čtvrtek 18. července 2013

Mixa - CC krém aneb co mi zachránilo obličej

Značku Mixa už asi není potřeba více představovat. Člověk na ní narazí v každé drogerii a na blozích se o ní píše čím dál tím více. Když jsem jí poprvé viděla, netušila jsem, co od ní očekávat. Mixa slibuje lékárenskou kvalitu dostupnou v drogeriích. Občas čtu hodně rozporuplné názory a přiznám se, že jsem ještě v táboru nezařazených. Někdo kritizuje složení produktů, ale do toho nemám co kecat, protože tomu nerozumím. Každopádně bych vám dneska chtěla ukázat produkt, který mé pleti opravdu pomohl a já mu děkuji za mnohé.




Mixa CC krém (50ml) - seženete běžně v drogeriích DM nebo Rossmann za cca 159 - 199 Kč. Oficiální info zde

Pokud máte televizi, asi vám v poslední době neunikla reklama na tento CC krém. Mě osobně zajímalo, co je na krému tak zázračného, když vypadá jako běžný pleťový krém a čím by mi asi tak vylepšil obličej, když nevypadá jako make-up nebo tónující krém. Trochu skepticky jsem ho začala zkoušet v době velkého učení, kdy jsem nepoužívala téměř žádný make-up a tudíž jsem měla možnost pleť pozorovat detailně. Díky stresu se mi pleť poměrně zhoršila a bojovala jsem s přívalem pupínků. Následně jsem pak znepokojeně pozorovala červené flíčky, které po sobě pupínky zanechaly. V té době jsem na stole měla právě CC krém, který slibuje zklidnění pleti, zmírnění začervenání a zejména sjednocení pleti. O to mi šlo asi nejvíce a to jediné, jsem si přála získat.

Takže jsem poctivě obličej každý den natírala a natírala ... a asi za týden jsem pozorovala první změny. Pleť se barevně opravdu začala sjednocovat, červené skvrny po pupíncích bledly a ztrácely se. Bingo! Po třech týdnech jsem měla pocit, že skoro ani nepotřebuju make-up (ale samozřejmě jsem tuhle myšlenku rychle zavrhla, protože o čem bych tu psala, že? :) Ne, tak samozřejmě to nikomu nevyretušuje obličej do božské dokonalosti, ale rozdíl byl celkem brzy vidět. A je mi jedno, jestli to obsahuje jeden nebo deset silikonů, protože mému obličeji to zjevně nevadí a vyhovuje mu to :)

Krém má ochranný faktor 15 (takže se nehodí ho používat na noc), neobsahuje alkohol ani parabeny. Líbí se mi balení v tubičce, protože do krému nemusím sahat.


Složení detailně rozebírá např. zde Terka. Další postřehy si můžete přečíst např. i u Viviann zde.


Krém má lehce nazelenalou barvu a má velmi jemnou a lehkou texturu. Nic mastného ani hutného nečekejte (pod make-up jde v pohodě používat). Hydratuje dobře a neměla jsem pocit, že by mě pleť pnula nebo byla suchá. Krém mi téměř nijak nevoní a nic konkrétního z něj necítím.


Spolu s CC krémem dorazilo na testování i tělové mléko. Líbí se mi praktické balení s pumpičkou a maxi velikost. Kupodivu mizí rychle a namlsala jsem na něj i kolegyně z práce (jo, to je tak, když vám přijde balíček, ony se na něj vrhnou a začnou se vším mazat :) Tento tělový balzám mi hrozně připomíná mléka od Neutrogeny, akorát mi tak pěkně nevoní. Parfemace je pro mě spíš taková neutrální, lehce nasládlá. Ač není krém hutný a mastný, tak kůži hydratuje dobře a je opravdu příjemný. Rychle se vsakuje a nezanechává na kůži mastný film. Přijde mi takový lehce silikonový nebo takový kluzký pocit, ale nijak mi to nevadí :) Pro mě tento tělový krém patří do té lepší kategorie, která se dá v drogeriích sehnat a vyhovuje mi. Klidně bych po něm někdy příště sáhla znovu, protože je opravdu příjemný a navíc cena za velké 400ml balení je celkem příznivá (v drogeriích je teď všude v akci a stojí něco kolem 149 Kč, možná i méně). Navíc mají v drogeriích i testry, což je super, takže si ho předem můžete vyzkoušet a zjistit, jestli se vám líbí nebo ne.

Oficiální info o tělovém krému najdete zde.



Na složení fakt nejsem, ale moje laické oko mi říká, že to složení se lékárenské kosmetice trochu vymyká. Ale klidně mě vyveďte z omylu :)



Vyživující mycí gel na tělo a vlásky pro miminka dostala moje malá neteř. Vyfotila jsem vám pro zajímavost složení, kdyby někoho zajímalo a měl třeba v plánu ho pořídit vlastnímu potomkovi :) Naše malá princezna je velice spokojená a při mytí si mlaská blahem. Jsem za to moc ráda, protože nedávno ode mě dostala krém pro miminka, po kterém se chudák celá osypala, takže jsem moc ráda, že tento gel jí žádnou alergickou reakci nezpůsobil a vyhovuje jí :)




Musím říct, že CC krém mě opravdu nadchnul a pocítila jsem pozitivní účinky sama na sobě. Pokud bojujete s barevným sjednocením pleti a zatím jsem nenarazily na nic účinného, tak se mrkněte po tomto krému. Bohužel nemůžu nikomu zaručit, že mu to pomůže jako mě, ale tak je to s kosmetikou vždycky :) Myslím, že si pozitivní ohlasy krém zaslouží a za sebe ho můžu doporučit. Tělové mléko je příjemné a fajn a na mycí gel si zase získal sympatie malého mimča :) Tentokrát tedy spokojenost a někdy do budoucna se můžete těšit ještě na micelární vodu této značky, o které se teď také hodně mluví.

Zkoušely jste už od Mixy něco vy samy? Líbí/nelíbí se vám tato značka? :)

PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

49 komentářů:

  1. Tak ten cc krém by sa mi hodil, ale moja pleť je strašne citlivá, takže neviem, ako by naň reagovala . Pekná recenzia :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Mám stejný názor. Mixa CC krém je zatím ten nejlepší krém, co mám! :) Sjednocení pleti, celkové prozáření a hydratace. Prostě super :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Mám všechny tyhle věci a jsem spokojená, nejvíc se mi asi líbí tělové mléko, mám ho doma na stole a mažu si s ním úplně všechno :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nevoní? Tak to já jsem asi nějaká citlivka protože voní nebo spíš smrdí. Nevím čím, neumím to popsat, ale rozhodně mi ta "vůně" není moc příjemná. CC krém jsem si koupila ze zvědavosti a rozhodně nadšená nejsem. Je pravda, že jsem ho používala 3 dny v kuse, ale déle to fakt nešlo. Po nanesení mi vadila nejen ta "vůně", ale hlavně mi začal jemně pálit obličej. Říkala jsem si co se děje? No, nevím..... třetí den už jsem to vzdala ( dalším důvodem bylo i to, že se mi začalo objevovat hafo pupínků). Takže CC pro mojí pleť rozhodně ne. Každá jsme holt jiná. Od Mixy mám ještě hydratační krém z Ladyboxu ( není špatný) a pro děti jsem kupovala krém na obličej a tělo , ten si moc chválím.

    OdpovědětVymazat
  5. Od Mixy mám odličovač a je velmi dobrý. Tenhle CC krém jsem zkoušela v drogerii, když měli nějakou promoakci a taky mi nepřišel špatný. Ale já sjednocovat moc nepotřebuju, za to mě trapí jiné neduhy :p.

    OdpovědětVymazat
  6. Zmasírovaná blogomasáží a slevama už mám doma micelárku a dvoufázový odličovač a z boxu krém, ale ještě jsem se nedostala ke zkoušení. Doufám, že nebudu zklamaná. Sama bych si to ale asi v drogérii nevybrala, nevím, ty obaly nejsou nic moc...

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Rendy, super recenze. Já kosmetice z drogerie moc nedůvěřuju, a po zhlídnutí reklamy v telce moje první reakce byla- no jo, tovížejo!Ale když moje nejoblíbenější beauty bloggerka tvrdí, že je super, bude to tak.. Asi si ten krém fakt koupim!Po asi 10 letech krém na obličej z drogérky. To už je co říct. A tělový mlíko vypadá tak moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si oblíbila micelárku této značky a už mi leží v šuplíku další do zásoby. Odličuje krásně, pěkně voní a taky je levná, co víc si přát. :-) Jinak já bych strašně chtěla mít ráda ten CC krém, protože jsem dost náchylná k začervenání. Ale přes ten dimethicone ve složení se nepřenesu; vím že bych jen vyhodila dvě stovky oknem. Kdyby se aspoň dělaly vzorečky...

    OdpovědětVymazat
  9. Já Mixa mánii zatím odolávám a nemám doma nic, ale ty pozitivní recenze se v poslední době opravdu množí, takže by mě zajímal odličovač očí, micelárka a teď jsi mě nalákala i na ten CC krém.

    OdpovědětVymazat
  10. Já si ten CC krém asi pudu koupit...mám takový červený místa hlavně kolem nosu :-/

    OdpovědětVymazat
  11. To mléko se mi zamlouvá, už ho chvíli obcházím v drogérii. :) CC by se mi asi taky hodil... Uvidíme, co z toho vzejde. :)

    OdpovědětVymazat
  12. já mam mixu ráda, ale přítel se namazal krémem na extrémně suchou pokožku a potom se mu sloupala kůže na rukou....

    OdpovědětVymazat
  13. Ammalka:vážně? já z něj fakt nic necítím :) jsem asi divná no, ale mě to nijak nevoní :) Třeba i u té micelárky někdo psal, že mu voní po růžích a mě taky vůbec nevoní, tak mám asi nějaký vadný čich nebo co :) Já teda musím zaklepat, používám ho už víc jak dva měsíce a pořád dobré, tak doufám, že se to nezvrtne :)

    MalaMacanda: nad tím jsem uvažovala, ale jsem dlouhodobě věrná svému odličovači od YR :)

    Dejnicka: ta micelárka není vůbec špatná, ale za Biodermu bych jí nevyměnila :) Vytáčí mě ta její pumpička :)

    Clarrie: děkuji :) Tak to doufám, že jestli si ho koupíš, tak budeš taky spokojená. Ale pleťová kosmetika je trochu ošemetná a je těžké něco doporučovat druhým lidem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Z: jestli máš nějakou extra citlivou pleť, možná bych se po krému podívala spíš v lékárně :) Nejsem dermatolog, ale to složení by tvojí pleť mohlo třeba dráždit :) Zkus si krém raději předem v drogerii z testru :)

    wesulle: vždycky mě potěší, když se najde někdo další, kdo má stejně pozitivní zkušenost :)

    Len: mě přijde taky moc fajn, ale vážně z ní nic necítím :) Tak jsem fakt asi divná, nebo nevím :) Jinak ale v drogerii mají testry a ten CC krém jsem tam určitě viděla, tak ho zkus, nebo si kus odlij do kalíšku a doma ho vyzkoušej :)



    OdpovědětVymazat
  15. Od Mixy jsou zkoušela pouze ten krém na citilovou pleť, co byl v posledním ladyboxu a jsem s ním maximálně spokojená. I ten CC krém zní super asi po něm kouknu

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy :
    To je jasný, každá máme jinou pleť. Počítám s tím, že mi nemusí sedět. Ale za 150 kč mě to tolik mrzet nebude. A když mi bude sedět, tak za 150 super koupě. Já právě na červený flíčky při hojení celkem trpím. A rozčilujou mě. Než zblednou trvá to třeba měsíc.

    OdpovědětVymazat
  17. CC krem jsem koupila babicce a jsem zvedava, co mi povi az se s ni uvidim. Uvazuji o nem a takova recenze me nuti jeste vic, rozhodne ho alespon v jedne tube vyzkouset. :-) Jen mám problem s tim,ze mi vadi vune ruzi, nastesti CC krem je neobsahuje, doufam :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jo Rendy, tak to jsi mě docela namlsala. Jakmile někde vidím nebo slyším, že sjednocuje pleť, tak to musím vždycky zkusit. Jenže nevim proč, ale pořád mi ta Mixa přijde hrozně nesympatická :( Mám ten denní krém z posledního ladyboxu a pořád ho odsouvám někam do pozadí :D Ale tak třeba tý značce křivdím a vůbec nebude špatná..

    Missa*
    Confined by Vanity

    OdpovědětVymazat
  19. Já teda mám bohužel horší zkušenost, ale to neznamená, že je to špatný krém. Mám zničenou pleť přílišnou péčí o ni. Všechno to čištění, peelingy, kosmetiky, ultrazvuky, to všechno mi opravdu udělalo z pleti přecitlivělou, rudnoucí a hlavně štípající a bolavou komplikaci ... a jelikož moc nevěřím dermatologům, protože mi vždycky na všechno dávali kortikoidy, tak jsem si nakoupila krémy na citivou pleť z drogerie - chyba, jediné co mi zabralo a neštípe, nepálí, nerudne je La Roche-Posay Toleriane Ultra ... nic jiného nesnesu, teda ještě kokosový olej jakžtakž, jinak mě všechno na pokožce doslova "bolí"

    OdpovědětVymazat
  20. CC od Mixy je malý zázrak v tubě. Po 3 týdnech používání už nenosím make up, stačí mi pudr na zmatnění. Je to vážně výborná věc, zbavil mě zarudlých míst i šíleného rudnutí v posilovně. Dokonce mi i zesvětlil oheň na tváří, který jsem jinak musela všemožně maskovat korektorem. Rozhodně ho doporučuji a póry mi taky neucpává, čehož jsem se bála, protože na to docela trpím.

    OdpovědětVymazat
  21. No... mě parfemace vadila hodně... a ohledně složení - nejsem chemik - myslím ale, že ropné složky nemají v kosmetice pro citlivou pleť co dělat...

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem s CC krémem moc spokojená. Mám problematickou pleť a od věčných pupínků jsem měla zarudnuté tváře. CC krém jsem začala používat hned jak se dostalk nám na trh a pleť mám teď vážně krásnou, úplně mi to vybělilo a sjednotilo tvářičky:) Takže za mě velká spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem velice spokojená s Mixa dvoufázovým odličovačem na oči (což je tímto odpověď pro Stannah - Mixa mi stáhne i essence gelovky nebo Rocket řasenku a stačí jen napočítat do pěti, neštípe a dokonce mi vyhovuje víc jak chrpový doufázovák YR, určitě vyzkoušej, za mě rozhodně ano = koupím znovu), ale tenhle CC krém určitě vyzkouším. Recenze mě rozhodně nalákala, protože momentálně se nemůžu zbavit asi tří červených flíčků po pupínkách a dost mě to štve.

    OdpovědětVymazat
  24. Nemám přímo CC krém, ale mám krém proti červenání obličeje. Stávalo se mi, že jsem normálka ráno nanesla make up a odpoledne jsem obličej měla červenej a rozpálenej. Musim teda uznat, že to ihned zabralo, make-up krásně vydržel, červená jsem nebyla. Ale velkým obsahem silikonů a dalších neplech mi to z obličeje udělalo velkou paseku. Takže teď to používám náhodně, když potřebuju mít fakt dokonalej obličej, ale ta paseka po tom, co mi zbyde na obličeji :D

    OdpovědětVymazat
  25. Nic jsem nezkoušela a do teď jsem ani nechtěla, jenomže ten CC krém se vážně zdá jako skvělá koupě :D :).

    OdpovědětVymazat
  26. @Jitka Cvejnová vážne pomáha aj na oheň? tak to ho budem musieť určite vyskúšať!! Pleť mám v podstate bez problémov, len toto ma celý život trápi a v podstate nosím makeup len kvôli tej blbej škvrnke na čele.

    OdpovědětVymazat
  27. Tento krém mě zaujal hned jak se u nás Mixa začala prodávat, protože něco proti červenání je přesně to, co potřebuji! Ale nějak jsem vůbec nevěřila, že by to mohlo pomoct, takže jsem si ho zatím nekoupila. Po přečtení tohoto článku si ho nejspíš pořídím, nalákal jsi mě :D

    OdpovědětVymazat
  28. já jsem zatím Mixu nezkoušela, ale mám doma hydratační krém z Ladyboxu. zatím jsem ho neotevřela, ale celkem se těším :) ještě bych chtěla zkusit dvoufázový odličovač a micelárku, no a teď jsi mě dost nalákala i na to CC :)

    OdpovědětVymazat
  29. O Cc creamu slyším poprvé. Poslední dobou se mi také zhoršila pleť tak to zkusim jak se zlepší po tomto :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. CC krém bych možná vyzkoušela, ale přednost z hlediska zkošení u mě zatím stále má CC od Max Factoru. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  31. zajímavý ... já se k tomu zkoušení CC nějak nemůžu dokopat, ale ok, začnu, pokud vážně dělá takový zázraky ;))

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadá to zajímavě. Už dnes jsem kolem něj šla v Albertu a uvažovala jsem, zda si ho koupím. Zatím mě ale ještě tak moc nenadchl:-).
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  33. Krom CCčka mám též milcelárku,odličovací mléko (děkuji za link v článku :-) Recenze jsou u mě dostupné i na tyto tři věci.), tonikum, krém na ruce a krém na extrémně suchá místa. Jsem spokojená se vším. Dětské produkty mě složením nenadchly - je v nich spousta zbytečných věcí, které z mého pohledu ve výrobcích pro citlivou dětskou pokožku nemají co dělat, ale je to amozřejmě každého volba :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy ty si mě zas na něco nalákala! :D :) Mám od Mixi krém pro suchou pokožku a sem moc spokojená, ale ten CC asi vyzkouším. Teď mazátka na tělo mám. Mám načatý od Biodermy, ale až to dojde určitě vyzkouším i tento od Mixi. :) Zase skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  35. @ Lucia Kullová Tak samozřejmě ho nevyzmizíkuje úplně, to jde jen laserem, ale rozhodně je méně viditelný, takže si myslím, že na to CC funguje trochu taky. ;)

    OdpovědětVymazat
  36. teda vy mě na tu Mixu lákáte.. ale zatím držím a nic od nich doma nemám :) naštěstí teda nemám ani zarudlou pokožku, abych šla pro CC krém. uf.

    OdpovědětVymazat
  37. Od Mixy jsem nic nezkoušela a tak nějak ani nemám moc chuť, nevím proč, prostě při prvním pohledu nepociťuji tu pravou sympatii (ano jsem divná :D) :) Ale ten CC...možná se nakonec nechám zlákat :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, tak tento krém už mám delší dobu doma. Koupila si ho sestra, protože jí byl doporučen. Jí ale vůbec nesedl a naopak se jí po něm zvýraznili červené fleky na obličeji. Já naopak na obličeji snesu asi 2 druhy krému a kupodivu jsem tam mohla zařadit i tento. A naopak krém na červené skvrny od Eucerinu, od kterého mám jinak snad veškerou kosmetiku, můj obličej nezvládá. Ale jinak hezká recenze ;).

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, nedávno som si ho kúpila vďaka tvojej recenzii. Chcem sa ale opýtať prečo sa kvôli spf nehodí používať na noc???

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem ještě nic nevyzkoušela, ale moc bych chtěla, bohužel už toho mám doma tolik, že prostě musím nějaký věci vypotřebovat a zredukovat tu svoji sbírku:)

    OdpovědětVymazat
  41. super recenze!!a navíc jsi mi hodně pomohla,protože už pár dní přemýšlím,jestli CC krém zkusit či nezkusit na červené flíčky po pupíncích :) Díky ti :*

    OdpovědětVymazat
  42. Já mám momentálně Mixa micelárku, 6% hydratační krém (začnu používat na den), 8% hydratační krém z LB(používám na noc). Zvažuju koupi toho hydratačního krému pro věk 30+, že bych ho používala na noc, až mi dojde ten 8%. Bude mi sice 25, ale vrásky se mi už dělají... CC krém vypadá taky lákavě, ovšem nevím, jestli by to nebyla zbytečná koupě pro mě. Na červené flíčky zas tak netrpím, spíš mám pleť obecně nejednotnou (viz můj blog - jakákoli moje recenze BB krému). Tak nevím, myslíš, že by mi to k něčemu bylo?

    Jinak mi přijde zajímavé, že tohle vlastně vypadá jako normální krém a asi tak i působí (plus ty dobré účinky navíc, které jsi popsala), ale spousta společností zdá se chápe a vyrábí CC krém jako takové více krycí BBčko...

    OdpovědětVymazat
  43. Brunwen: mě určitě CC krém s jednotnější pleti pomohl. Jako není to zmizík a neudělá člověku dokonalý obličej, ale jisté pozitivní účinky tam prostě jsou :) Minimálně jsem je na sobě pocítila :)

    OdpovědětVymazat
  44. no ja som si kúpila Mixa, micerálnu vodu, ale nič moc :( mbartova4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Dovoluji si napsat že sice si Mixu asi koupím,ale že jsem měla testříky na Eucerin Depigmentační krém a ten nočmí mě zesvětlil zarudnutí po PRVNÍ noci tak,že jsem nemusela téměř použít makeup.I když je fakt že je za 5-600.Ale je ta kvalita znát. Zkusím i Mixu a uvidím,třeba je to srovnatelné.Na každého to zabírá jinak ale zelená složka mi přijde velice vyhovující.

    OdpovědětVymazat
  46. Vím, že je to spíše na obličej, ale šlo by to např.: i na ruce?

    OdpovědětVymazat
  47. Na základě této recenze jsem koupila CC Mixa krém a musím říct že super! Nevím jestli je to jen čistě tím krémem a nebo i další péčí, ale zčervenalé jakoby žilkaté tváře mi asi po 14 dnech téměř zmizely.
    Jediné co, tak mě tedy pod make-up moc nesedí. Přijdu si pak hodně mastná. Když mám dost času tak ho ráno namažu a až za nějakou dobu se jdu líčit, ale pokud pospíchám tak raději vynechávám.

    OdpovědětVymazat
  48. proboha co ty silikony v tom obsažené... to vám ucpe póry..achjo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)