úterý 2. července 2013

Tvářenka MeMeMe a porovnání s Benefitem

Kosmetika MeMeMe bývá často přirovnávaná k Benefitu díky svým obalům i nabídce rozjasňovačů, tvářenek nebo tintů. Osobně mě nejvíce z nabídky zaujaly právě tvářenky, a o těch to celé bude. Je lepší Benefit nebo MeMeMe? Čtěte dál a dozvíte se to :)






MeMeMe Blush me! odstín Rouge (8g) - koupíte např. zde za 259 Kč

Tvářenky můžete sehnat díky Ladyboxu v jejich eshopu a nemusíte je objednávat ze zahraničí. V nabídce jsou celkem 4 odstíny - Rouge, Coral, Pink a Bronze. Když jsem si googlila swatche všech odstínů, tak mě nejvíc zaujal právě odstín Rouge, protože podobných odstínů ve sbírce moc nemám. Respektive z těch co mám, jí je nejvíce barevně podobná Gina od Narsu (foto níže) a většina mých tvářenek je spíš růžových. Po tom, co Moora ukazovala odstín Pink u sebe na blogu, tak vážně váhám, který odstín se mi líbí víc! Na jiných fotkách mi Pink přišla strašně řvavá a u ní se mi moc líbí. Ale tak popojedem a budeme se věnovat této tvářence :)

Balení bývá často přirovnávané k Benefitu, ale můj názor je takový, že se mi Benefit líbí mnohem víc. Černá krabička tvářenky na mě působí trochu smutně a taková Hervana vedle ní vyloženě radostně září :) Když se detailněji podíváte na balení, zjistíte, že jsou krabičky Benefitu mnohem precizněji vyrobené a tak nějak celistvější, nebo jak to lépe popsat. Cenový rozdíl se rozhodně promítnul i do balení, to mi nikdo nevymluví :) Všechny tvářenky Benefit co doma mám, mají víčko spojené přímo s krabičkou a to je další věc, která mě v případě MeMeMe trochu vadí. Víčko na krabičce moc dobře nedrží a pokud krabičku chytnete pouze za něj, tak krabička sklouzne a víčko vám zůstane v ruce. Přenášení v kabelce si neumím dost dobře představit. Jinak je balení pevné a bytelné a uvnitř je zrcátko a aplikátor. Ten je mimochodem neuvěřitelně heboučký a takový "ňufací" :) Ale na nanášení tvářenky je nepoužitelný. Je hodně úzký a díky syntetickým vláknům nenabere téměř žádnou barvu. Benefití aplikátory jsou hrubší a i když jsou spíš taky jen taková nouzovka, tak se s nimi pracuje lépe.

Co se týče velikosti balení, tak je to fifty fifty - obě tvářenky mají 8g. Výdrž MeMeMe je solidní a i když během dne ztrácí na intenzitě, tak i večer vidím, že na tvářích stále nějaká tvářenka je a myslím, že je s Benefitem srovnatelná. Pigmentace je slabší, ale spíš ve smyslu, že si na tvář nenasete vrstvu barvy, kterou pak nerozetřete. Prostě si intenzitu barvy korigujete samy a u tvářenek mi slabší pigmentace naopak vyhovuje. Tvářenka je jemně namletá a trochu práší, ale není to nic dramatického.








Na obrázku výše je dobře vidět, že je balení Benefitu mnohem preciznější.
 

Odstínově nejvíce podobná, jí je z mé skromné sbírky Gina od Narsu. Není samozřejmě totožná, ale odstínem jí je nejblíže. Na fotkách je vidět, že je Gina mnohem oranžovější a je matná. MeMeMe mi přijde jako taková směska lososa, meruňky a teracoty. Fakt nevím, jak tu barvu popsat :) Každopádně se mi moc líbí a barevně mi něco podobného scházelo. Barva není úplně matná, na sluníčku se jemně leskne, ale je to velice přirozené.



Ač má podle mě tvářenka drobné nedostatky, tak určitě patří k těm lepším, které  jsem kdy vyzkoušela. Mé výhrady patří spíš k balení, než tvářence samotné, takže je klidně ignorujte. Navíc se mi velmi líbí odstín tvářenky a nakonec jsem vlastně ráda, že jsem nevybrala odstín pink :)

Jak se vám líbí/nelíbí? Zkoušely jste někdy tvářenky této značky, případně jiné produkty? :) 


PS: děkuji Ladyboxu za poskytnutí tvářenky k recenzi

21 komentářů:

  1. Díky za recenzi, už po značce MeMeMe nějakou dobu pokukuju, ale nebyla jsem si jistá:-) Teď do ní půjdu!

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělá barvička. Já dostala od kamaradky odstín Coral a něco tak neuvěřitelně pigmentovaného jsem v ruce ještě nedržela! Štetcem se musí jen zlehounka dotknout a pak ještě oklepat a pak ještě ofoukat :D

    OdpovědětVymazat
  3. od MeMeMe mam jen rtenku z LadyBoxu, se kterou jsem moc spokojena.

    jejich tvarenky me nelakaji. Jsem proste milovnice Benefitich tvarenek :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Odtiěn je naozaj krasny, suhlasim s balenim, je tak trochu morbidne..

    OdpovědětVymazat
  5. Ten odstín je parádní! Používám teď místo tvářenky oční stíny v podobném odstínu, protože takovou tvářenku ne a ne sehnat, no tak teď aspoň vím po které sáhnout!

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekná farba, ktorá sa mi páči aj na tebe. Určite príjemná zmena :)

    OdpovědětVymazat
  7. Docela o té MeMeMe tvářence uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta je úžasná! Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám od nich korálovou a zas tak kvalitní mi nepřijde, hrozně se práší a dělá velmi silnou vrstu, i když opráším štětec.

    OdpovědětVymazat
  10. ja som neskusala ani jednu ale uprimne sa mi ta mememe dokonca paci viac :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten šedý obal by mě fakt nenalákal. :-( Naopak jsem ještě ani minutu zapochybovala o Hervaně, kterou jsem si, po tvé recenzi tady, koupila.

    OdpovědětVymazat
  12. Sabina: doufám, že budeš spokojená :)

    Tereza T.: tak to jsem ráda, že jí nemám, protože příliš pigmentované tvářenky mě spíš děsí :)

    Blondýna: já jsem trochu nalomená pro tu Pink verzi, ale na druhou stranu mám těch "pink" barev až až :) Od benefitu není momentálně verze, která by mě nutně lákala ke koupi

    OdpovědětVymazat
  13. Kejt: těší mě, že tě článek inspiroval :)

    mismart: děkuji :)

    Alizia: je dost možné, že se odstíny od sebe dost liší. Já jsem s touhle co se týče pigmentace i výdrže spokojená :)

    Barb: škoda obalu, ale s obsahem jsem spokojená a to je hlavní :) Jinak doufám, že jsi s Hervanou spokojená a vyhovuje ti :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já nevím, já jsem MeMeMe nějak nepřišla na chuť a Benefitu taky ne :D

    OdpovědětVymazat
  15. Odstín je vážně moc pěkný, taky asi žádný takový zatím nemám. Tahle "krabičková" balení se mi hrozně líbí, koukala jsem i po tvářenkách od W7, ale já jsem v tomhle hrozná, nevím kterou koupit dřív a přitom se v nich už skoro topím.:DMusím si s nimi teď dát útrum. inak jsem pokukovala po rtěnkách od MeMeMe, protože si je všichni chválí, tak asi do některé z nich půjdu, mají momc hezké odstíny.:)

    OdpovědětVymazat
  16. MeMeMe neznám, v Ladyboxu nejedu a ani nepojedu, protože už bych ty vzorečky a kravinky neměla kam dávat. I když si kupuju věci výhradně dle vlastních potřeb, i tak mám spoustu kosmetiky k vyřazení. Ad tvářenky - miluju Clinique, ty barví skvěle a je na výběr hodně barev a konzistencí. Taky záleží na štětci. Tvářenka nanesená nouzovým štětečkem bude vždycky vypadat blbě a nebo to zabere 10min než bude vypadat aspoň trochu dobře. Lepší jsou pořádné husté štětce na doma a pak stačí dva tahy. :-))

    OdpovědětVymazat
  17. tvářenka má krásný odstín! taky se mi líbí :) co mě od ní ale odrazuje, ale třeba i od Benefitu je to, s prominutím, pitomý balení. vůbec se mi nelíbí a přijde mi na první pohled nepraktické. možná není, ale už jen kvůli tomu bych si tvářenku ani od jedné značky nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  18. V ruce jsem ještě neměla ani jednu, ale vzhledově se mi víc líbí balení Mememe. Jestli ale vypadává víčko, tak je to dost na nic, zrovna tvářenka je jedna z mála věcí, kterou chci mít s sebou vždycky... Na Tvé pleti vypadá moc dobře. Veronika

    OdpovědětVymazat
  19. "Díky" za srovnání, doteď jsem odolávala, ale asi je potřebuju obě. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem sice velká milovnice tvářenek, ale přiznám se, že třeba ty od Benefit mě vůbec nelákají. Jejich obaly mi přijdou nepraktické a divné prostě. Co se týče MeMeMe tak už jen ten název mi přijde divnej :D takže nevyhledám ani jednu z nich, ale odstíny jsou to určitě hezké :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)