sobota 27. července 2013

Oblíbené letní laky na nehty

Dnešní den budu trávit zřejmě na dně bazénu, protože současná vedra nemám ráda. Předpokládám, že budete víkend trávit někde ve stínu nebo u vody a čtení o kosmetice nikoho asi bavit nebude :) Pokud si ale i tak najdete chvíli na čtení, tak jsem si pro vás připravila takový malý přehled mých oblíbených letních laků na nehty a jejich ukázku.






Výběr odstínů asi není nijak nečekaný nebo překvapivý. Léto = se v mé mysli jasné, zářivé nebo noenové barvy laků. Letos se navíc přidaly i pískové laky, které mě svuo strukturou stále baví.



Značky laků zleva: China Glaze - Maybelline - Sephora - Rimmel - Gabriella Salvete - Korres - Color Club - Gabriella Salvete - L´oreal.


Neonová China Glaze nejde pořádně vyfotit, ale je fakt krásná. Pokud je člověk opálený, nehty září do dálky. Žluťásek od Maybelline se taky povedl a ve dvou vrstvách má krásnou žlutou barvu. Sytě oranžový lak ze Sephory mám ráda nejen kvůli jeho barvě, ale i kvůli plochému štětečku, se kterým se nehty pohodlně lakují. Oranžová ze zlatými třpytkami od Rimmelu se mi nelíbí samostatně tolik, jako spíš takový topcoat třeba přes rudý lak. Poslední z této pětky je pískový lak Gabriella Salvete. Musím říct, že na léto je to úplně geniální odstín a rudo-zlatá vypadá skvěle :)


Korálový lak od Korresu je můj velmi oblíbený lak a už je víc jak polovina fuč. Navíc má skvělou výdrž a dobře se lakuje. Růžová neonka Color Club je rozkošně maličkatá a je škoda, že na fotce nevynikla její barva. Malinový pískový lak Gabriella Salvete je z jejich současné kolekce, na kterou v drogerii určitě mrkněte, protože všechny laky jsou jak stvořené na léto. Klasická bílá od Lorealu mi zase z nabídky drogerií přišla nejlepší a neobsahuje žádné třpytky nebo shimmer, takže jestli nějakou takovou hledáte, určitě se na něj mrkněte.


Jaké jsou vaše oblíbené letní laky na nehty? :)

21 komentářů:

  1. Já teď úplně žeru všechny pískáče! Má to tak boží efekt, že snad není týden, abych na sobě nějaký neměla! Jediná nevýhoda, za všechno se to zachytává, achjo :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné barvy, je to zvláštní, ale já se na léto umírnila a nosím spíše nude, nebo takové ty přirozené růžové.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé nádherné barvičky! Určitě bych si vybrala :P

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý výběr. Na tu bílou od Lorealu určitě mrknu, neboť zrovna hledám kvalitní bílý lak, který by slušně kryl.

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvy, určitě bych si vybrala, akorát žlutou moc nemusím:)
    Ale máme rády stejné značky:) Po tom laku od Rimmel pořád koukám a ten neonově růžový od Color Club je úžasný:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám na léto nejradši teplé odstíny barev :) ! U mě vede korálová červená, baby pink a nude se třpytkami <3

    OdpovědětVymazat
  7. krásne farby :) ale najviac ten biely od Loreal <3

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Přesn+ se skodujeme akorát v tom od Rimmelu, který mám nejraději na neonově oranžovém laku. Z pískových laků GS mám zatím jen ten fialový ale určitě si hodlám pořídit další - buď ten třpytivý červený z předešlé kolekce nebo ten zelený či světle růžové z té nové! Jinak se mi líbí všechny laky, jen ten žlutý mi příjde moc tmavý. Zato mě ale naprosto nadchl ten od China glaze, ten je dokonalý! Úplně jsem zapomněla na svůj bílý lak, vždycky mi příšel takový vánoční, nevím proč ;)
    Za pár dní taky hodlám přidat článek o svých top 6 letních lacích, tak se kdyžtak můžeš podívat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten pískový lak od Gabrielly mám a je úžasnej. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní výběr! Já si teď naposledy zamilovala korálový lak od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek:-), moc jsem si oblíbila laky od Colorama a Gabriella Salvete.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Žlutá od Coloramy je naprosto božská! Rozhodně se poohlédnu po laku od Korres :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Pískové laky mám moc ráda, vlastním minimálně půlku z těch, co aktuálně prodává Gabriella Salvete. :) A barvičky ostatních laků jsou na léto opravdu jako dělané. :) Jinak, počasí bych klidně vyměnila, jsem momentálně v Anglii a jen tu prší. :/ Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké barvy, mám je skoro všechny. Jestli jsi ještě nezkoušela - dej si ten bílý jako podlak pod neon, krásně to pak svítí.

    OdpovědětVymazat
  15. krásné, Korres mám taky a kupovala jsem ho po shlédnutí v jednom článku u tebe :-) akorát mám Coral Red.
    V létě si užívám holografů, je to potěšení sledovat tu hru světel! Teď aktuálně mám od Catrice krásný růžovo-fialový zmatněný nadlakem a na prsteníčku hoografický od Bourjois, co jsem dostala k vánocům...no prostě paráda!

    OdpovědětVymazat
  16. Mám ten žlutý Colorama, je příliš tekutý. Blbě se nanáší, protože stíká a vůbec nedrží - ani dvě vrstvy. Než jsem šla ven, tak jsem ho namazala a během večera se začal loupat :-( Jiné barvy mi to nedělaly, jen ten žlutý

    OdpovědětVymazat
  17. i přes to, jakej jsem odpůrce žlutý, se mi ta barvička od Coloramy moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)