pondělí 15. července 2013

Kosmetické události minulého týdne

Mám pocit, že minulý týden byl narvaný k prasknutí a já si užívala každou jeho hodinu. Navíc jsem toho kupodivu stihla podezřele hodně, takže předpokládám, že tento týden budu trochu zničená a zabržděná :) Každopádně mám pro vás nějaké ty kosmetické novinky a doufám, že se vám budou líbit :)

Asi to není žádná novinka - Inglot otevíral novou prodejnu v centru Černý Most, čímž možná některé z vás potěší. Není to úplně prodejna, spíš takový stánek uprostřed obchoďáku :) Nezávidím prodavačkám jejich nutnost hlídat všechny testry před nenechavými zloději (být to můj obchod, asi bych všechno přilepila, aby se s tím nedalo hýbat :) Sortiment je samozřejmě stejný jako v prodejně na Chodově, akorát tady můžete pobíhat kolem stánku a zkoušet, co vás napadne :) Samozřejmě jsem musela cvaknout pár fotek, i když (nejen) ode mě z blogu znáte celou prodejnu důkladně. Všechny ty testry byly ještě úplně nové a nepoužité! Ooooch, pro kosmetického maniaka prostě ráj :) Takže až budete mít cestu kolem, víte, jaké místo neminout :)











A samozřejmě bych nebyla celá, kdybych odešla s prázdnou :) Koupila jsem si oblíbenou "gelovou" rtěnku, kterou jsem stihla už vypotřebovat (tu předchozí myslím). Jedny trio stíny, oblíbené linky v tmavě fialové barvě a lak na nehty (odstínově s ním počítám spíš na podzim). Tvářenka byl dárek k nákupu (bohužel netuším, do kdy tato akce platí) a na výběr byly ještě i oční stíny.
 

Moc milá slečna vizážistka na mě vyzkoušela barevně trochu netradiční líčení (na mé poměry, modrou ve sbírce moc nemám) a musím říct, že ta světle modrá linka se mi moc líbí :) Škoda, že nebyl čas vyfotit líčení hned za čerstva, takhle už byly stíny trochu v rozkladu :)
 

Do DMka konečně dorazila cestovatelská limitka Balea. Níže máte vyfocené, co v kolekci najdete a kolik to stojí. Nakonec se v kolekci neobjeví tělový krém, tak ho zbytečně nehledejte :) Od DM jsem dostala deodorant a zbytek jsem si koupila sama. Zrovna deodorant bych označila za nejslabší článek kolekce, protože mi vážně strašně moc nevoní (mě teda nevoní žádné Balea deodoranty, tak na to berte ohled :) Vůně je strašně chemická a kromě pěkného obalu se mi prostě nelíbí. Emulze na ruce sice taky není žádný zázrak, ale má praktickou pumpičku a hlavně je to San Francisco :) To mi stačí (na mazání rukou v práci) a odpouštím jí to. Londýnské tekuté mýdlo je úplně v pohodě a nemám proti němu žádné křivé slovo :)
 





A úplně na závěr mám pro vás takové malé překvapení. Už brzy si zasoutěžíte o tyto krasavce. Pudr s rozjasňovačem a tvářenkou Clarins bude dvoum z vás říkat paní :) Sledujte blog a brzy se dozvíte víc!
 


Přemýšlím nad tím, jestli je to všechno, nebo jsem na něco ještě zapomněla :) Každopádně se můžete výhledově těšit na soutěž, na článek s Naked 2 paletkou a taky na moje oblíbené letní laky na nehty :)

Mějte krásný týden a dejte mi vědět, co kosmetického vás v poslední době zaujalo nebo potěšilo a jestli se chystáte navštívit nový Inglot stánek:)

33 komentářů:

  1. Pěkné věci sis koupila v Inglotu :). Já jsem teď bohužel časově zaneprázdněná, jinak bych se tam snad taky vydala, abych to omrkla. A na Clarins coutěž se moc těším! Co se týče limitky Balea, tak já jsem právě chtěla ten tělový krém, ale po tom, co jsem oběhla asi tři dm a nic, tak jsem to vzdala - teď už aspoň vím, že vůbec nebude.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímalo by mě, jestli Inglot náhodou neprodává na ty volné paletky i obaly jen na jednotlivé kusy. Je mi líto té tvářenky z Ladyboxu, navíc ten plastovej obal je ošklivej a na nic :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tiež v práci používam Balea emulziu na ruky a ako vravíš, nič moc, ale aspoň sa rýchlo vstrebe a môžem ihneď ďalej pracovať. Ja ju mám vo verzii s bambuckým maslom a krásne vonia, som zvedavá na túto limitku :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  4. Panečku, ty výhry jsou skvělé !

    Jinak, co se týče Inglotu - mám jen stíny z ladyboxu (nebo senzaboxu?) a jsem s nimi spokojená, takže kdybych hledala nějakou dražší kosmetiku, tak asi zamířím přímo k Inglotu ;) Výběr mají skvělý a jejich systém depotování je velice užitečný =)

    OdpovědětVymazat
  5. Styl toho kramku Inglot sice nemam rada, ale Cernak je pro me preci jen lepe dostupny nez Chodov, takze jsem moc rada .-)

    OdpovědětVymazat
  6. In your face!: já nejdřív taky myslela, že nebudu stíhat a nakonec se to k večeru podařilo :)

    Kristine: vím určitě, že je paletka, kam se dává tvářenka/pudr a stíny. Ale nejsem si vůbec jistá, jetli se prodává boxík jen na tvářenku. Zkus jim napsat na facebooku a určitě ti řeknou :)

    LadyZet a Nikavero: přesně, rychle se vsákne, což je v práci výhoda, ale jako kvalita nic extra :)

    Klára Daňková: já myslím, že cenově mají stíny hodně dostupné a já sama jsem s nimi spokojená :)

    Blondýna: když jsem tam dorazila, byla jsem mírně v šoku, čekala jsem taky klasickou prodejnu, ale taky mám čerňák dostupnější, takže to vítám :)

    Černá Moora: je boží, dvoupatrový :)

    OdpovědětVymazat
  7. U nás v drogerii ten tělový krém mají :) ale asi je to jak kde.Moc hezký článek.

    Chtěla bych vás poprosit,aby jste mrkli ke mě na blog.Teprve ho rozjíždím,alei tak můžete nechat nějaký ten komentář :) :P Moc by mě to potěšilo díky :) I za odběr budu velmi ráda :) Díky

    http://terry-londonbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Rezka.98: to je zvláštní, neměl by se prodávat nikde, protože je nějaký problém s etiketou :)

    OdpovědětVymazat
  9. na soutěž se těším moc :) Inglot je trochu zklamání, ČM mám ale stejně dost z ruky, chodím občas do toho chodovského a někdy jsou tam teda pěkně protivní. ale hezky sis nakoupila! v poslední době mě potěšila micelárka Mixa, která je pro mě srovnatelná s Biodermou, a cheek tint Essence ze starší limitky (myslím Hello summer nebo tak nějak)

    OdpovědětVymazat
  10. Proč se neobjeví tělový krém? To ho tam můžu hledat jak blbá:-D
    Jo a prosím tě ta emulze na ruce voní jak?

    OdpovědětVymazat
  11. Na Baleu se tesim, bo ty obaly jsou super. A ooooch, ten Clarins :)).

    OdpovědětVymazat
  12. Dejnicka: nějaký problém s etiketou :) Toť oficiální vyjádření. Ta emulze voní tak jako ovocně, nebo jak to říct :) Není to zrovna úplně líbivá vůně a Balea už vyprodukovala lepší věci :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem strašně moc ráda za Inglot na Čerňáku. Dojíždím do Prahy z MB, takže to mám hezky při cestě a nemusím se po práci tahat až na Chodov (a pak na bus na Čerňák). Po dovolené tam hned naklušu, protože jsem se konečně naučila pracovat s gelovými linkami (dosud jsem jela jen tužky) a chci si pořídit nějaké barevné. I když je mi jasné, že asi nezůstane jen u linek. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem z toho mýdla z Londýna hrozně zklamaná - íšou, že voní po fialkách a já v ní necítím ani zvadlou fialku :D Spíš mi voní jako nějaké Dove mýdlo, tedy chemie, v které se nedá téměř nic identifikovat. Ale zase má hezký obal :) Což ty pudříky od Clarins taky :)

    OdpovědětVymazat
  15. No, výrobky od Balea vypadají opět dobře! Oni prostě umí udělat skvělý obal! A obal je dle mého dost důležitý! :-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  16. V pátek jsem znovu byla v Inglotu (na Chodově) a už potřetí jsem se setkala s naprosto neprofesionální a arogantní obsluhou (tentokrát to byl muž). Pokaždé, když se konečně odhodlám dát jim druhou šanci a vlezu dovnitř, jsem zklamaná a otrávená. A chyba určitě není ve mně, v žádném jiném obchodě problém s obsluhou nemám.

    OdpovědětVymazat
  17. Baleácké obaly jsou velmi líbivé, ale pořizovat si je kvůli tomu, když obsah nic moc...už se těším na soutěž, vybrala jsi krásnou cenu! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Harmony: to budeš mít kousek :) pro mě je tahle lokace taky blíž, než Chodov :) Jinak jejich linky doporučuju, drží skvěle a ty barvy!

    Valerie B.to úplně chápu, taky mám pár obchodů, kam kvůli obsluze nechodím :) Já bych jim napsala na facebook tvojí zkušenost a věřím, že to budou řešit. Nejsi první, co mi to píše a jestli myslíme toho stejného pana prodavače, tak toho jsem taky jednou zažila v "náladě" :) Prostě bych to řešila a oni si rozmyslí, jestli budou mít pověst obchodu, kde jsou nepříjemní prodavači, nebo ho nějak potrestají, aby se to už nestávalo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten ananasový sprcháč Balea nádherně voní, první ananasový sprcháč co jsem zatím viděla;)

    OdpovědětVymazat
  20. Opět super post! O Inglotu na ČM jsem neměla potuchy, takže děkuji za info :). Na limitku Balea jsem se dívala včera a líbí se mi hlavně krémy na ruce s pumpičkou, konkrétně borůvkový :). Připadá mi to praktické třeba do kuchyně.
    No a rozjasňovač jsi si pořídila opravdu mega-luxusní!! Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotky, těším se na soutěž s Clarins. :)) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  22. jó, mít tak Inglot víc na jihu... :) určitě bych si tam vybrala! neopatlané testery se mi taky líbí :D

    OdpovědětVymazat
  23. Co bylo špatně s tím tělovým krémem? :(

    OdpovědětVymazat
  24. Ten Inglot je super, akorát já mám ráda, když je obchod uzavřenej či jak to říct, takhle uprostřed to ve mně budí neseriózní a stánkový dojem... Já mám ráda na vybírání klid a ne lidi chodící okolo a zírající...

    Londýnský mýdlo prostě MUSÍM mít! Miluju Londýn :-)

    No a ráda bych napsala, že pudr Clarins musím mít, ehm chci mít, takže budu/musím soutěžit a třeba se na mne usměje štěstí...

    OdpovědětVymazat
  25. Já se přiznám, že jsem v inglotu ještě nebyla. :D Asi to dělá ten pocit, že naživo to nebude tak úžasné jako na fotkách... Ale určitě bude. Černý most mám stejně daleko jako Chodov, ale určitě se tam stavím, chci si pořídit nějakou tvářenku.

    OdpovědětVymazat
  26. Achjo a já se těšila zrovna na ten Balea krém, sakra! Ten jediný by mě asi zajímal. :-/ A Clarins pudr je naprosto k sežrání, líbil by se mi! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ty fotky jsou parádní, na tohle se mi kouká zatraceně dobře! :D Na soutěž Clarins se už těším, ten pudr s rozjasňovačem a tvářenkou vypadají kouzelně. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Zítra jedu na Čerňák, tak se do Inglotu určitě zastavím. Ještě od nich nic nemám. Jen zrovna nic nepotřebuju. Mám toho plnou koupelku a skříně. Ale určitě mě něco uchvátí, jak se znám. Jaký je jejich nejlepší produkt?

    OdpovědětVymazat
  29. Ta emulze na ruce Balea mi teda moc nevoní, ale taky jsem si řekla, že je to přece San Francisco, tak to vydržim! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Lady: nějaké nepřesnosti s etiketou, takže se v prodeji neobjeví :)

    ohmybeautifullife: to je vážně těžká otázka :) nezkoušela jsem od nich všechno, takže těžko říct :) Já jsem spokojená s gelovýma linkama, pigmenty, gelovou rtěnkou, matnou tužkou na rty... ale záleží, jaký produkt hledáš :) Nejde říct, že třeba tužky na oči mají nejlepší :)

    Petra Hozová: přesně :))

    OdpovědětVymazat
  31. Tak ten Londýnský obal je perfektní :)
    Mně potěšilo (z kosmetického hlediska :D), že jsem konečně sehnala tužku na obočí, která má přirozenou barvu a nevypadám jako debil :D

    OdpovědětVymazat
  32. Jaaajj.. tá paletka... slintám nad ňou. :)
    Prečo nemôžu Balea veci čo máte vy,neprídu aj k nám? :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)