pátek 19. července 2013

Ukaž nám svůj blog - 2.díl

Vítám vás u druhého dílu projektu Ukaž nám svůj blog. Moc mě těší, že se vám první vydání líbilo a doufám, že ani pokračování vás nezklame a načerpáte novou inspiraci. Už chystám další pokračování, které se zase časem objeví a moc děkuji všem přihlášeným :) 

Na blog se dostanete po kliknutí na jméno blogerky. Automaticky se vám otevře v nové záložce (pokud kliknete na název blogu za číselným označením, tak budete přesměrováni rovnou).

1)www.holkova.blogspot.cz

Ivču zajímala kosmetika už od mala a přiznává, že má slabost zejména pro tu dekorativní. Společné máme to, že rády chodíme do parfumerií nebo drogerií a odnášíme si z nich domů to nejlepší :) Navíc i výběr značek je mi u Ivči sympatický a mému srdci blízký.








Mini dotazník:

1)Kdy a proč jsi začala blog psát?

Blog jsem začala psát v dubnu letošního roku. Doma se mi začalo shromažďovat velké množství kosmetiky a chtěla jsem to zužitkovat i na jiném poli. Postupem času jsem zjistila, že psát články o kosmetice mě baví víc a víc.

2)Co tě na blogování nejvíc baví?
Baví mě rozebírat účinky jednotlivých produktů a mám radost, když to někomu pomůže při rozhodování nebo si o tom jen rád přečte. Samozřejmě, že pozitivni reakce mě moc těší:)


3)Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?

Jak jsem uvedla v popisu blogu, mnohem raději mám dekorativní kosmetiku. Mám ráda, že pomocí pár výrobku můžete vytvořit úplně jiný look.

4)Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?


Je strašně těžké vybrat jen jeden, ale v poslední době je to Cho Bo Yang BB krém od Misshi. Nechápu, že dokáže pleť tak krásně sjednotit a při tom nepůsobí jako make-up.

5)Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?

Když čtu u ostatních blogerek odpovědi na podobnou otázku, přemýšlím, jak to napsat, aby to nepůsobilo ohraně. Ale i u mě to bude jak u čeho:) V drogerii si určitě vybírám laky na nehty nebe lesky, ale co nakupuji od dražších značek je make-up a pudr. U těch z drogerie jsem nikdy nedosáhla takového efektu jako např. u Lancome nebo Chanel.


Kanály, přes které můžete blog sledovat:

Facebook: KLIK


 


2) http://asawa-beauty.blogspot.cz/

Jak vidí Lůca svůj blog?

Asawa's beauty blog je výhradně kosmeticky založený blog snažící svým čtenářům či spíš čtenářkám přinést další z mnoha názorů na rozličné zkrášlovací produkty. Hlavní snahou je poskytnout další úhel pohledu na oblíbená témata, otevřít oči v některých tématech často opomíjených a pomoci těm, kteří tápou. Zároveň by autorka hrozně ráda šířila myšlenku, že to, že se někdo zajímá o kosmetiku a rád se zkrášluje ještě neznamená, že je povrchní a hloupý. A já dodám, pokud se chystáte do Anglie na nákupy kosmetiky, tak si nenechte ujít článek věnovaný právě tomuto tématu.




Mini dotazník:


1)Kdy a proč jsi začala blog psát?

Začala jsem začátkem tohoto roku a to hlavně za záměrem podělit se o vlastní zkušenosti s některými produkty a také trochu šířit osvětu v tom našem malém českém rybníku, kde si většina žen vystačí s řasenkou.

2)Co tě na blogování nejvíc baví?

Nejvíc mě baví reakce čtenářů, ač jich ještě není moc, dokážou mi vždycky zvednout náladu.

3)Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?

Zatím ještě stále dekorativní, poslední dobou ale začínám více a více pronikat do tajů správné péče o pleť z hlediska chemie a naprosto mě to fascinuje.Takže v dohledné době plánuji na blogu více článků na toto téma.

4)Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?

Každý měsíc něco jiného. Momentálně je to ale opěvovaný Emma Hardie clansing balm. Pokud bych měla vyjmenovat něco z dekorativky, raději bych si vytrhala všechny vlasy, než abych jmenovala pouze jeden produkt...

5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?

Zastávám myšlenku, že v dekorativní kosmetice se velmi často dají najít skvělé kopie drahých produktů nebo celkově velmi kvalitní drogerkové značky (Maybelline, Rimmel, Revlon). Proto se v tomto poli držím spíše značek levnějších. U pečující kosmetiky (obzvláště při péči o pleť obličeje) se ale podle mě více než vyplatí investovat do dražších značek, protože za nimi často stojí roky výzkumu a patentované složení. Můžete mít sebelepší make-up či stíny, ale krásnou pleť vám to nikdy neudělá tak dobře jako správná péče o ní...





3) http://lightscapade.blogspot.cz/

Ann přiznává, že nebloguje kvůli tomu, aby trhala rekordy v návštěvnosti a nechce, aby byl pro ní blog denní rutinou. Blogování bere jako prostředek pro odreagování a zároveň možnost podělit se o své zkušenosti se svými čtenářkami. Snaží se blogovat s láskou a doufá, že je to na blogu vidět :) Zajímavostí blogu je jeho "vesmírné" ladění. Ann k tomu říká, že se jednak zajímá o astronomii a jednak má k vesmíru vztah jako ke kosmetice - je obojím fascinována a má neustále co objevovat.





Mini dotazník:

1) Kdy a proč jsi začala blog psát?

Blogování mne životem provází již několik let. Blogovací tendence se u mně projevuje vždy ve zcela spontáních vlnách -  dostanu nějaký nápad na blog a okamžitě ho realizuji. Bohužel mé nadšení obvykle časem odeznívá a já nechávám ležet blog ladem a skladem. Idea, že si založím blog věnovaný kosmetice, mne uchvátila v únoru a zatím mne stále drží. Je pravdou, že přes léto blog ladem skutečně ležet nechávám, ovšem tento fakt není způsobený nedostatkem nadšení, nýbrž nedostatkem času (řekněme, že léto strávené s PC není mým šálkem kávy).

2) Co tě na blogování nejvíc baví?

Nejvíce mne baví vymýšlení témat a posléze tvorba samotných článků. Také se mi líbí myšlenka, že jsem součástí jakési komunity. Ono jedna věc je beauty blogy číst, druhá pak přímo je tvořit. V dobách, kdy jsem byla pouze jejich čtnenářkou, jsem se cítila tak trochu mimo dění, byla jsem prachprostým pasivním konzumentem. Jakožto kosmetická beauty bloggerka se aktivně podílím na tvorbě blogu, aktivně do komunity přispívám. Nechci podceňovat roli čtenářů, komentáře považuji za nedílnou součást blogu, bez čtenářské odezvy by blogování patrně ani nemělo smysl. Avšak sama zkrátka  raději věci tvořím, než je konzumuji.

3) Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?

Dekorativní, ráda skrz ní dávám průchod své kreativitě. Někdo svoji osobnost vyjadřuje křiklavou barvou vlasů, jiný ocvočkovanou džískou, já tak ráda činím pomocí makeupu. Barvy, které podvědomě při líčení volím, často odrážejí moji náladu a vytvářejí tak komunikační most mezi mým nitrem a okolím. Ovšem jsem si vědoma toho, že pečující kosmetika je důležitější. Můžete mít sebelepší make-up, ale nedostatky pleti způsobené chatrnou péčí jím stejně většinou nezakryjete.

4) Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?

Mám ráda číslo čtyři. Shodou okolností je toto čtvrtá otázka v pořadí, uvedu vám tedy 4 grály. Paletka NAKED, MUFE HD pudr, oční linky MUFE Aqua Liner a řaseka Lancome Doll Eyes. Existuje samozřejmě celá řada výrobků, jenž mám opravdu ráda, ale to bychom tu byli(spíše y) ještě dlouho. Ptát se beauty blogerky na její oblíbenou kosmetiku není dobrým nápadem, pokud si na její odpověď nevyšetříte minimálně celé odpoledne.

5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?

Nedělím kosmetiku na drahou a levnou, nýbrž na dobrou (respektive tu, co mám ráda) a špatnou (tu, co ráda nemám). Když otevřu svůj kosmetický šuplík, leží zde vedle sebe Chanel, Essence, Dior i jakási neurčitá paletka z večerky od Vientamců. To však neznamená, že nemám určité preference. Mými oblíbenkyněmi jsou MUFE, MAC, NARS a Urban Decay. Tyto značky jsou mi sympatické nejen svými produkt, ale i barevnou škálou a svojí filozofií. Existují zajisté výborné značky, které mi bohužel svoji filozofií nesedí a já si knim tudíž cestu hledám jen velmi obtížně. Z drogérkových značek bych za své oblíbené označila Maybelline, Catrice, Rimmel a L'Oréal.



4) http://bigemptywallet.blogspot.cz/

Klára se začala zajímat o kosmetiku a poté začala i s psaním blogu. Původně plánovala směřovat blog k její cílové skupině (15+), ale k její radosti se články těší oblibě i u starších čtenářek. Kromě kosmetiky si počtete i o knižních tipech a sem tam se pochlubí s nějakým outfitem.





Mini dotazník:

1)Kdy a proč jsi začala blog psát?

Vše začalo na konci prázdnin minulého roku. Na blogování mě asi nejvíce lákala celá ta "čtenářská komunita". Ten pocit, že články píšete pro někoho, komu se vaše články líbí a koho zajímají... To je to nejlepší, co může blogerku potkat :) 

2)Co tě na blogování nejvíc baví?

Vlastně na tuto otázku jsem už odpověděla. Najít někoho, koho zajímá to stejné a líbí se mu to, co vytváříte...



3)Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?

Dekorativní! Ve svých patnácti letech všechny ty krémy nepovažuju za důležité... Možná je to chyba.

4)Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?

Tohle je strašně těžká otázka. Ráda zkouším nové produkty a zatím jsem si snad nic kromě mé mini pomády na rty Astrid nekoupila... Ale myslím, že si určitě znovu koupím top coat od Essence, ten je fakt super.



5) Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky (případně tvé oblíbené značky kosmetiky)?

Levnější. Ale myslím, že i v drogériích se dají najít srovnatelné kousky s dražší kosmetikou. Určitě si ale jednou něco dražšího koupím! Láká mě Benefit, Nars, Urban Decay... A z levnějších značek mám ráda Maybelline a Rimmel.

Kanály, přes které můžete blog sledovat:

Bloglovin: KLIK
Ask fm: KLIK


5) http://kisslipstick.blogspot.cz/

Adélin blog je hlavně o kosmetice a všech holčičích záležitostech. Kdyby vám jen čtení blogu nestačilo, můžete se podívat i na videa, které Adéla točí :)




Mini dotazník:


1) Kdy a proč jsi začala blog psát?

Blog jsem si založila zhruba před rokem, ale začala jsem pravidelně přispívat až tak před půl rokem. Opravdu mě to začalo hrozně moc bavit. Založila jsem si ho, protože mám ráda kosmetiku a oblečení, a když jsem viděla u ostatních holek blogy, tak jsem si řekla, proč ne... za zkoušku nic nedáš.

2) Co tě na blogování nejvíc baví?

Na blogování mě nejvíc baví psaní. Myslím si, že zrovna psaní mi jde, a když píšu o věcech, které mě zajímají, je to ještě větší potěšení. Samozřejmě, jsem také ráda, když najdu nějaký komentář pod článkem nebo pod videem, a když můžu komunikovat s ostatníma.

3) Máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku a proč?


Tady nevím, je to hodně nastejno. Ale asi pečující. Vezmu si to tak... když půjdu někde nenalíčená, nikdo si mě extra nevšimne, ale když někam přijdu s šíleným akné, tak si mě všimne každý a to jen kvůli tomu, že jsem se neodličovala.

4) Jaký je tvůj kosmetický svatý grál?


Můj kosmetický svatý grál... nad tím jsem přemýšlela hodně dlouho, ale potom jsem dospěla k závěru. Vybrala jsem si Tea tree water od Lush. To je můj svatý grál, protože zatočí s veškerými pupínky a bezvadně vyčistí pleť. Už jí nikdy nedám z ruky.

5)
  Preferuješ raději dražší nebo levnější značky kosmetiky?


Určitě preferuji levnější kosmetiku. Tak zatím mi ani nic jiného moc nezbývá... jsem jen chudý student. Ale nejsem prostě ochotná utratit 1000 za tvářenku. Radši si jich koupím deset :) Mou oblíbenou značkou je určitě Rimmel, Maybelline, Catrice, Dermacol a Ryor.

Kanály, přes které můžete blog sledovat:

Google+ KLIK
Youtube KLIK

12 komentářů:

  1. Hezké, ani jednu slečnu jsem neznala :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja taky ani jednu slecnu neznala, na jejich blogy uz koukam - diky

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jednou děkuju za super příležitost, určitě mrknu i na ostatní blogy :))

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak teď jsem v čudu, zas mám o čtyři blogy na čtení víc :D Ale díky za tenhle projekt, je to super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám ani jednu, ale nejvíce mě zaujala určitě Ivča takže hned sleduju :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. znám a sleduji bigemptywallet a lighscapade, ostatní omrknu:)

    OdpovědětVymazat
  7. povědomá mi je jen Klára, takže jsem si už všechny naklikala do bloggeru a prohlédnu si je :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy moc hezké blogy,některé asi začnu číst pravidelně,takže děkuji.Měla bych ma tede jeden dotaz,vím že sis kupovala Ladybox chtěla bych se zeptat jestli by jsi neměla nějakou volnou krabičku,nejlépe nějakou růžovou,kterou nevyužiješ.Měla bych zájem si ji od tebe koupit.
    Prosím napiš mi na email rezka.98@gmail.com díky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné, ani jednu neznám, takže až bude zase chvíli času prokrastinovat, ráda se na to podívám, fotky takhle od pohledu vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě jednou Ti moc děkuji za prezentaci mého blogu, vážímsi toho :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, pročítám si dnes nějaké tvé starší články a narazila jsem na tuto rubriku. Neuvažuješ o updatu? :) I když vlastně nevím, jak jsi blogy vybírala nebo zda se může člověk i sám přihlásit. Jinak držím palce v Blogerce roku, pro mě jsi nejlepší beauty blogerkou a můj hlas jsem ti poslala. Čtu tě pravidelně, i když moc nekomentuji, mám k tobě veliký respekt a tak se málokdy odvážím ke komentáři, ale občas jo :) Pá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)