neděle 21. července 2013

Laky od NYC, které v drogerii nepřehlédněte

O lacích na nehty zde příliš často nepíšu, ale tentokrát mi to nedá, se s vámi nepodělit o tyto dva krasavce. Laky NYC mě většinou moc netankují a kromě oblíbeného pudru této značky, stojan většinou obcházím velkým obloukem. No, ale jednoho dne se na mém Instagramu začaly množit fotky těchto laků, které postovaly zahraniční blogerky a já je začala registrovat. Letní barvy jak vyšité a každý jen za 29 Kč! Vzala jsem si oba a vy byste taky měly :)


Oblibu u zahraničních blogerek připisuji i tomu, že se o odstínu Blue Sky mluví jako o dvojníkovi laku Essie Tiffany Blue (KLIK). A když se na něj tak dívám, první mě napadají opravdu typické tyrkysové nákupní taštičky Tiffany & Co. Nicméně oba laky jsou krásné a na léto jako dělané. Raindrop mi evokuje baby blue odstín a pokud bych někdy měla mít chlapečka, přesně takovým odstínem mu vymaluju pokojík :)



Štětečky mám raději široké a ploché, což je u NYC spíš opak, ale lakují se celkem v pohodě. U Raindrop to chce určitě dvě vrstvy, první dělá šmouhy a pruhy, Blue Sky je na tom lépe a celkem pěkně kryje už v první vrstvě. S výdrží nemám problém (viz tento článek) a laky se neloupou :)







Značku NYC mají prodejny Rossmann



Co víc dodat, na popisování laků na nehty jsem nikdy moc nebyla a ke štěstí mi stačí pěkné odstíny. Což v tomto případě oba laky splňují na jedničku a byla to láska na první pohled :) Pokud se vám líbí modré či tyrkysové laky, pro tyhle si určitě skočte!

Líbí/nelíbí se vám podobné odstíny laků? :)

32 komentářů:

  1. Ta modrá je naprosto úžasná, už jsem o ní minule společně s tou korálovou přemýšlela, no nevím proč jsem je tam nechala :/

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerajú skvelo :) určite sa po týchto dvoch pozriem v drogérii :)
    http://glitter-silvi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Obě barvičky vypadají krásně, rozhodně se po nich kouknu. Díky za super tip!

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné barvy, mám od této fitmy laky dva v jiných odstínech,ale moc spokojená nejsem, moc nekryjí a občas dělají šmouhy,ale odstíny mají krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne barvicky. Ja ted na leto nasla u NYC odstin 300 Spring tulip a jsem nadsena. Potrebuje dve vrstvy, ale s nadlakem od Essence je to bomba ve vydrzi - dnes 6. den a jeste si ho necham :-))
    Fotku toho meho mam na blogu ve clanku Letni nehty.

    OdpovědětVymazat
  6. Obě barvy jsou skvělé ! <3 asi si pro ně v týdnu skočím do Rossmannu :) Laků nikdy není dost :D!

    OdpovědětVymazat
  7. Ani som laky od NYC nejako neregistrovala, a po týchto odtieňoch sa určite pôjdem pozrieť :)
    WerushBerry

    OdpovědětVymazat
  8. Akurát ten modrý mám na nechtoch , je úplne krásny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mne sa viac pozdáva odtieň Blue Sky ale máš pravdu v tom že obe sú na leto dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  10. modrou zrovna dvakrát nemusím, teď mám ten jeden od L´orealu z nové kolekce a asi si s ním vystačím :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné barvy laku <33 I když dávám přednost červeným a růžovým barvám tyhle bych ráda zkusila :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tu Blue sky naprosto nutně potřebuju! Takže se jdu zítra podívat do drogérky, a doufám, že ji u nás v Brně najdu, jinak budu zlá :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ty barvy jsou úžasné! Polsední dobu ulítávám na svěle modrých ve všech odstínech.

    OdpovědětVymazat
  14. toho Tiffanovskýho jsem si všimla i já, totální lakovej ignorant a dokonce mě zaujal! :) takže dobrej tip, zkusím nejdřív tenhle, jestli má cenu investovat, nebo se přes modrou na nehtech nakonec nepřenesu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ten Blue Sky musím mít..

    Ale musím se tedy přiznat, že jsem na něj koukala v Rossmannu a tam mě moc nezaujal..ale teď tedy.. Chci hoo!!

    OdpovědětVymazat
  16. Laky NYC jsou fajn, pár jich mám a mají nádherné barvy. Asi se po téhle barvě mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, tak barvičky jsou to pěkné, ale já bych s modrým lakem nikam nemohla, stejně tak s černým :-D Prostě mám určité barvy, které bych si před východem z domu i přes veškeré sebezapření odlakovala, prostě mi to nesluší.. Ale moc se mi líbí ta světlounce růžová, to už je jiná kategorie :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za typ, ty musí být moje! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tak barvičky jsou skutečně skvělé! Já mám laky od NYC ráda, jsem s nimi spokojená jen jsem jednou narazila na jeden odstín (taky modrý) který teda stál absolutně za prd, ale ostatní už v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, vypadá to lákavě, nic od NYC ještě nemám, takže vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  21. Tá modrá 320 je úplne úúžasna :O

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. Mám Raindrop - barva hezká, ale vadí mi, že bublinkuje :(
    Kdyžtak jsem o něm psala tady:
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/06/blankytne-modry-lak-od-nyc-raindrop.html

    OdpovědětVymazat
  23. Ty jsou nádherný, a levný.. měla bych se po nich podívat :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadají skvěle :) A pokud mě neklame zrak, tak mám ten druhý zleva na poslední fotce a ten je taky parádní :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nádherné barvy, Raindrop znám, ale ta Blue Sky je fakt nádherná,pokud je to krémovka, tak bych do ní šla. Laky NYC mám všeobecně ráda, já mám East Village, ale potvora taky bublinkuje..jako Nikol M

    OdpovědětVymazat
  26. Vypadají nádherně! Zrovna teď mají myslim v Rossmannu na NYC 25% slevu :)) Brala bych tu Raindrop, ale zrovna nedávno jsem si koupila téměř stejnou barvu, ale se třpytkama od Essie... Jinak bych ho hned brala!

    OdpovědětVymazat
  27. Ja už som si ten Blue Sky aj kúpila :D Nedalo sa odolať...

    OdpovědětVymazat
  28. Raindrop je boží, na ten se musím jít podívat :)!

    OdpovědětVymazat
  29. Blue Sky mám taky, a absolutně ho miluju :)

    OdpovědětVymazat
  30. Odstíny modré mě nechávají absolutně chladnou. Nedovedu si se představit s modrými nehty:) Ale každopádně ta cena je krásná. Veronika

    OdpovědětVymazat
  31. Ta tyrkysová je úžasná! Moc hezké, asi bych si ho měla taky pořídit!:-D
    Caatherine

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)