sobota 20. července 2013

Skin79 Oriental Gold Plus BB cream s tvářenkou

Víte proč je praktické nemít účet na ebayi? Ušetří vám to stovky korun měsíčně :) Svůj vlastní účet nemám, ale za to často posílám svojí ségře maily typu "objednej mi prosím tohle a tohle", díky :) No a pak jen vyhlížím balíčky s písmem, které připomíná rozsypaný čaj. A protože jsem prováděla velké testování všech BB krémů, které jsem měla ve vzorečcích, jeden z nich mě poměrně dost zaujal. A mým soukromým vítězem se stal Oriental Gold BB krém od Skin79. Kromě jiných vlastností, které budu zmiňovat dále, to byl i fakt, že bbčko má ve víčku krémovou barvu, která se dá použít jak na rty, tak na tváře (a tím pádem se trochu odlišil v BB davu).





Oriental Gold BB cream Plus (40g) - kupovala jsem zde, cenu si přesně nepamatuju, ale bylo to něco přes 200 Kč (cenu můžou prodejci různě měnit, takže je lepší trochu sledovat, kdo to má cenově výhodnější)

BB krém jsem kupovala u jednoho z nejprofláknutějších prodejců BB krémů vůbec - u Sing-Sing girl. Už jsem u něj kupovala dříve i bbčko od Misshy a byla jsem spokojená, takže za sebe určitě doporučuji. Balíček byl zhruba za 10 dní doma a jako bonus navíc i nějaké vzorečky. Jak jsem psala výše, na BBčku se mi kromě jeho vlastností líbilo i multifunkční líčidlo. Přece jen to beru jako takový milý bonus navíc. Na krémové tvářenky mě zrovna moc neužije, ale líčidlo používám na rty. Zkoušela jsem ho i na tváře, ale díky mé mastnější pleti to nevypadá moc dobře a hlavně to téměř nevydrží. Na rtech je to fajn, svěží růžová barva se mi líbí, ale nečekejte od toho zázraky. Berte to tak, že je to jen něco navíc, co využijete např. na cestách atd, ale jen kvůli tomu si bbčko určitě nekupujte :)

Co se krému týče, je určený pro smíšenou až mastnou pleť (to značí to "plus" v jeho názvu). Existuje i verze pro suchou pleť a její obal má fialovou barvu. Co se mi na krému líbí:

- jeho přirozená světlá barva (nic našedlého, ani žlutého či růžového)
- příjemná jemně krémová konzistence (ani tekutá ani hutná)
- skvěle splyne s pletí a je příjemný
- nezaléhá do jemných vrásek a pórů
- má střední krycí schopnost (na pleti působí přirozeně)
- pleť nevysušuje a nezdůrazňuje suchá místa
- má výbornou výdrž a večer je rozhodně co odličovat
- pleť není po použití lesklá (příjemný polomatný finiš)
- součástí balení je i zrcátko a multifunkční líčidlo
- parfemace (je trochu výraznější a ne všem se musí líbit) 
- není nutné použít krém jako podklad (bb lehce hydratuje)

Naopak menší výtku mám k dávkování - ač jsem milovník všech možných pumpiček, tak v tomto případě mi to zas tak praktické nepřijde. Krému občas vyleze zbytečně moc a není možné krém pak dostat zpátky (což je trochu plýtvání). Pozor také na úplně první použití, krém z pumpičky vystřelil rychlostí blesku a byl málem až na stropě :) Pro někoho je balení možná trochu neskladné a pokud vás multifunkční líčidlo nezajímá, krém si můžete pořídit i v tubě (KLIK).



Kromě výraznější parfemace, mě na krému zaujala i jeho skvělá krycí schopnost. Přijde mi, že strčí do kapsy půlku mých make-upů a pleť vyhladí skoro jak Photoshop. Zachová si ale zároveň přirozenost a nepůsobí na pleti jako omítka (v mém případě se tak choval např. Cho bo yang). Mám opravdu dobrý pocit, když tento bb krém použiju a podívám se do zrcadla :) Osvědčil se i v pařácích nedávných dní, kdy jsem čekala, že ho z obličeje budu škrábat špachtlí, ale ustál to a s grácií na obličeji vydržel. Díky kámo! I s odstínem jsem spokojená, není úplně vyblitý a příliš světlý, není růžový ani našedlý a mě osobně sedne skvěle.


Já sama musím pleť po použití zapudrovat, protože se BB krém přece jen trochu leskne. Nicméně zapudrování vydrží poměrně dlouho (v pohodě 6-8 hodin) a nepřijdu si jak vymazaný pekáč :)


Tvářenko-lesk má sice na první pohled pěknou šťavnatou barvu, ale nepovažuju ho plnohodnotné líčidlo. Je opravdu hodně mastné a na tváři téměř vůbec nevydrží. Možná na nějaké focení by stačilo na efekt, ale rozhodně ho neberte jako plnohodnotnou krémovou tvářenku.



K nákupu jsem dostala děkovnou kartičku a nějaké ty vzorečky asijské kosmetiky



Složení - trochu mě až mrazí v zádech jeho obsáhlý výčet :)


Je mi jasné, že někdo nemůže BB krémy už ani cítit, ale pokud patříte do jejich fanklubu a baví vás hledat stále nové, tak vám tento určitě doporučuji omrknout. Se svou smíšenou až mastnou pletí tento můžu doporučit a nejsem určitě sama :) Mrkněte třeba sem a někoho z vás možná ohromí, jaké krycí schopnosti krém má.

Jaký je váš absolutně nejoblíbenější BB krém? Znáte tento? :)


23 komentářů:

  1. Za mě taky nejlepší bbcream, který jsem vyzkoušela, mám občas pupínky, a jizvičky po akné, které potřebuji skrýt, takže super.

    OdpovědětVymazat
  2. Toto BB znám, ale zatím jsem nezkoušela. Každopádně vypadá dost dobře. Mé nejoblíbenější BB je od Misshy Perfect cover. A díky za typ na spolehlivého prodejce.

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mimo tento mám ráda ještě Clearung Petite od Holika Holika - je strašně levný, na Ebay ho seženeš asi za 130 Kč :) A na léto mám ráda Missha Perfect Cover odstín 23 - přizpůsobí se i opálené pleti a neuvěřitelně drží, jakože ráno ho aplikuju a večer je co odličovat, což se mi u většiny BB nestává :)

    OdpovědětVymazat
  4. Smekám před tvou vtipností, věta:" Nejsem jak vymazaný pekáč" mě dostala :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi líbí odstín toho líčidla ve vršku :) BB jdou mimo mě

    OdpovědětVymazat
  6. já mám nejraději klasický růžový, ale určitě mě lákají ještě jiné k vyzkoušení. hlavně i jiné značky, než jen Skin79 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle bb se zrovna chystám vyzkoušet a podle recenze se mám na co těšit :-) Až na tu tvářenku, po té netoužím.
    Jinak mým nejoblíbenějším je šnečí Skin79-já vím, že ho nesnášíš, ale mě skvěle pomáhá léčit ekzém v obličeji a ještě má vysoké krytí. Pak mám ještě od Skin79 Absolute Total a ten tak dobře nekryje. Má být rozjasňující, ale mě se zdá být spíš trošku mastnější a když si sáhnu na obličej, tak to zvláštně lepí a obtiskává se. Bez důkladného přepudrování se to rozhodně neobejde.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí balení, ale nevím, vyzkoušela jsem 4 asijské BB a nesedlo mi nic, takže to s nimi asi už vzdávám :(
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  9. Můj nejoblíbenější je zlatý Skin79. Je to můj Miláááášek :-D

    OdpovědětVymazat
  10. vážně to na českém e-shopu stojí 625 Kč a ty ho máš za něco málo přes 200 Kč? Že na e-bay je všechno levnější je všeobecně známá věc, ale tenhle rozdíl mě opravdu dostal:D ale stejně jako ty zřízení účtu dál odolávám:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento krém neznám, ale už dlouho uvažuji o vyzkoušení pravých asijských BB. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy prosím Tě, chápu to správně, že existuje jen jeden odstín? Hledám to tady jak blázen a nemůžu najít. Chtěla bych ho zkusit,ale bojím se, že na mě bude tmavý...Děkuju:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jana: já jich mám sice více oblíbených, ale tenhle patří mezi moje nej :)

    UltraViole(n)tRock: na Holika Holika BBčka koukám často, ale nikdy nevím, pro který se rozhodnout :)

    Ivana Holková: haha, no to jsem ráda, že tě to pobavilo :)

    Chemical Cat: kosmetika je prostě kouzelná, jak je někdo nadšený z něčeho, co jiný nemůže ani cítit :) Mě to přijde úplně paradoxní, že někomu to šnečí BB něco vyléčí, když mě to vyrážku naopak způsobilo :) Ale tenhle určitě zkus :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sherylis: to se ti nezdá, české eshopy to mají napálené, to není nic nového :) Většina lidí si to objedná z ebaye, pokud mají účet a nebojí se nakupovat ze zahraničí :)

    Smart Nails etc.: myslím, že existuje jen tenhle jeden odstín. Nikdy jsem neviděla nikde více barevných verzí. Víc odstínů mívá spíš Missha :)

    Yoko Nguyen: ne každý by s tím asi souhlasil, ale já patřím do jejich fanklubu :)

    OdpovědětVymazat
  15. já už make-up vůbec nepoužívám, oproti BB na mě působí jako maska...teď jsem měla oranžový a růžový Skin79, ale chci zkoušet i další značky (zatracený ebay....), ale (a teď mě nekamenujte) stejně jsem nespokojenější s Garnierem na mastnou pleť. fakt mi sedne naprosto dokonale a kryje mi líp než ty Skiny! akorát i světlý můžu jen v létě, když jsem opálenější. tak jsem zvědavá, jestli ho něco předčí

    OdpovědětVymazat
  16. Já patřím mezi BB maniaky, nedám na ně dopustit. Tenhle mi sedl ale asi ze všech nejméně, byl na mě takový moc mastný, hutný... Dala jsem ho mamce a je spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za tento článek, dlouho jsem hledala nějakou rozsáhljší recenzi právě na tento BB, plánuji si ho pořídit, ale z jednoho vzorečku toho moc nepoznám, pomohlas mi v rozhodnutí:) Jinak v Tvém úvodu jsem se našla, od té doby, co mám PayPal a účet na ebayi, peníze mizí samy:D Veškeré své BB mám z ebaye a make-up už si na sobě nemůžu ani představit.

    OdpovědětVymazat
  18. Asijské BB jsou super tojo, ale t složení, z toho se mi upřímně zvedá žaludek a kvůli tomu už doma žádné bb neschovávám. Prostě já a silikony, to nejde dohromady :(

    OdpovědětVymazat
  19. teď dělám velký test BB od Skin79 a tento mě zatím ohromil nejvíce, ale skutečně jsi mě nepotěšila tím ebayem, jelikož na českém eshopu stojí 600 a to je skutečně trochu "rozdíl". Bohužel, já na ebay nemám účet a ani nikdo z rodiny a nechce se mi ho zakládat, jelikož to bych tam pak mohla kupovat všechno a to se mi nechce, protože za prvé nevím jestli to nejsou fejky a za druhé mám před objednáváním z ciziny respekt. ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  20. teď dělám velký test BB od Skin79 a tento mě zatím ohromil nejvíce, ale skutečně jsi mě nepotěšila tím ebayem, jelikož na českém eshopu stojí 600 a to je skutečně trochu "rozdíl". Bohužel, já na ebay nemám účet a ani nikdo z rodiny a nechce se mi ho zakládat, jelikož to bych tam pak mohla kupovat všechno a to se mi nechce, protože za prvé nevím jestli to nejsou fejky a za druhé mám před objednáváním z ciziny respekt. ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  21. Já nevím jak Vás, ale mě tehdy dostalo to zrcátko nahoře :D Já SKIN79 objednávám z bb-crem.cz, vy taky? U tohohle mám aspoň jistotu, že je to přímo ta korejská kosmetika. Moc hezky zpracované, mám podobné zkušenosti s tímto "oriental". Tím, že nemám až tak moc problematickou pleť tak mně vyhovuje fakt suprově.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)