úterý 30. července 2013

Clarins giveaway - vyhraj tvářenku a rozjasňovač

Těší mě, že mám pro vás další soutěž. A tentokrát si můžete zasoutěžit o krásný, téměř sběratelský kousek - o tvářenku s rozjasňovačem od Clarins. Sběratelský píši záměrně, protože se tato kolekce v obchodech už sehnat nedá :) Krabička ukrývá rozjasňující pudr a ve spodním patře je tvářenka. A vyhrát tentokrát můžou 2 z vás :)






A co musíte pro účast v soutěži udělat?

1) být pravidelnými čtenáři blogu přes GFC

2) dát like facebooku Clarins zde
3) do komentáře napsat váš mail a odpověděť na otázku: Líbí se vám více stálý sortiment Clarins nebo jeho limitované kolekce?
 
Random vybere vítězky a soutěž ukončím 11.8.2013 ve 20h. Vítězky jako vždy ohlásím na facebooku :)

PS: všechny komentáře, které nesplní podmínky soutěže, budou smazány, ať je to fér vůči ostatním.




Držím palce všem zúčastněným a děkuji Clarins za poskytnutí dárků do soutěže.

354 komentářů:

  1. charries@seznam.cz

    Více se mi líbí limitky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju a lajkuju, i Clarins.
    Já mám všeobecně radši limitky, protože jen podporují mou sběratelskou vášeň, kterou využívám ledaskde. :D A tento kousek je až nedostižně okouzlující. Ten nápad s klásky se mi moc líbí! :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí limitované kolekce :)- Pavla Tulliová
    tulliova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já se přiznám, že se v této značce až tolik nevyznám, takže limitky ani nesleduji. Nejvíce se mi líbí bronzery a samoopalováky, a to je tuším stálá kolekce :)
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, sem první:D Líbí se mi více stálý sortiment, ale samozřejmě i limitky mají něco do sebe:)
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, no já si myslím, že jsou určitě hezčí limitky. Vesměs u většiny high end značek se mi líbí více limitky (a nejradší mám ty jarní a letní :-))- konkrétně u Clarins se hodně povedla limitka na léto 2013 (přesně moje barvy).Jediné, co mi na limitkách vadí je to, že se chvíli rozmýšlím, jestli koupit nebo nekoupit a než se rozkoukám, tak je fuč :-(
    Můj email: hatko@seznam.cz
    PS: a tenhle pudřík s tvářenkou je fakt nádherný, hotový klenot :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem na klasiku takže mě víc baví stálý sortiment,ale některé limitky jsou moc vydařené.
    kajanem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně limitky ! :)

    cmwriter@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Zuzanka, FB Zuzana Chrumka Kudasová
    linkinzuzka@gmail.com

    Priznám sa, že sa v sortimente Clarins vôbec neorientujem. Pri prechádzaní stránky ma ale veľmi zaujala práve aktuálna letná kolekcia. Hlavne paletka očných tieňov obsahuje farby, ktoré by som určite využila :)

    OdpovědětVymazat
  10. och och... to je nádhera... já jsem každopádně pro limitky, mám z nich pocit, že si s nimi víc vyhrají, dají jim víc péče, aby nás nalákali :)
    efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vše splněno :)
    Mě osobně se líbí víc limitky,protože mi připadají zájímavé a takové nevšední :)

    terezka.98@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. like je tam a jestli nevyhraju, budu nejvíc zklamaná, že jsem nevyhrála po všech giveaway co jsem se kdy zúčastnila..:D tohle prostě chci!

    už proto, že se značkou Clarins nemám žádné zkušenosti.. ale líbí se mi asi víc limitky, mají punc vetšího luxusu - vetšinou mají krásnější design a barvičky a ten pocit, že mám doma něco, čím se přecejen nelíčí půlka světa je skvělý..:)

    misscukrik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Sleduji
    2. Likenuto :)
    3. Osobně se značkou zkušenosti nemám, ale když se podívám, tak určitě mě více upoutá limitka. Jako u většiny kosmetiky, je to něco novýho, dobře to vypadá a upoutá to pozrnost. :)
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, krásná výhra :-) Já vlastně nevím, co se mi líbí víc. Občas je to těžký. Stálá kolekce je krásná, všechny ty rozjasňovače, pudry, tvářenky, stíny, rtěnky... Všechno v krásných obalech a tak, ale když ty limitované kolekce mají pro mě pořád punc jedinečnosti a exkluzivity :-D

    jabornikova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler

    moc se mi líbí tato limitka a to asi více než stálá kolekce

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jé tak taková výhra by zahřála u srdce! Krásná GA.
    GFC tak tam už tě sleduji dlouho jako ELiška Dvořáková a na Clarins fb stránce též jako E.D.
    Rozhodně bych dala přednost limitkám:))
    mail: ell-e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. klara1.b@seznam.cz
    Mně se asi více líbí limitované edice, na ty já obecně prostě jsem. Navíc to nemůže mít úplně každý, takže máš možnost být jedinečná :)
    Zvlášť tento výrobek je maximálně krásný a vymakaný!

    OdpovědětVymazat
  18. Petfruf@gmail.com

    Asi se mi trochu víc líbí limitky, jsou vždy moc povedené - nejen krásnými obaly, ale i co se týče funkčnosti produktů ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Splněno:)
    Stálá nabídka je super ... Ale limitky jsou přece jen něco lepšího a zajímavější :)
    mau.kolarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. splněno :) mischa.b@seznam.cz. Líbí se mi hlavně limitky, mají krásný design

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji pod jménem Petra Lamžíková :) - splněno :o)
    Lamzulin@seznam.cz
    Od Clarins toho moc nemám, ale určitě se mi nabídka produktů líbí a neopovrhla bych rozšířením sbírky :) a limitky mám ráda u každé značky :)

    OdpovědětVymazat
  22. Se značkou Clarins zatím nemám žádné zkušenosti. Obecně mám ale raději limitované edice než stálou nabídku :))
    kaniova.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Terezabaj@gmail.com

    Líbí se mi více limitky, protože fakt, že jsou to jen LIMITKY má svoje kouzlo a navíc jsou vždy krásné.

    OdpovědětVymazat
  24. Já značku Clarins vlastně moc neznám, ale tenhle rozjasnovač/tvářenka mě u tebe zaujal, tak proč nezkusit soutěžit:) ale jinak mám všeobecně radši limitky:)
    hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. 1)sleduji už dlouho :)
    2)like jsem dala
    3)onelookinstyle@email.cz
    to je celkem těžká otázka,mě se líbí od každého něco...taky ne každá kolekce mě zaujme,ale asi se přikloním k těm limitkám :) poslední dobou mají vážně krásný věci a tahle tvářenka s rozjasňovačem patří mezi ně :D

    OdpovědětVymazat
  26. stálý sortiment mě snad nikdy nezaujal, zato limitky, ty jsou úžasné!
    na FB sleduji jako Tereza Mikulová
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak půl na půl. Některé limitky jsou boží, ale některé stojí za prd. A ve stálém sortimentu je taky pár hezkých kousků ;)
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. LuckaxD@seznam.cz
    Od Clarins zatím nic nemám ale tento motiv v tvrářence a rozjasňovači se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduju, lajkuju :)
    Více se mi líbí limitky, jsou takové odvázanější oproti stalému sortimentu:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ach, to je krása :) Sleduji a kdybych si měla vybrat, jestli se mi líbí víc limitky nebo stálá kolekce, tak asi limitky. Připadají mi o malinko víc luxusnější.
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Hrozně jsem se na tuhle soutěž těšila, už když jsi ukázala tuhle krásnu na instagramu. :)
    Ano Clarins výrobky se mi moc líbí. Mám ráda jak obaly, tak vytlačené "potisky" na tvářenkách.. Zrovna třeba jaro 2013, ale i 2012 má takový jednoduchý, svěží vzhled, to se mi líbí :) Ale nejpovedenější jsou asi limitky, nedávno takové ty aztécké vzory, no lahoda!! :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. sledujem oboje...viacstylu@gmail.com
    Odpoved na otazku je tazka, lebo Clarins je uz roky moja oblubena, overena znacka a pacia sa mi produkty zo staleho sortimentu, ale aj premakane limitky, specialne tvarenky, tie skratka vedia. Co je vlastne dovod, preco sa zapajam do tejto giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  33. cant.be.perfect@seznam.cz :)

    Clarins taky moc neznám a ani od nich nic nemám, ale co jsem koukala po internetu, tak limitky vypadají líp :)

    OdpovědětVymazat
  34. dominika.holosova@gmail.com

    Musím priznať, že túto značku zatiaľ len obdivujem a chystám sa na kúpu nejakého produktu ale neviem sa rozhodnúť ktorého, tak myslím že táto rozkošnosť by to celkom solídne odštartovala :)

    OdpovědětVymazat
  35. to je nádhera ☺
    sleduji i tebe i Clarins:)
    nemám představu o stálé nabídce Clarins, vlastně ani nevím kde si ji v Brně prohlédnout. Sem tam na mě na netu vykoukne jejich limitky a ty se mi zamlouvají :)
    cosmeticsandthings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. 1.sledujem
    2.like
    3. beata.krkoskova@gmail.com
    Viac sa mi páčia limitky, sú také viac prešpekulované:) Na druhej strane je zase nevýhoda, ak si obľúbim produkt a už sa nevyrába.

    OdpovědětVymazat
  37. Mnohem víc se mi líbí limitky. Na nich bych si oči vykoukala xD .
    kristina.janickova@seznam.cz
    sleduju přes bloglovin a lajkuju jako Kristine Kochanski ;-)

    mimochodem úžasná giveaway!!

    OdpovědětVymazat
  38. Petra.Wass@seznam.cz

    Více se mi líbí limitky. Jsou luxusní a prostě dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  39. Limitky mi přijdou trochu kreativnejsi a asi se mi líbi trochu víc, ale souboj se stálou kolekcí vyhrávají opravdu jen o chlup.

    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Všetko spĺňam a čo sa tej otázky týka, musím sa priznať, že túto značku veľmi nesledujem a ide akosi mimo mňa, no práve tento dizajn s klasmi sa mi veeľmi páči :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduju, likuju :)
    Více se mi líbí limitky, jsou zajímavější, designovější oproti stálýmu sortimentu.
    ifka01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. veri.soltesova@gmail.com
    Rozhodne viac limitky!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  43. Limitky mi přijdou trochu kreativnejsi a asi se mi líbi trochu víc, ale souboj se stálou kolekcí vyhrávají opravdu jen o chlup.

    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Mě se líbí víc limitky, jsou originální a detailně propracované... prostě lahoda!

    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. 1. sleduju jako Giulietta Montagneuse
    2. Clarins na fb sleduju už delší dobu :-)
    3. julitka.horska@gmail.com
    a odpoved na otazku? Jsem asi ješitná, ale mě se prostě limitované edice líbí víc a jsou pro mě vzácnější :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Bohužel stálou nabídku ani limitky nemám nějak prozkoumany, takže nedokážu posoudit. Každopádně rozjasnovač a tvářenka je nádherná.

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. 1) Pch, to jsem, byl by hřích nebýt :) - Sarah
    2) Olikováno :) - Šárka M.
    3) Ať je to Clarins, nebo jiná kosmetická značka, vždycky jsou hezčí limitované edice :)

    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. rozanska.d@seznam.cz
    Líbí se mi více limitky:))

    OdpovědětVymazat
  49. Podmínky splňuji :) Jinak mě se sortiment značky moc líbí, ale ty ceny jsou trochu mimo mé možnosti...:)

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. mne sa viac páčia limitované edície. a to u všetkých značiek. sú také hravejšie.

    OdpovědětVymazat
  51. Viac sa mi páčia limitky. Sú skvostné.

    zuzi.skoncova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Sledujem, lajkujem
    Viac sa mi páčia limitky :)
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. mne sa viac páčia limitované edície. a to u všetkých značiek. sú také hravejšie.
    ivanakralovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Více se mi líbí limitovaná kolekce, protože mi přijde zajímavější a vždy vypadá luxusně.
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. sledujem aj lajkujem :)
    viac sa mi pacia limitky :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj víc se mi líbí limitky.
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. vyvsgi@gmail.com

    viac sa mi páčia určite limitky ! :) tie ma vždycky viac zaujmú :)

    OdpovědětVymazat
  58. Mě se líbí určitě limitky!
    Capsonka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Jsem poctivy sledovatel vsech stranek, a radeji mam od clarins jejich limitky, ty jsou prekrasne.

    Ellen.cigi@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Samozřejmě, že limitky :-)
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. zboznuju limitky, probouzi ve me pocit, ze jsem ziskala neco opravdu jedinecneho:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Konkrétně u Clarins se mi více líbí limitky, protože ty jsou prostě úúúžasné, krásné a roztomilé.
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Limitky sú také vzácne, tak sa mi páčia viac. Je to niečo nové, krásne. Ale keby sa tak vyrábali stále určite by mi zovšedneli. A t8to Clarins edícia je naozaj podarené.

    mbartova4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Určitě se mi líbí více limitky :), takové zajímavější :).
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Já mám radši stálou kolekci. Ty limitované se mě většinou moc nezaujmou, ale tahle vypadá moc pěkně :)
    lucie.ben@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  66. 1. sleduji tě pod jménem pod kterým přidávám tento komentář :)
    2. Clarins jsem dala like už dávno - jméno Nicky Michalčíková
    3. email: nikolamichalcik@gmail.com
    4. moc se mi líbí jejich limitované kolekce, hlavně mě většinou zaujmou bronzery, stíny apod. ale stálá nabídka vypadá také velmi lákavě a koupitelně :)

    Tento produkt, o který se hraje vypadá super, snad se poštěstí.

    OdpovědětVymazat
  67. Splněno :)
    tookky@seznam.cz
    Moc stálý sortiment neznám, ale limitky se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  68. Za mě limitky, ty nemají chybu ;)
    m_yska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Clarins má nádherný dizajn produktov a to hlavne limitiek, takže tým fandím poriadne! :) Vždy je to úplne čarovne prepracované.

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Více se mi líbí limitky :))
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. anna.lamasova@gmail.com

    Stálý sortiment je záruka spokojenosti a jistoty, ale limitky jsou jako Vánoční cukroví. Také ho nejíte po celý rok, za to když to přijde, stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
  72. já mám radši určitě limitky, což je docela problém, protože u nás na malém městě nejsou moc k sehnání :(

    ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. marketka.pobudova@gmail.com

    Líbí se mi hlavně limitky, ale vybrala bych si vždycky i ze stálého sortimentu :))

    OdpovědětVymazat
  74. Pravidelná čitateľka som aa čo sa týka sortimentu Clarins tak sa musím priznať, že nie som ani len trošku informovaná. Preto som si troška googlila a čo to našla aby som sa s tým oboznámila. Nakoniec som prišla na to, že limitky by ma zlákali viac :) Možno aj pre ich výnimočnosť.

    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Ano, ano... sleduji Tebe i stránku Clarins (na FB).
    Já jsem tuto kosmetiku nikdy neměla, ale konkrétně tahle limitka se mi líbí, koukala jsem i na další sortiment a určitě bych si vybrala i ze stálých produktů.
    Tato limitka je parádní, protože žiji v zemědělské rodině, tak rozhodně klásek v pudru i tvářence velmi oceňuji :)
    sengin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Aj stály sortiment má niečo do seba. Keď si človek nájde produkt ktorý mu vyhovuje, tak je celkom rád že si ho môže kúpiť zas a zas a nemusí hľadať, testovať a kupovať kopu iných kým zasa nájde niečo čo mu vyhovuje. Všetky poznáme ten problém že sa už nedá zohnať kozmetický prípravok ktorý riešil čo i len jeden náš problém.

    OdpovědětVymazat
  77. Splené! :)
    GFC- Simona Gejgušová
    Simikus15@centrum.sk
    a páčia sa mi skôr limitované edície :)

    OdpovědětVymazat
  78. Podmienky spĺňam a zapojiť sa musím, pretože súťaž končí na moje narodeniny, čo zvyšuje moje šance na šťastie ! Inak, ak mám byť úprimná, značku Clarins nemám veľmi v zábere, no ak ju vnímam, tak hlavne kvôli limitkám, tie si už len kvôli výnimočnosti (a nielen kvôli nej) zaslúžia pozornosť :) A práve táto lícenka je nádherná :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  79. Huí! No nádhera! Stálý sortiment je klasika, ale samy se podívejte, jak jsou ty limitky krásné, do puntíku vyšperkované... skoro je až škoda je rozbalit... :) malý skvost

    r.iln@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Mě se více líbí limitované edice.:-)

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. fijalova.kfjetina@seznam.cz

    limitky jsou nejlepší:-) vždycky je tam totiž něco, co je něčím úplně ojedinělé:-)

    OdpovědětVymazat
  82. Vše splněno :)
    Martinka.Radek@seznam.cz
    raději mám limitky :)

    OdpovědětVymazat
  83. Limitky jsou vždy kouzelné. Je to něco nového a jedinečného :) Navíc jsou stále elegantní :)

    annasglamour@volny.cz

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  84. splnené :)
    katka.0811@gmail.com
    Mám rada ich stály sortiment, limitky až tak nesledujem ale zbožňujem ich paletky.

    OdpovědětVymazat
  85. splněno! přiznám se, že Clarins moc nesleduju, ale limitky mi přijdou obecně u všech značek hezčí, propracovanější. tahle tvářenka je toho důkazem, to je prostě nádhera!
    kukucicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Splněno, na FB jako Tereza Kadlecová
    A popravdě, vůbec nevím jaký mají stálý sortiment, vždycky obdivuji spíš limitky prostřednictvím blogů
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  87. marketaburyova@seznam.cz
    Více se mi líbí limitky :-)

    OdpovědětVymazat
  88. Tak to jsou opravdu krásné kousky!!!

    1) ano
    2) ano
    3) já mám vždycky slabost pro limitky, protože jsem sběratel tělem i duší a nejen že mi pomůžou při zkrášlování, ale zároveň se kochám, jelikož pohladí po duši jen při pohledu na ně :-)

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Líbí se mi stálá kolekce, moc fajn je jejich podkladová báze, limitky moc nesleduji...
    petabr2@centrum.cz (fb sleduji jako Peťa K.)

    OdpovědětVymazat
  90. Miluju Clarins :) jejich fb stránku mám lajklou už dlouho :) ale asi mám radši limitky :)
    krokosek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. L.Kramperova@seznam.cz
    Limitky mám rádši od všech značek. Clarins má vždy nádherné kousky, bohužel ale zatím žádný nevlastním .. :)

    OdpovědětVymazat
  92. Upřímně o značce Clarins jsem zaslechla, ovšem více se o ní nezajímám... ikdyž teď, kdy je na kosmetických blozích více a více recenzí, musím říct, že je mi velmi sympatická :-)

    No každopádně, rozjasňovací pudr by se hodil o:-)))

    KristyCub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj :),
    moc děkuju za tuhle soutěž, protože značku Clarins prostě miluju.
    odpověděla bych asi takhle:
    a) sleduju
    b) lajkuju
    c) Co se týče čištění pleti a péče o pleť, tak upřednostňuji stálou nabídku značky Clarins. A co se týče dekorativky (rtěnky, pudry, řasenky, oční stíny, tvářenky, pudry, etc.), tak jsem jednoznačně pro AKTUÁLNÍ limitované kolekce, které v sobě nesou vždy něco nového a nadčasového.
    andragozka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  94. wow, to je opravdu nádhera!:)
    sleduji tě jako Luci a FB lajkuji pod stránkou Lover of acessories Blogspot
    jinak s Clarins nemám žádné zkušenosti, takže neumím odpovědět na otázku.. vlastně jsem ani naživo žáný produkt neviděla, ať už byl ze stálé nabídky, nebo z limitky:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. vanny@volny.cz

    limitky mám ráda hlavně ty z letních kolekcí

    OdpovědětVymazat
  96. Radši limitky už jenom proto, že jsou limitované ;)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. pravdupovediac od clarins vela vecí nepoznám,registrujem ich ako značku ale to je tak všetko.Ale ked sa zamyslim,vacsina značiek ma super limitky,tak sa priklonim k tym limitkam :)
    sledujemta ako Lucia A,na fb pod inicialkami mena L.A.
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  98. Raději mám limitky :)

    barbora.mys@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Raději mám limitky, jsou bezkonkurenčně nejoriginálnější!

    petra.obdrzalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Podmínky dáávno splněny :-P Víc se mi líbí limitky, stejně jako u většiny dražších kosmetických značek. Samozřejmě i ve stálých řadach jsou kvalitní produkty, ty pro mě tvoří takový solidní základ, a limitky jsou něco rozkošného navíc ;-) lllenkaaaaa(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Limitky ikdyž je nevlastním, ale líbí se mi :)
    Sleduji pres GFC jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  102. Od Clarins jsem tedy nikdy nic nezkoušela, ale co jsem tak pokukovala po netu, více se mi líbí ty limitky. Většinou vypadají tak nádherně!
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  103. me se libi cokoliv od clarins,at uz je to limitka nebo stala kolekce
    sinonka.si@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. sledujem ťa ako Lolls, na fb lajkujem ako Lucka V. a limitky sa mi páčia viac :)

    OdpovědětVymazat
  105. více se mi líbí limitky

    michell.birova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Splňuji vše:)
    Líbí se mi více limitky.

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Limitky mám ráda, jenže nejhorší je to, když se do toho produktu zamiluju a pak ho už neseženu :D takže je to takový sporný no :DD i když ood clarins já osobně nemám nic, mamka má nějaký tělový krém, takže jí občas okrádám :DD

    jsem pravidelným čtenářem :))

    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Co se týče dekorativní kosmetiky, dávám přednost limitovaným edicím. Jinak od Clarins mám ráda především věci z péče o pleť ze stálého sortimentu.
    na FB jako Jana Jíchová
    email jichova.j@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  109. ak mám byť úprimná, v ich sortimente nemám veľký prehľad, ale limitované edície bývajú lepšie, lebo sú špeciálne, výnimočné a nedostaneš ich len tak...

    bacovak@centrum.sk

    (podmienky spĺňam, FB: Katarína Paulína Bačová)

    OdpovědětVymazat
  110. Tak limitky miluju ať je to Clarins nebo není. Vlastním ráda něco, co je exkluzivní. Btw koně jsem si pojmenovala Unikát, aby vše bylo jasný hned z jména...
    Jinak co se Clarins týče, láká mi jejich samoopalovák a krém na obličej, ale teď toho mám doma moc, tak uvidíme.
    A tvářenku mám jednu jedinou, takže tahle kráska by se hodila.

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Jak u Clarins, tak i u ostatních dražších značek, se mi více líbí limitky, protože mi přijde, že si s nimi výrobce více 'vyhraje'.. hlavně s designem.

    OdpovědětVymazat
  112. Splněno.. :) ... petra.plucarova@gmail.com... Stálý sortiment se mi líbí, ale limitky jsou o něco zajímavější a mají lepší desing :)

    OdpovědětVymazat
  113. Sleeduji, lajkuji ;-)
    beily.dahlgreen@gmail.com
    S Clarins nemám žádné zkušenosti, ale na první pohled se mi asi více líbí limitované edice.

    OdpovědětVymazat
  114. Více se mi líbí limitované edice.
    Sleduji
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Wow, o téhle značce jsem ještě neslyšela.
    Like jsem dala a GFC sleduji také.
    mariana8@email.cz

    OdpovědětVymazat
  116. sleduji i přes GFC i face :)
    janescolours@gmail.com

    A jinak od Clarins moc věcí nemám, ale celkově se mi značka líbí, limitky obzvlášť...

    OdpovědětVymazat
  117. GFC:Lucie Chaloupková
    FB:Lucie Chrastilová
    monika.chrastilova@seznam.cz
    Nemám takzvaně vyhrazenou "oblíbenost".Nemůžu říct,co se mi líbí více,v limitce je něco co mě vůbec nenadchne,ale to samé i ve stálé kolekci.Když se mi líbí něco ve stálém sortimentu,koupím si to a přesně tak to mám i s limitkami..:)

    OdpovědětVymazat
  118. 12dorka12@seznam.cz
    Preferuji limitky, ale stálý sortiment se mi taky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  119. mě se rozhodně více líbí limitky, mají v sobě takové kouzlo.))
    kataru@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  120. V tejto značke nemám veľmi prehľad, ale vo všeobecnosti sú limitky zaujímavejšie :)
    gfc aj fb: vik ppop
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Asi se mi líbí spíše limitky :-)
    porakovai@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Stálá kolekce :)

    souxie@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Záleží na konkrétním výrobku.:) Měla jsem řasenku a byla příjemná, ráda bych vyzkoušela i něco dalšího.
    charlie.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. mismartblog@gmail.com
    Viac sa mi páčia limitky :)

    OdpovědětVymazat
  125. Sleduji a lajkuji už dlouho. :)
    Mě osobně se více líbí limitky. Jednak proto, že je to něco nového, neokoukaného a takymto nemá každý. A za druhé proto, že nikdy jsem neviděla dokonalejší reliéfy u stínů, pudrů či bronzerů než má Clarin's.
    Takže za mě palec nahoru limitkám. :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. iw.jad@seznam.cz
    víc se mi líbí limitky :)

    OdpovědětVymazat
  127. Bohužel právážně mě zaujmou hlavně jejich limitované edice, ale plánuji vyzkoušet i pleťovou péči.
    apartments.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. já od Clarins nic nemám, ale víc mě asi lákají limitky.
    dasaa382@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  130. Krásná giveaway!
    Limitky vedou :))
    horkji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Stály sortiment ma moc neláka, ale limitky sú rozhodne originálne a zaujímavé :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Ahoj, vše splněno:)
    Určitě limitky, protože je to něco nového, neokoukaného:) A jak už psalo několik holek přede mnou.. Než se stačím rozhodnout, jestli si ji mám koupit nebo ne, tak limitka skončí :(
    kaniokova.katka@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  133. mhxx@seznam.cz

    u většiny značek jsem více unešená z limitek, než ze stálé nabídky, tedy většinou, a co se Clarins týče, tak tohle je naprostá bomba! :)

    zbytek splněn už dávno :)

    OdpovědětVymazat
  134. Limitky jsou o něco lepší..:)
    Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. ladysaj.n1@gmail.com
    rozhodne limitky, aj keď som veľa veci z nich nevyskášala:)

    OdpovědětVymazat
  136. Moc se v jejich sortimentu nevyznám, ale u všech značek se mi většinou líbí limitky více :).

    Tereza.Vot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. HanczaL@seznam.cz
    Mně se více líbí limitky, jsou zajímavější.

    OdpovědětVymazat
  138. kattydiamondcz@gmail.com
    Clarins moc neznám, ale co jsem koukala tak spíš limitky ;)
    Sleduji, lajknuto :)

    OdpovědětVymazat
  139. Líbí se mi víc limitky.
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Tak to je úžasný produkt, takový vše v jednom. To by se mi jakože hodně zamlouvalo :-) Jinak já jsem dost konzerva, takže jsem spíše pro stálou nabídku. U limitek to mám tak, že nejdříve nedůvěřuju, nic se mi nelíbí, pak tomu začínám přicházet na chuť, ale už limitka není k sehnání. No jo, to jsem celá já O:-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. littlegirlfromvillage@gmail.com
    fb jako: Andrea Mocková
    tuto značku, přiznám se, neznám. Ale hodně mě zaujala.

    OdpovědětVymazat
  142. moniakrogmanova26@gmail.com
    viac sa mi asi pacia limitovane edicie :)

    OdpovědětVymazat
  143. Ahoj, určitě limitky. Vždy mi přijde, že si s nimi více vyhrají a jsou tak zajímavější.

    Nicole.zdarilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. monika.svitacova@gmail.com

    Viac sa mi páčia limitované edície :)

    OdpovědětVymazat
  145. Určitě se mi víc líbily limitky :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Líbí se mi jak jejich nádherné limitky, tak i stálice, Clarins je mi moc sympatická značka:)
    czechbrunette@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. Ach, ke mě prosím!

    Clarins mívá hodně povedené limitky, takže určitě ty :))

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Sleduju dávno, lajkuju :)
    A na otázku asi nedokážu odpovědět, tohle je asi první výrobek, který od této značky vidím :) Ale moc se mi líbí :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. sleduju, likeuju
    Více se mi líbí limitky, ale stálý sortiment je takový ten klasický základ!

    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Tak mě se určitě líbí více limitky, májí své kouzlo:)

    sk8jtacka@centrum.cz
    (ps. kdybych vyhrála asi ti zlíbám nohy :D)

    OdpovědětVymazat
  151. Podmínky splňuju a email je: Lzicarova.Anna@seznam.cz
    Jinak téměř všechny produkty jsou úžasné, ale limitky jsou jednoduše božské!

    OdpovědětVymazat
  152. Sleduji a již mám i "olajkováno" :)

    Výrobky Clarins se mi celkově líbí všechny, mají hezký, poutavý design. Ale je fakt, že limitky bývají takovou tou třešničkou na dortu :)

    Michaela.Markova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Vždy se mi více líbí limitky a to ne jenom u Clarins. Tvářenka s rozjasňovačem je jedním slovem nádherná :-)

    cosmetic-styl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Na první pohled jsou určitě vždycky zajímavější limitky, ale podle toho, co mám možnost číst na blozích je určitě zajímavá i stálá nabídka :)

    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  155. to nutně potřebuju! :D

    více se mi líbí limitky

    OdpovědětVymazat
  156. b.holotova@gmail.com

    Limitky vyzerajú zaujímavejšie a lákavejšie ale produktom zo stálej ponuky by som tiež nepohrdla :).

    OdpovědětVymazat
  157. Nemám čo dodať, iba, že výhra je teda jedna obrovská nádhera. Skúšala som už šťastie u Mily, ale nezadarilo sa tak určite si nenechám ujsť príležitosť zasúťažiť si u teba. Čo sa týka podmienok, stránku Clarinsu som už olikeovala a teba sledujem ako Ela alebo skôr Alliknowaboutcosmetics. K otázke, či limitky alebo stála kolekcia. Myslím, že limitky majú vždy niečo do seba a navyše ten pocit, že človek nemôže zaváhať, lebo výrobok už nebude...limitky sú vždy krásne...no mám aj pár produktov zo starostlivosti o telo, ktoré myslím patria do stáleho sortimentu a sťažovať sa nemôžem:) mail: alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. Ráda mám hlavně jejich pleťovou péči, z dekorativky se mi líbí víc limitované kolekce :)
    Martina.Ligurska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  159. Čo sa týka mojej skúsenosti, mám s Clarins jednu pozitívnu, mala som možnosť vyskúšať bázu pod mejkap Beauty Flesh Balm a bola úžasná. O ostatných produktoch sa neviem vyjadriť.
    Podmienky spĺňam,tak snáď raz sa šťastie usmeje.
    lapetiteaura@gmail.com
    http://krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  160. sledujem ako krinolina, a lajkujem ako dana zimova na fb, co sa tyka toho co mam radsej...limitka je taka predsa len evokuje to vo mne cosi extra specialne, ale zase mam rada, ked sa mozem k niecomu na co som si zvykla a oblubila vratit, takze asi mam radsej tie klasicke produkty ale za limitkou sa rada obzriem ;)
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. gfc a fb: christina deneuve
    určitě víc limitky! :)
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Rozhodně limitky, nejraději bych si je doma jen vystavila a kochala se :D
    eliss.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. 1) být pravidelnými čtenáři blogu přes GFC: yes

    2) dát like facebooku Clarins: yes

    3) do komentáře napsat váš mail a odpověděť na otázku: Líbí se vám více stálý sortiment Clarins nebo jeho limitované kolekce?:

    Tohle je poprvý co slyším o této značce, takže těžko říct :)

    email: harazimova.anh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Sleduji jako El a like jsem dala. :)
    Radši mám limitky, jsou jedinečnější, ale na druhou stranu jsou rychle rozebrané. :(
    eliota@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Lajkuju jako Anna Ananasova. A preferuju stálý sortiment před limitkama - obecně, ne jen u Clarins. Protože se mi pravidelně stává, že se zamiluju do nějakého výrobku, který se pak už nedá sehnat a jsem z toho smutná.

    OdpovědětVymazat
  166. Všetky produkty sú skvelé ale limitky sú limitky ;)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  167. suksa.suksin@seznam.cz
    Clarins mám velmi ráda,at už limitky nebo běžné zboží:)

    OdpovědětVymazat
  168. Me se vice libi limitovane edice, ikdyz jdou obcas bohuzel tezko sehnat :(
    Thebrunetteversion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  169. Líbí se mi jak stálý sortiment, tak i limitky, ale málokdy mně z těch limitek něco zaujme pořádně na druhou stranu :-)

    cococherry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  170. lenka.pristoupilova@gmail.com

    Radši mám stálý sortiment, mám ozkoušeno, co mi sedí a co ne :-) Limitky kupuju jen někdy a to už mě to musí hooodně zaujmout :-)

    OdpovědětVymazat
  171. Páčia sa mi skôr limitky
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. Mě rozhodně víc zaujmou limitky ke koupi, než stálý sortiment.
    mitsuuko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Sleduju
    dala sem like
    více mě zaujmou a líbí se mi limitky
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. rozhodne su lepšie limitky ;)
    e-mail: ashley_566@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  175. Blog sleduju, like jsem dala (musím sem psát veřejně svoje jméno?).
    Jinak já asi radši ty limitky, jsou fakt nádherné.
    krasabarev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. sleduji
    olajkováno
    víc se mi líbí limitky
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Limitované edice mám radši :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  178. ervulenka@seznam.cz
    vice se mi libi limitovane edice :-)

    OdpovědětVymazat
  179. Limitky... Ten pocit jedinečnosti mě vždycky dostane...

    asarova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Olajkovala jsem, sleduji:)
    Mě nejvíce zaujala pečující kosmetika a z dekorativky se mi taky spíš líbí limitované kolekce:) od této značky mě lákají pudry a lesky na rty:)
    airterka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  181. Tak to je krásna cena, nádherný dizajn :)
    Musím sa priznať, že túto značku až tak dobre nepoznám, takže veľmi to posúdiť neviem. Ale keď tak pozerám, všetko má niečo do seba, aj limitky, asi to bude tak narovnako :) Ale skôr by som siahla po stálom sortimente.
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. Sledujem, lajknute :)
    mne sa skoro pri kazdej znacke pacia viac limitky.. su tam vacsinou napaditejsie obaly alebo zaujimavejsie produkty :) staly sortiment ma ale vyhodu.. ked clovek zisti, ze mu z limitky nieco skvele sadlo, uz sa k tomu produktu nemusi znovu dostat, k stalemu sortimentu sa dostane snad kym sa neprestane vyrabat :)
    katarina.k98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  183. Preferuji stálý sortiment.
    marketa.formankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  184. mám ráda jedno i druhé:)
    spyonhighheels@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  185. Sleduju Tě a mám olajkováno. :)
    Mnohem více se mi ze sortimentu Clarins líbí limitky, nemůžu si pomoct.
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  186. Nemam prehlad o stalom sortimente Clarins, ale limitky, na ktore natrafim v clankoch oblubenych blogeriek, sa mi vzdy pacia :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  187. Splněny podmínky :)

    Více mě zajímají limitky než stálý sortiment :)
    rad.paj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. petra.krupova@atlas.cz, sleduji pres bloglovin, like jsem dala

    S Clarins nemam zadne zkusenosti, tohle by byla prvni :)

    OdpovědětVymazat
  189. Se stálým sortimentem jsem velice spokojená, ale limitované edice mě moc neberou :D

    barup@email.cz

    OdpovědětVymazat
  190. j.porkertova@centrum.cz clarins moc nekupuji (jejich stálý sortimentú, ale limitky mě často zaujmou, zvláště pak designem

    OdpovědětVymazat
  191. Ahoj :), na fb jsem pod stejným jménem jako tady :)
    kosmetickou značku Clarins pouze okukujia nejvíce se mi líbí jejich limitky.
    centrefolds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. tak u clarins spíš líbí limitky... asi vlastně jako u většiny dekorativky :)

    sima.sony@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  193. SochorovaVeronika@email.cz

    Co se týče výrobků Clarins, moc jich bohužel nemám, takže nemůžu posoudit nějak komplexněji, ale dalo by se to shrnout tak, že po něčem ze stálé kolekce pokukuju už dlouho, po limitkách vždycky toužebně krátce :D...

    OdpovědětVymazat
  194. tak tahle věcička by se mi mooc líbila!
    sleduju tě už moooc dlouho, Claris už taky a k té otázce - abych byla upřímná, tak tuhle značku vůbec nesleduju, ale celkově se mi líbí zajímavé limitky :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Sleduju i lajkuju.

    Od Clarins zatím nic nemám. Ale obecně mám raději stálý sortiment, protože nemám ráda, když si něco oblíbím a pak se to již nedá sehnat.

    martina@karbusicka.cz

    OdpovědětVymazat
  196. Stálá kolekce se mi velmi líbí, ale ty jejich limitky mají něco do sebe :-)
    klaraondraskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  197. rozhodně mám radši limitky :-)
    vondruskovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  198. Clarins odskusane nemam, ani limitky, ani staly sortiment, ani o nom nemam nejaky velky prehlad, ale asi je cas to zmenit, lebo tato vyhra je krasa :)

    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  199. Urcite limitky!! :-)

    cermi.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  200. U značky Clarins si vždycky vybavím spíš pečující kosmetiku, nicméně jako u většiny značek i pro Clarins u mě platí, že jsou zajímavější jejich limitované kolekce:-)
    smartnailsetc@gmail.com

    OdpovědětVymazat