středa 10. července 2013

Vichy nový BB krém Idéalia

Ještě nemáte dost BB krémů? Říkáte si, kolik se jich tu ještě objeví? A jak se mi líbí novinka od Vichy - Idéalia BB krém? Je pro mě Idéalia ideální? :) Čtěte dál a dozvíte se to...


Vichy Idéalia BB krém - light shade(40ml) - koupíte v lékárnách, cena se pohybuje mezi 400-500 Kč


Výhody a nevýhody BB krému v bodech:

+ světlý odstín (v nabídce celkem 2)
+ příjemná parfemace
+ jemná rozjasňovací schopnost
+ neoxiduje, neusazuje se v pórech a drobných vráskách
+ SPF 25 (má ochranu proti UVA i UVB)

- velice nízká krycí schopnost
- nízká výdrž (z obličeje rychle mizí)
- nevhodný pro mastnou pleť
- velmi tekutá konzistence
- bez zapudrování se budete lesknout
- obsahuje silikony




Co se mi na BBčku líbí asi nejvíce, je jeho opravdu světlý odstín. Žádná oranžáda, což bývá poslední dobou u různých BB krému problém. Vyhovuje mi i jeho parfemace a fakt, že má SPF 25. Bohužel ale jako nedostatek je pro mě téměř nulové krytí krému. Obličej jen lehce barevně sjednotí, ale nedokonalosti stále prosvítají ven (v mém případě je to nešvar v podobě skvrnek po pupíncích). Druhým mínusem je pro mě krátká výdrž, tak max.4 hodiny a pak se krém neznámo kam vypaří. Večer to vypadá, že jsem ho na obličeji ani neměla. Navíc bych ho určitě nedoporučila někomu s problematickou a mastnou pletí, protože se po použití krém dost leskne a neustálé přepudrovávání není úplně řešení na celý den. Většinou mi pleť vydrží od ranního nalíčení matná klidně i 6-8 hodin, ale po použití tohoto BBčka, jsem se leskla už tak po hodině až dvou. Pleť sice lehce rozjasní, což je pěkné, ale já osobně dávám přednost více krycím BB krémům a hlavní je pro mě dlouhá výdrž. Krém lehce hydratuje, v mém případě nebylo ani potřeba použít krém jako podklad a BBčko se dobře a snadno roztírá. Balení se mi líbí a zdá se mi praktické (vzhledem k tekuté konzistenci krému).

Pokud máte spíš sušší pleť bez viditelnějších nedokonalostí, krém by se vám možná mohl líbit. Je opravdu hodně, hodně lehoučký, spíš jen pro osobní pocit, že člověk na obličeji něco má.





Složení:



Krém před a po použití




Krém podle mě není úplný propadák, ale vzhledem k jeho ceně si myslím, že seženete prostě lepší a levnější verze BB krémů. Bohužel ani světlý odstín a příjemná parfemace nestačí na to, abych vám BB krém doporučila vyzkoušet. Je to škoda, na léto jsou BB krémy ideální, ale Idéalia se pro mě jako ideál bohužel nejeví.

Zkoušel BBčko někdo z vás? Objevuje se často v časopisech jako vzorek, tak předpokládám, že se někdo z vás najde a napíše nám tu svůj názor :)


PS: děkuji zastoupení Vichy za poskytnutí krému k recenzi

22 komentářů:

  1. vzorek - bohuzel barvy medium - byl v LB.. me se proste na nem nelibi to slozeni :(

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za článek! Má ho asi 14 dní a podobné pocity. Nemáte tedy tip na jiný pro mastnou nedokonalou pleť? bez parabenů a silikonů ideálně

    OdpovědětVymazat
  3. K vzorku jsem se ještě nedostala. Ale na léto ted něco shánim. Maluju se i u moře a nechce se mi tam na sebe patlat klasický make-up,ale zase kdyby mi BB vyšel dráž než make-up,raději zůstanu u make-upu. Měla jsem ale nedávno vzorek Nivei a byla jsem mile překvapená. :)

    OdpovědětVymazat
  4. taketo recenzie na neho citam v podstate skoro vsade. Pre mna by nebol teda uplne, pretoze krytie je pre mna najdolezitejsie kriterium. Uz sa skor popasujem s orandzovou farbou nez s nulovym krytim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem jen vzorek, na který jsem se mimo jiné moc těšila, ale je to jen další zklamání!

    OdpovědětVymazat
  6. Nezkoušela jsem ale asi 100pro zkusím, fakt mě zaujal a to krytí taky vypadá obstojně :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja zkousela vzorek z Lejďáku a odstín je sice super světlej, ale jinak pro mě hrůza, vůbec nejde pořádně rozetřít a zvýrazňuje každý pór

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsem taky jen vzorek, ale naprosto s tebou souhlasím, co se plusů a mínusů týče. Plusy fajn, hlavně odstín, ten mi sedí, ale nízká krycí schopnost (což bych ještě tolerovala, od toho jsou korektory) a hlavně nízká výdrž a lesk mi vadí (a to nemám mastnou pleť).

    OdpovědětVymazat
  9. Mám tento BB krém jen jako vzorek, ale když píšeš, že je na mastnou pleť, asi se mi hodit stejně nebude..;) Alespoň ho vyzkouším;)
    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. V nejakom časopise som našla vzorku, tak som skúšala a keďže ho bolo dosť, skúšala aj mamka. Ani jednej z nás však vôbec nevyhovoval. Ja mám mastnú a problematickú pleť, takže mi vytvoril na pleti mapy, mamke (zrelá pleť) veľmi zvýraznil póry a necítila sa s ním veľmi dobre. Takže nič pre mňa. Od Vichy radšej makeup, tie vedia veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak nevím, nechce se mi něco patlat na pleť, ale já ty BB krémy snad zkusím, vypadá to fakt super!

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se ten efekt velmi lehkého krytí na léto líbí, i na té fotce to vypadá dobře. Ale silikony už si na pleť patlat nebudu, ucpávají mi bohužel póry.

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem ho zkoušela a úplně se ztotožňuju s těmi plusy a mínusy. mám mastnější pleť a přes to vlak nejede, to je jak kdybych se natřela máslem. ale mamka má naopak suchou a stejně jí nesedl, hned po nanesení jí začala pleť pnout a pálit. já osobně Vichy moc nemusím, od hodně lidí jsem slyšela, že je to dost agresivní kosmetika. jenom termální vodu, tu zase jo :)

    OdpovědětVymazat
  14. a já jsem si ho tedy moc oblíbila! je krásně světlý, na pleti vypadá přirozeně a večer mám pořád co odličovat (a vážně toho není málo!) pleť mám smíšenou a právě proto mě už nebaví používat hutnější a krycí make-upy nebo bíbíčka, protože se pak lesknu, roztékám a vypadám pomalu hůř než bez :D tento sice méně kryje, ale s korektorem mi bohatě stačí a právě díky tomu nízkému krytí mi nedělá na obličeji paseku, nemusím se neustále hlídat, jak vypadám a když už, tak stačí lehce přepudrovat a je to :) za mě spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  15. Vyzkouším vzorek a jsem zvědavá. Každopádně jsi uvědla přesně ty mínusy, které nesnesu. S nedostatečným krytím u evropských BB krémů jsem se jakž takž smířila, ale že dělají pleť mastnou? Navíc ty silikony.. Za tu cenu pravděpodobně nechci. Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  16. Renčo, naprosto souhlasím! Na to, co krém "umí", je předražený. Vhodný fakt může být pro někoho, kdo má úplně dokonalou pleť. Mně se na něm líbíl jenom odstín (měla jsem vzorek toho tmavšího). I přes zapudrování jsem se za půl hodiny leskla jako kus "špeku" a vše mi prosvítalo (žilky, póry atd.). Dneska jsem psala recenzi na CC mat od Dr. Brandta, když budeš chtít, jukni pro srovnání. Na mastnou pleť s nedokonalostmi je skvělý (podle mne...)
    Od Vichy jsem si slibovala hodně, ale totálně mně zklamal. I BB-čko od L´Orealu mi připadá lepší...

    OdpovědětVymazat
  17. Vzoreček jsem vyzkoušela a celkem jsem byla s výsledkem spokojená. Co mi vadilo, že hrozně, ale fakt hrozitánsky pálil v očích. Ne že bych si ho do nich patlala, ale jsem zvyklá nanášet si vše jako když si mažu obličej krémem, takže roztíráním vždy zavítám i k očím. No myslela jsem, že to půjdu hned opláchnout. :))

    OdpovědětVymazat
  18. četla jsem: světlý odstín a už jsem se začínala těšit. a pak se dočtu, že není moc fajn a na můj ksichtík se nehodí :( :)
    takže nějaký tip na BBčko pro normální, ale porcelánovou (= bílá jak stěna) pleť, pokud možno s dlooouhou výdrží? děkuji :) jo a přírodnější složení by mě potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vzoreček mám, ale ještě jsem nezkoušela, ale divím se, že je takový nic moc. Já mám BB pěnu od Vichy a ta e perfektní a dost svěloučká...

    OdpovědětVymazat
  20. Natálje: tak to se máš, že ti vyhovuje :)

    Miraculous Style: mě by stačilo, kdyby lépe kryl a déle vydržel :) jsem celkem skromná :)

    AjaBeautypedia A.: moc děkuju, určitě mrknu :)

    Martina Ligurská: tip na BBčko bych měla, ale ty asijská moc přírodní složení nemají :) Brzy chystám takový přehled všech BBček, co mám, tak se to tam objeví. Jinak mám ráda BBčka od Skin79 (Oriental Gold plus) nebo od Misshy (Signature real) :)

    Teress: je to škoda, ale čtu hodně podobných recenzí, tak nejsem jediná, kdo není moc nadšený :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vichy už dlouho nepoužívám právě kvůli parfemaci, jsem na ni vyloženě alergická.

    OdpovědětVymazat
  22. Konečne nejaká recenzia s fotkou na tvári!!! Nemám rada recenzie na make up a nemôžem ho vidieť priamo na pleti. BB od Vichy som už skoro podľahla, pretože každý ho nesmierne vychvaľoval, ale po tvojej recenzii sa mi už taký dokonalý nezdá, takže som rada, že som nevyhodila peniažky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)