pondělí 29. července 2013

Fotoreport z Hairborn

Ještě než jsem prchla z Prahy před víkendovými vedry, stihla jsem se zastavit na akci pro blogery, kterou pořádalo studio Hairborn. Takže mám pro vás dneska malý fotoreport z celé akce. Čerstvě otevřené kadeřnické studio se otevíralo v Myšák gallery ve Vodičkově ulici (pokud byste ho hledaly, je vedle výdejny Slevomatu). Netradičně řešené studio je rozdělené do několika zón a vzhledově mi přišlo vážně zajímavé. Najednou se kadeřnictví, kam běžně chodím, zdá jako trochu nudné a obyčejné :)


 



Podle fotek asi poznáte, že v Hairborn pracují se značkou Redken, která nám byla blíže představena. Nemám s ní žádnou zkušenost a asi jen tak mít nebudu, protože se u nás prodává jen v kadeřnických salónech a ideální je, když vám kadeřník vybere péči přímo na míru.

Po představení studia a značky Redken nás čekal tým kadeřníků, vlasové poradenství a česání a zaplétání. Každý si mohl nechat na hlavě vytvořit účes podle svých představ. Bylo se vážně na co dívat :) Já jsem si nechala vlasy trochu navlnit, protože se mi to u ostatních strašně líbí, ale sama si to většinou nejsem schopná vytvořit. Bylo ale takové vedro, že jsem měla spíš chuť kadeřnici říct, ať mě radši ostříhá do hola :) 



Představení Redken chemistry


Kromě Redkenu jsme se mohly kochat i dřevěnými brýlemi, která má na svědomí Hanka Zajíčková (možná jí znáte spíš z české MTV) a do ČR je přivezla právě ona.


Trochu o tom, jak Hairborn vzniklo





Jak jsem psala výše, studio je opravdu netradičně řešené a vypadá trochu jako malé domečky :)



Na akci dorazilo hodně blogerů, ale většinu z nich jsem bohužel neznala, takže vám na ně ani nemůžu hodit odkaz :) Kde byly všechny kosmetické blogerky, které znám? 






Beáta nikdy nezklame a ochotně zapózuje :)


Na venkovní terase bylo sice taky neuvěřitelné horko, ale člověk se mohl alespoň osvěžit a občerstvit :)





Už se vážně těším, až se trochu ochladí a venku bude příjemněji! Díky všem holkám za skvělou společnost (tedy těm, co znám :) a pořadatelům za pozvání. Příště by to chtělo jen víc beauty blogerek, protože mezi těmi módními si vždycky přijdu jak totální mimoň :)

Otázka na závěr: používá někdo z vás něco od Redkenu? :)

17 komentářů:

  1. Parádní fotky, takový výlet bych si nechala taky líbit a odpověd na otázku.. ne nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. fiha ja nie :) nikdy som neskusala akurat viem, ze Chiara je tusim ich ambasadorkou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hm... Že bych vyměnila Toni&Guy za Hairbourne? Vypadá to vážně skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Redken som mala par veci, ale privela silikonov mojim vlasom nesvedci a toto bol zasadny problem, ktory som s ich produktmi mala :/
    No viem, ze uz maju aj liniu bez silikonov, ta by este stala za vyskusanie.

    OdpovědětVymazat
  5. dost dlouho jsem přemejšlela nad tím jak sakra může vzdušný prostor připomínat hangár :D je to teda napsaný fakt divně krkolomně

    ale (vzdušný) prostory hezký

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám REDKEN řadu EXTREME šampón a masku, zachránila mi osm let melírované vlasy. Objednávám přes internet z ČR. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Valerie B.: je to tam opravdu moc pěkné :)

    lučiak: já právě nikdy nic nezkoušela a zajímají mě zkušenosti někoho dalšího :) Jestli je to taková bomba :)

    Černá Moora: :))

    Petrylu: déky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt super fotky, ty prostory vypadají hrozně zajímavě! Já Redken používala dřív, psala jsem dokonce i článek v začátku blogování :D http://markvitkysvet.blogspot.cz/2012/01/sampon-kondicioner-redken.html
    A spokojená jsem byla moc, jenom jsou holt o dost dražší, a většina šamponu mi stejně přestane vyhovovat po druhé lahvičce, nevím proč..

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to tam moc hezky! :) od Redkenu mám doma objemový pudr a pak i takový sprej na objem a ten sprej mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojda, zajímavě to tam vypadá. Redken jsem vyzkoušela a nezaujal mi, ale možná jsem špatně vybrala =o)

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrá akce :). Kosmetické blogerky asi nepozvali :D. Jinak studio se mi z fotek moc líbí, ty domečky jsou super.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké fotky a zajímavě řešený prostor! Od Redkenu používám už více let (nepravidelně) objemovou řadu Body Full a výživnou Real Control, obě super :)!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, byla jsem se ségrou (s kterou píšeme BD) taky pozvaná, ale bohužel jsme nemohly ani jedna přijít. Škoda, mohla jsem se seznámit s jednou ze svých nejoblíbenějších kosmetických blogerek. No tak někdy příště. Já něco od Redkenu měla, ale poměr cena /kvalita nic moc. Za takovou cenu jsem čekala lepší výsledky.

    OdpovědětVymazat
  14. Studio vypadá moc hezky a originálně ^_^
    Já vlastním šampon Redken extreme, který jsem si pořídila především kvůli svým velmi zničeným konečkům. Ty byly několikrát podomácku barvené a odbarvované, takže jim to nepomohlo, vlasy mi pomohli vzkřísit jen nůžky. Od stříhání (asi 1 - 2 měsíce) jsem ho moc nepoužila, ale vlasy po něm vypadají hezky, možná se mi po umytí s ním více mastí, protože je na opravdu poškozené vlasy (já mám vlasy suché).
    Jinak šampony Redken mi přijdou velmi výhodné, objem mají 300ml a ještě se ředí vodou 10:1, takže máš prakticky 3 litry šamponu. Přes různé internetové stránky jde navíc výhodně zakoupit, mám ho asi za 350Kč ;) Zato masky a balzámy tak výhodné už nejsou :(

    OdpovědětVymazat
  15. v klidu já jich taky většinu neznala :D Beáta to jistí! a dokonce na tý fotce s ní nevypadám jako mentál jupí - ty který jsi fotila na můj jsou nepublikovatelný :D

    OdpovědětVymazat
  16. http://ch-eva.blogspot.cz/

    jedna blogerka z fotek...

    OdpovědětVymazat
  17. Tak v Brně už hlásím ochlazení. Kaděřniské studio vypadá dost zvláštně, tak mi přijde studené... Ale to je jedno já mimopražská tohle řešit nemusím:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)