pátek 5. července 2013

Ošetřující sérum na roztřepené konečky od Pantene PRO-V

Možná si ještě pamatujete na článek, ve kterém jsem zkoušela zelenou řadu Intensive Repair (KLIK) a nebyla z ní zrovna odvařená. Pro mě je stále Nr.1 řada Aqualight a vyhovuje mi maximálně. V předchozím článku jsem neukazovala jeden produkt, který pro mě testovala kamarádka. Jedná se o ošetřující sérum na roztřepené konečky. Já sama nedám dopustit na Biosilk a Mythic Oil, takže jsem nechtěla experimentovat s jiným olejíčkem. Byla jsem tedy moc ráda, že se kamarádka nabídla olejíček zkoušet a dneska vám přináším její dojmy :)

Fotky jsou bohužel z drogerie, protože jsem sérum jaksi zapomněla vyfotit, když jsem ho kamarádce dávala a než bych se s ní potkala a lahvičku si cvakla, zašla jsem raději do drogerie :)








A jak dopadlo testování kamarádky? Cituji:

Zkoušela jsem produkt Pantene PRO-V - ošetřující sérum na roztřepené konečky. Ten, který jsem zkoušela já, je určen pro normální - husté vlasy.



Pro představu - vlasy kamarádky. Nechává si je pravidelně odbarvovat, což vlasy samozřejmě ničí. Nicméně jsem se přesvědčila na vlastní oči, že má vlasy opravdu krásné, hladké a bez roztřepených konečků.





Již delší dobu jsem měla vlasy v havarijním stavu. Díky stresu jsem je měla suché, lámavé a nejvíce to odnášely právě konečky, které byly neuvěřitelně vysušené a roztřepené. Samozřejmě jsem zkoušela všechny možné produkty, ale nic mi nepomohlo trvale, druhý den byly konečky ve stejném stavu. 

Poprvé jsem tomuto séru příliš nevěřila, protože jsem o něm předtím nic neslyšela, ale chtěla jsem zkusit něco nového.
Při prvním použití jsem neodhadla množství séra a skončila jsem s mastnou hlavou. Nicméně mě tato zkušenost neodradila a začala jsem sérum používat vždy na mokré vlasy. Vždy si rozdělím vlasy na 2 půlky, do dlaně si dám trochu séra a vmasíruju ho do konečků. Poté ještě prsty projedu celé délky, totéž dělám i u druhé strany. První účinky séra jsou okamžité, protože velmi pěkně voní. Nejsem schopná vůni k něčemu přirovnat, ale je to jedna z těch svěžích vůní, které krásně provoní vlasy. Další plus je, že vlasy po něm jdou rozčesat úplně samy. Po vyfénování už konečky nepřipomínaly slámu, ale sjednotily se se zbytkem vlasů.
Po delším užívání jsem zjistila, že sérum opravdu vlasům pomohlo a není to pouze krátkodobý účinek. Sama za sebe tedy tento výrobek rozhodně doporučuji. Neříkám, že tento přípravek změnil moje suché vlasy v dokonale vyživené, ale rozhodně jim hodně pomohl.


Pozitiva:

- obsah pomalu mizí
- vlasy jdou po použití velmi snadno rozčesat
- krásně voní
- má praktický dávkovač
- pomůže suchým, lámavým a roztřepeným konečkům = funguje

Negativa:

     Opatrnost při dávkování
    Neprůhledný obal- nevidím kolik mi zbývá séra



Složení:




Kamarádka je ze séra nadšená (viditelně) a i její vlasy vypadají krásně. Údajně je z jeho účinků nadšená i maminka a teta, které si sérum už samy koupily :) No vidíte, a mě tato řada nijak neuchvátila a nechala mě celkem chladnou. Holt každý je jiný a tohle je krásný příklad toho, že co odvrhne jeden, druhý vezme s povděkem a je posléze nadšený. Kdybych tušila, že se kamarádka o séru bude chtít bavit tak často, snad jí ho raději ani nedávám :) Ale mám hroznou radost, že je z něj tak nadšená a jejím vlasům pomohlo.

Jaké jsou vaše oblíbené olejíčky na konečky vlasů? Má někdo zkušenost přímo s tímto? :)



PS: produkt k recenzi poskytla firma Procter & Gamble

14 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem, ale zní to dobře. Já na konečky používám biosilk, který prostřídávám s bio kokosovým a arganovým olejem a tato kombinace mi maximálně vyhovuje

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotky ale vidím, že má vlasy dobré tak jako tak, takže pro mě recenze nemá až takovou výpovědní hodnotu... a stejně se ty konce musí nakonec vždycky ostříhat, jinak jim nic nepomůže.

    OdpovědětVymazat
  3. Práve zháňam nejaký super olejček na vlasy, určite vyskúšam tento! dakujem za typ ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Veronika - Cosmetic Jam: no věř, že tak pěkné nebyly :) Pokud má někdo roztřepené konečky, tak na ty samozřejmě platí jen ostříhání, ale používání olejíčků tomu třepení předchází a je to dobrá prevence :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě vyhovují na konečky oleje, mám teď L'oreál

    OdpovědětVymazat
  6. Používám značku Paul Mitchel. Bohužel jen tehdy, když si vzpomenu. Božsky voní a opravdu účinkuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Já z téhle řady také něco měla a vůně byla super!! Nakonec ale vše letělo do koše když jsem se rozhodla pro přírodní kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, to sérum je fakt dobré. Nečekala bych něco podobně účinného v drogerii. A za tu cenu... rozhodně stojí aspoň za vyzkoušení, pokud někdo nemíní investovat stovky do nedrogeriových přípravků :)
    Škoda, že už to teď nemám na co patlat, ta séra byla jednou z věci, co jsem si z vlasové péče fakt užívala :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. No vyzkoušela jsem už spoustu blbostí na vlasy a nic tak já zkuísm ještě toto! :D Moje konečku jsou opravdu ošklivé! :/

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem zatím nevyzkoušela, ale navnadila jsi mě na něj :P

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám stejný problém jako slečna, tudíž mířím směr drogerie a snad budu mít stejný úspěch jako ona :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Rendy..myslím že už jsem ti to sem psala..ale nejlepší je stejně olej Bamboo Kendi oil od Alterny..sice je o něco dražší..ale investice se mnohonásobně vrátí.vlasy jsou zdravé ..lesklé a krásné:)

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to závidím, že ji to pomohlo:-) Až půjdu kolem, určitě o něm budu taky uvažovat :) Jinak já na své vlásky dávám klasicky krystalky:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)