pátek 26. července 2013

Just Married - nové sloučené vydání Ladyboxu

Sloučení obou krabiček krásy proběhlo úspěšně a my se teď můžeme těšit na zbrusu novou edici - Just Married. Tvůrci slibovali našlapané vydání, takže jsem se celý měsíc těšila, co se v krabičce objeví :) Nedočkavě jsem čekala na mail od Zasilkovny.cz, kdy bude zásilka k vyzvednutí. Příště ale dávám přednost kurýrovi, protože jim to netrvá takovou dobu!

Každopádně kromě obsahu jsem byla zvědavá i na formu krabičky a úvodního dopisu. Očekávala jsem něco růžového a krabička se mi líbí :) Jediné, co bych asi změnila jsou ty srdíčka v rohu. Ta mi tam přijdou jako zbytečně navíc a o něco víc by se mi krabička líbila jen s logem a tím "razítkem". Ale je to jen detail, nic podstatného. Když občas brouzdám po zahraničních stránkách, tak okukuju i jiné krabičky krásy a musím říct, že mě zaujala letní krabička Glossyboxu (zde). Kdyby mi taková přišla domů, tak mám fakt velkou radost :)



Krabička je z pevného materiálu a je opravdu bytelná. Nový je i přepravní obal boxu, který se mi líbí o dost víc, než ten původní. Krabička se pak dá využít znovu a není taková rozkládací, jako byla ta předtím. Dopis má hodně podobnou formu jako měl původní LB, akorát úvodní proslov Lady je na vnější části. Pečeť má též nový vzhled a doufám, že příště mi dorazí celá a ne taková napůl uražená (ach ta moje posedlost symetričností :)
 



A co bylo v mém boxu?




1) Famous sada na obočí - plné balení

Pro mě rozhodně potěšující záležitost. Příště by mohl být ještě třeba jejich Shimmer brick a budu spokojená :) Značka přesně odpovídá mojí představě, co by mělo v krabičkách krásy být - něco, co si v české drogerii nekoupím. Takže za výběr značky rozhodně plus a set na obočí se mi hodí, protože ten od MUA už trochu dřu o dno :)







2) L´Oreal oční linky ve fixu Super Liner Blackbuster - plné balení

Na linky ve fixu moc nejsem a dávám přednost tužkám na oči, ale to neznamená, že pro ně nenajdu využití :) Kdyby se v boxu objevila tužka na oči z této kolekce, tak radostí asi omdlím (haha, berte to s rezervou samozřejmě), protože je skvělá a úžasně drží. Nevadí, koupím si je někdy příště sama. Každopádně jsem zjistila, že momentálně žádný jiný fix na oči nemám (kupodivu), takže můžu trénovat linky jak divá :)


3) Palmolive sprchový gel Mediterranean - plné balení

Pokud se nepletu, tak se jedná o novinku od Palmolive. Mám ráda jejich sprchové gely a jejich modrý peelingový si kupuju do zásoby už léta. Tento obsahuje arganový olej a mandlový květ a fakt mi úžasně voní! Přesně podle mého gusta, takže za to plus a už se těším, až na něj přijde řada :)

4) Rituals sprchová pěna Tai Chi (50ml) - menší verze

Sprchové pěny této značky mám moc ráda a i když se pěna objevila v jednom z předchozích vydání, tak mi to nevadí. Tentokrát se tedy objevila pěna s mnohem líbivější parfemací zeleného čaje. Voní vážně úžasně a nahlodalo mě, abych si koupila časem plné balení.



5) Yves Rocher rtěnka Grand Rouge - plné balení

Jedná se o personalizovaný produkt, takže se odstíny budou v krabičkách lišit. Dekorativku této značky příliš nemusím a sama jí nijak nevyhledávám. Nicméně se YR v boxech asi ještě nějaký čas nezbavíme :) Rtěnka mi přišla ve starorožůvém odstínu, za což tvůrce chválím a personalizace se povedla. Rtěnka mě ale jinak svým provedením moc neuchvátila, protože je balení takové hodně laciné, plastové a je na něm vidět každý otisk (viz foto).





Foto rtěnky + linky L´Oreal
 


6) i+m Naturkosmetik Berlin šampon (50ml)

Tato značka je pro mě novinka a zatím jsem o ní neslyšela. Sice tedy šampóny v boxu byly poslední dvě vydání, ale i tak ho ráda vyzkouším. Doufám, že bude dobře pěnit a nezklame mě jako ty od Kiss my face. Šampon voní po citrusech, tak jsem na něj vážně zvědavá :)




7) Macadamia  Deep Repair Mask (vzorek 15ml)

Moje milovaná maska na vlasy! Co dodat, nic lepšího jsem zatím nenašla a jsem jí věrná. Vzoreček si schovám někam na cestování, protože mám masku doma v plném balení. Kdyby se v boxu někdy v budoucnu objevilo ještě něco od této značky, vůbec bych se nezlobila!


8) Tuhé mýdlo Libebit (30g)

Tuhá mýdla asi nejsou to, z čeho by člověk skákal metr vysoko, ale pokud nebude vysušovat ruce, tak ho hned šoupnu do koupelny, protože mi předchozí mýdlo na ruce už dochází. Co jsem se tak dívala, mýdel se v boxech objevuje několik verzí mýdel. V mém boxu byla verze Aloe vera a kardamon - mýdlo má takovou lehce kořeněnou vůni a voní vážně zajímavě. Tak uvidíme, jaké bude :)






9) Cornies s hořkou čokoládou

Ze všech dobrot, co kdy v boxech byly, mi nejvíc chutnaly ty kokosky, nebo co to bylo, od pekárny Zemanka. To asi Cornies nepřekonají, ale ráda si je vezmu do práce ke svačině :)




Obsahem je box tedy rozhodně nadprůměrný. Asi by si na to člověk neměl tolik zvykat, aby pak za měsíc neprskal, že je tam toho nějak málo :) Co se složení týče, tak mě rozhodně několik věcí potěšilo - Sprchová pěna Rituals, Famous set na obočí, Sprchový gel a linky na oči. Šampon i+m ráda vyzkouším, Macadamii naopak vyzkoušenou už mám. Tuhé mýdlo a rtěnka jsou fajn, ale do vzduchu z nich neskáču. Líbí se mi, že je vyvážený poměr mezi dekorativkou a péčí, i když třeba místo šamponu bych uvítala nějaký opalovací krém. Někdo jistě namítne, že je v boxu pěna na mytí a sprchový gel, ale oboje mi voní a líbí se mi, takže s tím problém nemám. 

Jsem s obsahem spokojená, i když jako super bobastickým bych ho nenazvala. Počtem kusů rozhodně přesahuje všechny ostatní a věřím, že tvůrci neusnou na vavřínech a budou nám i příště servírovat zajímavé a nové značky (to teda neznamená YR nebo Dermacol :) Další měsíc by se mi líbilo nějaké ryze letní vydání, tak uvidíme, co nás čeká...


Jak se sloučené vydání líbí vám? Pořídily jste si ho a naplnilo vaše očekávání? :)

26 komentářů:

  1. ha ha :-) i ja mela presne stejny pocit z balonku. Razitko se mi libi strasne moc!

    Hu, tak jinak koukam, ze mame trochu jiny vkus :-)
    Me neohromilo "prirodni" mydlo, ktere obsahuje sulfaty :-( A pena od Rituls dtto, ktera sice krasne voni....
    Sprchacu uz mam z boxu az nad hlavu :-(
    A linky teda musim rict, ze nic moc. Nedrzi moc dobre ani par hodin (zkokuseno vcera i dnes) a jsou proste moc tluste /hrot fixy/ a neohebne, takze se s nimi spatne pracuje :(

    Tyjo ja nevim,ale PECKA vydani jsem si predstavovala jinak. A aby me nekdo nenarknul z toho, ze co bych jako nechtela.. tak nerikam, ze musi byt 100 plnych baleni. Ale treba 3 cestovni baleni, ktere by kazde bylo PECKA by mi udelalo vetsi radost.

    Asi jsem tentokrate jedina, kdo bude remcat :-(((

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem spokojena,vyuziju vse az na tu sadu. Nejvetsi radost mam asi z rtenky,mam takovou malinovou?!:D U samponu jsem si taky hned vzpomnela na Kiss my face,ktery mi uplne nesedl. Ale velikost je fajn a vemu na dovcu asi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja bych si tu famous sadu na oci klidne vzala :-)

      Vymazat
  3. Podle prohlášení Ladyboxu jsem čekala, že to bude něco jako bomba..přehnaná očekávání jsou pak vždycky zklamáním...jako pozorovatel z tohohle boxu nějak nejsem na větvi..asi nejsou nic pro mě :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tak tenhle odstím rtěnky je o dost hezčí, než ta moje řvavka ..

    OdpovědětVymazat
  5. Docela povedená krabička. Sada na obočí, linky a ručně vyráběné mýdlo by mě potěšily nejvíc.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem spokojená. Největší radost mám ze vzorečku Macadamia a pěny Rituals. Na mém příkladu je tedy vidět, že leckdy víc než plná balení nadchnou právě vzorky značek, který si běžně v drogerce nekoupím... A tuhle úlohu by měly boxy plnit (+ dát nám exkluzivitu vyzkoušet něco, co se do sítě drogerií teprve chystá - jako kdysi Rexona Maximum Protection).
    A s tím opalovákem mě to napadlo včera taky! Léto v plném proudu, takže bych jako vzorek uvítala právě opalovací krém (a né x-té cestovní balení šamponu), který bych mrskla do kabelky a namazala si ramena, dekolt a ruce cestou z práce. (Plné balení opalovacího krému by bylo zbytečné, stejně každá máme doma).
    Ale to jsou drobnosti, já jsem spokojená!

    OdpovědětVymazat
  7. Blondýna: tak já mám teď v létě jedno balení sprcháče tak na týden, takže mi to ani nevadí :) Myslím, že to stihnu vymydlit v pohodě :) Ale jako proč bys neremcala, každému se líbí něco jiného :)

    MalaMacanda: já se na tohle vydání těšila :) Počítala jsem spíš s více kusy, než třeba luxusními značkami atd., takže jsem celkem spokojená, ale jako ohromená taky :)

    Černá Moora: a máš v tom dotazníku vyplněný správně odstín? :)

    Harmony: souhlas :) není to vždycky jen o plném balení, ale i o vzorečcích. Kdybych Macadamii neměla už doma, tak budu z toho vzorečku fakt nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čím víc koukám na posty s tímhle boxem, tím víc lituju, že jsem ho nestihla objednat, a to hlavně kvůli té sadě na obočí Famous a fixe.. no co se dá dělat, smůla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys chtela neco vymenit,tak nabizim Famous i fixu.Kdyztak napis na j.teskova@gmail.com

      Vymazat
  9. Já jsem naplněná plně :). Ta pěna je boží, už si brousím zuby na plné balení...tedy, až spotřebuji všechny sprchovadla, co mám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě je úžasnej, všechno využiju, byla jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojda,

    tak mne osobně to potěšilo, ale zase na zadek jsem si nesedla.
    K té sadě na obočí, ten bílej gel se dává pod obočí na rozjasnění, chápu to dobře?

    Jinak sprcháč mi nenadchl, já sprcháče nemusím, ty si koupím kdy chci a přijdou mi stejně všechny stejné, ať to stojí kolik chce...

    Sprchová pěna, z té mám radost, potěšila mě i ta minulá.

    Macadamia maska, na tu se těším asi nejvíc :-) je to s ní jako s Aussie, buď jí milujete a nebo nesnášítě...

    Šampon posílám dál, jelikož mám teď kúru Kapyderm...

    Linky Loreal, já má taky radši tužku, ale vyzkouším... Údajně jsou skvělé, tak se jim podívám na zoubek...

    Rtěnka mi sedne, jak pr.el na hrnec, přesně moje barva! A Yves Rocher mám moc ráda...

    No a tuhé mýdlo si najde místo na kuchyňské lince, nenadchlo...

    OdpovědětVymazat
  12. Jo a sušenky nejím, takže ty někomu daruju. Blé, jídlo v boxech...

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se celé vydání moc líbí, nejvíc mě zaujala značka Famous a linky od Loreal, pro ty bych našla největší využití :)

    OdpovědětVymazat
  14. In your face!: já čekám, až bude mít Rituals zase nějakou akci na ty pěny :)

    Mikinka: to bílé je vosk :) až si obočí namaluješ stínem, tím voskem to zafixuješ a uhladíš :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hm docela lituji, že jsem prošvihla objednání. Obsah je super :)

    OdpovědětVymazat
  16. Chmmm, asi by mě z krabky zaujalo nejvíc to mýdlo. A maska na vlásky. Jinak nevím nevím, jestli bych si vybrala. Ale mix je to zajímavý, to zase jo :-)
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  17. já jsem z boxíku nadšená! většina mi udělala radost, až na ty linky - přijdou mi málo černé :-/, ale na trénování stačí. mimochodem tu kajalovou mám také moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Boxík se jim opravdu povedl zrovna jsem ho rozbalila :)

    OdpovědětVymazat
  19. Máš moc hezký odstín té rtěnky, takovou bych brala:) Jinak jsem z boxíku také nadšená, doufám, že nebudu z toho srpnového zklamaná! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to suprově! Ale stejnak těmto krabičkám krásy neholduji. :) Ale ten set na obočí vypadá suprově! :) Pak dej vědět jak ti vyhovoval! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem celkem nadšená, najdu pro všechno využítí. Rtěnku mám v jiném odstínu (personalizace tady krapet nevyšla) - takovém vínovo-červeném, líbí se mi a sluší mi, překvapivě. Nevysušuje tolik a hezky drží. Ten fix na linky je na můj vkus hodně tlustý, jsem zvyklá pracovat s tenkýma linkama, a tohle musím hodně opravovat, ani ta výdrž se mi nezdá bůhvíjaká. Sada na obočí super, to je můj favorit, a všechny sprcháčky a masky na vlasy a šampony, to je moje úchylka, toho můžu mít tisíce. Jsem ráda, že jsem si Ladybox objednala, příště zkusím znovu.

    OdpovědětVymazat
  22. povedená krabička ti došla, super. zajímalo by mě jak voní to mýdlo s kardamomem

    OdpovědětVymazat
  23. Doručování přes Zásilkovnu jsem si vybrala, protože tím pádem byl LB snad o 25 Kč levnější. Teď to vyjde nastejno, tak mnohem radši zvolím InTime, to mi přijde LB v 9:00 ráno do práce hned pod nos, na Zásilkovně ho mám v 17:00 a musím tam extra jet.

    OdpovědětVymazat
  24. Ladybox jsem si rozbalila až dnes jelikož jsem byla na dovolené. Ale stejně jsem to nevydržela a sjížděla net co tam je. Upřímně, taková bomba to zas nebyla, ale teď když už ho mám v ruce, jsem o něco nadšenější. Akorát mě dostal ten sprcháč Palmolive....jsme si říkala, to snad nemyslí vážně? Linky, sada na obočí , Rituals, maska na vlasy - super! Šamponů mám teď hafo, ale ráda někdy zkusím, ručně vyráběných mýdel jsem si z dovolené přivezla asi 5 , ale s kozím mlékem a olejem - lemongrass to nemám a voní krásně. Rtěnky moc nemusím, ale když už ji mám, snad se dokopu k tomu ji využít. Takže super. Jo a chlebíček byl výborný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)