neděle 28. července 2013

Tónující balzámy, které vůbec netónují, ale ochrání vás před sluníčkem

Myslím, že současná vedra jsou jako dělaná pro článek o opalovacích krémech. Tedy abych byla přesná - o ultra fluidech od Biodermy. Mají maximální ochranu SPF 50+ (což by za dřívějšího číslování odpovídalo stovce) a seženete je hned ve třech variantách. Není větší opruz, než když se namažete opalovacím krémem, který z vašeho obličeje udělá lesklou a mastnou plochu. Na to Bioderma myslela a nabízí toto trio lehkých fluidů, které naší pleti poskytnou maximální ochranu před sluníčkem.


Když jsem fluidy poprvé uviděla, měla jsem radost, protože jsem si řekla, že je budu moci používat místo make-upu a opalovacího krému zároveň. S odstíny líčidel mívá Bioderma trochu problém a většinou má všechno příliš tmavé, ale v tomto případě se moje obavy rychle rozplynuly. Na ruce sice uvidíte dva různé odstíny, ale na pleti po rozmazání neuvidíte nic :) Abych byla přesná - je jedno, který použijete, výsledek je pokaždé stejný. Čili pleť se tváří jako natřená normálním bezbarvým krémem. Tenhle detail bych asi i přešla a neřešila ho (koneckonců mám doma spoustu BB i CC krémů a o nějakou barvu mi tolik nejde), ale proč se tedy vyrábí tři verze, když jsou ve výsledku všechny stejné? 

Nevím, hlava mi to trochu nebere :) Abych se ujistila, že nejsem vadná a barvoslepá, krém jsem natřela i na kamarádku a ta potvrdila mou domněnku. Tedy, že krém nijak pleť barevně nenatónuje ani neobarví. Pokud vás fluidy zaujaly, je tedy absolutně jedno, po kterém sáhnete. Výsledek je pokaždé stejný :) 


Sjednocené pleti jsem se sice nedočkala, ale hlavní je, že jsem se zatím nespálila a fluid dodržel, co slibuje na krabičce. Pokud je vaše pleť velmi citlivá, intolerantní na sluníčko nebo velmi světlá, je tato péče přesně pro vás. Fluid je opravdu lehký, nemastný a na pleti není téměř cítit (za to má body plus). V klidu na něj můžete použít i nějaký BB krém (CC krém, make-up atd.). Pleť se neleskne, není vysušená a nemusíte se bát vylézt na slunko v tropech i na horách :)

Oceňuji praktické balení v tubě a úzké hrdlo, díky kterému se fluid pohodlně dávkuje. Vlastně úplně nejvíc si cením toho, že ho můžu dát na obličej a jít klidně do práce, aniž bych měla pocit, že ze mě teče mastný čůrek krému. Ne, vážně nic mastného na obličeji nemám ráda :)




Jak vidíte, tak po rozmazání fluidu na ruce žádnou barvu neuvidíte


Cena fluidů je něco kolem 400 Kč. Samozřejmě se cena odvíjí od toho, kde je budete kupovat :)


Složení:


Pokud bych krém hodnotila jako tónující balzám, tak by to byl vážně propadák. Sjednocení barvy pleti jsem se opravdu nedočkala a po rozmazání jsem neviděla ani náznak barvy. Hlavní ale je, že pleť chrání před slunečním zářením a zatím musím zaťukat, že nejsem spálená. Testováno jak ve městě, tak na vesnici a několika koupalištích ve Středočeském kraji :)

Pokud vás fluidy nezaujaly a hledáte jiný kvalitní opalovací krém, můžu vřele doporučit krémy z řady Photoderm bronz, které pleť chrání a zároveň urychlují opalování. Ale o tom až zase někdy jindy :)

Užívejte si parné dny a hlavně se nezapomínejte mazat a úplně nejlépe na přímé sluníčko ani nechodit :)

Jaké opalovací krémy používáte rády vy? Máte nějakého favorita? :)

PS: Fluidy byly dárek od Biodermy

11 komentářů:

  1. Tak s tímhle krémem mám úplně stejnou zkušenost, loni jsem měla 50, ale ten obyčejný a spokojenost takže jsem se letos rozhodla koupit tenhle u kterého je jako bonus to tónování. Na opalování dobrý, ale po natření je vážně jako bezbarvý. Myslela jsem, že mám nějaký vadný, ale vidím, že je to normální. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Mám světlou pleť a ještě z minulého roku mám ten bezbarvý fluid, už ho dodělávám a chystám se koupit si nový. Je skvělý a moc mi vyhovuje, myslím, že je opravdu účinný a jeho šetrné složení a skvělou slueční ochranu coby majitelka světlé a citlivé pleti velmi oceňuji :-). A s bezproblémovým použitím pod makeup mohu souhlasit, já jej mám ráda i samostatně. Je tedy zajímavé, že ten tónovaný vůbec nebarví, to je pak tak trochu zbytečné ho kupovat, díky za varování :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Zvláštní, můj fluid je oranžový...

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě fakt nebarví jo? To se divím já ho mám už od loňska, kdy jsem ho dostala jako dárek k nákupu a mě tedy pokožku zbarví. Mám verzi "světlý odstín" a když jsem se namazala na jaře s ním obličej tak to vypadalo jako když jsem hezky opálená. Jinak tedy můj střední odstín odpovídá mi přijde spíše tvému tmavému odstínu :D a nebo je to možná obrazovkou, ale fakt mi přijde, že můj světlý je asi tak nastejno barevný jako tvůj tmavý. Ale každopádně můj tedy barví, je to opravdu tónovák.

    OdpovědětVymazat
  5. Na tělo Bioextrakt /prodává Dermacol/ sprej 30 a je to fajn, ochránil mě i při práci na zahradě o poledni ve 40 stupních (musela jsem ve škole). Na obličej mám Vichy tyčinky Capital Soleil SPF 50 a taky je dobrá, sice mastí, ale zas když jsem měla rty v katastrofálním stavu, dokázal mi ulevit. Bohužel asi trochu ucpává póry, ale těžko říct, páč na tom sluníčku se mi ucpávají snad samy :-/ Fluidy mě docela zaujaly, zní to lákavě, nevypadat jako poctivá kobliha :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Asi bych uvítala ten střední odstín, ale na druhou stranu pokud netónují.. raději použij obyčejný opalovák :D Měj se krásně :*

    OdpovědětVymazat
  7. Já na tohle používám asijské BB krémy, mají většinou dost vysoký spf. A fakt to funguje, zatím jsem se nespálila, a to se bez krému pálím do 10 minut.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, prosim te je nekde na krabicce uvedeno, ze je vodeodolny? Nasla jsem tento fluid v nekolika eshopech a vsude uvadeji, ze je vodeodolny. Bohuzel vodeodolne kremy mi nedelaji dobre a je skoro nemozne najit ochranny krem bez tohoto oznaceni :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Petta Ondráčková: no vida, tak nejsem slepá a mimo :) vážně mi barevně nic na obličeji nedělá :)

    papaya: vážně mi obličej barevně nesjednotil, takže ten bezbarvý v pohodě stačí a efekt bude stejný :)

    Mishboon: no, když píšu, že mi nebarví, tak mi opravdu nebarví :)

    villette: na krabičce to nikde není, takže předpokládám, že není voděodolný :)

    OdpovědětVymazat
  10. škoda, že aspoň trochu netónuje, to už si klidně člověk může koupit klasické bíbíčko s faktorem a je to :) ale jako obyčejný krém, proč ne...

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj. Asi udělali v Biodermě nějakou změnu, protože potvrzuji, že můj z předloňska taky tónoval a světlý odstín byl dost tmavý. Letos mám nově ten bezbarvý a jsem dost zklamaná - lesknu se velice a to přitom pleť rozhodně nemám mastnou, ale natřená tímto fluidem jsem jak koblih! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)