neděle 7. července 2013

Novinky z drogerií, parfumerií a co nás čeká a nemine

Po nějaké době se zase nakupily novinky v drogeriích i parfumeriích, tak se pojďme podívat, co nás čeká :) A na závěr se podíváme i na to, co nás bohužel asi mine...


Balea si pro nás připravila CC krém, který se prodává ve dvou odstínech. 50ml krému bude stát 99 Kč a až pořádně vyzkouším, dám vědět svoje dojmy :)


Domů mi dorazil i letní letáček ze Sephory. Tentokrát mě nic vyloženě nenalákalo, ale kdyby někoho zajímal jeho obsah, tak se může podívat :)







Pokud nakoupíte nad 500Kč z koupelové řady Sephora, získáte plážovou tašku jako dárek. To je asi jediná akce, která mě z celého letáčku zaujala.



Pečující řada Sephory se opět rozrostla - pro mě zajímavá je Facial mist. Nezkoušel jí někdo z vás?






Přehled akcí, které se budou během léta konat








O tom, že v Sephoře bude od září k dostání značka čistících kartáčků Clarisonic, jsem vám psala už na facebooku. Pokud sledujete zahraniční blogerky a vlogerky, tak už jste o sonickém kartáčku na pleť někdy slyšely. Mě upřímně trochu děsí jeho zaváděcí cena okolo 5000 Kč. Přijde mi to jako hodně drahý špás a upřímně mě ani neláká si něco takového pořídit.






Značka Bumble and Bumble je také nová a Sephora nezklamala a nasadila opět luxusní ceny. Chci vážně vidět, kdo si za ty prachy bude B&B nakupovat. Ne, že by to byla obecně levná značka, ale ty české přirážky jsou fakt nehorázné. To samé bylo s vlasovou péčí Fekkai - v USA si jí za pár dolarů koupíte v každé drogerii a u nás Sephora nevěděla, kolik stovek si za jednu lahvičku říct. A jak to dopadlo? Po Fekkai se slehla v Sephoře zem..nečekaně...





Max Factor a jeho nová řasenka Wild Mega Volume s kartáčkem ve tvaru přesýpacích hodin

(web

Po sto letech mě zaujalo něco ze sortimentu Astoru. Tyto Lipcolor Butters by se k nám snad měly dostat :)





Na konci léta bude Catrice zase obměňovat sortiment a ve stálé kolekci by se měly objevit i jejich verze "chubby sticků".


  (web)

Současná limitka od Essence



Všimla jsem si nového olejíčku na vlasy L´Oreal (růžový) pro jemné vlasy



Nové odstíny pískových laků Gabriella Salvete se zjevně staly velmi populární, protože polovina odstínů byla už vyprodaná :) Snad je brzy doplní, ráda bych ještě ten světle růžový...



A úplně na závěr kosmetické okénko ze světa aneb nad čím můžeme jen slintat a asi se to k nám nikdy nedostane :) Taky si někdy říkáte, jak by naše drogerie mohly být lepší, kdyby měly alespoň třetinu sortimentu, co drogerie za oceánem? No nic, nemá cenu plakat nad cizím hrobem... Každopádně Liquid Powder od Lorealu chci, ať to vypadá, jak chce!





(web)






(web)





(web)




(web)




(web)




(web)




(web)

Co se vám z novinek líbí nejvíc? A co byste si pořídily, kdybyste jely na dovolenou někam za oceán? :)

54 komentářů:

  1. Z těch cen Sephory se mi dělá mdlo, proto tam už skoro nechodím (jen na jejich exkluzivní značky, které prostě jinde neseženu). Měli by se nad sebou vážně zamyslet (někdy se jejich ceny od ostatních parfumerek liší i v rámci stovek korun - vlastní výzkum)
    CLarisonic pořídím v zahraničí a B&B na netu, protože navíc jejih prodavačky už jsou příjemné jak pr***
    Doufám, že Sephora jednou zkrachuje, aby si uvědomila, že ty ceny, to prostě nejde

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Bumble&Bumble mě láká, ty ceny v Sephoře už méně, takže si nechám zajít chuť. Chubby sticks od Clinique mě nepřesvědčily, ale určitě se zajdu podívat na ty od Catrice. Co bych si rozhodně pořídila v zahraničí jsou Babylips a Color Tattoos, u nás je to s odstíny fakt naprd.

    OdpovědětVymazat
  3. Prosim tě,tu limitku od Essence seženu v DM nebo Rossmanu? Zatim jsem narazila vždy na jinou. :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Ach Rendy Ty mě zničíš:-D Ty čubíky už se pěkně rozmohly,mám Kiko a je moc fajn,ale tyhle vypadají vážně skvěle.Nejvíc se mi líbí asi ten make-up od Loreal Magic nude liquid powder,do toho bych asi neváhala jít.A nejmíň mě nadchnul asi ten Clarisonic.Já mám takový ten gumový fuflík,co prodávají v Lorealu pure zone a na čištění mi to stačí.Z tohohle bych měla strach,že mi to vymaže identitu:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Zdá se mi, že Sephora mění taktiku. Slevy už jsou pouze na značku Sephora nebo na privátní značky. Většina letáku je věnovaná značce Sephora. Přemrštěné ceny... Nevadí, stejně nakupuju čím dál víc kosmetiky přes internet.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zvědavá na "Chubby Stick" od Astoru :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá na Balea CC cream:)) Ten konec mě docela zamrzel, když jsem viděla, co se k nám nedostane:/

    OdpovědětVymazat
  8. Docela se mi líbí ta akce Sephora taštička, potřebuju štětce a slintám po té sadě 4 za 790...do taštičky se asi vejdou :-) A za 520 už by to bylo pěkné. Můžeš mi prosím napsat, jestli na tu akci potřebuju věrnostní kartičku? Nebo jak to funguje?
    Já v Sephoře zatím nikdy nic nekoupila krom jednoho MU o dnech Marianne. Protože tam vlezu, pídím se po nějakých akcích, ale nikdy nic není, no a pak z netu každý píše, jak využil té a té akce.... a za plnou cenu u nich kupovat nehodlám.

    OdpovědětVymazat
  9. noo, vybrať by som si vedela. astor buttery, či čabíky catrice, aj ten tekut púder od loreal vyzerá dosť zaujímavo

    OdpovědětVymazat
  10. Mne ty ceny na Bumble and bumble neprijdou nijak vysoke...kdyz odectes 20% slevu, bez ktere stejne skoro nikdo v Sephore nenakupuje, tak se dostavas na totoznou cenu jako ma americka Sephora...

    Jiank Clarisonic mam a nedam na nej dopustit. Lepsi investici do pece o oblicej jsem nemohla udelat...a muzu si usetrit tisice za zkouseni ruznych kremu. Jinak naprosto staci verze Mia (je jeste o 30USD levnejsi nez Mia2), takze se dostavame na 2.5tis=)

    LOreal pudr si taky planuju poridit!!! A Maybelline odlicovci rada byla super, koupila jsem dvoufazovy odlicovac a ubrousky a oboje skvele.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak v drogériách v mojom meste ešte napríklad stále nedostali ani základné odtiene lakov od GS Stars čiže sa načakám :) Ináč ma najviac zaujal asi ten CC krém od Balei na začiatku, som zvedavá na recenziu...

    OdpovědětVymazat
  12. No já půjdu určitě do chubby sticku od Catrice - díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty laky od maybelline se mi moc líbí, určitě na ně mrknu a ta novinka od baley mě zajímá :P

    OdpovědětVymazat
  14. Blondies: no to nejsi jediná :) Ale abych jim uplně nekřivdila, tak třeba při akci s bestsellery se dají věci sehnat za jejich původní cenu :) ale to je párkrát za rok , no

    Charmedka: tuhle kolekci jsem potkala v Rossmannu :) Jestli si z Prahy, tak na Budějovické

    Betty Boop: těší mě, že tě to inspirovalo :)


    Darkness: to se ti nezdá, Sephora vždycky nejvíc protěžuje vlastní značku a exkluzivky...zbytek není zajímavý :)

    Veronika - Cosmetic Jam: ty jejich slevy, co rozdávají, jsou většinou na kartičku. Když jí nemáš, sleva není tak vysoká. Na letáčku se ale nepíše nic o tom, že by tahle sleva byla jen pro členy klubu, takže myslím, že by to mělo být pro všechny :) Pamatuju si, že tahle akce byla už jednou a normálně to propagovali na prodejnách :)

    Talka: jenže znáš to, oni ty ceny zase o něco zvednou, až bude nějaká slevová akce a moc člověk neušetří :/ No, ten levnější stojí 3500 Kč, což mi přijde pořád dost. Nevím no, asi bych si to musela nejdřív na sobě vyzkoušet a vidět rozdíl, abych si řekla, že to chci :) Ach jo, já chci taky nakupovat v americkejch drogerkách :) Se vždycky tak máš :)



    OdpovědětVymazat
  15. Prave ze Sephora tady bude nabizet jen Plus a Mia 2, ale pres net se da objednat puvodni verze Mia a ta je za 120 USD, takze je mozne se vejit pod 2.5tis.

    OdpovědětVymazat
  16. hmm, stejně jako minule mi letáček Sephory nepřišel.

    OdpovědětVymazat
  17. Nahoře píšeš, že Balea CC krém se BUDE prodávat, ale on se už prodává ;)

    Jinak taky bych chtěla aby byly naše drogerky zásobovány lépe :/

    OdpovědětVymazat
  18. Chubby stick od Catrice a popravdě jsem velice zvědává na CC od Balea. Sephora věci mě nechávají vcelku chladnou, mám odtud jen pudr, je vcelku fajn, ale byl ve slevě snad za 190, za plnou cenu bych do něj nešla. A ty pískové laky jsou parádní, musím jeden pořídit! Hlavně ten oranžový se mi líbí, mám takové vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty color tattoo mají fakt krásný barvičky!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Cena za Clarisonic je fakt šílená :( Hrozně moc bych něco podobného chtěla.

    OdpovědětVymazat
  21. Talka: aha, já viděla jen ty dvě verze, co jsou v tom letáčku :)

    Mishboon:děkuji, opraveno :) když jsem tam byla naposledy, ještě jsem ho tam neviděla :)


    Lady: Philips snad prodává něco podobného, ale levnější :)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc novinek mě nezaujalo ta cena Clarasonicu se mi zdála už v USA drahá a tahle v ČR... O můj bože! :) Koukám Sephora má super ceny. :D :) Jinak mě zaujaly jen ty Chubby sticky a balzámy. :) Jinak novinky v zahraničí jé! Slintám! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Eeeej, tak tentokrát bych si z výčtu nejspíš nevybrala. Ale barvičky od Astoru vypadají dost jedle. Zvlášť na lacích na nehty bych si to uměla představit :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  24. Páni ten clarisonic vypadá úžasně !!! I ten tekutý Pudro-makeup od lorealu, už po nich pokukuju od té doby co moje oblíbená youtuberka udělala recenze :)

    OdpovědětVymazat
  25. Sephora, aspoň mne sa tak zdá, kedysi (7-6-možno 5 rokov dozadu) taká drahá nebola, dnes je to bohužiaľ skutočne katastrofa

    OdpovědětVymazat
  26. zaujala ma najviac ta balea, určite sa po nej poobzerám.

    OdpovědětVymazat
  27. Sephoru díky cenám a vřelosti zaměstnankyň nemůžu už ani cítit.. Pár novinek bych opravdu uvítala, doufám, že se mi podaří v Anglii nakoupit něco, co tu nemáme. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  28. Je zvláštní vidět ty věci, které se k nám asi nedostanou, tady v USA, kde jsme na třítýdenní dovče. Mají je samo běžně v drogérce. Už mám ten žlutý baby lips od Maybelline a je citronový. Jen jsem čekala, že po něm budou rty víc žlutý.
    Jinak o cenách v Sephoře u nás ani nemluv. Chtěla jsem tady jednu letní sadu od Benefit z loňské kolekce. Musela jsem pro ni ale do Benefit butiku a dala za ni 20 dolarů. Když jsem pak prodavačce říkala, že u nás v Sephoře stojí 50$ (pořád ji totiž mají za 1090,-), tak z toho byla fakt hotová a jako vtip to říkala kolegyni při placení.

    OdpovědětVymazat
  29. Je zvláštní vidět ty věci, které se k nám asi nedostanou, tady v USA, kde jsme na třítýdenní dovče. Mají je samo běžně v drogérce. Už mám ten žlutý baby lips od Maybelline a je citronový. Jen jsem čekala, že po něm budou rty víc žlutý.
    Jinak o cenách v Sephoře u nás ani nemluv. Chtěla jsem tady jednu letní sadu od Benefit z loňské kolekce. Musela jsem pro ni ale do Benefit butiku a dala za ni 20 dolarů. Když jsem pak prodavačce říkala, že u nás v Sephoře stojí 50$ (pořád ji totiž mají za 1090,-), tak z toho byla fakt hotová a jako vtip to říkala kolegyni při placení.

    OdpovědětVymazat
  30. těším se na tvářenky od L´orealu, čubíky od Astoru mají být během července, tak už by si mohli pohnout:) doufám,že na ně bude nějaká akce, jako na Coloramu. Sephoru moc neřeším, hodně věcí mám, není potřeba nakupovat pořád dokola

    OdpovědětVymazat
  31. Určitě mě zaujaly Color tattoo pigmenty, hlavně ty dvě světlé verze, protože pořád odolávám MAC paint pot painterly, které používá ve svých tutorialech Sharon Farrell místo báze, takže bych chtěla něco podobného... A jelikož mě minula mánie "chubys", přesto bych chtěla zkusit nějakou levnější alternativu, takže Catrice to asi jistí.

    OdpovědětVymazat
  32. ať se jde Sephora vycpat ty její ceny jsou vážně nehorázný asi vážně brzo zkrachuje protože tohle už nejde ty jejich předražený věci :/

    OdpovědětVymazat
  33. Velká škoda, že ty pigmenty od Loreal nebudou a taktéž ty laky od Maybelline, ty vypadají super. Já jsem už hrozně natěšená na Stars od GS, snad na mě taky něco zbude. :))

    OdpovědětVymazat
  34. Neskutočne sa mi páčia tie Color show od Maybelline. Dajú sa zohnať na ebay-i,takže to vidím na takéto nakúpy.

    OdpovědětVymazat
  35. ty laky jsou krásný :( tak třeba k nám přijdou...jinak hezký přehled!

    OdpovědětVymazat
  36. Já když vidím u zahraničních blogerek/youtuberek ty věci z drogerie, chce se mi vážně brečet a promluvit si s nějakým managerem jedné ze značek, jestli jsou normální :D Přitom kdyby tady byla aslespoň třetina těch věcí, jak říkáš, tak by jim urvali ruce a stojany by byly pořád prázdné - takže nechápu :/

    Luxy Lady blog

    OdpovědětVymazat
  37. já ti nevim s tim Loreal Magic Nude Liquid Powder... viz tady: http://www.youtube.com/watch?v=Y0n7iJeVbAg

    OdpovědětVymazat
  38. Jako Sephora to má poslední dobou pěkně na háku. Bumble and Bumble Surf Spray jsem chtěla strašně moc vyzkoušet, ale za " slanou" vodu přeci nebudu platit tolik peněz! Ale souhlasím, že české drogérky stojí zaprd.

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  39. Ta limitka od Essence vypadá úžasně!! A ten Liquid Powder taky nevypadá nejhůř :))

    OdpovědětVymazat
  40. Ten Loreal olejíček už mám tři měsíce a už je skoro vypotřebovanej, mám ten prostřední se zlatou pumpičkou a je prostě skvělej, vpije se do vlasů a jsou po něm lesklé, mohu jen doporučit a sama poletím pro další :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Zaujala ma novinka od Astoru a tie verzie "chubby" od Catrice :)

    LeroseP

    OdpovědětVymazat
  42. Astor Lipcolor Butters maji zatim v nemecke youtube a blogosfere celkem dobry ohlasy, tak se na ne asi mrknu.

    OdpovědětVymazat
  43. Moc hezké věcičky:-) Ten Astor vypadá fakt dobře:)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  44. Babylips budou co nevidět k dostání v UK v Boots, tak doufám, že je tu ještě za svůj pobyt stihnu a vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  45. už snad týden lítám po drogeriích a sháním ty nové odstíny pískových laků a novou kolekci od Essence (chci ty koule a balzámek! :D) a nikde nic :D už jsem pěkně vytočená! :D

    OdpovědětVymazat
  46. Já měla to největší štěstí a když jsem jela do své rodné hroudy, tak tady jsou regály pískovcových laků plné (koupila jsem všechny odstíny) :-D Jo zřejmě zde lidi nevědí, co je dooost dobrý :-D

    No a v Praze jsem to nemohla sehnat, tam snad bývá vše vyprodáno.

    OdpovědětVymazat
  47. Ty CC krémy mě celkem lákají;) A CC krémy jsou super! Dneska jsem si ten růžový koupila a je super;)

    OdpovědětVymazat
  48. tyjo ja teda doufam, ze sem aspon ty pigmenty dorazi... :)

    OdpovědětVymazat
  49. S tymi cenami je to otras, rovnako Aussie v DM drogerii... aaaaach jaj... katastrofa, len aby co najviac zarobili...

    OdpovědětVymazat
  50. ty laky maybelline :O tak to je v háji :D

    OdpovědětVymazat
  51. na Lipcolour Butters od Astoru jsem už koukala v Německu. už aby byly u nás! a těším se i na tu limitku s "chubbíky" od Catrice.

    OdpovědětVymazat
  52. Na Astor a Catrice se těším. Kdy to bude v obchodech?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)