pondělí 8. července 2013

Jedno mojito do sprchy prosím

Máte rády svěží citrusovou vůni? Milujete svěží chuť mojita? A co takhle, kdyby jste se mohly mojitem osprchovat a vychutnat si jeho vůni na sobě? Že je to blbost? Ne, není! Já se mojitem už nějaký ten pátek doma myju, a ode dneška může i kdokoliv z vás, protože do obchodů přichází nová limitovaná kolekce :)




Verveine Fresh shower gel (250ml) - 395 Kč

Na první pohled se sprchový gel nezdá ničím výjimečný. Dokonce i na první přivonění mně nic extra nezaujalo. Ta zajímavá část přišla až při sprchování. Gel se totiž předvede, až když v jeho husté textuře popraskají mikrokapsličky máty. To se potom neuvěřitelně rozvoní a začne to pravé osvěžení. Je to asi trochu divný, ale ve sprše jsem měla pocit, jako by někdo stál nade mnou a sypal na mě rozkrojené limetky a k tomu přihazoval mátu. Neuvěřitelně svěží vůně a přesto žádná tuctová "větrová" vůně. Vážně jsem ještě nikdy takhle skvěle vonící gel neměla a neužívala si jeho používání. V letních vedrech skvěle osvěží! Nicméně jinak je to samozřejmě klasický gel, na kterém není nic extra zajímavého a umyje mě stejně dobře, jako jiné gely. To něco navíc je jeho úžasná parfemace. 

Kdyby vás zaujal a chtěly jste si ho vyzkoušet, tak si s ním v prodejně musíte umýt např. ruce, protože při pouhém přivonění z lahvičky, z něj nic zajímavého neucítíte. Veškerá svěží vůně se rozvine při prasknutí mátových kapsliček. Kdybych šla kolem něj v obchodě a jen si přivoněla, tak by mě osobně vůbec nezaujal. Jinak co se týče balení, je klasické a příliš se od ostatních balení L´Occitane neliší. S tím je spojena i má výtka, protože otevírání lahvičky mi přijde super nepraktické a vždycky si na něm vylámu nehty. Nechávám ho už raději stále pootevřené, abych se nerozčilovala při každé koupeli :) Otevírání je věc, kterou bych osobně vyměnila a úplně změnila, protože jí mají snad všechny sprcháče, šampony a tělová mléka této značky.




Konzistence gelu je poměrně hutná a obsahuje mikroperličky obsahující výtažky z máty. Pění dobře, ale chce to přidat trochu vody, protože je opravdu hustý.



Složení:




Nechci tvrdit, že gel obsahuje i limetky, ale já je prostě cítím. Je to jako by mě někdo ve sprše kropil čerstvým mojitem :)




Pokud je váš nos zatížený na svěží vůně, tak tato by se vám mohla líbit. Pro mě je na celém gelu nejlepší právě jeho parfemace, jinak mi gel jako takový nepřijde ničím výjimečný. Každopádně jeho používání si užívám :)

Líbí se vám podobné vůně? Jaké sprchové gely používáte během léta nejraději? :)


PS: děkuji L´Occitane za poskytnutí sprchového gelu k recenzi

15 komentářů:

  1. naprosto dokonalou mojitovou vůni a svěžest mají i výrobky od Manufaktury ze stejnojmenné řad..:) jejich krém na ruce miluju! jen zmiňuju pro někoho možná dostupnější variantu..:)

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá moc dobře:)) možná že si pořídím něco takovýho, ale ne s vůní mojita :D :)
    http://dementiq-dementiq.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Verbena (sporýš) voní po citrusech, takže ti ty limetky věřím :)Extrakt z verbeny tě navíc ochrání před upíry (tedy apoň před těmi z The Vampire Diaries) :D

    OdpovědětVymazat
  4. dakujem za tip :)
    Mala by si záujem o vzájomne sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :)❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Nechci rýpat, ale zajímalo by mě jestli by jsi za tento sprcháč dala necelé čtyři stovky kdyby jsi ho měla kupovat sama ;) Já bych byla ochotná kdyby například hydratoval tak abych nemusela použít krém :D Jinak to složení mi přijde celkem šílené, uvítala bych kdyby se k němu vyjádřil někdo kdo tomu rozumí :)

    OdpovědětVymazat
  6. MissCukrik: na tu se určitě podívám, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Agnes: jako koupila jsem si od L´Occitane i dražší věci, ale zrovna sprcháče to nebyly :) Ty nakupuju většinou v drogeriích, to mi stačí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ohledně vůně tuze moc povedená záležitost ;-) Dovolila jsem si přidat odkaz na tuhle recenzi i do svých chroustích poznámek :-)
    Bebe
    http://www.ruzovychroust.cz/2013/07/loccitane-osvezujici-sprchovy-gel-verbena

    OdpovědětVymazat
  9. Tak v tomto sprcháči bych se s chutí snad i utopila, mojito miluju, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  10. já sprchové gely ráda střídám a zkouším nové vůně, takže je možné, že by mi zavoněl i tento :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, vyzerá to veľmi dobre, určite sa na to najbližšie pozriem :) Mne sa zatiaľ osvedčila značka Radox, ktorá je na anglickom trhu jednička. Sprcháče aj peny do kúpeľa majú svieže citrusové vône a hustú konzistenciu. Najradšej mám Milk&Magnolia. Odporúčam teraz sa na to pozrieť v Dm, počas akcií :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to dobře, za chvilku mě čeká 50% selva v L. tak přemýšlím co si koupím, a protože jsem si to co jsem opravdu chtěla už kopila, tak je možný, že vezmu tento sprcháč...

    OdpovědětVymazat
  13. Půjdu ten sprcháč zkusit, verbenu i mátu v létě miluju. A ty uzávěry mají speciální a hodně na prd, taky si ty lahvičky nechávám pootevřené nebo se mi rovnou vršek odlomí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)