středa 31. července 2013

Letní hravá kolekce Miss Pop od L´oreal

V drogeriích je momentálně možné sehnat novou letní kolekci Miss Pop od L´Orealu. Součástí kolekce jsou šťavnaté lesky, barevné laky a samolepky na nehty. Co z toho stojí podle mého mínění za to, se dočtete dál :)








Dvoubarevné lesky vypadají na první pohled opravdu lákavě. V drogerii jsem si všimla celkem 3 odstínů a momentálně probíhá v Rossmannu akce 1+1 zdarma. Oranžový lesk mám doma už nějakou dobu, takže jsem věděla, co mě čeká. Bohužel musím říct, že lesky jsou pro mě velké zklamání. A to jen z jednoho důvodu - jejich odstín. Lesky totiž na rtech nechávají modrý shimmer a to nemám ráda a nelíbí se mi to. Snažila jsem se smíchat dohromady obě barvy, ale pokaždé mám na rtech jen světle modrý odlesk. Někomu se to možná líbí, ale mě teda vůbec. A přitom ta růžová a oranžová jsou tááák pěkné barvy! Lesk mi jinak vyhovuje, má praktický srdíčkový aplikátor, na rtech je příjemný, dlouho vydrží a nelepí. Mám ráda klasické lesky z této Glam shine kolekce a celou střední jsem používala jen tyhle (kupovala jsem si takový krásný nude-lososový odstín, kdybych si jen pamatovala název!). Lesk mi sice vyhovuje, ale jeho výsledný efekt se mi na rtech prostě nelíbí. Cena 149 Kč


Vlevo je růžový lesk, vedle něj je oranžový



Ani laky této značky pro mě nejsou novinkou a sama nějaké doma už mám. Z nabídky drogerií patří určitě mezi ty lepší a mám je ráda nejen kvůli široké nabídce barev, ale i kvůli plochému štětečku, se kterým se mi nehty dobře lakují. Odstínově mě nejvíce zaujal blankytně modrý (624) s perletí. Na perleťové laky mě moc neužije a sama od sebe si je většinou nekupuju, ale tenhle modrý mě dostal. Je prostě úžasný a háže odlesky do zeleno-zlaté barvy. Opravdu krásný letní odstín. 218 je tmavě růžová, opět s mým oblíbeným modrým shimmerem :) 307 je perleťová champagne barva, taková klasika.








Samolepky na nehty se prodávají v několika provedeních a některé jsou opravdu velice povedené. Na vyzkoušení jsem dostala tyto barevné v odstínu 029 Confetti. Pokud na podobné vychytávky moc nejste, tak si můžete vzít ze vzoru minimálně inspiraci pro domácí manikúru :) Použití samolepek je snadné a zvládla jsem ho i já a to na podobné věci nejsem příliš zručná :) 

Nehet jsem nejdříve nalakovala bílým lakem, aby vzor na samolepce lépe vynikl. Když vrstva laku uschla, přelakovala jsem nehet tenkou vrstvou průhledného laku a hned na něj samolepku nalepila. V návodu se píše, že samolepku můžete přilepit rovnou na čistý nehet, ale já jsem chtěla mít jistotu, že se nebude nikde odlepovat. Přečnívající okraj jsem odstřihla a zbytek samolepky zapilovala. Hotovo :) Klidně můžete ještě okraj nehtu přelakovat bezbarvým lakem, aby samolepka dobře držela. Samolepka je na mé krátké nehty poměrně dlouhá, takže zbytek, který jsem odstřihla mi zbyl ještě na ozdobení nehtů na nohou :) Beztak je samolepek 18 (proč takové divné číslo?) a ty největší velikosti se hodí spíš na nehty u nohou. Takže zdobit můžete i ruce a nohy :) Samolepky se mi líbí spíš pro oživení jednoduché manikúry a dávám si je jen na jeden nehet na ruce (na nohou se mi to líbí u všech prstů :) Samolepka mi na nehtu vydržela zhruba týden, než se začala na krajích trochu odlupovat.

Cena 99 kč





Až půjdete kolem drogerie, na kolekci mrkněte. Můj tajný favorit je modrý lak na nehty číslo 624 a konfetové samolepky na nehty. Lesky si mě bohužel příliš nezískaly (spíš jen svou barvou tedy). Pokud bych si mohla vybrat, dala bych přednost těm ze stálé kolekce, které jsou podle mě hezčí :)

Co se z kolekce líbí nejvíce vám? Plánujete si něco pořídit nebo jste si už třeba něco koupily? :)


PS: děkuji Lorealu za poskytnutí produktů k recenzi

32 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, jak ty pásky vypadaly na nehtu. Já jim totiž nevěřím :/

    OdpovědětVymazat
  2. A zrovna nad tema leskama furt slintam a rikam si,zda vzit nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Kristine: já ty samolepky měla vyfocené, ale omylem jsem fotky smazala a nestihla je znovu nafotit :/ Kdyžtak až budu mít čas, tak bych je sem pak přidala. Mě se na nehtu líbily, celkem budily i pozornost a zájem kamarádek :) Po týdnu jsem je sundavala, protože se začaly na konečních trochu odlupovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty samolepky vypadají zajímavě. Já kolem nich už párkrát šla a přemýšlela o nich. Přečnívající konce ustřihneš, dobrá. Ale co ty konce na druhé straně, u kořenu nehtu? Nebo prostě vybíráš tak, aby přesně sedl na nehet? Já mam strašně uzoučký nehty a už když jsem si kupovala tipy na nehty, tak jsem měla problém :-D

    Fczelkamaya

    OdpovědětVymazat
  5. Proč do všeho na léto cpou třpytky, perleť a kdo ví co ještě? Barvy jsou jinak úžasné..

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to já mám ten modrý shimmer naopak ráda :-D. Mně se to líbí, takže bych si ty lesky pořídila hlavně díky němu. Ale nějak nutně je nepotřebuju, mám toho docela dost, takže na to asi kouknu, ale odejdu s prázdnou! A se samolepkama na nehty obecně mám jen špatné zkušenosti, ale máš pravdu, že ten vzor je opravdu povedený!

    OdpovědětVymazat
  7. Charmedka: no, tak třeba ulehčím tvoje rozhodnutí :)

    OdpovědětVymazat
  8. samolepky jsem ještě nikdy nezkoušela, ale vypadají roztomile :) akorát mám takové divné tvary nehtů, že si nejsem jistá, jak by mi seděly :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ty lesky vypadají zajímavě, ale jak píšeš, ten modrý shimmer... Milovala jsem ho když mi bylo 10 :D Zaujaly mě hrozně moc laky, nějaké od L´Oreal už mám a vím, že jsou super :) ale s těmi samolepkami bych se asi nechtěla patlat..

    OdpovědětVymazat
  10. Mě zaujaly ty nálepky, určitě je omrknu, díky za tip ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Už dlouho chci vyzkoušet nějaké samolepky a právě tyhle se mi svým vzorem líbí, jen jsem se bála, jestli to půjde vůbec rovnoměrně nalepit a zda vydrží..viděla jsem video Fasáda na Streamu, kde to slečně moc nešlo, ale tak vidím, že tobě šly, takže si je asi taky koupím :)...Z laků se mi taky líbí ten tyrkysový/modrý.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ten modrý lak je hezký, asi neodolám. Z fotek mi přijde, že by se hodil k líčení s mauve stínem color tattoo.

    OdpovědětVymazat
  13. Na ty samolepky jsem koukala, ale moc se mi nechtělo dávat stovku za něco, co bych si případně zvládla vytvořit i sama. Ale chápu, jde i o to, že je to rychlejší si to nalepit, než se s tím piplat se zdobičkami a tak. :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ty nálepky jsou prostě božíí! A ty lesky 1+1! A ten modrý lak! :) TO MUSÍM MÍT!

    Giveaway o luxusní přírodní zmrzlinový balzám na rty crazy rumors! ♥
    http://marianne-style.blogspot.cz/2013/07/giveaway-003.html

    OdpovědětVymazat
  15. Koukala jsem v drogerii a zaujaly mě jen ty samolepky, co máš a přesně jak jsi říkala, vzala jsem si z toho nápad a zkusím to udělat normálně s laky na nehty, nemělo by to být nic těžkého. Jinak mě z kolekce nic moc neoslovilo.

    OdpovědětVymazat
  16. Mája Karbusická: já jsem samolepky vybírala podle velikosti nehtu a u "kořenu" nehtu jsem je nijak neupravovala a seděly. Ale na užší nehty bude možná problém a bude je nutné trochu upravit :)

    Wonderfull Today: to by mě taky zajímalo! :)

    Natálka - Little Gem: no, mě některé velikosti taky přijdou zbytečně velké na nehty na ruce :)


    OdpovědětVymazat
  17. Ty laky a samolepky se mi moc líbí, možná na ně zabrousím :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ty samolepky jsou krásné, ale po mé zkušenosti, kdy mi nálepky vydržely hodinu už bych si další nekoupila. :) Mám ještě jedny hvězdičkové z H&M, tak jsem zvědavá.
    Navíc tento vzor bych si raději vypuntíkovala sama. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíce mne z celé kolekce zaujali ty nálepky na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  20. FairyChain: přesně :) modrásci frčeli na základce :)

    MalaMacanda: no, nic ve zlém, ale Fasáda mi přijde spíš jako parodie :) Nevím, no, ale svoje beauty guru mám prostě jinde :) Já nejsem teda nijak extra zručná, ale se samolepkami nebyl problém. Nejpracnější je asi opilovat ten okraj, aby to pěkně vypadalo :)

    Anna Ananasová: barevně nejsou úplně totožné, ale oba jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  21. Na samolepky jsem koukala, je to jak rozsypané lentilky, jen maličké :-) Pro náctileté slečny asi OK.Modrozelený lak jsem měla někdy v roce 1990, mamka tomu říkala "Dvě hodiny po smrti" :-)))

    OdpovědětVymazat
  22. Modrý shimmer nebude slušet každému, ale jen těm, kterým sluší studené odstíny. Mně naprosto sedí.

    OdpovědětVymazat
  23. Ty lesky vypadají vážně super. Na první pohled opravdu potěší oči :) Ale s těmi nálepkami nevim nevim. Dobré zkušenosti žádné nemám.

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. To vypada vsechno moc hezky. Akorat moc nemusim kvalitu jejich laku, prestoze stoji nejak 100,- , ale barvy jsou super, to jo! A ty puntikovane nalepky na nehty vypadaji moc hezky. Ja zatim vyzkousela jen ze Sephory a ty musim rict, ze fakt drzely, ale ty z Drogerie mi prijdou trochu nekvalitni, tak bych se bala, abych toho nemusela litovat.

    OdpovědětVymazat
  25. Produkty hodnotím stejně. Lesky mě vůbec neokouzlily, ale z laků i ze samolepky jsem nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
  26. mě nejvíc zaujaly ty nálepky na nehty. Viděla jsem v drogérce ještě další verze a měla jsem sto chutí si je koupit. ale jsem k takovým věcem trochu skeptická :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ten modrá lak vypadá parádně! Ty jeho odlesky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty samolepky mě taky zaujaly, doufám, že přidáš foto...už mám dlouho jedny doma, ale od nějaké 'neznámé' značky z drogerie... tak vůbec nevim, jestli se do toho pouštět...

    OdpovědětVymazat
  29. Jééé jen škoda, že není foto rtů, nebo aspoň toho nehtového výtvoru...takhle je to pro mě takové poloviční. Ale hezká recenze, aspoň vím, že o tolik nepřicházím :) Celkově mě drogerie nechává dost chladnou.

    OdpovědětVymazat
  30. taky jsem na tuto kolekci koukala a alespoň díky tobě vím, co čekat :)

    OdpovědětVymazat
  31. měla jsem ty nálepky, ale nijak zvlášť mě neuchvátily ... za ty peníze to opravdu nestálo ... loupalo se mi to hned druhý den ... za mě trochu zklamání :-/ ... jediné, co bych vypíchla je ten vzor ... ten je luxusní ;) ... mimochodem psala jsem na ně také článek, tak kdyžtak mrkněte ... je tam i fotka, jak na nehtech vypadá :) ... http://andypovaha.blogspot.cz/2013/07/loreal-nalepky-na-nehty.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)