středa 3. července 2013

New in - nákupy, slevy, novinky

Začátek léta není jen sluníčko a volno, ale i slevy v obchodech. A slovo sleva na mě působí většinou jak červený hadr na býka. Připočtěme k tomu nedávnou frustraci z non-stop učení a momentální bolest ramene, se kterým nemůžu hnout a máme tu tohle :) Nevím jak vy, ale já nákupní posty miluju a na jiných blozích si je nikdy nenechávám ujít. Tak snad to máte taky tak :)

Letos na mě tam nahoře někdo asi myslí, protože jinak nechápu, jak je možné, že je ve slevě spousta věcí, které jsem chtěla, když stály jednou tolik. Zřejmě náhoda :) Tohle je výsledek mého nakupování (zhruba tak týdenní rozestup, není to všechno z jednoho dne :) a částečnou vinu házím i na kamarádku, která vyrazila na nákupy se mnou a mojí nákupní horečku podporovala (hamba ti :)


Na naušnice nebo náhrdelníky mě fakt užije, takže jsem neodolala. Korálový set je z F&F, zbytek je z C&A.


H&M mě potěšilo slevama, ale nepotěšilo mě tím, že co pobočka, to jiné ceny. Jedny šaty jsem na Andělu viděla za 400 Kč a jinde naopak za 200 Kč. Takže je lepší si vybrat nějakou zapadlejší pobočku, protože v centru člověk asi platí víc kvůli lukrativnějšímu místu, nebo nevím proč...


Něco málo na sebe do fitka


Šátky už si taky musím zakázat nakupovat



Krémové psaníčko je z H&M a udělalo mi velkou radost, protože bylo o polovinu levnější. Znáte ten pocit, že máte radost, že jste s nákupem chvíli otálely a pak přišly do obchodu a ta věc bylo zlevněná? Přesně tohle je ten případ :) Peněženku s neonově růžovým pruhem jsem koupila v Cropp Town (který mám osobně moc ráda).


V Carpise mají výprodeje až s 50% slevou. Většinou do tohoto obchodu moc nechodím a jeho sortiment mě až tak nebere. Do obchodu mě zatáhla kamarádka, kterou zaujal dav lidí, který prodejnu doslova drancoval :) Fakt jsem nikdy neviděla tolik lidí, namačkaných na tak malé prodejní ploše :) Každý bral kabelky po pěti a regály byly každou sekundou prázdnější. Kupodivu jsem si vybrala i já :) Bílé psaníčko jsem sháněla už dlouho a omyvatelné taštičky jsou velmi praktické.




Jestli něco nesnáším, tak tahání notebooku po kabelkách :) Konečně jsem mu pořídila vlastí kabelku :) Prodávají ji ještě v krémové barvě



A teď ty kosmetické úlovky. Tvářenko-bronzer jsem vám ukazovala už v tomto článku a korektor Fake Up od Benefitu jsem si pořídila v akci v Sephoře. Do neděle probíhala akce na bestsellery a vybrané produkty byly v akci. A kdy se vám podaří koupit něco v české Sephoře za originální US cenu? :) Tak jednou do roka, takže jsem si řekla, že ho zkusím, když na něj čtu pořád chválu.



Jak už asi víte, Douglas začal nově nabízet značku dekorativní kosmetiky Rouge Bunny Rouge. Sama jsem od této značky nic nezkoušela a vzhledem k tomu, že se nejedná zrovna o lacinou značku, tak se mi doma asi nebudou povalovat desítky kusů :) Nevím jak v jiných Douglasech, ale stojan jsem potkala v nákupním Centru Černý Most. Kdyby vás tato značka nějak lákala, tak stále můžete využít akce, kdy k nákupu jakéhokoliv refilu stínů získáte jako dárek krabičku na dva stíny.



Co se mi fakt moc líbí, je taštička, do které mi celý nákup zabalili. Musela jsem vám vyfotit i vnitřek taštičky, protože je kouzelný :)



Nenechala jsem si ujít ani nové pískové laky Gabriella Salvete, které by se již měly objevit v obchodech. S novou řadou neonových laků přišel i Dermacol. Původně jsem chtěla blankytně modrý, ale ten byl vyprodaný, tak jsem na zkoušku vzala tento. V obchodech jsem je zatím nepotkala, ale přes jejich eshop se dají už nakoupit.



Když už se bavíme o Dermacolu, tak má i další novinky - tělové mléko a sprcháč s vůní černých třešní. Voní fakt božsky a neodolala jsem! Na eshopu teď mají akci a oba se prodávají za cenu 99Kč (jejich set, cena je za oba dohromady). Jako vždy byl dárek k nákupu nad 100 Kč a tentokrát to je After sun shower gel. V Rossmannu byla sleva 25% na Niveu, tak jsem prubla jejich tělové suflé. Odvážně budu zkoušet i sprej Tony&Guy, který mi zajistí (doufám) vlny jak z pláže a do kabelky jsem pořídila jeden osvěžující sprej do zásoby.





A teď si dám nakupovací detox a do obchodů se ani nepodívám :) Musím šetřit na dovolenou! Jsem zvědavá, jak dlouho mi moje přesvědčení vydrží :) Přála bych si to tak do konce srpna minimálně.Ale tak víte jak, člověk si má dělat čas od času radost. A během slev a výprodejů dvojnásobnou :)

Co jste si v poslední době pořídily pěkného vy? Berete během slev obchody útokem? :)

42 komentářů:

  1. Super nákup, samé pěkné věci :).

    OdpovědětVymazat
  2. Kde na ty slevy chodíte? :D sakra u nás v kraji není nic :/

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý nákup, líbí se mi hlavně peněženka, už dlouho ji sháním a tahle vypadá fakt dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uplně si mě nalákala na další nákupy,o víkendu se zajedu mrknout. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, jestli jsi ten Toni&Guy sprej koupila v kamenném obchodě? a případně ve kterém? díky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super výběr!;) Psaníčko z haemka je nádherný a ten bronzer&tvářenka od Diora - stačilo by mi se na něj doma jenom koukat.:D Taky jsem po něm v Sephoře pokukovala.:) Jinak na Rouge Bunny Rouge mě prodavačky taky lanařily, pořád mi nosily něco, "co ke mně sedí" a přemlouvaly mě, ať se nechám zdarma kompletně nalíčit,bylo to fakt milý:D.. Škoda, že jsem šla zrovna na párty a nechtělo se mi odličovat, budu tam muset co nejdřív skočit.:) Zaujal mě tekutý rozjasňovač, už dlouho hledám nějaký, který by se dal přimíchat do makeupu a vypadal přirozeně.:)Rendy a cenová hranice se pohybuje zhruba kolem jakých částek? Třeba jako MAC? Ten Toni&Guy, to asi není ten salt spray, že?:)

    OdpovědětVymazat
  7. to je jak na vánoce :D (a dala bych si říct takovou nadílkou ;))

    OdpovědětVymazat
  8. podobný články mě bavěj :)
    akorát trochu bacha na ten sprej, tyhle se solí hodně vysušujou ..

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se tesim na Tvou recenzi FakeUP korektoru... jsem zvedava, jak sedne Tobe...

    OdpovědětVymazat
  10. jé, taky bych chtěla bydlet ve městě, kde se dá takhle nakoupit, v tom mým zapadákově není nic, nejbližší nákupák je IGY centrum v Č.Budějovicích a to je 50km :-( :-D ale asi to je i dobře, jinak bych už asi byla taaak švorc, že bych chodila zpívat do ulic a žebrat :-DD

    http://dementiq-dementiq.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám nakupovací články taky ráda, jen mám pak chuť si jít taky něco koupit :)) Líbí se mi hlavně DIOR, Stars, RBR a docela jsem zvědavá i na ten neonový lak od Dermacolu. V létě neonky nosím ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkně jsi nakoupila a taky mě baví články z nákupů :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jen jak vidím ty slevové cedulky, mám chuť běžet po svých do Brna (asi 100km) :D Koupila sis krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  14. Teda! Tyhle články miluju ze všeho nejvíc z celý blogosféry! :D Krásný věci sis pořídila! Jsem zvědavá na kosmetické recenze! Jo a to s tím děláním si radosti - s tím souhlasím. Razím stejné heslo :D

    OdpovědětVymazat
  15. Kurna, jaktoze jsem nedostala taky tasticku RBR? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Parádní nákup, těším se na recenzi Tony&Guy:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím, že jsem se zamilovala asi do půlky věcí :D je pravda s otu Carpisou, byly jsme tam s kamarádkou a skoro se ani nedostaly dovnitř:D Hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  18. France baby: děkuji :)

    FairyChain: mívám často stejný problém, ale tentokrát se mi líbilo hodně věcí :)

    Charmedka: :))

    Markét: koupila jsem ho v Douglasu :)

    underthe sheats: mě slečna v Douglasu u RBR lanařila na celý stojan :) všechno mi ukazovala, všechno na mě zkoušela a kdybych měla čas, tak se snad i namalovat nechám. takovou radost a nadšení jsem dlouho v parfumerce neviděla :) Cenově to není úplně nejlevnější, přijde mi to podobné k M.A.C, podívej se ke mě na facebook, u fotky s logem RBR jsem psala některé ceny :) A od toho T&G je to salt spray :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nakupovací články mě strašně baví - stejně jako "šmejdění v cizí kabelce" :) Já se tentokrát omezila jen na britské kosmetické nákupy, oblečení jsem vynechala a i tak mi přijde, že je toho nějak moc! :D

    http://worldinasnowglobe.blogspot.co.uk/2013/07/co-je-noveho-iii.html

    OdpovědětVymazat
  20. Černá Moora: jsem na něj zvědavá, hrozně mě lákalo ho vyzkoušet :) uvidíme

    Blondýna: doufám, že to bude hotový zázrak, podle toho jsem četla :)

    Nikola Mills: to buď v klidu, já vyrůstala na Kladně a to je teprve díra :) vždycky jsem jezdila nakupovat do Prahy :)

    Dominika: to jsi mě pobavila :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  21. Slevy v H&M jsou boží, ale tuhle sezonu zatím zdárně odolávám :D Ta černá kabelka se mi fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krása Barev: ty jo, to netuším. Asi byla lakomá paní prodavačka :)

    LuxyLady: Carpisa jela naplno :) fakt všechny obchody kolem prázdné, jen tenhle narvaný :)

    OdpovědětVymazat
  23. Musím si zajet do H&Mka :D a jinak super nákup :)

    OdpovědětVymazat
  24. ty rozdílné ceny v HM pozoruju už delší dobu, asi před dvěma lety jsem na Zličíně koupila šaty za 150 a na Chodově je měli za 500, to už je sakra rozdíl. ten neonový lak vypadá krásně, sprcháč chci taky, ale bez tělového mléka, snad bude i samostatně :) jinak super článek, takové mě baví!

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  25. Ten Dermacol sprcháč bude můj! I s mlékem! :D
    Smím se zeptat, za kolik si pořídila tu peněženku? Je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Natálka B: docela mě to štve, ale někdy je podezřívám z toho, že v těch výprodejích točí několik let stejné věci :) někdy mám pocit, že vidím pořád to samé dokola :)

    Kyky: peněženka byla za 120 :) A musím říct, že na fotce není zdaleka tak pěkná jako ve skutečnosti :) ten proužek je neonově růžový :)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc pěkný nákup :) Jinak jestli se tě můžu zeptat tak za kolik jsi koupila tu tašku na noťas? :))

    OdpovědětVymazat
  28. Ilona Strejcová: děkuju. Taška byla za 249 :) Ale dej si bacha, černé měli špatně naceněné a bylo na nich 399 a až u pokladny to měli správně :)

    OdpovědětVymazat
  29. Wow ! Hezký nákup :) A s tím H&M souhlasím, každá prodejna jiné ceny na stejné věci.. wtf? :)
    http://barboraandherblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. ach kedy som ja naposledy spravila takyto velky nakup...ani si nepamatam :D ale pekne veciciky, v akciach sa najlepsie nakupuje :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, už mnohokrát jsem si všimla, že máš ráda různé doplňky, bižuterii a šperky. Tak mě napadlo, jestli bys nechtěl udělat tenhle TAG, který jsem vytvořila a je hlavně o doplňcích. :-) Tady je odkaz: http://cheekydolly22.blogspot.cz/2013/06/vsechno-co-se-trpyti-tag.html
    Měj se krásně, pa :)

    OdpovědětVymazat
  32. Víš z čeho mám radost? že nejsem jediná, kdo utrácí jako pr**e :D :D :D (snad omluvíš lehký vulgarismus, ale u mě to tak fakt je)
    Docela mě překvapuje, že vždycky jsou na tyhle články i u mě největší ohlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Páni takový mega nákup :O Krásné kousky za krásné ceny! ♥

    OdpovědětVymazat
  34. Nákupní články nesnáším! A víš proč? Protože pak musím jít nakupovat taky!:-D Achjo. Zrovna jsem si napsala taky new in článek a teď, když vidím ten tvůj, tak si říkám, že je vlastně o ničem:-D. Každopádně sis pořídila moc pěkné věcičky a šatů není nikdy dost! To mi připomíná, že si ještě taky nějaké musím koupit;D.
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  35. Páni pěkně jsi nakoupila :) ! Moc se mi líbí všechno :)) Slevy jsou pořádný, jinak ten sprcháč jako dárek od DC mám doma také a tělové mléko i sprcháč taky ale mléko mám s vůní vodního melounu a sprcháč čokoládu s pomerančem :) obojí jsem si doslova zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  36. tak tomuto hovorím krásne úlovky!! závidím nákupu v carpise :)) u nás asi také krásne kúsky nemajú aj keď zľavy tu sú :))

    OdpovědětVymazat
  37. Já se moc těším na recenzi spreje od T&G. Chci si ho také pořídit, ale stále váhám. Bojím se, abych neměla strašně slepené vlasy, tak jak to občas po různých stylingových věcech mám :) A taštička RBR je strašně krásná. :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  38. já jsem byla utrácet před pár dny. zítra jedeme s přítelem do Prahy něco vyřídit a koupit mu dárek k narozeninám, ale hádám, že ani já neodjedu s prázdnou :D potřebuju novou peněženku a taky ty pískový laky :D snad je seženu!

    OdpovědětVymazat
  39. musím aj ja vybehnúť do HM-ka :)

    http://lucilotka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  40. Samý krásný věci :) Já mám poslední dobou pocit, že nedělám nic jiného než nakupuju, musím se začít krotit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)