úterý 16. července 2013

Jak si kamarádka (ne)nakoupila Bobbi Brown

Dnešní článek berte jako malou výstrahu, čemu se rozhodně vyhnout a co nekupovat. Kamarádka se mi nedávno pochlubila tím, že si koupila sadu štětců od Bobbi Brown. Celkem mě to zaujalo a slíbila jsem jí, že se na ně podívám, až přijedu k ní na návštěvu. Sice žádné štětce této značky sama doma nemám, ale fake jako prase z ebaye, jsem poznala z dvaceti metrů :)


Je to pořád dokola - všude se píše o tom, aby nikdo nekupoval podezřele levné a velké sady štětců věhlasných značek (hlavně třeba M.A.C) a stejně si stále někdo myslí, že si koupil něco značkového za super cenu. Už když jsem štětce viděla v černém pouzdru, bylo mi jasné, že tohle BB nevidělo ani z rychlíku.



Všechny tyto fake sady mi přijdou dost podobné. Stejná skladba štětců, podobná podprůměrná kvalita, snaha se barevně přizpůsobit originálu...Na tom celém mi přijde asi nejlepší to černé pouzdro, které je praktické :)





Barevně se sice někdo snažil napodobit světlé dřevo originálních štětců, ale jak vidíte, ne vždy se to úplně povedlo :)


Poslední 4 štětce úplně vpravo jsou z celé sady asi nejlepší. Jsou příjemné a nejsou syntetické, takže jsou celkem i použitelné.




Většina štětců má podobný tvar - jsou ploché a syntetické. Pokud nemáte doma tuny krémových stínů, asi vám budou spíš k prdu :)





Na oficiálních stránkách BB je jako jediná sada štětců tato - foto níže. Celkem rozdíl, že? :) Na všechny originální štětce se můžete podívat zde
(web)

Faky opravdu nepodporuji a nechápu nikoho, kdo si je záměrně kupuje. Budiž kamarádce omluvou, že není v kosmetické sféře příliš kovaná a moc tomu nerozumí. Kupovala si je spíš s vidinou výhodné ceny vs. množství štětců. Poradila jsem jí, ať si raději nakoupí třeba Hakuro štětce, které jsou kvalitní a cenově dostupné. Ze sady 23 fake štětců je většina stejně nepoužitelná a k ničemu. Pokud podobnou sadu někde uvidíte, určitě si jí nekupujte a nemyslete si, že nějaký hlupák prodává něco značkového, jen nezná pravou hodnotu věci :)

Stalo se vám někdy, že jste si koupily nějaký fake? Co říkáte tomu, když si někdo nakoupí podobnou sadu? Koupily byste si jí vy samy? :)

18 komentářů:

  1. Jediný fake čo som si kúpila bol Beauty Blender. Chcela som vyskúšať či by mi vyhovaval a nechcela som vyhodiť za 'hubku' 25 eur.

    OdpovědětVymazat
  2. No... ja by som to az tak cierno-bielo nevidela. Je pravda, ze na ebay sa objavuju rozne napodobeniny a brak ako ruzove a zelene sady stetcov za 5 dolarov a podobne, ale najdu sa tam aj celkom pouzitelne veci. Kupila som si sadu asi 11 stetcov, neviem coho je to napodobenina lebo sa v tom nevyznam ale som s nimi spokojna - ucel plnia a nepotrebujem frajerovat so znackami. Mozno keby som vyskusala naozajstne BB tak by som si povedala, ze ich nedam z ruky, ale neviem... Mam zbierku RT a su super, ale v konecnom dosledku to od toho faku z ebay az taky rozdiel nie je - a mozno som len mala stastie na kvalitne kusy. Takze za mna fake z ebaya ano, ale premyslat aky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na ebay našla taky sadu - asi 6ks štětců za cca 190,- Kč. Ikdyby to byl fake, tak pokud ty štětce budou na obličej příjemné - neřešila bych to. Nekupuji si věci kvůli tomu, co mají za značku, ale kvůli tomu, jak jsou použitelné (příjemné na omak ...) =) Takže pokud štětce neškrábou, nevypadávají štětiny - proč si je nekoupit. (tím samozřejmě nechci nabádat k tomu, aby si každý kupoval fejky!)

    OdpovědětVymazat
  4. No já si z ebay.com nelajznu kupovat cokoliv známých značek, prostě k tomu nemám důvěru, ani když je to za plnou plabu. Fotky ke všemu dávají originální, žádné reálné, takže člověk nikdy neví co mu přijde, tak si radši připlatim a koupím si to holt v obchodě ale 100% vim, že je to originál.

    OdpovědětVymazat
  5. Kolik ta sada stála, oproti originálu? Každopádně je to docela mazec no. Kamarádka se pěkně nechala napálit. Já si faky nekupuju, pokud teda vím, že to faky jsou. Strašně miluji, když se mi na facebooku objeví nabídky různých stránek, jak někdo prodává fake šály/kabelky D&G a další nesmysly. Bych za to střílela. Kdybych byla tak blbá a koupila si to, určitě to neprodávám dál :-D.
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  6. Nevíš, na kolik kamarádku sada vyšla?

    Já jsem si omylem nedávno koupila fejky MACu - bidovala jsem v aukci na ebay, kde o MACu nebylo ani slovo a z fotky nebylo nic poznat, na obrázku byly jenom štětce plus to krásné kulaté pouzdro, jako mají např. ebayácké Is Mine. V pátek o nich bude článek na blogu, pokud by ses chtěla podívat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Monika Latté: to chápu :) houbička jako houbička :) většinou to jsou spíš napodobeniny a nikdo je za pravé Beauty blendery nevydává :)

    Moje Tvojenaše: samozřejmě se tam dají sehnat i kvalitní věci, ale je to spíš myšlené proti fakům obecně :)

    Klára Daňková: z téhle sady jsou použitelné tak ty 4 štětce, takže mi to jako takový kauf zas nepřijde :/

    OdpovědětVymazat
  8. Missa*: já bych si taky nic dražšího a "značkového" nekoupila, nevěřím těm prodejcům :)

    Caathe Rine: no, kamarádka říkala, že ta sada stála něco kolem 300 Kč a nevím, kolik stojí originál, ale podle mě to bude min. 1500 Kč, spíš i víc :) rozdíl to rozhodně je

    S: viz výše, něco kolem 300 Kč. No právě, někteří prodejci ty fotky tolik neřeší a kolikrát člověku domů přijde něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já jí chápu, jestli není zasvěcená do komsetiky a nenakupuje tak často na ebayi. Tam ti vždycky nabulíkují všechno, musíme si dávat větší pozor a myslet rozumem :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Fú, tak toto muselo byť dosť nepríjemné zistenie pre kamarátku.. Snáď sa poučí nabudúce :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já fake nekupuju a nepodporuju! Není ostuda se líčit Essence, která je dostupná pro všechny. Je ostuda se líčit fake.

    1. neznámý výrobce, neznámé složení, čehož se bojím nejvíc, zboží není testované, není bezpečné

    2. světová značka vynaloží spoustu peněz na reklamu, vývoj, užitný vzor, pronájem prodejen, školení zaměstnanců a pak jí to někdo okopíruje, což je krádež a těží na tom peníze

    Upozorňuju, že toto je můj názor, nikomu nic nenutím a ať si používá kdo chce a co chce...

    OdpovědětVymazat
  12. No tak to měla kamarádka smůlu. Je fakt,že se obvykle divím takovým sadám a nikdy by mě to nenapadlo si je koupit. Když už tak no name, ale ne fake. :) Jinak sem ráda, že jsou štětce jako REal Techniques nebo Haruko takový majlant jako za MAC štětce bych ochotná platit asi nebyla. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Když už takhle nakupuji, tak taky jedině u značkových prodejců. Ty, co kupují faky, teda nechápu - proč?
    MalaMacanda

    OdpovědětVymazat
  14. Stane se, no. Člověk neznalý to nijak neovlivní.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je tedy vážně smůla:-(. Sama jsem si již chtěla několikrát objednat podobnou sadu po internetu, ale měla jsem právě strach, aby se mi nestalo něco podobného. Několikrát jsem pokukovala i po výrobcích značky M.A.C, ale opět jsem se bála, že bych se s nějvětší pravděpodobností strefila právě do nějakého fake. Co se týče kosmetiky, padělky rozhodně nepodporuji, ale co se týče třeba takových kabelek, na dovolené jsem několikrát neodolala a nějakou si pořídila, jsem typ člověka, co musí ozkoušet prostě všechno :-O:-D. Jinak bych se moc ráda optala jestli nemáš náhodou nějakou ověřenou stránku, kde lze objednat výrobky od M.A.C, předem moc děkuji a těším se na další články:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Vendula Popelkova: já osobně M.A.C nakupuji jen v prodejnách u nás, nebo v zahraničí, ale po internetu ne. Nevěřím prodejcům, faků je všude plno a já k tomu nějak nemám důvěru. Třeba Aukru nebo ebayi bych se vyhla úplně. Vím, že u nás prodává omezeně MAC i parfums.cz, ale nikdy jsem tam nic nekupovala, takže nemůžu posoudit :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem si vědomě nikdy žádný fake nekoupila, takže jestli doma nějaký mám tak o tom nevím :)

    OdpovědětVymazat
  18. na tyhle sady jsem naprosto alergická! štětce jsou děsný a všechny téměř stejný, takže úplně zbytečně vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)