pondělí 1. července 2013

Tajemství sloučení beauty boxů odhaleno


Tak je to tu! Informace o tom, co se děje s dvěma největšími beauty boxy na našem trhu. Ladybox i Senzabox nás už pár dní napínají jako kšandy a na své facebooky umístily podobné fotky, které ohlašují krabičkovou revoluci. První, co mě napadlo (a určitě nejen mě) bylo, že se obě krabičky sloučí. Bylo by to do určité míry logické. Nicméně mi ta myšlenka přišla taková zvláštní a nechtěla jsem jí tolik věřit. No a teď už mám pár dní potvrzeno, že je to opravdu tak!

Od 3.7 se oba boxy sloučí a od července budou nabízet krabičku krásy s názvem Ladybox. Grafická podoba (vizuální styl) zůstane zachována tak, jak jí známe ze Senzaboxu. 3.7 se zahájí i prodej společné krabičky, kterou tvůrci pojali ve velkém stylu. Údajně se máme těšit na krabičku, kterou jsme ještě na českém trhu neviděli a podtitul krabičky se bude jmenovat "Just married".




Důvodů pro spojení krabiček je několik (oficiální informace)


1. Spojíme své vyjednávací síly vůči značkám a korporacím, abychom dokázali zajišťovat zajímavější kosmetické produkty za lepších podmínek. ČR je malý trh, pro řadu značek zcela nezajímavý. 

2. Spojíme své interní síly při zajišťování a ladění obsahu jednotlivých krabiček.

3. Spojíme to nejlepší, co jsme u jednotlivých značek vybudovali, a nabídneme tyto hodnoty zákaznicím v jediném produktu (služby zákaznického servisu, e-shop, ale i personalizaci či výměny produktů prostřednictvím Exchange)

4. Možnost oslovit větší množství dam, které by také rády měsíčně kosmetické překvapení, ale zatím si nás nenašly

5. Rozšířit portfolio krabiček, (pánská edice a „speciální“ edice jako luxusní, dětská, pro maminky, atd..)


Tvůrci slibují, že zákaznice nepřijdou o to, na co byly u svého oblíbeného boxu zvyklé a zachovají to nejlepší z obou. Ani předplatitelky se nemusí bát - všechno platí dál a navíc každá předplatitelka dostane v červencové krabičce dárek ve formě produktu navíc.



(všechny fotky z facebooku Ladyboxu a Senzaboxu)

No, kdo by to byl na začátku roku řekl, že? Kdyby mi někdo z vás řekl, že si myslí, že se obě krabičky sloučí, tak bych si asi klepala na čelo :) Každopádně argumenty pro sloučení mají svou logiku a vlastně je chápu. Z pohledu zákazníků je asi nejdůležitější, že budou mít boxy (teda vlastně už jen box) lepší vyjednávací podmínky a snad si díky tomu budeme v krabičkách užívat zajímavější značky kosmetiky. Co si budeme nalhávat, do budoucna by se asi značky čím dál tím víc opakovaly a boxy by byly na jedno brdo.

Doufejme, že je tato změna opravdu jen k lepšímu, a že povede k větší kvalitě krabičky, zajímavějšímu sortimentu značek a dobrému zákaznickému servisu. Posoudit to budeme moci už brzy :)

Zajímá mě váš názor na sloučení obou krabiček. Líbí/nelíbí se vám sloučení boxů? Máte pocit, že to povede k lepšímu a kvalita půjde nahoru? :)

PS: pokud by vás zajímal rozhovor s Janem Hlavsou, jednatelem z Ladyboxu, tak mrkněte k Mooře, která ho vyzpovídala :)

30 komentářů:

  1. Ahoj, já z toho moc nadšená nejsem, podle mého názoru to povede k menší konkurenci a tím by to taky mohli začít flákat. Ale nechme se překvapit...

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za info, jsem jen zvědavá na cenu :/

    OdpovědětVymazat
  3. no, tak to je sok! A nadsen az nej nejsem :-( Ladybox miluju, Senzabox z duse nenavidim .-((((((

    Nejvic me mrzi, ze mam zaplacene dlouhe predplatne LadyBoxu, takze jsem dost v pasti...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem opravdu zvědavá, poslední dobou mě krabičky nechávaly chladnou, uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, tak já si myslela že sloučení příjde taky ale furt mi to bylo nějaké divné. Upřímně, asi si první krabičku objednám, protože si myslím, že to bude nadupané jak nikdy. Přece jenom, musí přijít s velkým stylem no ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to sloučení mě docela překvapilo. Myslela jsem, že půjde třeba jen o spolupráci. Každopdáně jsem na to opravdu zvědavá a pravděpodobně dám té první společné krabičce šanci a poté se rozhodu, zda se mi spolupráce líbí a budu si box objednávat dále či nikoliv.

    www.ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě dorazí můj úplně první Ladybox zítra, objednávala jsem na zkoušku, nebo spíš jen ze zvědavosti. Moc se mi nelíbila ta reklamní masáž, která je byla na všech blozích, když ta manie krabiček krásy začala. No sloučení se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se to nelíbí, nebude tu ta konkurence, určitý boj.. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je husté, vůbec jsem to ani nezaznamenala :/ No jo, člověk měl teď spoustu jiných starostí :)) Ale jako fakt jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem zase tipovala, žer jeden z nich zanikne. No, tohle je asi lepší varianta.
    Možná mě i jednou nalákají. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zatím jsem neměla ani jednu ale teď když se to sloučí tak si tu krabičku asi předplatím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já osobně nemám nic proti sloučení, pokud bude kvalita obsahu na odpovídající výši...je fakt, že konkurence v podobě několika krabiček zmizí, ale na druhou stranu to může vést naopak k lepšímu - jak píšeš.
    Každopádně počkám, co přinese budoucnost, hodnotit dopředu, chválit/odsuzovat, dle mého názoru zatím nemá smysl ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. fiha tak to by som necakala, ale je to podla mna super krok!

    OdpovědětVymazat
  14. tak uvidíme co si pro nás připravili...musím říct že jsem fakt zvědavá.Obecně mě tyto dva boxy moc nenadchly,ale společně by to mohlo stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  15. No, zatím jsem žádnou krabičku neodebírala, ale začínám nad tím uvažovat, ještě k tomu, když se tak pěkně sloučily! :-)
    Caatharine

    OdpovědětVymazat
  16. Me to teda solidne nastvalo. Objednavam si pouze Senzabox, Ladybox nemam rada vhledem k jejich pristupu k zakaznikum... Kdyz jsem si chtela objednat prvni edici (loni), tak jsem se nekde zaregistrovala asi mesic predem a oni mi po mesici napsali, ze krabicka na ne nevysla, protoze jsem nesdilela na Facebooku, Twitteru ci jine socialni siti .. a ze si muzu objednat pristi mesic, ale nemuzou mi zarucit, ze na me zbyde. Tohle me docela nastvalo. Krabicku nacpaly kazde druhe bloggerce, ale nekomu, kdo by si ji zaplatil ji neprodali. Takze od te doby objednavam pouze Senzabox...

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj. No tak podle mě je to docela dobrý nápad, doufám, že kvalita půjde nahoru, protože v poslední době mi připadá, že se boxy hodně zhoršili. No uvidíme s čím príjdou jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  18. Já teda nevim,na jednu stranu ušetřim,ale na druhou nejspíš bude méně kosmetiky a jen jedna krabička s překvapením. :D Já teda ted moc nadšená nejsem,ale kdo ví,třeba to bude mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to jsem zvědavá, jak to dopadne. A jsem zvědavá na ty speciální edice, zejména pak na tu luxusní. A jak to je, když mám přeplacený Lady i Senza box?

    OdpovědětVymazat
  20. :-D Greatbox se teď asi může jít zahrabat,resp. on už zahrabaný je, takže teď už může vzdát veškeré snahy vystrčit alespoň prstíček :-D Ale jako ten krok sloučení je zajímavý. Možná si tu novou verzi objednám, a uvidím, jak jim to vyšlo. Držim jim pěsti už jen kvůli všem těm holkám, co se na to každý měsíc těší :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem to věděla. Celkem se mi ti líbí i když bude o jedno překvápko měsíčně méně, ale pokud to bude na úkor lepších produktů tak proč ne. Jsem hlavně zvědavá na ty jejich speciály a na první společnou krabičku. Snad to bude stát za to.

    OdpovědětVymazat
  22. wow, to je tedy něco, jsem na to zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já to docela vítám :) mít tady na našem malém trhu dva tyhle boxy je blbost. Doufám, že to bude ale opravdu stát za to teď a první společný box si rozhodně objednám, protože jsem zvědavá :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. jsem zvědavá, na druhou stranu se bojím, že když nebude konkurence, nebudou se tolik snažit. na speciály se docela těším (stejně tak se těším, až mi konečně někdy přijde červnový LB :D).
    z předplatného SB mám ještě červenec, takže omrknu spojenou krabici a pak si dám stejně asi pauzu (pokud v srpnu nepřijde ten speciál, že...)

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  25. Já už nekupuju ani jeden box, takže mi to vůbec nevadí. Chápu je. Český trh je celkem malý na dva boxy, které jsou celkem totožné ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  26. obávám se, že v červenci budou mít nebývalý úspěch s Just Married, tvůrci se zaradují a usnou na vavřínech a tím pádem půjde kvalita do kytek

    OdpovědětVymazat
  27. Já si myslím, že je kolem té první společné krabky zbytečný humbuk. Obávám se, že mnohé z nás od toho čekají "hodně" - nevíme přesně co, ale asi to, že budeme áááááchat a oooochat. Jenže popravdě - jaká je pravděpodobnost že to tak bude, už z podstaty krabiček? Nikdy se netrefí každému a kolem toho červencového věštím spoustu nedefinovaných a nenaplněných očekávání. ani avizovaná cena produktů přes 1000 Kč to samozřejmě nezachraňuje. Leda by se objevila nějaká high-end věc, ale to tedy ne, páč už i říkali, že toho prostě bude víc. Tzn.skutečně se spojí -dají jen do kupy to, co měli naobjednáno oba zvlášť a nic extra bych tam nečekala. Jen větší nálož té krabičkové klasiky. Ale třeba se pletu...
    Do budoucna věštím, že časem se to omezí na boxíky jednou za delší časový úsek, třeba i dražší, ale lepší. Já sama bych objednávala, pokud bych věděla, že tam skutečně budou pro mě zajímavé značky (a drtivá většina značek dosud v boxech předkládaných to není, nebyl by to ani Bourjois, maximálně tak ten Nars...z dosud objevených bych uvítala MeMeMe - není kde ho testovat, třeba i tu Illamasqu a hlavně MUFE). Zkrátka bych tam chtěla něco, u čehož se ke koupi rozhoduju, na drogerkové věci nepotřebuji boxík. A nevadilo by mi, kdyby věci byly jen 3 a box stál 500, kdyby to výběr značek vyvážil Jenže to jsem asi jedna z mála :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem ráda, aspoň se nebudu muset každej měsíc rozhodovat který boxík si koupím :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Tak v krabičkách nejedu a nějak mi přijde pitomé kupovat si kosmetiku, kterou vlastně ani nechci. Plný šuplík vzorků jsem vyhodila při stěhování a už to domů nechci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)