středa 17. července 2013

Kombo laků, díky kterým vydrží lak i týden neporušený

Kdo by nechtěl, aby mu lak vydržel na nehtech v bezvadném stavu víc jak tři dny? A co kdybych vám řekla, že mi díky tomuhle kombu podkladového laku a topcoatu vydrží lak i týden, aniž by se olupoval? Asi bych tomu taky nevěřila, kdybych laky sama doma neměla a neosvědčily se mi!


Tohle duo jsem objevila spíš úplně náhodou. Oba jsem kupovala na jarním Interbeauty a nikdy předtím jsem o této kombinaci nikde nečetla. Nail Envy od O.P.I vlastně není primárně určený jako podkladová báze, ale jako výživa pro nehty, ale osvědčil se mi tak, že mám jeho mini balení už skoro vypotřebované a budu si kupovat to velké. Lak Flormar je určený jako topcoat pro rychlé zasychání laku a velký lesk. Vyzkoušela jsem už řádku různých topcoatů i podkladových laků (od Essence po Seche Vite) a tuhle kombinaci pasuji na tu nejlepší a pro mé nehty maximálně vyhovující.


Možná vám připadá, že je obsah lahvičky Flormaru trochu naoranžovělý a nezdá se vám to :) Bohužel mi ho trochu obarvil můj oblíbený oranžový lak (a obsah je jinak čirý). Nespoléhejte na to, že tenhle lak urychlí zasychání a moje rada je - počkejte, až vám barevný lak dobře zaschne a pak aplikujte teprve tento :)

Oba dva laky vypadají na nehtech jako jiné průhledné laky a jsou lesklé. O.P.I vyrábí Nail Envy i v matné verzi (má modrý nápis).

Co se ceny týče, tak Flormar stál něco kolem 80 Kč a mini O.P.I kolem 50 Kč. Cenu velkého balení jsem zatím nezjišťovala, ale budu ráda za vaše tipy, kde ho výhodně koupit :)


Dlouhou dobu jsem používala jako topcoat Better than gel nails od Essence. Nehty sice vypadaly skvěle a byly opravdu krásně lesklé, ale problém byl, že mi lak pod nimi jakoby zkřehnul a často se mi stávalo, že se mi odloupnla třeba polovinu laku z nehtu. Někdy jsem lak mohla sloupnout jak samolepku a často se mi stávalo, že se olupovaly konečky nehtů. S tímto duem se mi to vůbec nestává, lak se téměř vůbec neolupuje, max. se obrušuje na hraně nehtu. Každopádně ale Flormar topcoat lak nijak nezkřehčí a ten nemá tendence se odlupovat. Nepřijde mi sice tak super lesklý jako Essence, ale to mi vůbec nevadí a hlavní je, že se o nehty nemusím tak dlouho starat a lak se neolupuje.

Zkoušela jsem je i jednotlivě, protože mě zajímalo, jestli není třeba jen jeden z nich dobrý a ten druhý se jen veze. Ale když jsem zkoušela jen jeden z nich, tak se pokaždé lak olupoval mnohem dříve, takže jsem dospěla k tomu, že jen spolu jsou skvělá dvojka :)



Těžko můžu tvrdit, že jsem našla univerzální řešení pro všechny nehty na světě, ale každopádně mě se tato kombinace laků skvěle osvědčila. Všechny jiné podkladové laky a topcoaty můžu s klidem vyhodit a zbytečně nekupovat nové. Někdy je mi až líto, že lak odlakuju, protože je téměř neporušený :) A co je lepší, než pocit, že nemáte oloupaný lak na nehtech a vypadají upraveně? :)

Jaký podkladový lak nebo topcoat je váš oblíbený? Máte zkušenost s některými z těchto laků? :)

28 komentářů:

  1. Zajímavé duo :) Já osobně mám svého favorita v nadlaku Essie Good to go. Na nohou mi s ním lak vydrží tři týdny i víc, ale dřív si většinou nehty odlakuji, protože je stříhám. Na rukou někdy vydrží lak i 14 dnů. Podlak používám od Sally Hansen, ale myslím, že daleko víc záleží právě na nadlaku.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za typ! :-) Já strašně nesnáším lakování nehtů už kvůli tomu, že se mi to právě hnedka odloupne :-( ale vždy chci mít krásně nalakované nehty. Musím se určitě po nich podívat, protože moc chci změnit názor a lakovat si nehty s radostí! :-)

    http://thestoryofginger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mam Envy taky ozkouseny. Kdysi jsem ho dostala darem. Cena je u nej pekelna (puvodne snad stal 800 a pak ho opi u nas zlevnilo na neco kolem 500). Kdyz uz, tak bych ho vzala pres Ebay. Jako genialni top coat pouzivam OPI Rapidry. Funguje mi se vsema podlakama a nehty mi s nim vydrzi pekne taky tyden. Driv mi odrostou nez se oloupaji.

    OdpovědětVymazat
  4. Přiznám se, že na top coaty jsem líná a vůbec je nepoužívám, maximálně matný od ELF, ale ten výdrž nijak neprodlouží. Jako podklad používám Zpěvňovač nehtů od Four Seasons, protože jinak se mi nehty ošklivě třepí a tohle je zatím jedinej lak, kterej tomu dokázal zabránit.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Flormar určitě zkusím, bohužel mi lak nikdy nevydrží déle než 2 dny. Objevila jsem aspoň dobrou bázi, používám ridge filler od OPI, se kterým jsem jako s jediným spokojená.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja nedam dopustit na Essence better than gel nails a lak mi vydrzi pokazde 5-6 dni :)

    OdpovědětVymazat
  7. Požívám právě ten Essence Better than gel nails a jsem spokojená. Ale každému sedne něco jiného. Já třeba nesnesu shellac a jiní jsou s nim spokojení. Aktuálně mám na nohou lak už třetí týden a kromě toho, že se objevují odrosty, s ním nic není. Na okrajích není odřený ani když nosím uzavřené boty. Pod ním mam neon růžový colorama od Maybelline.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem vůbec nevěděla, že i flormar má topcoat, který urychluje schnutí. Uplně ten prvotní Essence mi vyhovoval, ale jaksi když mi došel, tak jsem koukala, že se přestal vyrábět a místo něj jsou teďka dva jiný top coaty, který dělaj příšerný bubliny a bubliny mě dokážou vytočit do vrtule :)). Já momentálně používám NYC a jako podklad Gabriellu Salvete a nemůžu si stěžovat, protože stejně lakuju tak každý dva dny jiný lak.

    Missa*
    http://confinedbyvanity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já mám OPI matnou verzi a jako podklad je špatný, protože se rychle loupe. Flormar naprosto neschne a čekat, až mi zaschne barevný lak... tolik času fakt nemám. Ale je pravda, že společně jsem je nepoužila nikdy.
    A OPI doporučuji eBay nebo zřejmě opět Interbeauty (neznám ale cenu), protože normálně je tu strašlivě drahej :(

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám hrozně ráda ten od NYC, sice mi lak nevydrží bůjvíjak dlouho, ale aspoň urychlí to zasychání..a to je pro mě jako vééélkýho netrpělivce veeeelká výhoda :D

    OdpovědětVymazat
  11. Od Flormaru používám Matyfying Top-Coat. Ale že by vydržel déle nevím, po cca 2 dnech měním barvu...

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za tip, zrovna se rozhlížím po novém top coatu a výživa se mi taky bude hodit. Vím, že si všichni chválí Essence, ale já prostě nechci podporovat značku, která stojí na výrobě v Číně.

    OdpovědětVymazat
  13. Přiznám se, že lakům moc neholduju, tedy těm barevným (a přitom se mi to tak líbí - na ostatních, kor v létě). Většinou totiž nosím každý den něco jiného (spíš barevného než neutrální tóny) a výdrž 3 dny je i tak pro mě moc, protože ne ke všemu se zvolená výrazná barvička laku hodí. ;) A když už si s nalakováním dám tu práci, nechci to hned 2. či 3. den odlakovávat. Takže používám jen bezbarvé výživové nebo neutrální odstíny s lehkým shimerem, kde malé odloupnutí není tak vidět. Přesto díky za super článek, každá vychytávka a tip se vždycky hodí. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý tip :) Já používám jen matný topcoat, jinak jsem na to dost líná :)

    OdpovědětVymazat
  15. Abych pravdu přiznala, tak nic z toho nepoužívám a asi používat nebudu. Ale jinak zajímavý tip:)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  16. Já nedám dopustit na nadlak Essence Top Sealer. Lak je hned suchý a vydrží i týden!

    Mamou-stylove.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za tenhle článek!! Mně lak vždy vydrží žalostně krátkou dobu a právě dokonalý nad a podlak stále hledám. Jinak já lakuji 1, max 2 vrstvy, tak vydrzí nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  18. používám bázi Toughen Up a topcoat Speedey od firmy CND, ale nevím, jestli se dá sehnat i tady, já to kupovala před pár lety v Moskvě. fakt to pak vydrží krásně. a teď jsem teda zrovna přišla z manikúry a nechala jsem si udělat gel-lak, ten má vydržet neporušený přes dva týdny a pak začne jakoby odrůstat, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Zajmavé zajmavé. Já si dělám gelovky. Ale v pauze mezi nima (ve zkouškovém se mi hodně zhoršila struktura nehtu a gel mi na nehtech moc nevydržel) jsem zkoušela na mnohá doporučení gelovou péči od Avonu. Jako podlak i nalak. A kromě toho, že byly nehty krásně lesklé, tak mi lak také vydržel víc jak týden. Nakonec jsem odlakovala kvůli odrostům (parchanti rostou děsně rychle!)

    http://fczelkamaya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Moc zajímavý článek..:) Nehty si lakuju, tak se mi bude něco hodit :)

    OdpovědětVymazat
  21. To zní dobře! O Nail Envy jsem jako o výživě neslyšela bůhvíco, ale jako podklad? Bude to chtít prověřit... dobrých base- a topcoatů není nikdy dost :) Díky za sdílení téhle zkušenosti.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  22. Top od Flormaru byl ten nejlepší co jsem kdy měla :-) tzn.plné snad dva dny, jestli si dobře pamatuji :-D /od dob Shellacu tohle neřeším/
    Nail Envy jsem jeden čas zvažovala ale holky si nějak moc jeho účinek na růst nehtů nechválily, tak na něj nedošlo. Zajímavé, že fungují tak dobře jen spolu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Momentálně mám obojí od Essence a stává se mi to samé co tobě, pokaždé můžu nehty odloupnout jako samolepku.

    OdpovědětVymazat
  24. Včera jsem si koupila rychleschnoucí top coat od Essence tak jsem na to zvědavá :) momentálně používám rychleschnoucí od Four Season
    ten je dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  25. Díky za tip, ted jako topcoat používám Four Seasons vytvrzovač laku, s Essence Better than gel nails se mi stávalo to samé jako tobě, takže letěl do koše.

    OdpovědětVymazat
  26. Používáš i jiné OPI laky? Já mám od OPI i top coat a celkově je to vždy paráda!

    Tereza, Cosmopolitan

    OdpovědětVymazat
  27. Jsi moje zachránkyně, můj oblíbenec on NYC (turbo dry top coat) furt nemají a tak jsem si koupila od Catrice, jenže ten je jak voda ale hlavně neschne :D a ani se neleskne, a dneska jsem objevila Flormar tak jsem si řekla že mu dám šanci a dobře jsem udělala, schne do krásného lesku a navíc schne konečně rychle, ne jak Catrice, takže děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj :) docela si mě tím nadchla, jen se chci zeptat, zda ani jeden z těchto laků neobsahují formaldehyd? Koukám všude po netu ale složení nikde najít nemůžu, tak jestli to náhodou není na lahvičkách :) Tuhle látku nesnesu, hoří mi po tom bohužel nehty. :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)