úterý 9. července 2013

Nezbytnosti z letní taštičky - levná a drahá verze


Nevím jak vy, ale já miluju všechny možné miniatury kosmetických produktů. Zvlášť teď v létě s sebou nosím několik nezbytností. Mám pro vás ukázky dvou verzí taštiček - jednu levnější a jednu dražší. I když slovo "drahý" je asi spíš silné, protože se nejedná o žádné luxusní produkty a cenově jsou dostupné. Berte to spíš jako inspiraci, kde podobné letní nezbytnosti sehnat a za kolik si je vyberete, je už vaše věc :)


První taštička s levnějšími produkty. Do obou taštiček jsem vybrala stejné produkty, jen se liší značkou a cenou. Ta je samozřejmě spíš orientační a může se lišit podle prodejce nebo různých slevových akcí :)




A toto je dražší verze obsahu taštičky




 1) Antibakteriální gel na ruce

Pro mě nezbytnost Nr.1! Nosím ho v kabelce po celý rok, ale zejména v létě jeho spotřeba vzrůstá. Vemte si to - ulepená madla v MHD, rozteklá zmrzlina, zpocené ruce a já nevím co ještě :) Ulepené ruce fakt nesnáším a gel používám velmi často.

Levnější verze je z Marks&Spencer (můj asi nejoblíbenější ze všech) a dražší z Yves Rocher.



2) Deodorant na nohy

Pokud neprochodíte celé léto v žabkách nebo sandálích a občas máte i uzavřenou obuv, tak ho jistě oceníte.

Levnější verze se prodává v Rossmannu a draží je z Body Shopu (mě osobně vyhovuje víc, protože má lepší dávkovač a jsem si jistá, že vypotřebuju celé balení)




3) Ochranná tyčinka na rty

V létě (a v zimě na horách) se vyplatí používat ochranné tyčinky na rty či jiná citlivá místa s SPF faktorem. Nos, uši a rty se často spálí, takže je lepší se preventivně mazat :)

Labello seženete v každé drogerii a Daylong v lékárně. V tomhle případě se přikláním spíš ke koupi kvalitnějšího produktu, protože Labello je spíš jen na rty.



4) Toaletní voda

Během léta fandím spíše lehčím toaletním vodám a mám ráda jejich menší balení. Nerada v kabelce tahám obří a těžké flakony, takže tyto prckové jsou ideální náhrada.

Levnější verze je z Body Shopu a dražší je Benefit ze Sephory.



5) Deodorant

Co víc dodat - měl by ho s sebou nosit každý a některým osobám bych ho raději zdarma rozdávala, aby se v létě dalo jezdit MHD bez újmy na zdraví :)

Obě verze jsou z Rossmanna a dají se sehnat deodoranty různých značek.



6) Termální voda ve spreji

Moje letní must-have! Bez ní nedám ani ránu a tahám jí s sebou pokaždé. Nic vás neosvěží více, než sprška chladivé vody ve spreji. Za termální se dají používat asi jen ty, co vyrábějí lékárenské značky, zbytek je prostě jen voda ve spreji :) Pro někoho mezi tím rozdíl není, já ho upřímně taky nepociťuji. Každopádně je na trhu spoustu verzí a vybrat si můžete podle svého gusta i stavu účtu v bance :)

Levnější verze je z Douglasu (prodává se i v XL balení), dražší Avéne seženete v lékárnách.



A ještě jedno porovnání - levný a levnější :) Absolutně nejlevnější, co jsem na našem trhu objevila je tento sprej z Rossmannu. Mám doma pokaždé zásobu, protože bývá často vyprodaný. Varuji akorát před podobným sprejem z DMka, ten mi páchne (prý jako moře) a na obličeji mi to není příjemné. 




Co s sebou během léta v taštičce nosíte vy? Milujete taky miniaturky? :)

31 komentářů:

  1. Já většinu času trávím na vesnici, takže mi stačí můj Sundance balzám s SPF 50 a termální voda Avéne :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Miniaturky jsou letní nezbytností, především pak deodoranty, na které pořád hodně žen zapomíná....o mužích nemluvě!

    OdpovědětVymazat
  3. miniaturky jsou na léto úplně nejlepší, hodně cestujeme, takže je využiju. teď jsem si nejnověji pořídila Balea mini krém na nohy s Ureou, jinak od všech běžných věcí jako šampon nebo sprcháč, ale i pasta nebo ústní voda, mám mini verze :) a termální voda je super věc! paní z lékárny mi poradila si ji kromě osvěžení dát i večer po odlíčení, aby pleť vstřebala ty minerály

    OdpovědětVymazat
  4. Termální voda určitě také patří do mých letních nezbytnoszí, a skvělý článek !

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek tohle! Plánuji podobný - must-have produkty na dovolenou :) hodně věcí máme stejných - dražší antibakteriální gel a termální vodu, jinak na rty mi stačí labello, i když po daylongu se chci podívat :) stejně tak mne zaujal ten deodorant nivea :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bez antibakteriálního mýdlíčka bych neuměla žít. Mám v každé kabelce minimálně jedno. No, to je ta Praha, všechno smradlavý a ulepený a já si furt hrabu do očí. Tenhle z M&S mám taky, ale vadí mi po jeho umytí jíst rukama, protože to chytí takovou pachuť. Před jídlem mám radši klasické Lilien mini mýdlíčko (obrázek). Pak jsem zkoušela ještě jedno od Baley a po tom jsou děsně ulepené ruce. A teď mám zase vyhlédnuté nějaké dvě nové v HyperAlbertu (teda aspoň jsem je ještě neviděla).

    http://www.fczelkamaya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem velký milovník miniaturek :). Já s sebou ještě stále tahám vlhčené dětské ubrousky, které se podle mě hodí úplně na všechno.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám zrovna tu vodu ve spreji Balea, ale nevšimla jsem si , že by někdy smrděla...prostě obyčejná voda. Jinak já sebou nic moc netahám...v kabelce mám teď v létě navíc jen tu vodu, ubrousky na osvěžení a různé miniaturní vzorky parfémů. Antibakteriální gel je samozřejmostí.

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju miniaturky od Alverde. Stojí pár šupů a mají tak roztomilučké obaly, že je v tom DMku prostě nechat nemůžu :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  10. Miniaturky miluju! Chystám článek na podobné téma ;-). S sebou nosím stále balzám na rty, mini opalovací krém, termální vodu Avéne a antibakteriální gel na ruce. Deodorant s sebou nosím podle toho, na jak dlouho se chystám ven :).

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,

    taky mám tuhle taštičku ze SB.
    Jinak k obsahu, mám tam zrcátko, kuličkový deo od Alverde, miniaturku spreje Dove, černou tužku na oči, malý papírový kapesníčky, 30ml Versace New Woman, to jsou nezbytnosti a nemůžu bez nich existovat...
    Btw jsem v práci a vyndala jsem vše na stůl a píšu, abych na nic nezapomněla, tak se mi tady kolegové smějou... hahaha

    OdpovědětVymazat
  12. Antibakteriální gel je přímo nutnost :D !

    OdpovědětVymazat
  13. Super srovnání a moc se mi líbí ty ceny v bublinách. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nosím s sebou akorát antibakteriální gel a balzám na rty. Deodorant a nějakou vůni bych přibalila asi jen v případě, že se někde zdržím déle. A super článek.:)

    OdpovědětVymazat
  15. super srovnání . Ale tolik kosmetiky si nikdy neberu :D Jen základní věci :D

    Muj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Kdyby bylo všechno v miniaturních verzích tak kupuju jenom to :D Vždycky s sebou nosím určitě antibakteriální gel a nějaký tělový sprej nebo deodorant, pak krém na ruce a balzám, ale bez těch bych se i obešla.

    OdpovědětVymazat
  17. To rozdávanie kozmetiky máme spoločné. :D
    Niekedy mám chuť,tých ludí nasurovo navoňať :D

    OdpovědětVymazat
  18. Nejlepší antibakt. mýdlo znám od Carexu, to je fajn... měla jsem z Dmka, ale lepí ruce...z rossmannu mi bohužel také slepovalo.. Zkusím se podívat na to z toho Marks and Spencer :))

    Děkuji za super tipy

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek, samozřejmě se mi líbí hlavně dražší verze, ale nepohrdla bych ani levnější taštičkou:) Akorát Rendy víš nad čím si lámu hlavu? Jak mi pomůže antibakteriální gel na ulepené ruce. To by asi byly lepší nějaké vlhčené ubrousky. Napřed zabít gelem bakterie a pak otřít špínu do ubrousku. Jsem asi divná, ale používat jen ten gel mi stejně nepřijde hygienické:)

    OdpovědětVymazat
  20. a ty nosíš tu dražsí nebo levnější verzi? :D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  21. PeťulaBook: zkoušela jsem už hodně těch gelů a tenhle se mi zdá prostě nejlepší :) Vůbec nelepí :)

    Beauty of Body and Mind: tak jako vlhký ubrousek je samozřejmě výhra, ale ne vždycky ho u sebe mám :) Tímhle gelem otřu ruce a osuším si je v papírovém kapesníčku. Pro mě lepší, než mít třeba opatlané ruce :)

    Jana: já to tak různě střídám :)

    OdpovědětVymazat
  22. moc hezké typy na levné produkty - určitě kouknu po tom antibakteriálním gelu a termální vodě! za tu cenu... :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak z těhle věcí se sejdeme asi jen na tom antibakteriálním gelu a teď jsem si pořídila tu "vodu" ve spreji od Balei, tak jsem na ni zvědavá, vidím ji jako kabelkovou výbavu na dovolenku :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já bych preferovala tu levnější verzi, ale sem tam i nějaký ten dražší produkt ;)

    OdpovědětVymazat
  25. super článek:) anttibakteriální gel si musím v nejbližší době pořídit, je to fakt nezbytnost

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělý článek, moc mě bavil.:) Já nosím v taštičce ještě matující papírky, krém na ruce a pak takové ty nekosmetické sos věci jako je gumička, žvýkačky a tak dále.:) Jinak určitě kouknu v M&S na ten hand sanitizer, vypadá pěkně a cena je taky super!;)

    OdpovědětVymazat
  27. Po dlouhý době hodně dobrej a užitečnej článek :)

    OdpovědětVymazat
  28. Taky sebou teď všude vláčím desinfekci na ruce, zvlášť teď hodně vysedáváme po parcích, takže bez ní by to ani nešlo:)

    OdpovědětVymazat
  29. Prohrábla jsem si kosmetickou taštičku v kabelce - miniaturka parfému, ubrousky proti mastnotě, antibakteriální gel, několik pilulek Brufenu :-), Labello, balzám na rty s UV filtrem, 2 lesky, rtěnka, tužka na rty, homeopatika na alergii, žvýkačky, vlhké ubrousky na ruce. No pocit umytých rukou mám stejně jen po vodě s mýdlem. antibakteriální gel otřesně chutná :_)))

    OdpovědětVymazat
  30. Dnes jsem si koupila antibakteriální gel od Mark and Spencer a jsem moc spokojená. Voní to trochu jako čistící prostředek s chemickou vůní citronu, ale nemohu říci, že by mi to páchlo. ta vůně je svým způsobem hodně zvláštní.
    Jediné čeho se trochu obávám, je reakce antibakteriálního gelu s atopickým ekzémem, který mám na dlaních. Snad se ekzém nezhorší, protože bych onen gel nerada vyhodila. Navíc je ohromně praktický, když jsem např. někde v restauraci anebo na pikniku atd.

    OdpovědětVymazat
  31. Jinak co nosím v kabelce?
    Carmex, Miss Dior Bouqet, Antibakteriální gel Mark and Spencer, Růžová voda Purity Vision, Hřeben Kent MG3, Hand-finished Hairbrush v pouzdře, deodorant, krém na ruce, pudr T. LecLerc Camelia, Tvářenka desert Rose MAC a Chubby stick Clinique a korektor NARS.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)