pátek 12. července 2013

Čím se myjeme v práci?

Čím zaručeně potěšíte svoje kolegyně v práci? Když jednoho dne přinesete do kanceláře kupu sprchových gelů se zajíčkem a řeknete, ať si vyberou :) A tak si vybraly a celý náš pracovní tým testoval a mydlil se od hlavy k patě.





Playboy připravil pět nových sprchových gelů a krémů. Šestý sprcháč z pin-up kolekce už jste mohly vidět zde. Každý sprcháč se navíc doplňuje s řadou vůní. A jak jednotlivé vůně popisují moje kolegyně a jak jsou s nimi spokojené? :)



Play it VIP (žlutý) - okouzlující & bohatý

- gelová konzistence
- svěží vůně nektarinek, pomerančových květů a šťavnatého červeného ovoce
- zkoušela jsem ho já osobně :)

Žluťásek mě zaujal na první pohled ze všech nejvíc. Na růžovou moc nejsem, takže to bylo logické :) Líbí se mi jeho svěží ovocná vůně, která mi u sprchových gelů vyhovuje. Gel pění dobře a je příjemný, nicméně mě ničím vyloženě neuchvátil a zdá se mi takový prostě obyčejný :) Vůni z kůže bohužel téměř necítím, což je škoda. Jinak by mě zaujal asi víc. Svoje sprchové favority mám v jiných regálech drogerie :)

Play it lovely (světle růžový) - hedvábný & květinový

- krémová konzistence
- květinová vůně vonící po růžových bobulích, granátovém jablku a orchideji

Růžovoučký sprcháč testovala kolegyně Simča a podle ní:

Gel krásně pění, je velice jemný a nedráždí její poměrně citlivou pokožku. Navíc se jí moc líbí parfemace a podle jejích slov, je ze sprcháče mile překvapená. Navíc s ní gel i pravidelně cestuje z Prahy na Moravu, což podle ní svědčí o jeho velké oblíbenosti :)



Play it sexy (fialový) - smyslný & pižmový

- gelová konzistence
- květinová vůně jasmínového čaje, pačuli a vanilky

Tento gel si vybrala moje šéfová (možná jsem jí měla raději dát všechny, abych to u ní měla dobrý :)

Se slovy "To manžel asi omdlí, až vylezu ze sprchy" (když je to přece sexy)", se zasmála a jala se gel očuchávat :) Na její vkus je to prý příliš sladká vůně, ale dá se to zvládnout. Co se týče konzistence, nebyla příliš spokojená, protože jí gel připomínal spíš želé a ona má raději krémové konzistence. Navíc jí gel vydržel jen něco málo přes týden a podle ní byl hned fuč. Jinak pěnil moc pěkně a nevysušoval jí pokožku, což velice oceňuje, protože s některými gely z drogerie se jí to stává :) Ale verdikt je takový, že znovu by si pro něj do drogerie nešla.


Play it spicy (černý) - okouzlující &  provokativní

- krémová konzistence
- kořeněná vůně mučenky, granátového jablka a santalového dřeva

Testovala kolegyně Míša a její dojmy jsou:

Podle ní sprcháč nádherně voní a dobře pění. Pokožku nevysušuje, ale po umytí vůně na kůži moc neulpí a příliš nevoní. To je podle ní škoda, jinak je se sprcháčem spokojená.



Play it rock (tmavě růžový) - vzrušující & šťavnatý

- gelová konzistence
- voní po červeném pomeranči, šafránu a pačuli 

Testovala kolegyně Verča a její dojmy jsou:

"Navzdory tomu, že jsem byla dost skeptická mě tenhle sprcháč celkem mile překvapil. Voní mi příjemně po hodně sladkých zralých třešních v kombinaci s lesním ovocem a i když mám radši svěžejší a spíše květinové vůně, uznávám že vůně gelu je skutečně JUICY i když na těle samozřejmě po osušení nevydrží (…ale neznám sprcháč který by vůni na těle zanechal déle než se stačím obléct). Dále mě překvapila konzistence gelu, protože je doopravdy hustý!!! Vlastně nejhustší co jsem kdy zkusila, stejně jako pěna! Ta mě uchvátila asi nejvíc. Nejenže gel krásně pění jen při rozetření rukama, v kombinaci s mycí houbou se stane „malý zázrak“ a ze „sprcháče“ se stane naprosto dokonalá pěna na holení.. A to je pro mě důvod proč bych si gel koupila znovu možná jen v jiné parfemaci. Kůže je po mytí celkem vláčná, neřekla bych plně hydratovaná jako při mytí olejem, ale není zdaleka tak suchá, jako po umytí jinými gely stejné kategorie. Takže moje hodnocení je celkově pozitivní a gel si ráda koupím znovu."
 


Složení:


Tak to bylo naše kolektivní testování :) Jak vidíte, některé kolegyně byly nadšené a některé méně. Takže jako u všeho, nic není černé nebo bílé, ale černobílé :) Vesměs jsme se shodly na tom, že jsou gely příjemné a nevysušují pokožku. A ač opravdu pěkně voní, na kůži se vůně bohužel příliš dlouho neuchytí, což je škoda. Dlouhotrvající vůni si holt musíte pojistit vůní ze stejné řady, které se dají také sehnat :)

Máte zkušenost s těmito sprchovými gely? Líbí/nelíbí se vám jejich parfemace? 


PS: děkuji za poskytnutí gelů k recenzi

15 komentářů:

  1. Vymyslela si to super! Veľmi sa mi páčila takáto recenzia. Mám ten, ktorý mala tvoja šéfová :D no a podľa mňa je to nejaký čierny peter zpomedzi všetkých. Pri každom je, že dobre pení ale ja som to u tohto vôbec nespozorovala, sladkú vôňu mám rada takže toto je u mňa plus ale nabudúce určite zoberiem nejaký krémový a vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze :) ! Už dlouho si tenhle sprcháč chci pořídit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nemáte v práci volné místo?:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Angelity A.: děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :) Přišlo mi divné zkoušet tolik sprcháčů najednou a tohle se mi zdálo jako lepší řešení :)

    A.:děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dejnicka: nedávno jsme hledaly novou kolegyni :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem neodolala a před dvouma týdnama si koupila Play it VIP. V DM ho měli ve slevě, takže ten sprcháč byl okamžitě můj <3 Jeho vůně mě zaujala stejně, jako mýdla od Bourjois ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám doma Play it rock a ten jsem si moc oblíbila, zkoušela jsem ho zatím jenom párkrát, protože mám gelů velkou zásobu, ale těším se, až přijde řada na něj :).

    OdpovědětVymazat
  8. O playboy sprcháčích slyším samou chválu ..tak je musím vyzkoušet! :D

    Můj blog :
    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Mně nejvíc voní Pin UP, ale zatím jsem neměla možnost ho koupit. :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  10. Play it VIP je podľa mňa naj ! :) Vodia úplne úžasne
    http://glitter-silvi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. budu muset nějaký vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  12. Moc jsem od něj nečekala, ale kupodivu si mě získal. Zkoušela jsem Play it Lovely. Určitě vyzkouším i další varianty :P

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to by se mi s tebou líbilo pracovat:)

    OdpovědětVymazat
  14. Píšu si na seznam k vyzkoušení :-)půjdu do hedvábného květinového.

    OdpovědětVymazat
  15. Já osobně mám nejraději Playboy VIP sprcháč. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)