neděle 14. července 2013

Maybelline řasenka Rocket Volum a záhada jedné šmouhy

Řasenky od Maybelline patří mezi mé nejoblíbenější, co se produkce  drogerií týče. Moje absolutně nejoblíbenějš je žlutá verze, kterou zatím žádná jiná řasenka z drogerie nepřekonala. Povedlo se to této modro-růžové verzi Rocket Volum? 


Rocket Volum řasenka - koupíte běžně v drogerii, cena se odvíjí od různých akcích, většinou stojí něco kolem 249 Kč

Abych byla upřímná, na první pohled mě řasenka nezaujala. Nelíbil se mi její kartáček, který mi připomínal verzi One by one, kterou nemám ráda. Už po jejím uvedení letos na začátku roku, jsem četla několik pozitivních recenzí, ale stále jsem si říkala, že to není nic pro mě. Nicméně si řasenka ke mě cestu našla a už vím, že žlutou verzi nepřekonala. Ale postupně :)

Obal řasenky není úplně okouzlující, resp. nemůžu říct, že by byl extra líbivý (černá klasika vítězí), ale spojení růžové a modré mi nevadí a přijde mi takové elektrizující :) Co víc na řasence řešit, než její obal a kartáček samotný, že? Ten mě tedy od prvního pohledu nelákal vyzkoušet a říkala jsem si, že to nebude to pravé pro moje řasy. Kartáček je poměrně masivní, umělý a jeho štětinky jsou různě dlouhé. Po prvním použití mě kupodivu mile překvapil a řasy opravdu pěkně pročesal, zvýraznil a jemně natočil. Nemůžu říct, že by řasenka udělala nějaký wow efekt, ale každopádně se mi řasy po nalíčení líbí. Řasenky jsou hodně o subjektivní pocitu, takže co se líbí mě, nemusí se líbit vám :) Každopádně to má jedno velké ALE. A tím je fakt, že se mi řasenka rozmazává. Je to hodně zvláštní, a je jedno, jestli sedím, běžím nebo ležím, ale řasenka se prostě rozmazává. Dokonce je jedno, jestli je venku vedro nebo leje jako z konve. A co je nejvíc zvláštní - šmouhy mi řasenka dělá i nad okem a konkrétně jen tím pravým! Fakt záhada jak ze sci-fi románu :) Prostě mi to dělá jen nad tím jedním okem a pokaždé na stejném místě! A to mě prostě štve a nemůžu jí to odpustit. Kdyby se řasenka obtiskla hned po nalíčení, tak neřeknu ani slovo, ale ty šmouhy se objevují celý den. Bude to zřejmě nějaká vada jen u mně, protože jsem u nikoho dalšího nečetla, že by mu to řasenka dělala :) Šmouhy se objevují i pod očima - viz fotka níže. A mě prostě nebaví to pořád kontrolovat, jestli náhodou nevypadám jako panda. Takže ač se mi kartáček líbí a jsem s ním spokojená, tak bych si řasenku znovu nekoupila, kvůli tomu tvoření šmouh. Nechápu to a je mi to celkem líto, ale nesnáším, když mi řasenka tohle dělá.




Na některých blozích jsem četla, že měly holky problém řasenku odlíčit normálním odličovačem nebo micelárkou. Vzhledem k tomu, že používám dvoufázový odličovač očí, tak jsem nic takového nezaznamenala a řasenka se odličuje v pohodě :)




Záhadné šmouhy (tvoří se i po zaschnutí řasenky, což nechápu, ale děje se to)




Za sebe tedy řasenku nedoporučuji kvůli těm šmouhám, jinak jsem s ní spokojená. Zajímalo by mě, jestli je tu někdo další, který má podobnou zkušenost jako já! Fakt mě to štve, říkala jsem si, že jsem našla fakt dobrou řasenku a zas nic z toho :) Pokud jí chci používat, musím přes ní dát ještě jinou řasenku a pak se šmouhy nedělají (nicméně to ale ztrácí kouzlo a efekt řasenky překrývá jiná).

Budu ráda, když se tu podělíte o své zkušenosti s touto řasenkou :) Dělá někomu dalšímu taky šmouhy? :)


PS: řasenka byl dárek od Maybelline

55 komentářů:

  1. Řasenku sem si pořídila jen kvůli těm color tattoo. Jinak by jsem si ji nekoupila. Ze začátku jsem si myslela, že právě ten kartáček bude pro moje řasy nevyhovující protože jak jsi řekla je moc mohutný, ale nakonec jsem zjistila, že řasy jsou opravdu moc pěkné. Ale na spodní řasy si ji nedávám protože se obtiskává . Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je záhada :D já nedám dopustit na žlutou, nemám ráda všechny ty super moderní plastové kartáčky a navíc se mi ani moc nelíbí ten výsledek, žlutá dělá nádherně husté řasy

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je to zase jediná řasenka, která mi šmouhy nedělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám, používám o šmouhách nevím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ji asi týden , šmouhy mi nedělá, ale to odlíčení je fakt děs běs. Líčila bych se s ní ráda protože vypadá báječně, ale vždycky se bojím večerního odlíčení. Odlíčím ji a ráno se stejně probouzím s černýma šmouhama pod očima :-( Používám odličovač očí + micleárku a ještě ve sprše si oči mnu....no stejně drží.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ji a nemůžu si na ni stěžovat! Nejlepší řasenka, kterou jsem kdy měla. I micelárkou od Biodermy ji v pohodě odlíčím a žádné šmouhy mi nedělá. Třeba je to divný kus :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě dělá tato řasenka moc hezké řasy, ale kvůli tomu rozmazávání si ji už nekoupím. Říkala jsem si jestli jsem divná, protože ji všichni chválí, tak jsem ráda, že nejsem sama, komu dělá šmouhy:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky s tím mám problém... dělá mi docela velké a nepřehlédnutelné šmouhy pod očima.. :-/ takže už ji nechci ani vidět..

    OdpovědětVymazat
  9. Já řasenky Maybelline miluju, je to to nejlepší z drogérie. Moji top je žlutá Smokey eyes! Zkusila jsem i tuto a přijde mi moc "mokrá", řasy mi kdoví jak nenatočila a navíc ji mám do hodiny všude kolem oka...děs běs!

    OdpovědětVymazat
  10. Mám jí už dlouho a je pravda, že občas(velice zřídka) se obtiskne, ale hned po nalíčení, takže si toho stihnu všimnout,jinak já osobnĕ jí miluji a příštĕ mám v plánu si koupit tu žlutou(abych zase zkusila nĕco nového :)

    PS:Mrzí mĕ že ti nevyhovuje,protože mnĕ přijde skvĕlá ;)!
    Já jí doporučuji :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, tak jediná nejsi. Mě řasenka dělá šmouhy taky během dne, ale pro změnu nad levým okem:D škoda, protože jinak mi vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat
  12. Úplne to isté s ňou mám. Dokonca rovnako ako tebe sa mi to deje len s jedným okom :D U mňa to je ale skôr spôsobené tým že nemám úplne rovnomerné viečka, na pravom oku sa ho riasy stále dotýkajú a špirála sa potom obtláča no...
    A práve preto ma tak zmiatlo keď som s ňou preplakala celý film a ona držala na mieste ako pribitá. Podrobila som ju aj teste v sprche a tam už neobstála, ale každopádne odoláva vode veľmi slušne (podotýkam že mám tú istú verziu čo ty)
    Takže sa obtláča ale nerozteká, ďalšia záhada ;D

    OdpovědětVymazat
  13. Na tuto řasenku jsem četla tolik kladných recenzí, že když jsem si ji koupila, už jsem prostě očekávala, že ji budu mít ráda :D No a ona není vůbec špatná, líbí se mi, jaké udělá řasy :) Ale šmouhy mi dělá taky! Akorát spíš pod očima. Je pravda, že odlíčit jde taky hůř. A i když se ji snažím úplně odlíčit, ráno se většinou vzbudím ještě s těmi šmouhami pod očima :D Na tu žlutou fakt nemá! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Dělá sice pěkné řasy, ale společně s nimi obří šmouhy. Po celý den. Vzala jsem si ji, když jsem šla večer na večeři, dojdu domů a vypadám jak panda. Velké zklamání.

    OdpovědětVymazat
  15. alex- kosmetika: přesně, první dojem z kartáčku taky nic moc, ale ve výsledku se mi líbí a pracuje se mi s ním dobře. Ale ty šmouhy jí neumím odpustit!

    Natálka - Little Gem: žlutou asi nikdy nic nepřekoná :)

    FairyChain: tak to ti závidím!

    Ammalka: jak čtu všechny komentáře, tak nejsi sama, zjevně s tím odličování něco bude :) ale zkus kdyžtak ty dvousložkové, s těmi to jde jak po másle :)

    Mell: divný kus to nebude, když tu čtu, že i jiným holkám dělá šmouhy :) ale škoda no, jinak jí mám ráda

    Iveta: já si říkala to samé. Každý jí chválí a mě prostě dělá šmouhy a vadí mi to. Kdyby to nedělala, koupím si jí klidně znova, ale takhle ne

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy mě to dělá také, ale nad oběma očima a celý den jí můžu umazávat, proto jsem jí dala pryč. Asi je to tím že mám mastná víčka ale one by one mi to nedělá, nebo až když se fakt hodně spotím. Ale odlíčit jde sakra špatně :-D asi si pořídím voděodolnou verzi a budu spokojená :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak nejsem divná jen já :-) Kromě toho že jsem si omylem koupila hnědou (což ani tak nevadí, je to skoro černá), tak mi během dne dělá fleky nad očima. To mi nikdy žádná jiná řasenka nedělala. No takže leží doma, škoda, protože kartáček mi vyhovuje..

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já nevím, ale jsem asi jedná, která nemá ráda řasenky od Maybelline. Mám svojí stálou zlatou loreálku :) Ale chtěla bych vyzkoušet od benefitu They´re real.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za recenzi, tak po téhle se ohlížet nebudu, ani mě moc nenadchla podle obalu. Jinak mně záhadné šmouhy dělá zase jiná řasenka, na kterou teď budu dělat recenzi.

    OdpovědětVymazat
  20. Mě zprvu taky nezaujala kvůli umělohmotnému kartáčku, ale kvůli mnoha chvalných recenzí jsem si ji pořídila. Řasy dělá opravdu pěkné, ale ty šmouhy jsou děs, taky mě to nebaví furt kontrolovat a odličování je pro mě teda taky peklo. Bohužel už nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
  21. Mě šmouhy nedělá. A zkoušelas voděodolnou? Ta je taky dost dobrá.

    OdpovědětVymazat
  22. Mám ráda řasenky od Maybelline :) ! zatím nejlepší od této značky jsem měla tu žlutou <3 a teď si chci pořídit tuto modrou Rocket Volum tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tuhle Mybellinku mám momentálně jako oblíbenou a jedinou z drogérie a mně kartáček právě vyhovuje, protože mám bohužel krátké a skoro žádné řasy :p.
    Malamacanda


    OdpovědětVymazat
  24. Docela vtipná recenze :D Fakt záhada teda :) Mně šmouhy nedělá, ale s tím odličováním to mám také nehnuté. Dokonce i s mými oběma dvoufázovými odličovači... Musím s tím jít většinou ještě pod vodu s pěnovým odličovačem. Což je vopruz :-/ Ale řasy mi děla moc moc pěkné. Taky ještě budu psát recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  25. nejsi sama:) taky se mi rozmazává a určitě si jí znovu nekoupím:)

    OdpovědětVymazat
  26. Taky se mi rozmazava kolem oci,ale mne to dela 90% rasenek,takze me to ani neprekvapilo.:-P zkousela jsem asi ctyri ruzne maybellinky a nesedela mi zadna z nich,prestoze rasy mam celkem dlouhe,tak bych necekala,ze budu mit nejake spesl naroky.:-) Jinak ten kartacek vazne neni spatny,je na muj vkus nabira hrozne moc rasenky a rasy mam potom uplne slepene a je tam toho proste zbytecne moc,tak ji otiram,coz me nebavi a vubec...za me bohuzel maybelline ne.:-/

    OdpovědětVymazat
  27. Souhlasím s tím, co jsi napsala... Taky jsem ze začátku byla efektem zklamaná (čekala jsem od daleko víc), ale postupně se mi začala líbít, když si s ní vyhraju.. Co se kartáčku týče, tak nemám takové a velké ráda, ale tento mě překvapil. To si kolikrát "ublížim" menším než tímto. Co se šmouhy a rozmazávání týče, tak s tím nesouhlasím. Osobně s tímto problém nemám:) A odličování je horší. Mám taky dvoufázový od Ryoru a i přesto mi chvíli dá než se jí zbavím:)

    OdpovědětVymazat
  28. musím se přidat, taky se mi rozmazává, ale velmi záhadně :D spíš mi udělá vždycky takový tmavý stín nad okem, zajímavé ale je, že si ji desetkrát nanesu a rozmaže se a po jedenácté sedí jak přibitá a nerozmaže se ani malinko, tak to nějak nechápu, ale taky bych si ji znovu nekoupila, ač se mi líbí výsledný efekt na mých řasách, náladovou řasenku nechci :D

    OdpovědětVymazat
  29. No vidíte to baby, mne vyhovuje táto - žiadne šmuhy, v pohode sa mi odličuje micelárkou, a žltá nie, tá mi strašne zlepovala riasy.

    OdpovědětVymazat
  30. Taktez mi dela smouhy..jen dole pod ocima..a nenavidim ji za to!! :/

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to je zvláštní, skoro jsi říkám, jestli nemáš nějaký vadný kus. Na mých řasách naopak drží jako přibitá a u odličování se vždy zapotím.

    OdpovědětVymazat
  32. tuhle řasenku jsem kupovala mamce a co vím, tak si nestěžuje.. sama jsem ji nezkoušela, takže nevím. ale každopádně mě řasenky od Maybelline lákají, jen asi vyzkouším jinou než tuhle:)

    OdpovědětVymazat
  33. S touto skúsenosti nemám, ale popravde ma na prvý pohľad ani veľmi nezaujala. Tie šmuhy sú zvláštne, ja s tým našťastie u žiadnej problém nemám. Od Maybelline ale milujem tiež ich žltú, písala som na ňu aj recenziu, riasy sú po nej fakt pekné :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.sk/2012/10/maybelline-colossal-volum-express.html

    OdpovědětVymazat
  34. Jsem ráda, že nejsem jediná, komu tohle tato řasenka dělá taky. Po tolika pochvalných recenzích jsem myslela, že jsem vážně výjimka :D A to musím říct, že u mě to není takové "decentní" rozmazání jako u tebe, ale opravdu velké šmouhy. Je to škoda, jinak by mi vyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  35. Mně řasenka kupodivu vyhovuje. Proč kupodivu? Obvykle nemám ráda tenhle typ kartáčku, mám totiž krátké řasy, proto mi vyhovují malé kartáčky nejlépe klasické štětinové, u nich mám pocit, že se precizně nalíčím.
    Rocket je skvělá, udělá mi moc hezké řasy (efekt: wow, já mám dlouhé řasy!), neopadává ani šmouhy nedělá, (možná je to i tím, že na spodní řasy musím kvůli alergii používat jedině voděodolnou řasenku, protože mi furt slzí oči), jen se s Rocket nesmím líčit ráno po probuzení, když mám ještě od spánku opuchlá víčka (na to má právě moc velký kartáček). Ale na víkendy, kdy se třeba líčím až odpoledne než jdu na sraz s kámoškou nebo po nákupech, tak to je skvělá. A Mixa odličovač si s ní poradí naprosto bez problémů. Znovu bych si ji nekoupila, ale to jen proto, že pro mě osobně není na každodenní použití, na nalíčení 15 minut po probuzení není velikostí kartáčku vhodná.

    OdpovědětVymazat
  36. Měla ji sestřenka tak jsem ji vyzkoušela, no ještě, že jsem si ji nekoupila, hrůza :) Dcla slepené řasy, není nad 2000 calorie od MF :D:)

    OdpovědětVymazat
  37. Mně podobnou paseku dělala Diamante od GS. Taky my šmouhovala a nezvykle na horních víčcích (obou tedy). Vše ostatní, kartáček, nanášení, rozčesání bylo na jedničku. V tom případě, jakmile slyším, že řasenka šmohuje a flekuje, dávám ruce rychle pryč.

    OdpovědětVymazat
  38. Já jí mam docela ráda, ale je pravda že šmouhy mi dělá taky :( Sice nic hroznýho, ale znovu si jí už nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  39. Musím říct,že by mi kartáček líbil na první pohled, ale měla sem stejný problém jako ty dělala mi šmouhy. Dostala sem ji na zrecenzování dopotřebovala jsem ji, ale vůbec mě neláká si jí znovu koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Pro mě je tohle jedna z nejlepších řasenek. A žádné šmouhy mi neděla..

    OdpovědětVymazat
  41. Mám tuhle řasenku taky a dělá mi teda šmouhy a ještě větší než tobě a to hlavně pod okem... :/

    OdpovědětVymazat
  42. Celkom ma táto recenzia prekvapila, lebo ju mám tiež, zo začiatku bola super a potom... Na ľavé oko je perfektná a pravé mi vždy dolepí a rozmazáva sa. Mali by začať robiť verziu aj pre pravé oko :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Já používám řasenky jenom od Oriflame. Nevím, jak je to možné, ale jiné mi nesedí.

    OdpovědětVymazat
  44. Pre mňa je výborná. Robí síce šmuhy, ale aj tak. :) Ešte som chcela vyskúšať vode-odolnú verziu.

    http://glitter-silvi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  45. Dovoľujem si tvrdiť, že táto riasenka je celá zvláštna :). Došla mi cca pred mesiacom a každé ráno predtým pri ceste do školy som sa musela pýtať kamarátok, či nemám rozmazanú maskaru. A čuduj sa svete, malá čierna šmuha bola na hornom viečku, ale častejšie pod okom. Takže nie si jediná :). Ďalej som nikde nenašla, že špirálka je vodeodolná, no i keď mi začali počas dňa slzavieť oči, vôbec sa nerozmazala, čomu nerozumiem. Inak som s ňou bola spokojná, pretože pekne oddelila riasy :).

    OdpovědětVymazat
  46. Mám voděodolnou verzi, natočím kleštičkami, dám řasenku a řasy se za celý den ani nehnou, nádherně natočené. ^^
    Pro mě určitě moc dobrá řasenka, žádné čmouhy, akorát to chce moc dobrý dvoufázový odličovač, ale to mi problém nedělá. :-)

    OdpovědětVymazat
  47. já mám nejradši http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/cd6/cd6c115d2e6a49744c6f72e524867433--mmf250x250.jpg tuhle a modrou jsem měla taky, je vážně hodně dobrá (řadím hned za tu oranžovou) a ani šmouhy se mi nedělaly

    OdpovědětVymazat
  48. S řasenkou ještě žádně zkušenosti nemám ,ale kamarádky si ji vychvalují :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  49. Mně dělá brutální šmouhy, asi o 500 % víc, než tobě. Škoda, řasy umí udělat fakt pěkné.

    OdpovědětVymazat
  50. Mne sa takéto šmuhy ešte nestali,ale tie zlepené mihálnice ja vôbec nemusím.Preto by som si ju už nekúpila.

    OdpovědětVymazat
  51. S řasenkou zkušenosti nemám a po této recenzi pravděpodobně ani mít nebudu, za což děkuji. :) Místo toho si raději koupím oblíbenou řasenku od Lancome a k tomu nějaký pěkný odstín Color Tattoo od Maybelline. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  52. Já jí mám, šmouhy mi nedělá, řasy udělá celkem pěkné, ale já řasenky od Maybelline ráda nemám, přijde mi, že řasy jsou s nimi nalíčené tak humpolácky, strašné nánosy, většinou se člověk neubrání slepení řas. Já mám nejradši l´oreal řasenky:)

    OdpovědětVymazat
  53. Mne toto robia paradoxne úplne všetky vodeodolné riasenky. žltá je the best, ale podľa mňa jej konkuruje Get Big Lashes od essence- nechcela som veriť, ale je vážne skoro taká dobrá ako colosalka :)

    OdpovědětVymazat
  54. Já si ji teď koupila no a koupila jsem si hned 2 jak mi vyhovuje. Nikde žádné šmouhy, spíš drží jak přibitá a nechce jít z řas dolů. Myslím, že je to zas kus od kusu.

    OdpovědětVymazat
  55. zrovna na tuhle řasenku píšu recenzi a jsem s ní tedy pěkně na rozpacích!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)