 Kč.

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy - dnešní článek mě moc potěšil, přišlo mi, že byť tě čtu každý den už skoro rok, tak tě vůbec neznám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ale tem hříšnej tanec teda, toho je škoda :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Doplňující fotky jsou bezva :) Všechno jsem přečetla, některé odpovědi mě pobavily :) Mám ráda články toho to typu. Je romantické, že s přítelem chodíte na výročí na místo, kde jste se potkali :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný tag, muselo ti to dát dost práce! Zubaři mi taky nevadí, ale nevyhledávám je:D. S tím cestováním se taky shodneme, miluji poznávání nových míst a mým snem je bydlet někde u moře, nebo mít tolik peněz, abych mohla k tomu moři jezdit co čtvrt roku :D. Autem taky nerada jezdím po velkých městech, takže Praha by mi taky dělala problém. Makroekonomii nesnáším celou! A rumové pralinky nesnáší asi každý :D. 50 odstínům šedi jsem taky nepropadla a jsem na to hrdá:-)).
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  14. když mi bylo mín a šla jsem vyjímečně na párty či na oslavu zaručeně jsem si dala pomeranč.džus s vodkou, od toho už jsem ustoupila a v poslední době když si něco zcela vyjímečně dám je bud sklenka šampanského anebo bílé víno..
    šáno, kt mě asi nejvíce chutná je Avanti, je to hutnější než bohemia, ta tolik dobrá není :)

    OdpovědětVymazat
  15. super seznam!!!musím říct,že jsem se po ránu hodně pobavila a v některých z bodů viděla sebe samu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Renatko, shodujem se skoro ve všem, nejvíc mě pobavil Zeman a nejvíc pobouřil františek, ta vůně = Vánoce :) a v jakém hotelu jsi pracovala? (rozumněj, kde si mám shánět brigádu? :D )

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné, pěkné... :)
    I pár společných věcí s Tebou mám, taky miluju detektivky, nerada se objednávám po telefonu, odstíny šedi ani iPhone též nejsou nic moc pro mě... :)
    Ta obličejová slepota je zvláštní, ani jsem nevěděla, že něco takového existuje. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné, máme toho docela dost společného :)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ráda jsem si početla :) Třeba to objednávání telefonem taky nemám ráda, ale zvládám to, i když odhodlat se k tomu mi dost dlouho trvá :D A detektivky od Nesba jsou suprový, akorát mám rozečtený Pentagram

    OdpovědětVymazat
  20. Nesbo byl ale taky hrozný davový šílenství, minimálně v době, když se tu jeho knihy začaly vydávat. :-) Hodně věcí máme společných, třeba to počítání si - dělám to v různých situacích, jsem ráda, že nejsem jediný "tichý blázen".

    OdpovědětVymazat
  21. je tam toho víc, ale 33 a 37, 100% souhlas (hlavně 37 konečně někdo! :D)

    a 43 NECHÁPU !!!!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  22. 20, 22, 26, 27, 33 a 34 úplná já :-) Z té 36 jsem trochu zaskočená, ale co se divím. Já zase nikdy neviděla Vesničko má středisková nebo klasiku Pyšná princezna. Taky si okolí ťuká na čelo kde jsem prý vyrostla.
    Jinak hříšný tanec už jsem viděla tolikrát, že mě už ani nebaví. Na kazetě mám nahraný tedy jen konec a občas si pustím jen ten :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Úplně s tebou souhlasím co se týče Starbucks, stejně tak se skupinou lidí co volili Zemana a co čtou 50 odstínů šedi a stejně jako ty nesnáším davové šílenství, ať už u knihy tak i u hudby (nebudu zmiňovat One Direction). Moc jsem ale nepochopila to, že věříš na přísloví "Boží mlýny melou pomalu, ale jistě" a to že jseš ateista. Já ateista rozhodně nejsem a jsem šťastná že jsem věřící! rozhodně to není omezující! A miluju humor Járy Cimrmana a líbí se mi blonďáci :D Jen teda chudáku, nedokážu si představit že bych měla alergii na jablka!

    OdpovědětVymazat
  24. V hodně bodech jsme se shodly, tenhle tag mám moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  25. 26, 27, 28 a 33 se shodneme 100%

    OdpovědětVymazat
  26. Tak spoločného toho máme celkom dosť :)
    11, 20, 27, 29, 37, 39, 45, 49

    OdpovědětVymazat
  27. Představa Tvé vlastní dekorativní kosmetiky, třeba jen jako limitky, mi nepřijde zas tak nereálná. Teď se třeba nějaká firma ozve a já bych nad koupí rozhodně uvažovala. Jen bych Tě předem chtěla poprosit, abys tam zařadila i make-up pro bledule :-). 50 Shades řada je brak, ale k procvičení angličtiny ideální. Já zase ráda hromadím malé krabičky od pečující kosmetiky, nejradši mám plechovky od balzámů na rty. Co se prezidenta týče, nejsmutnější je, že v současné době není v naší republice nikdo, kdo by se na tuto funkci hodil. A pokud někdo myslí na Schwarzenberga, ať laskavě přestane číst jen bilboardy a zjistí si pravdivé informace o něm. Možná se bude divit. Na jedinou spřízněnou duši nevěřím, ale věřím, že když spolu dva chtějí být, tak to dokážou.

    OdpovědětVymazat
  28. Rendy, jsi úžasná! V něktrých bodech jsem sama našla a někde jsem se upřímně dost dobře zasmála. Jen tak dál :)

    P.S.: Pořád obdivuješ Elijaha Wooda? :)

    OdpovědětVymazat
  29. Rendyyy tys mi pobavila =o) tak já jsem dala dohromady svejch 13:

    1. naprosto NESNÁŠÍM návštěvy u zubařky, mám panickou hrůzu, cestou tam se klepu a v čekárně se mi derou do očí slzy, přesto se tam snažím chodit pravidelně a o zuby se perfektně starám, btw jedu tam zítra, což je děs a hrůza
    2. také nesnáším narušování osobní zóny a dotýkání od jakýchkoliv lidí, nesnesu třeba ani pusu od kamarádky, uf znaj mne =o)
    3. mám alergii na meloun, jablka, hrušky a na většinu ovoce
    4. nikdy jsem neměla v oblibě žádnou hudební skupinu, nikdy jsem neměla na zdi plakáty
    5. neposlouchám žádnou muziku
    6. nemám ráda zbytečné věci a moc ráda vyhazuju
    7. s přítelem neslavíme výročí, v podstatě ani nevíme odkdy spolu jsme (a je nám to jedno)
    8. nejezdím MHD, jezdím vždycky autem a ráda, úplně nejraději jezdím sama… což je pozůstatek po těžké dopravní nehodě, od tý doby slavím narozeniny 2x do roka
    9. miluju vymakaný, inteligentní blonďáčky a jednoho mám doma =o)
    10. neumím tancovat, nechodím do klubů, nepiju alkohol a nevidím v tom nic zajímavého
    11. miluju kávu, musím mít kvalitní jednou denně… říkám KÁVU, ne patok (Nescaffé a ostatní instant)
    12. miluju tetování a vlastním tři kousky… první od 15-ti let, kdy jsem si ho vydupala… JENŽE -> motivy a místa jsem velmi pečlivě zvážila a pokud si vezmu košili, není nic vidět… nemám ráda, když je někdo tetovaný od krku výš a od paže níž, nohy… tetování musí jít zakrýt, aby se dalo jít na pracovní jednání a nikdo na vás nekoukal, jako na kriminálníka
    13. nemám ráda neupravený ženy (nenalíčený, mastné vlasy), na řasenku a šampon má jistě každej…

    OdpovědětVymazat
  30. pěkný souhrn :) jen teda na Járu Cimrmana nedám dopustit! A sanitku úplně nenávidím...:)

    OdpovědětVymazat
  31. Jak můžeš žít bez ebay a paypalu?!!!

    OdpovědětVymazat
  32. ja mam par otazok: naco si sla k ocnemu lekarovi ked mas dobry zrak? ako si prisla na a farbu aury? a mimochodm je zvlastne ze na take nieco veris ked tvrdis, ze neuznavas nabozenstva. a posledna...co je preboha frantisek a purpura???

    a mimodom naprosto sa stotoznujem s Iphonom, dotykanim a intimnou zonou

    a strasne ti zavidim ten tvrdy spanok. ja to mam presne opacne, zobudi ma najmensie suchnutie. nemozem mat otvorene ani okno v lete, lebo ma budi zvuk z ulice, nezaspim ked nie je uplna tma a ticho... a kedze malokedy mam vsetky moje "spankove podmienky" splnene tak som potom casto unavena a nevyspata

    OdpovědětVymazat
  33. Iphone je bezesporu zatim ten nejlepší telefon, co jsem kdy měla. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Sdílím s tebou alergii na ananas. Stačí mi jogurt s jeho příchutí a druhý den se probudím s rty velikosti zobáku kačera Donalda.

    OdpovědětVymazat
  35. Sanitku si teď furt zpívám, když je v televizi :D jinak Hříšný tanec jsem taky neviděla (a spoustu takových těch "kultovních filmů"), po jablkách mi oteče jazyk a svědí pusa a stejně si je někdy dám, detektivky mám taky ráda (Nesbo a spol., už je nemám kam dávat v knihovně)... a k ORL - když mi poprvé dělali výtěr krku, tak jsem měla tak zatnuté zuby, protože jsem se bála, že mi je museli páčit nějakým kovovým páčidlem, doktorka na to pořád vzpomíná :D

    OdpovědětVymazat
  36. Tyy jo, tohle mě hrozně bavilo, vážně skvělej článek.:) Obdivuju tě, že jsi přišla na tolik věcí, hodně bodů máme společných, ale přijde mi, že bych si na to takhle z fleku nevzpomněla.:)

    OdpovědětVymazat
  37. Panejo, shoduju se s tebou ve 29 bodech :-)
    Toho Cimrmana docela chápu, taky jsem to nemusela, ale pak jsem viděla Záskok a u toho doteď brečím smíchy.

    OdpovědětVymazat
  38. Super článek. Na něco podobného už se chystám dluoho a přes dva měsíce se mi všeude válejí papírky sezvláštnostmi, protože si nic co nenapíšu nepamautuju. Spoelčného máme docela dost v takových malichernostech a v těch důležitějších věcech zase ne, takže jsme vlastně každá jiná =D Ale dostal mě bod o prohlížení si břich apřed zrcadlem a přemítání o těhotenství - to teda rozhodně taky dělám!! =D a miluju výrazné velké a nejlíp ještě chrastící náhrdelníky ;)

    OdpovědětVymazat
  39. Totalne se shoduji v tech bodech s hrisnym tancem,cimrmanem a iphonem;)

    OdpovědětVymazat
  40. Totalne se shoduji v tech bodech s hrisnym tancem,cimrmanem a iphonem;)

    OdpovědětVymazat
  41. Angel-ina*: děkuji :) ani jsem nečekala, že se bude článek tak líbit :)

    Elle Pomsar: jééé, to moc ráda slyším :)

    Reny y: k bříšku gratuluji :) Třeba to taky jednou zažiju a nebudu si to jenom představovat :)

    Rose: tak mě se to taky stalo jednou :) Byl to velice speciální host, který chtěl udělat dojem :) Kéž by takhle štědrý byly třeba i moji nadřízení :))

    Lil: děkuji, to jsem moc ráda :) Ani jsem nečekala takový ohlas :)

    Kristine: to mě právě ani škoda nepřijde :) Na podobné filmy moc nejsem :)

    Dullsinea: mě se podobné tradice líbí a přijde mi to takové romantické, i když na ní moc nejsem :)

    Caathe Rine: no, měla jsem to několik dní rozepsané. Najednou bych to asi nesepsala :)

    Michelle: tak to jsem ráda, že tě to pobavilo :) Pracovala jsem v Hiltnu, tak kdybys chtěla, můžu ti dát kontakty :)))

    Markvitka: Pentagram je skvělej :)

    Barb: ale z Nesba se nedělá nejlepší knížka na světě :) Nesbo je teď hodně vidět, ale není to knižní brak :) Jinak to počítání je fakt taky nějaká úchylka, protože si nemůžu pomoct a musím to furt dělat :)

    Černá Moora: Jára mě fakt neba a asi se to nikdy nezmění :) A fakt, že nemám Paypal je asi dobře, protože jinach bych musela vydělávat v Perlovce :)))

    OdpovědětVymazat
  42. Jsem na tom stejne se Zemanem a osobnim prostorem. A naopak nesnasim, kdyz mi nekdo saha do vlasu nebo co vic chce me i cesat, beha mi z toho mraz po zadech. Snad jen ma kadernice jednou za 3 mesice mi nevadi.
    Omlouvam se za absenci hacku a carek :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ems: jak píšu, věřím na to, že je něco mocnějšího nad námi, na osud také věřím, jen tomu nijak neříkám :) A tohle přísloví se mi osvědčilo už tolikrát, že na něj prostě věřím :)

    Darkness: věřím, že mi teď budou denně chodit nabídky na vytvoření vlastní make-up kolekce :) Ne, ale bylo by to fakt super a užívala bych si to :) A slibuji, jestli se tak někdy stane, na bledulky nezapomenu :)

    Annie.H: jééé, takový kompliment, děkuju :) těší mě, že tě to pobavilo, to splnilo svůj účel :) Jinak na Elijaha si někdy ještě tajně myslím, ale přednost má samozřejmě můj muž :)

    Mikinka: děkuju, to jsem moc ráda :) A díky za tvůj malý random :)

    Dejnicka: a víš, že docela v pohodě? :) Mám na to lidi, co ty účty mají a objednávají mi to :))

    Bellatrix: na oční chodím na preventivní prohlídky každý rok, protože jednak pracuji ve zdravotnictví a jedna to můj zaměstnavatel požaduje :) Auru mám zjištěnou od člověka, co se tomu věnuje a vidí je :) A neříkám, že na to věřím, jen mi to přijde jako taková zajímavost :) František a purpura jsou takové věci, co děsně smrdí a lidi si to zapalují na Vánoce, nevím, jak se to řekne slovensky, bohužel :)

    Caterina: Iphone někdo buď miluje nebo nenávidí :) Zjevně jsem obklopená spíš tou druhou skupinou lidí :)

    Natálka - Little Gem: já těch "kultovních" filmů neviděla taky hodně, ale jsou filmy, co mě prostě nelákají a můžou být kultovní, jak chtějí :)

    underthe sheats: děkuji :) Však si nemysli, měla jsem to rozepsané kolik dní, z fleku bych to taky nevymyslela :)


    OdpovědětVymazat
  44. To je pekný článok. Len si tam možno nemusela dávať tie chutné fotky, alebo teraz mám hlad!!! a dala by som si aj melón aj chlebíčky aj všetkoooo...:D

    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  45. Taky jsem objednávala kamarádce, která nemá paypal a účet na ebay něco ze zahraničí a pak jsem se tahala po soudech a hrozilo mi odnětí svobody. Never more, už nikdy nikomu.

    OdpovědětVymazat
  46. Shoduji se s tebou v číslech 26, 27, 46 a 39 :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Úplně super článek, nechápu, jak jsi toho mohla dát tolik dohromady!!!! Jsem překvapená, kolik máme společného a úplně na 1000% sedí body 11,12,16,26,38, 46 a samozřejmě 50-tka!!! V dalších bodech povětšinou také souhlas, kromě těch zapálených "františků" :D
    Jinak hrozně moc gratuluji k promoci a úspěšnému dokončení vzdělávacího maratonu!!! :)

    OdpovědětVymazat
  48. S dost věci souhlasím, dobrý článek ale, že je iPhone sra*ka.. to fakt ne, není ;)

    OdpovědětVymazat
  49. 5,8,9,11,Agáta je má Bible,26,27,29,30,33,37,38,43,44 a 46

    se shoduji s tebou a jak jsi zjistila barvu aury?
    Dobrý článek, něco jiného něco zajímavého.:)

    OdpovědětVymazat
  50. Hercule Poirot a Harry Hole jsou moji velký hrdinové! A mistr Zeman totální antihrdina!

    OdpovědětVymazat
  51. Tak 43 mi u tebe vyrazila dech :-) to fakt nepobírám. Mě někdo zrušit ebay a paypal, tak asi umřu :D

    Četla jsem v komentářích, že si objednáváš přes jiný, ale i tak...necháááápu :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  52. Úžasný článek! K titulu moc gratuluju a jelikož mám dva týdny do porodu, tak ti můžu říct, že když se teď na sebe koukám do zrcadla tak si říkám, že už musí každou chvíli vyskočit :)

    OdpovědětVymazat
  53. 37, 38, 39, 43, 48 - presne moje slova =)

    OdpovědětVymazat
  54. Purpuru a františka taky nesnáším :-)))
    btw význam Mimibazaru pochopíš až budeš chtít prodat haldu věcí po miminu (nebo i po sobě) - matky z celé republiky jsou zvyklé tam chodit a hlavně ty, co nebydlí u větších měst a nemají možnost nakupovat např. v HM.
    A těhotenství je zvláštní - pěkné, křehké. Ale každý to má vlastně jinak :-))
    Nesba taky miluju. a ostatní body už nevím :-))

    OdpovědětVymazat
  55. Super fakty! Někde jsem se našla i sama, ale pochybuju že bych toho do článku tolik vymyslela :)!

    OdpovědětVymazat
  56. Hrozně mě potěšilo, že nejsem jediný blázen, který schovává krabičky, taky už je pomalu nemám kam dávat, ale nemám srdce na to, je vyhodit :D. Jinak na spoustě věcí bych se s tebou shodla :).

    OdpovědětVymazat
  57. super! takovýhle posty mě hrozně bavěj :) a v dost věcech se shodneme :) ale jako - Hříšňák musííííš! nejlepší!!!!!

    OdpovědětVymazat
  58. Rendy, pokud v neco veris, nejsi ateista. Pokud v neco veris, ale neuznavas/nepotrebujes nabozenstvi, jsi agnostik.

    OdpovědětVymazat
  59. 10 úplně! :D ach, 26, 27, 28, 31, 33 (někdy nevím, čemu mám věřit a když dojde na lámání chleba tak se sobecky obracím i k Bohu :), 43 a 50, ale s tím rozdílem, že podle mého je krásná každá žena, která o sebe pečuje. Nemyslím, že ženám s knírkem a mastnými vlasy by líčení pomohlo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)