středa 24. července 2013

Legendární paletka Naked 2 od Urban Decay

Pro někoho jsou Naked paletky od Urban Decay svatý grál a pro někoho velká nuda. Jejich sláva a věhlas se jim každopádně upřít nedají. A když nad tím tak přemýšlím...kdyby mi někdo dal ultimátum, abych vyhodila všechny svoje oční stíny a nechala si jen jednu paletku, byla by to právě asi Naked. Pro mě jsou odstíny uvnitř univerzální jak na den, tak na večer a jejich kvalita i pigmentace je prostě skvělá. Kruh se uzavírá a po Naked a Naked Basics tu máme i Naked 2. Není tedy moje, objednala si jí moje ségra, ale byla tak moc hodná, že mi jí na nějaký čas půjčila a já vám jí mohla detailněji představit. Sama se pořád rozhoduji, jestli si pořídím i tutu verzi a nebo mi "jednička" a basics verze stačí. Každopádně jsem vám paletku nafotila z každého úhlu, protože si o to už pár z vás psalo, kvůli podezření z koupě faku.


Ségra paletku objednávala zde a do 10 dnů byla v pořádku u ní doma. Sama mám s tímto eshopem skvělou zkušenost, takže můžu jen doporučit (poštovné je zdarma). K paletce je jako bonus lesk na rty a uvnitř je i štětec. Upřímně bych raději, aby k paletce byl primer, protože lesk se mi barevně moc nelíbí. Štětec je oproti Naked oboustranný, což tedy taky moc nemusím, protože se podobné štětce dají skladovat spíš jen ve vodorovné poloze, jinak se ničí. Navíc je štětec syntetický a na podobné stíny absolutně nepoužitelný. Barva se s ním nabírá špatně a hodí se spíš pro krémové textury. Já sama u původní Naked štětec vůbec nepoužívám a nechala jsem si ho na nanášení korektoru.


Zadní část krabičky, ve které je paletka usazená




Obal je kovový a bytelný. Oproti Naked, která má semišový obal, na který se lepí všechen bordel, se mi líbí více. Uvnitř je velké zrcátko a štětec.


A teď jednotlivé odstíny. O této paletce toho bylo řečeno už tolik, že asi nemá cenu je rozebírat nějak podrobně. Snažila jsem se paletku vyfotit i na sluníčku, protože všechny odstíny lépe vyniknou. Na popisování odstínů moc buňky nemám a přijde mi, že je to hodně subjektivní :) Oproti Naked je dvojka trochu odstínově studenější, ale i tak si myslím, že je pořád univerzální a využití pro ní najde široké spektrum žen :)

Stínů je v paletce celkem 12 a každý má 1,3g. Cena paletky se pohybuje okolo 50 dolarů. Paletky nedoporučuju nakupovat přes ebay, většina jsou faky, i když některé dost zdařilé. Myslím, že se to nevyplatí a radost z ní mít nebudete. Vyšší cena paletky je také často diskutované téma, ale když si to rozpočítáte, stínů je 12 a než si nakoupit tunu šuntů z drogerie, tak si raději šetřete na jednu pořádnou paletku. Navíc ze své zkušenosti můžu říct, že vám paletka vydrží neuvěřitelně dlouho, protože Naked mám přes rok a na některých stínech byste to nepoznaly.



Foxy - tento odstín najdete i v paletce Naked Basics (článek zde). Je to matná tělová barva se žlutým podtónem a na fotce téměř splývá s barvou mé kůže. Celkem nezajímavá, abych pravdu řekla, a kdybych si mohla vybrat, nahradila bych jí jiným odstínem. Pro mě je hodně neutrální :)

Half Baked - tento odstín najdete i v původní verzi Naked paletky. Je to úžasná zlatá barva, jemně lesklá a neuvěřitelně pigmentovaná. Opravdu jedna z nejhezčích zlatých barev stínů, co jsem kdy potkala.

Booty call - světlá champagne barva s jemným leskem. Pěkná pro projasnění vnitřního koutku oka nebo pod obočí.

Chopper - metalický růžovo-oranžový odstín (na fotce je možná trochu zrzavý, ale odstín odpovídá fotce na sluníčku). Obsahuje stříbrné mikro třpytečky.




Tease - na první pohled možná nezajímavá matná šedo-fialová (mauve), ale mě se strašně líbí. Nemá sice tak úžasnou pigmentaci, jako jiné (metalické) odstíny, ale mě se prostě líbí :)

Snakebite - opět jeden úžasně pigmentovaný odstín. Středně hnědá se zlatým odleskem.

Suspect - světlý, leský zlato-béžový odstín

Pistol - lesklá šedá barva, která mě v paletce tolik neuchvátila, ale když jsem si jí vyzkoušela, tak se mi moc zalíbila.




Verve - podle oficiálního popisu je to "oyster with shimmering finish", takže si to přeberte po svém :)

YDK - metalická bronzová barva se studených nádechem

Busted - lesklá tmavě hnědá barva, která narozdíl od zbytku paletky není tak super pigmentovaná a trochu hůř se štětcem nabírá.

Blackout - matná černo-černá barva. Jestli něco UD umí, tak opravdu super černé stíny. Žádné vyblité šedé, ale pořádný kus černé :) Nicméně všechny tmavé odstíny v Naked paletkách obecně tolik nevyužívám a raději bych uvítala nějaký univerzálnější odstín









Všechny stíny mají úžasnou pigmentaci, mají až máslovou texturu a s bází mi na očích vydrží v pohodě celý den. Kritiku ode mě nečekejte, já kopu za Naked tým :) Moje kosmetické "já" si stejně jednou postaví hlavu a bude chtít Naked 2 koupit i pro sebe. Říkejte si co chcete, ale pro mě jsou Naked paletky barevně jako dělané a nacházím pro ně uplatnění často a ráda :)

Je to dobrá investice na dlouho dobu. Tečka :)

Co vy a Naked paletky? Líbí/nelíbí se vám? Máte samy doma některou z nich? :)

42 komentářů:

  1. O bože to je můj grál! Mám Midnight Emergency a bezva (až na jeden blbě třpytkatý stín), no dělám na přítele už dlouhou dobu oči, snad to pochopí a třeba mě obdaruje k vánocům :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná a asi jsem se zamilovala, mám doma Original a 2 by jí krásné doplnila, všichni straší s matnými stíny a ono jich tam zase tolik není.Suprově jsi jí nafotila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj já jsem asi v té skupině, že je to pro mě svatý grál :)... Mám obě dvě palety a nedám na ně dopustit. Přesně jak si psala jsou tam stíny jen tak přes den do práce ale i na večer. Už bych neměnila... Jinak máš moc pěkný blog a tvé články se příjemně čtou. Byla bych ráda kdyby si koukla na můj http://modniblog.com/ budu ráda i za kritiku však tak se člověk nejvíc naučí měj se :)...

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi moc, ale vzhledem k tomu, že stíny skoro ani nepoužívám, je to pro mě strašně drahé. Koupila jsem si paletku od MUA, která má podobné odstíny jako Naked 2 a úplně mi stačí :)

    OdpovědětVymazat
  5. dovolim si malicko nesouhlasit a reknu, ze stetec je super tam ,kde je.. tedy v paletce. A presne tam ho taky nechavam. Neb je pouzitelny na cesty. Ano, vazne mi na cesty staci tenhle :-) Ze je synteticky mi nejak nevadi.. to jsem asi vyjimka.

    Nicmene ja mam tedy vsechny Naked /jednicku, dvojku i basics/ a nejradeji mam basics! :)

    Abych to rekla dobre: miluju vsechny a vsechny pouzivam! Kdybych si mela vybrat jen jednu /se soucasnymi zkusenostmi/, beru basics jednoznacne.

    Fotky si udelala uplne uzasne! Ty barvy presne sedi!! Smekam pred Tebou jako vzdy - nevim jak to delas, ale barvy jsou u Tebe vzdycky 100% verohodne. :-)

    Srovnani s MUA - je to nebe a dudy... mam i stiny od MUA a pigmentace, vydrz ani konzistence se neda srovnat. Na Naked ani po roce neni videt pouzivani, zatimco MUA uz je za stejnou dobu uz na nekterych stinech na dne... :-(

    uff, dlouhy komentar :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Pořád ji chci, pořád ji potřebuji a hádej co, pořád ji nemám. Ale vidím to tak, že letošní Vánoce budou její. Nejlépe její a její starší sestry :) Doufám!

    OdpovědětVymazat
  7. Half-baked bych brala hned. Nádherná barva!
    Jinak se mi Naked paletky líbí, ale nemám pocit, že bych je nutně musela mít doma. Pokud budu mít někdy v cizině možnost si ji koupit, půjdu do toho, ale zatím mi nijak nechybí.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, to ja jsem si v domneni obyc paletky stinu v podobnych odstinech jednu paletku koupila. A jake bylo me eozcarovani, kdyz mi prisel obal od urban decay naked 2, takze jsem si ocividne objednala fake. Takze kdyby si chtela zapujcit jako na srovnani, klidne pisni, muzeme se domluvit.

    Jinak ja za ud nekopu, kvuli masnejsim vickum preferuji stiny pudrove, pripadne zapecene. Ale maslovym moc neholduji. I kdyz od mua mi tefy kupodivu drzi a z toho fake taky

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi moc, ale sama doma mám pouze basics, protože zas tolik stíny nepoužívám a zřejmě by to tudíž byla trošku zbytečná investice...

    OdpovědětVymazat
  10. FairyChain: tu mám taky, ale mnohem častěji používám některou z Naked verzí :)

    Pineapple93: děkuji :) já myslím, že toho matu je tam hodně málo :) od toho je spíš ta Basics verze :)

    Petulda: moc děkuju :) na blog se ráda podívám, ale já nemám co kritizovat :)

    Dominika: přesně jak píše Blondýna, kvalitou se to vůbec nedá srovnat. Naked vypadá po roce jako nová a MUA jsem už téměř prodřela na dno. Ale pokud někomu stačí jen odstínově podobné, tak to svůj účel splní :)

    Blondýna: já ráda dlouhé komentáře :) Jo, štětec je vážně jen na ležení v krabičce, dát ho klasicky do kelímku, tak je brzy po něm :) Mě se s ním stíny fakt špatně nabírají a proto ho nemám ráda :) na cestách bych radši stíny nabírala prsty :) Jinak moc děkuji za kompliment s fotkama, vyřídím ho mého malému foťáku :) No a s MUA jak říkáš, po pár měsících koukám na dno paletky a Naked bych klidně mohla prodat za plnou cenu, protože kromě jednoho stínu jsou všechny jak nové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, do kelimku nepatri :)) ma svuj domov porad v paletce :)

      Vymazat
  11. Paletka je nádherná, pokukuju po ní už dávno, ale vůbec mi nesluší oční stíny, takže budu rozumná a nekoupím si ji. Ale myslet na ni budu dál. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tuhle paletku bych doma samozřejmě chtěla, ale mám takový pocit, že si ji nikdy nekoupím:D Ikdyž, až budu mít práci a plat tak bych mohla:D

    OdpovědětVymazat
  13. Já chci taky :( Ty stíny jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  14. Ty joooo, já jí chci!!A to i přesto že na oční stíny moc nejsem, většinou mě pálí oči, jak si dám něco na víčko, ale tyhle...ááááách!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mám tú Basic a odkedy som ju dostala do rúk, na color tattoo, mua, vlastne všetky ostatné padá prach. Moja úplne naj kombinácia je W.O.S. a Naked 2 s hrubšou linkou. Túto by som asi nevyužila, je v nej príliš veľa trblietavých a mne sa tie matné zdajú využiteľnejšie do práce, do mesta, kdekoľvek... pôsobia tak naturálnejšie a príde mi, že aj elegantnejšie.

    OdpovědětVymazat
  16. Je krásná, co si budeme povídat. :) Brala bych ji hned, jedničku už doma mám a jsem s ní pořád stejně spokojená, takže ta investice se vážně bez problémů vyplatí. :)
    Spíš ale pokukuju po Basics, nějak se mi začínají líbit matné stíny. :)
    (mimochodem - MNĚ se líbí... ;) )

    OdpovědětVymazat
  17. Viviann D.: já pořád váhám, ale je mi jasné, že časem asi bude má. Akorát bych nejdřív ráda vypotřebovala nějakou jinou paletku stínů :)

    Lenka Cigánková: to se nedivím, někdy člověk netuší, co kupuje :) Porovnání by bylo určitě zajímavé, jestli jsou si hodně podobné. A nechtěla bys nafotit paletku ty? Ne, že bych já nechtěla, ale nerada bych, aby se ti třeba při přeposílání zničila, známe Českou poštu, že :) Jak chceš, pro někoho by to mohlo být určitě přínosné :) Klidně napiš mail a můžeme se nějak domluvit :)

    An: s tím mně/mě je to v mém případě zbytečné :) Píšu vždycky mě, protože u toho psaní tolik nemyslím na gramatiku a je to asi zbytečná práce, v mém případě :)

    OdpovědětVymazat
  18. Prosím, nešlo by ty dvě paletky ještě vyfotit vedle sebe pro porovnání? Chtěla bych je vidět vedle sebe v reálu a ne jenom na stock photos. Díky

    OdpovědětVymazat
  19. Je krásná a já bych jí asi chtěla. To ASI má svůj význam, protože se pořád nemůžu rozhodnout. Ale asi do paletek Urban Decay půjdu...Asi se tam investice vyplatí. Mám paletku MUA a jeden stín mi došel ani ne po třech měsících :-/

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  20. Můj sen, všechny odstíny stínů co se mi libí pohromadě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Odstín Half Baked vypadá prostě úžasně! Celá Naked mě láká, ale spíš asi ta první, je mi těma teplejšíma odstínama nějak sympatičtější... :)

    OdpovědětVymazat
  22. Kristýna G: klidně můžu, ale tu dvojku teď u sebe nemám, tak až se zase dostanu k ségře :) jinak na netu najdeš spoustu podobných fotek, kde jsou obě vedle sebe :)

    wesulle: určitě vyplatí :) jak říkáš, MUA je levné a rychle jí člověk vypotřebuje, ale tahle je navěky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Osobně vlastním přesně tuhle paletku už nějaký ten pátek, a nemůžu si ji vynachválit :) Mými nejoblíbenějšími odstíny jsou Suspect, Verve a možná i Pistol. Nějlepší na ní je, že se s ní dá vytvořit nekonečné množství jak nenápadných looků, tak i těch výrazných. Máš ale pravdu, místo těch tmavých stínů, jako je třeba Blackout, bych stejně jako ty uvítala nějaký neutrální, protože konkrétně pro tenhle stín opravdu nemám využití :/ Co se mi na ní také líbí, je její bitelný obal, který otestuji při cestě na a z dovolené, na kterou za 14 dní letíme, tak doufám, že to paletka vydrží. A co se týče lesku na rty jako bonusu, ten absolutně nemá chybu a brala bych ho i v plné verzi :)
    Moc hezká recenze :) Brzy ji z mého pohledu sepíšu i já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidis, ja treba pouzivam prave Blackout temer kazdy den. Malilicko na ztmaveni vnejsiho koutku. Tim, co zbyde na stetci pak prejdu zahyb oka (crease) a pusobi to velmi jemne a prirozene....

      Vymazat
  24. Chtěla jsem se zeptat jestli ségra platila clo nebo něco podobného ?? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  25. nemáááám, bohužel. Ale chtěla bych ji, možná jednou až se mi trochu nafoukne rozpočet :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy, musím říct, že přestože recenze na Naked 2 se objevovaly na každém druhém blogu a už jsem je ani neotvírala :-P, u Tebe jsem si skvěle početla, vážně moc pěkně napsané.:) Já jsem taky velký fanoušek UD stínů, ale nějak mě nikdy Naked 2 nelákala, protože vím, že prostě nemám šanci všechny tyhle neutrální odstíny vypotřebovat, vždycky podvědomě sahám po béžových, hnědých a tak dále a až pak si uvědomím, že bych měla volit barvy nebo odstíny, které ještě nemám a ne mít stokrát taupe nebo světle hnědou se třpytkami.:-P Jinak ten štěteček je asi jeden z nejhorších, co mám, což mě docela mrzí, i na ty krémové produkty mám lepší, vím že když Naked 1 začínala, byla tam místo štětečku oboustranná tužka na oči 24/7, kterou bych uvítala mnohem víc.:-P Mě teď právě láká paletka od Stily In The Light http://www.beautybay.com/cosmetics/stila/inthelightpalette/, ale to je opět to samé dilema, a sice, že podobně odstíny už mám.:-P Tohle odolávání a přemáhání se mě ničí.:DD

    OdpovědětVymazat
  27. Paletka je nádherná... Jen škoda toho, že zde není primer potion ale lesk ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Pěkná recenze :) Paletka se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  29. Já to stejně s tím mně/mě nevzdám! ;))

    OdpovědětVymazat
  30. Dosud jsem dvojku docela přehlížela, ale musím uznat, že ty odstíny jsou bomba ! Mám doma jedničku ( jak čtu ty komentáře tak jí má asi kažý :D ) a je (nečekaně) skavělá, takže za pár let až mě omrzí jednička už vím co si pořídím :). Jinak skvělá recenze, dobře se to čte :).

    OdpovědětVymazat
  31. Docela po nich toužím, moc se mi líbí odstínově ta dvojka, ale raději bych tam taky viděla Primer. Bohužel ani Primer neřeší můj problém, a sice to ,že by s paletkou museli dodávat schopného vizážistu nebo aspoň školitele líčení :-D
    Mám tu nápodobku jedničky od MUA a prostě ani to nejsem schopná využít. Třeba ještě k pořádnému stínování vyzraju a pak si bez výčitek UD koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Já o koupi Naked paletky už nějakou dobu uvažuju, jen se nemůžu rozhodnout, jestli Naked nebo Naked 2. Tak bych se tě chtěla zeptat, jaká je podle tebe povedenější, když jsi měla možnost obě vyzkoušet a jakou bys mi doporučila?

    OdpovědětVymazat
  33. Rendy pěkný článek! :) Musím říct,že vlastním Naked 2 a ta Naked basic mě moc láká poslední dobou sem se shlídla v tom používat matné stíny. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Terrylondonbaby: nene, nic navíc se neplatí, je to anglický eshop :)

    underthe sheats: moc děkuji :) potěšilo mě to :)

    Charlotte Adams: moc děkuju :) taky bych řekla, že má víc lidí doma Naked paletku, než cokoliv jiného :)

    Kathleen: to těžko říct, která je hezčí. Mám svoje favority z každé z nich :) Mě se líbí obě prostě. Je sice pár odstínů, které nevyužívám tolik jako jiné, ale většina je pro mě nositelná a mám je ráda. Fakt nedokážu říct, že by se mi jedna líbila víc než druhá, obě jsou prostě krásné :) Rozhodni se spíš podle jednotlivých odstínů - porovnej je mezi sebou a spočítej si, ze které paletky jich více využiješ :)

    Bí: děkuji :) Mě se líbí kombinovat matné i leské dohromady :) Jen samotná matná mi někdy přijde taková smutná :) Ale záleží, jak kdy :)

    OdpovědětVymazat
  35. já mám tu první, jsem ze stínů nadšená, krásně drží, neslévají se, což je možná způsobeno i tou bází, každopádně mě tvoje obrázky znovu přesvědčily, že potřebuji i Naked 2

    OdpovědětVymazat
  36. líbí, líbí, líbí... ale ta cena :/ skončila jsem u MUA Undressed a Undress Me too.

    OdpovědětVymazat
  37. kde ji můžu objednat? Naked 2? Např. na beautybay.com je vyprodaná a na oficiálních stránkách Urban Decay to objednat neumím protože tam musím zadat stát a jsou tam jen státy v USA :-(

    OdpovědětVymazat
  38. Adéla: počkala bych, až naskladní na Beautybay. Já sama teda s jinýma stránkama, kde by měli i UD zkušenost bohužel nemám :(

    OdpovědětVymazat
  39. tak túto paletku by som brala hneď :))) je prenádherná :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Zrovna dneska jsem si jí objednala, tak jsem zvědavá až dorazí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)