úterý 23. července 2013

Trochu to bolí, ale výsledek za to stojí

Kdy jindy než v létě, člověk řeší způsob zbavování se přebytečných chloupků. Nebudu vám lhát, ještě před pár měsíci pro mě bylo slovo epilátor spíš sprosté slovo. Situace se změnila až na prezentaci novinky Silk Épil 5 Young Beauty (článek zde). Nejsem člověk libující si v bolesti a to platí i v oblasti depilace. Od puberty používám klasická žiletková holítka a mám za sebou i jeden experiment s voskem, který už nikdy nehodlám opakovat :) Nemám sice srovnání s jinými epilátory a toto je má první zkušenost, ale ráda bych vám napsala svoje dojmy :)




Součástí balení je epilátor, taštička, kabel do zásuvky, kartáček na čištění hlavice a chladící rukavice. Tento epilátor je určený pro úplné začátečnice, tudíž pro mě značka ideál. Chladící polštářek jsem dala do lednice, epilátor strčila do zásuvky a jala se ho prozkoumávat. Když jsem ho poprvé zapnula, jeho zvuk a rychlé rotování hlavice mě upřímně vyděsilo. Tohle si mám dát jako ke kůži a nechat to tam? Jsem fakt srab a dlouho jsem se odhodlávala k prvnímu vyzkoušení. První zkoušení trvalo asi hodinu a můj řev slyšeli pravděpodobně sousedi i v posledním patře :) Nicméně když se ani třetí den na nohou neobjevovaly žádné nežádoucí chloupky, začala jsem o tomhle stroječku uvažovat mnohem pozitivněji. Když použiju klasickou žiletku, tak mám nohy bezbolestně oholené za pár minut, ale už druhý či třetí den to není ono a holení musím opakovat. V případě epilátoru jsem i po 10 dnech měla nohy hladké. Po dvou týdnech jsem se odhodlala epilovat znova, abych hladkost kůže udržela. Druhý pokus byl o chlup méně bolestivější. A ty následující zase o něco přijatelnější. Kamarádka, která se epiluje už pár let tvrdí, že to za pár měsícu nebudu cítit vůbec a bude to naopak příjemné. Ráda bych se v téhle fázi už nacházela, protože stále nemůžu říct, že by to bylo bůhvíjak příjemné. Nicméně v létě za dva týdny hladkých nohou trochu té bolesti vydržím. Navíc mám pocit, že chloupky rostou méně a intervaly jejich růstu se lehce produlužují.

Epilátor zvládne odstranit i super maličké chloupky a osvědčilo se mi je vytrhávat, když jsou menší, protože mi přijde, že to méně bolí. Je dost možné, že je to ale jen můj subjektivní pocit :)



Epilátor má dvě rychlosti vytrhávání, já zatím jedu jen na tu první. Má výkyvnou hlavici, díky které by se měla bolest při vytrhávání o něco snížit, ale porovnání bohužel nemám. Jako plus vidím malé světýlko, které je umístěné pod hlavicí a díky němu vidíte opravdu každý chloupek. Můžete se epilovat klidně v noci a uvidíte i toho nejmenšího prevíta :) Trochu jsem se obávala, jestli nebudu mít nohy samý pupínek a jestli mi nebudou po epilaci chloupky zarůstat. Musím říct, že jsem mile překvapená a zatím se neobjevil jediný zarostlý chloupek a pupínky z nohou mizí taky rychle. Vždy po epilaci nohy přestříkám termální vodou, aby se pokožka zklidnila a vážně to pomáhá. Můžu nohy klidně i namazat krémem a nic mě nepálí, což se po holení žiletkou říct bohužel nedá. Chladící rukavici používám jen občas, nemám pocit, že by byla úplně nezbytná a že by mi extra od bolesti pomohla.

Pokud bych pospíchala a potřebovala mít nohy oholené co nejdříve, tak sáhnu po klasické žiletce, protože s epilátorem mi to trvá samozřejmě mnohem déle a spěchat u toho nejde. Když bych se ale např. chystala na dovolenou, tak si určitě dám tu práci nohy důkladně "vytrhat", protože pak budu mít klid. Navíc nebudu muset řešit, že mi po klasickém holení na nohou třeba vyskáčou pupínky ze sluníčka atd.
 

Cena epilátoru se liší podle prodejců a různých akcí v obchodech.
 

Nebudu si hrát na hrdinku, epilování mě stále trochu bolí, zvlášť okolo kolen nebo kotníků, ale čím více ho opakuji, tím je bolest menší. Tajně doufám, že jednou budu opravdu ve fázi, že neucítím nic a budu se tajně smát všem, co naříkají, že je to bolí (jako to teď někdo může dělat v mém případě :) Každopádně trochu té bolesti za výsledek stojí, protože nikdy s klasickou žiletkou nedosáhnu takového výsledku a dlouhé hladkosti nohou. Což zvláště v létě oceňuji nejvíce.

Pokud máte nulovou toleranci bolesti, epilátor asi nebude to pravé pro vás. Pokud si chcete užívat pocit hladkých nohou delší dobu, tak věřte, že trochu té bolesti přežijete, a že výsledek za to stojí. A narozdíl od vosku si nebudete nijak ničit kůži :)

Jaký způsob zbavování chloupků preferujete vy? Klasické holení, vosk či epilátor? :) Budu ráda za vaše tipy, jak z epilace udělat příjemnou záležitost :)


PS: děkuji společnosti Procter & Gamble za poskytnutí epilátoru

46 komentářů:

  1. tyjo jsi hrdinka teda. Ja na epilovani strojky nemam... :§)

    Pouzivam krem Veet a jsem spokojena :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou jsem to s epilátorem zkoušela a prostě hrůza :D Mám strašně malý práh bolesti a tohle pro mě bylo utrpení :) U mě vítězí žiletka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Epilátor používam dlhodobo a neviem si ho vynachváliť, akurát v poslednom čase mám nejakú citlivú pokožku a to vytrhávanie mi s ňou robí poriadnu paseku.. Možno je to aj tým, že som si nohy viac holila a menej epilovala, lebo čím viac chĺpkov, tým väčšia bolesť, preto neodporúčam prestať epilovať úplne napr. na pár mesiacov, je to potom tak hrozné ako po prvýkrát! :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám epilátor doma už 2 roky a z toho viac ako 1 a pol roka leží v krabici :) Taktiež mám BRAUN a bolesť by som prežila v pohode ale to čo nasleduje potom mi za to nestálo. Chĺpky sa vytrhávaním stávajú jemnejšie a ťažko vyrastú cez pokožku a tým pádom ostávajú pod ňou a zasrastajú, spôsobujú mi vyrážky a podobné pupence. Je to aj tým, že mám dosť citlivú pokožku a toto depilácia je moja nočná mora :D Našťastie to vyriešila konečne Venus Embrace a ja už asi ani nevymením :D

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem epilátor nepoužila od doby, kdy se mi do něj namotal celý jeden pramen vlasů :D ale už delší dobu mi běhá hlavou, že bych mu zase dala šanci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam asi ten prvni od braunu, ma uz 11let... Jako novy... Protoze kdysi jsem jeden chtela, mela jsem ho vyhlidnuty a otec poridil tenhle, ze je nejlepsi, co je na trhu (samozrejme v te dobe).

    A mam stejne zkusenosti jako ty. Kdyz ho zapnu, zacne to vrcet a ja se natolik vydesim, ze to radeji vypnu :-D

    Ja mam nohy tak trochu necitlive, ale kdyz to prilozim k noze, tak to je bolest jak cert a nechce se mi to opakovat. A tak to yu lezi v krabicce, de facto nove. Ale i po 11letech kdyz to vyndam z krabicky to slape jako hodinky :-) ale jak tak koukam na muj a na obrazek tveho... Moc se za tu dobu tedy na vzhledu a kartacku na cisteni nezmenilo.

    OdpovědětVymazat
  7. No ja bych asi umrela (jakoze jednou uz jsem malem umrela) pupinky svedeni a paleni jeste tyden po tom, takze jiz 3 roky mi lezi doma:(

    OdpovědětVymazat
  8. epilátor jsem zatím nikdy nezkoušela, jsem srab :D asi bych ho i zkusila, kdyby mi ho dal někdo jako tobě, ale utrácet za něj se mi nechce, zvlášť, když Angelity píše, že pak mohou chloupky zarůstat pod kůží. nejspíš zůstanu u žiletky

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem na bolest hrozna,ale tohle celkem zvladam,nohy jsou naprosto ok,to jen stipe. Trham hlavne trisla,teda ne jen trisla:D Je to fakt o zvyku,uz to neboli tolik a co vic,chloupky rostou mene. Ale je to casove narocnejsi,takze jen obcas,jsem lina :D Mam taky od Braun a jsem s nim pomerne spokojena. Akorat teda posledne mi to vzalo tak blbe,zustali mi "cerny tecky" na trislech a nicmoc s tim nejde,takze ted na dovcu trochu vaham :D

    OdpovědětVymazat
  10. Před 7mi lety jsem si pořídila v Anglii epilátor od Philipsu, tady byly epilátory velký a hrozivě vypadající, tenhle je malinkej asi jako deodorant... Jenže po zapnutí to má zvuk, jako sekačka na trávu... A ta příšerná bolest, ne, já na to nemám. Nicméně po přečtení článku jsem si uvědomila, že jejich vývoj pokročil =o) a opět mi to láká. Sekačka na trávu trůní ve skříni... Ale novej =o)

    OdpovědětVymazat
  11. Btw Braun by mohl udělat nějakej slevovej kód "Rendy"

    OdpovědětVymazat
  12. Já epilátor používám jen v létě, ale vždy tak den po použití mám pupínky, takže nehrozí, že bych své nohy hnedka odhalila, dávala jsem si na to různé mastičky, ale vyzkouším ještě tedy tu termální vodu, to je dobrý nápad.
    Ale jinak používám žiletku, protože je to pohodlnější a rychlejší... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já o nějakém přemýšlím už delší dobu, jenže se mi nechce investovat, aby to pak leželo doma ve skříni...

    OdpovědětVymazat
  14. Achjo, jak já Ti závidím to nezarůstání pupínků :(. Já bych trhala kdyby to šlo, bolest mi už nevadí, ale to zarůstání mě pěkně *** :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som pouzivala depilator asi 10 rokov na bolest si lahko zvyknes po par mesiacoch je to uplne ok. Ale najnovsie som presla na Philips Lumeu, ta odstranuje chlpky svetlom na viac ako mesiac. Urcite ked uz su na trhu taketo ,,svetelne" odstranovace chlpkov by som uz nesla do vytrhavaca toboz nohy holila :)

    OdpovědětVymazat
  16. Už ani za nic, byla to bolest jak prase. To radši každodenní holení.

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mam taky uplne stary model, ktory vydava hrozny zvuk a ked som to prvykrat videla a pocula, tak som sa strasne zlakla :D ale som rada, ze som sa odhodlala a teraz si epilujem nohy uz asi dva roky a do ziletky uz by som nesla. Po holeni ziletkou su tie chlpky hrozne hrube a su vidno uz na treti den a s epilatorom aj ked dlhsie nemas cas (napr. v zime si epilujem fakt len raz za cas), tak su tie chlpky take jemne a moc ich nevidno. Nemozem teda povedat, ze by ma to uz vobec nebolelo, ale rozhodne uz to nie je take ako na zaciatku a da sa to v pohode prezit (a preto je ta epilacia aj rychlejsia, lebo nemusis stale zastavovat kvoli bolesti :D). Hlavne to ale nestriedat so ziletkou, pretoze z mojej skusenosti, ked si oholis ziletkou, tak to potom tym epilatorom boli zase ako na zaciatku :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já z tohohle zařízení mám respekt. Jednou jsem ho použila a máálem se počůrala bolestí :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  19. mamka ho má doma od značky Philips tak ho dneska zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  20. epilator mas este len chvilku a verim ze z vysledku si nadsena, ale presne ako tu uz odznelo, po dlhodobom pouzivani chlpok uplne oslabne a nema silu vyrast a preto zarasta do koze a to mne osobne pride este horsie a prave preto radsej zatial zostavam pri beznom holeni kvalitnou ziletkou, aj ked je treba kazdy druhy den holit.

    OdpovědětVymazat
  21. Taky mám doma epilátor, ale nepoužívám ho. Co se bolesti týče, vydržím hodně, ale tohle nezvládám. Kdyby aspoň nebyl tak hlučný (a to nemám žádný stoletý model), abych při tom mohla třeba koukat na film a nesoustředila se tolik na tu bolest... Takže dávám přednost žiletce :)

    OdpovědětVymazat
  22. Také sázím na strojek a se zaťatými zuby to vždy přetrpím. Ale je prvda, že mi chloupky vyrostou do několika dní a za ten čas, co je holím mi to ani nestojí. Takže tedy sahám spíše po žiletce :-)

    OdpovědětVymazat
  23. jsi odvážná :D to já k něčemu podobnému ještě neodhodlala - hlavně se bojím toho, že by mi vytrhávání způsobilo časem metličky, někde jsem to párkrát četla a spolu s bolestí před zvyknutím je to hlavní důvod, proč jsem epilátor nikdy nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  24. Vyzkoušela jsem to jednou a stačilo. Asi na to prostě nemám a navždy jsou mi souzené žiletky a pěna na holení :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ja epilátor používam od 13-tky, teda pomaly už 10 rokov a nedám na to dopustiť...v zime som lenivá, ale ako sa na jar oteplí, už ho vytiahnem a epilujem. Bolesť si už neuvedomujem...

    OdpovědětVymazat
  26. Blondýna: ty krémy jsem taky kdysi zkoušela, ale přišly mi úplně k ničemu, protože půlka chloupků zůstala na místě :/

    Nikavero: doufám, že mi to žádnou neplechu dělat nebude, to bych nerada

    Angelity A.: to nerada slyším, zatím je to v pohodě a zarůstání se nekoná, tak uvidíme zase po nějakém čase.

    Violets: to chápu, kdybych si to sama nevyzkoušela, taky bych si ho nepořídila, protože se bolesti bojím :)

    Charmedka: to máš můj respekt! Já bych nedokázala ani podpaží, natož třísla! Na to nemám koule a ničím než žiletkou, se tam asi nikdy nepřiblížím :)

    Mikinka: přesně! Sekačka na trávu, to je ten zvuk :) Nebo nějaký křovinořez, fakt je ten zvuk děsivý :)

    Markétka: mě ta termální voda pomáhá. Kupodivu pupínky mizí rychle, bála jsem se, že budu mít fleky na nohou, ale je to v pohodě :)

    Sisy: já kdybych si spočítala, kolik mě stály všechny žiletky Venus, co jsem za život spotřebovala, tak by to byla cena tak 3 epilátorů minimálně :) Ale ta pořizovací cena je vyšší, takže je jasné, že ne všem se to líbí a chce dávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm. Tak to se mi stalo jen u neznackovych kremi. U Veetu nikdy. Na nohou necham 9 minut a hotovo. I kdyz pisou ze 3 minuty.... Mozna to byl ten problem :(

      Vymazat
  27. Zásadně epilátor! Chloupky mi rostou strašně rychle, takže toto je jediná cesta, jak intervaly mezi odstraňováním prodloužit. Triky s kostkami ledu a chlazením na mě nikdy nefungovaly. Časem jsem si tu bolest zvykla a dnes mi nijak nevadí. Zpravidla proces absolvuji po nějakém sportu, nevím proč, ale práh bolesti mám v tom momentě nižší.

    OdpovědětVymazat
  28. Já nevím, to já radši budu používat klasické žiletky než zažít nějakou bolest. Jako docela netoužím potom, aby mi na dveře klepala celá rodina co se v koupelně děje že tam ječím :D navíc mám pocit že tohle je docela drahá záležitost ..

    OdpovědětVymazat
  29. ja som teda epilator skusila a dakujem nie. Naozaj nevidim problem v tom oholit sa kazdy den ziletkou, je to sucast mojej rutiny, tak ako myldenie sprchovym gelom...

    OdpovědětVymazat
  30. Používám už jenom epilátory. Sice to trochu bolí ale výsledek stojí alespoň zato! :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Epilátor používám od patnácti let. Holení žiletkovým holítkem jsem zkoušela, ale mé atopické kůži se to zrovna dvakrát nezamlouvalo. Značku Braun si nemůžu vynachválit, první epilátor od nich vydržel osm let intenzivního používání a občasných pádů, vyměnila jsem ho jen proto, že jsem chtěla modernější strojek se světýlkem. Epiluju si nohy, podpaží i třísla. Holím se jen velmi zřídka, protože mě kůže ještě tak týden poté svědí, je vysušená a naskáčou mi pupínky. Chloupky mi zarůstají, ale není to nic hrozného.

    OdpovědětVymazat
  32. Taky mame doma epilator, ale tak hrozne se bojim te bolesti o ktere vsichni mluvi! I kdyz ted v lete je to hodne prakticke. Koho by bavilo si ob den holit nohy, jen kdybych nemela takovy strach :D

    OdpovědětVymazat
  33. Já epilátor nemůžu, zarůstají mi pak šíleným způsobem chloupky, což se mi u žiletky neděje. Zarůstání opravdu ve velkém, boláky po celých nohách. Děs. Spíš do budoucna uvažuju o laseru.

    OdpovědětVymazat
  34. Já jsem epilátor používala 10 let. Nakonec jsem se na to vyprdla. I po 10 letech pravidelného vytrhávání mi chloupky rostly po pár dnech. Po cca 4 dnech již pokožka nebyla hladká, do týdne jsem musela opakovat, protože už byly chloupky vidět. Navíc s mojí hustotou mi lýtka, stehna a třísla trvaly přes hodinu. A další 2-3 hodiny, než mi vymizely fleky z podráždění. Takže jsem se cca před 4 lety dala na žiletku a hotovo mám za 2-10 min (záleží na počtu - podle toho, zda opakuju každý den - pro super hladkost, nebo po 3 dnech - aby nebylo nic vidět).

    OdpovědětVymazat
  35. Já mám epilátor od Phillipsu, kupovala jsem ho před nějakými 6 lety. První epilace byla příšerná, bolelo to jako čert a nohy jsem měla opupínkovaný asi tři dny. Ale překonala jsem počáteční krizi a teď už je pro mě epilování rutina, nebolí to, jen ten zvuk sekačky mě dodneška irituje. Holím si s ním nohy a třísla. Nicméně, že by mi vydržely nohy hladký 14 dní, tak o tom si můžu nechat zdát. Jsem taková malá opička, hodně chloupků, navíc tmavých. Při holení žiletkou mi nohy vydržely hladký tak půlden, z čehož jsem byla v létě nešťastná. Bohužel mi ale docela chloupky zarůstaj, ale pořád je to pro mě menší zlo, stejně mi nohy nikdo zblízka nezkoumá, přítel tam vidí prd i když se neoholim tejden :-D Aja

    OdpovědětVymazat
  36. Právě tenhle epilátor bych si ráda pořídila, ale trochu mě samozřejmě odrazuje ta cena a taky nevím, jestli výsledek by byl aspoň uspokojivý. Mám jeden starší strojek od Brownu a ten dokonalý rozhodně není :p
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
  37. Já holím klasickou žiletkou, bolest vážně nemám ráda, ale zase mě už dlouho láká, že to vydrží epilátorem déle.Chtělo by to někde vyzkoušet, jak hrozné to je.

    OdpovědětVymazat
  38. Teď v létě rozhodně epilátor! Vydrží to dýl a celkově z toho mám (i navzdory menší bolesti) lepší pocit...

    OdpovědětVymazat
  39. když jsem četla tu část o tom zvuku, okamžitě se mi vybavil :D brrr :D mamka si také vytrhává, já k tomu ještě ale nenašla moc odvahu, jsem strašná posera :D vyzkoušela jsem to jednou na kousíček a stačilo mi to na hodně dlouho :D musím ale uznat, že u podpaždí a nohou bych to ocenila. není nic otravnějšího, než holení žiletkou :-/

    no, tak snad se k tomu jednou odvážím, pokud ano, sáhnu po tomto :)

    OdpovědětVymazat
  40. jo, časem bolest zmizí a ten výsledek za to rozhodně stojí!!! ;-) pokukuju po nějakém novějším modelu, tenhle nevypadá špatně :-)

    OdpovědětVymazat
  41. ...tak já to tady "řeknu" černé na bílém... je to strašné, bolí to... a ano, pomáhá být po sportu - endorfiny, nebo se opít - otupení... (rozuměj vrhnout se na depilování v noci, po příchodu z akce)... :)

    OdpovědětVymazat
  42. Používala jsem strojek asi skoro deset let, první jsem dostal od rodičů k osmnáctinám a ten druhý potom taky jako dárek od nich. Na holení jsem si zvykla, ta bolest vůbec hrozná není, levou rukou jsem vždy jela před strojkem po kůži a natahovala ji a druhou holila a vše v pohodě. Bohužel už několik let opět používám žiletku, protože mi chloupky začaly moc zarůstat, dělalo mi to obrovskou neplechu, někdy byly dost hluboko a po operaci s pinzetou zůstávaly nepěkné fleky. A to jsem poctivě používala peeling, jak se doporučuje.

    OdpovědětVymazat
  43. Viacere ste pisali o zarastani chlpkov, ja som mala po epilatore rovnaky problem, ale pomohol mi krem proti zarastaniu chlpkov, ja mam od veet. Po epilacii staci natriet nohy tymto kremom a je po probleme. aspon mne to funguje.

    OdpovědětVymazat
  44. Já se chystám zainvestovat spíše do trvalé epilace. Chloupky mi totiž rostou až neuvěřitelně rychle a holit bych se musela 2x denně. Epilátor mi zas nevyhovoval, protože chloupky po něm strašně zarůstaly tak zkusím střední zlatou cestu a snad se jich zbavím napořád. Jediná nevýhoda trvalé epilace je, že se musí cca 2x zopakovat, takže to trochu stojí ale zas ušetřím do budoucna, protože si konečně nebudu muset kupovat holicí strojky ani krémy a vosky.

    OdpovědětVymazat
  45. Mám Epilátor od Brauna myslím a bolelo mě to asi první 3 trhání, pak už ne, semtam mi zaroste chloupek ale jinak si to nemuzu vynachválit :) jeste mit odvahu na podpaží a bylo by to super, ale tam to desne bolí :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!