čtvrtek 4. července 2013

Best of June

Trochu nestíhám a tak se moji favorité neobjevili tradičně první den v měsíci, ale věřím, že to nikomu nevadí. Mám pocit, že jsem toho zkusila tolik a přece je toho docela málo :) Dekorativky bylo tentokrát o něco méně (v porovnání s jinými měsíci) a podíl na tom měly i ty vedra, co pár dní panovaly. 

PS: pokud se na blogu již objevil článek o konkrétním produktu, najdete na něj odkaz v závorce. U těch ostatních se zatím připravuje :)


1) Clarins Splendours Summer Bronzing LE (zde)
2) Maybelline Colorama lak na nehty (zde)
3) Benefit World famous neutrals paletka stínů (zde)
4) Maybelline Rocket Volum řasenka (zde)
5) L´Oreal lak na nehty 001
6) Skin79 Oriental Gold Plus BB cream (zde)
7) MeMeMe Blush me tvářenka (zde)
8) Holika Holika Jewel-light tužka na oči (zde)
9) Lancome Doll Eyes řasenka LE (zde)

Dekorativky je tentokrát trochu méně. Když jsou venku pařáky, nemám příliš potřebu na sebe vrstvit tuny líčidel. Make-upy jsem uklidila do šuplíku a nahrazují je všemožné BB krémy. Člověk nemusí myslet na SPF ochranu, protože většina z nich ochranný faktor má. Když je to léto, tak přicházejí na řadu i bronzery a jasnější barvy tvářenek. Nechybí ani jasné barvy laků na nehty (mám pocit, že je bílá zase hodně trendy) a nesmí chybět ani dobrá řasenka :) Na oči teď dávám spíš neutrální barvy a vystačím si s touto paletkou a sem tam s Naked. 




1) Garnier Fructis Goodbye Damage olejíček (zde)
2) Rexona Maximum protection (zde)
3) Nivea tělové mléko do sprchy (zde)
4) Bioderma Photoderm Bronz SPF 50+ (zde)
5) Dermacol Love balzám na rty (zde)
6) Mixa CC krém (zde)
7) Eucerin zklidňující noční krém (zde)
8) Natura Siberica Hustý sibiřský bílý olej na tělo (zde)

Jak jsem už psala, minulý měsíc trochu vedla péče nad dekorativkou a já si užívala mazání, mydlení a hydratování :) Absolutně jsem si zamilovala praktická mléka do sprchy a moje pozadí si zase oblíbilo něco málo ze sibiřské přírody. Stopy po pupíncích mi vyzmizíkoval CC krém a proti pocení mě chránil osvědčený deodorant. Velmi jsem si oblíbila i srdíčkové balzámy a po těch vedrech se zdá, že se nějak podezřele rozkreslily :) A vlasy si teď užívají krásně vonící olejíček, který by je měl chránit před poničením. Nezbytností je samozřejmě i kvalitní opalovák, který navíc zařídí, že se i rychleji opálíte :)

Jakou kosmetiku během léta rády používáte vy? Co jste si poslední dobou oblíbily? :)

19 komentářů:

  1. Na českém slunci se dá i opálit s ochranou 50+? :D Já myslela, že je to možné jen u moře apod. ...
    Ten olejíček od Garnieru na konečky jsem chtěla vyzkoušet, ale ještě jsem nikde na něj nečetla recenze :(
    A také se možná inspiruji tělovým mlékem do sprchy, navnadila jsi mne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Presne tak, bronzery, jasne barvy laku na nehty, kdy pres nekolikere zkouseni jsem konecne nasla tu svoji vysnenou zarivou ruzovou s oranzovym podtonem :-). Lehke toaletni vody, rasenka a lesky, lesky

    OdpovědětVymazat
  3. wow, na tu benefiti paletku se teda moc tesim :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Allen: to je právě omyl, co si spousta lidí myslí :) SPF faktor ti udává, jak dlouho můžeš být na sluníčku bez dalšího namazání :) když se namažeš třeba 10tkou, tak se musíš potom znovu namazat dříve, než když se namažeš 50tkou :) ale opálíš se stejně :)

    OdpovědětVymazat
  5. jůů, těším se na recenzi paletky od Benefitu, jsou stíny dobré? docela po ní pokukuji, ale nevím no. moje nej je teď tvářenka od Misshy, ale to tak je vždy, když mám něco nového, že je to oblíbené a pak přijde něco dalšího a oblíbenec je fuč :))

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na recenzi Benefití paletky!

    OdpovědětVymazat
  7. Rocket volume se stala i mým oblíbencem asi si pořídím další. Jinak sháním dobrý bílý lak, tak se možná mrknu na tenhle Loreal :). Mým oblíbencem se poslední dny stal BB od Vichy, celkem příjemné překvapení a za mě lepší než asijské. Dnes jsem dávala recenzi :) IDÉALNÍ BB VICHY?

    OdpovědětVymazat
  8. ta Goodbye Damage řada se mi líbí, mám šampon a balzám, jinak tělové mléko do sprchy teď testuju a zatím z něj moc unešená nejsem, i když ho opláchnu fakt důkladně, tak mám ulepený pocit :(

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  9. Funguje dobře ta Bioderma? U Peti jsem slyšela, že se po ní dobře opaluje a vůbec nespálí. Já jsem jak putna od vápna, spálím se i po namazání 30kou a nikdy se neopálím. Možná maličko ruce, ale jinak, jinak je to katastrofa :(. Myslíš, že by mi ta Bioderma pomohla Rendy? Díky moc:)

    OdpovědětVymazat
  10. Musíš určitě vyzkoušet korektor Camouflage od Catrice, je úžasný :) krásně kryje, používám ho i na kruhy pod očima a stojí asi jenom 74,90,- :))

    OdpovědětVymazat
  11. Violets: nechci prozrazovat dopředu :) chystám článek :)

    MalaMacanda: já dlouho hledala pěkný bílý lak z drogerie a tenhle to na plné čáře vyhrál :) je opravdu bílý, bez perletě a jiných blbostí a je fakt dobrý :)

    Natálka B.: vážně ulepený? to já ho vážně miluju, protože je kůže potom taková vláčná, tak nevím no..

    Vivian Darkbloom: no já se s ní už xkrát namazala a vážně mám pocit, že jsem se opálila celkem rychle a to jsem byla spíš někde venku, ne že bych se cíleně opalovala a i tak mi přijde, že to fakt pomohlo. Třeba ségra má sluneční alergii a nic jiného, než opalováky od Biodermy používat nemůže a fakt jí pomáhají, takže o jejich kvalitě určitě nepochybuju :) Ovšem ne každý je ochotný do nich investovat no. Ale je fakt těžké odhadnout, jestli se po něm opálíš. Pro mě je hlavní, že jsem se ještě nespálila :) Zkus si koupit třeba i nějakou solární vodu nebo urychlovač opálení (má ho třeba Ziaja) a to fakt pomáhá :)

    Marie Škorpíková: už jsem o něm četla třeba u Lou a celkem mě zaujal :) díky za tip

    OdpovědětVymazat
  12. no mám to bílé a fakt si ho oplachuju důkladně, tak nevím, čím to je :( dost mě to mrzí, protože mazání mě nebaví a tohle by byla super alternativa

    OdpovědětVymazat
  13. Mne tá špirála Rocket vôbec nesedela.
    Hocijak som sa snažila,vždy mi to zlepilo riasy,také tie pavúčie nožičky a to ja neznášam.
    Sklamala ma. :(

    OdpovědětVymazat
  14. Jak prosím tě funguje ten krém od Mixy? Dokáže třeba trošku vyzmizíkovat skvrnky po pupíncích? Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jak prosím tě funguje ten krém od Mixy? Dokáže třeba trošku vyzmizíkovat skvrnky po pupíncích? Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Z dekorativky ten bronzer vypadá naprosto dokonale! A Maybelline řasenku teď taky používám a patří mezi mé oblíbence. Jinak opalováky zatím neřeším, protože v tomhle počasí se opravdu spálit nedá, nebo alespoň já ne :D Ten CC krém neznám, docela mě ale zaujal.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. to tělové mléko do sprchy je jak dělané pro mě, to určitě budu muset vyzkoušet :)
    já jsem si oblíbila bíbíčko od Vichy (taky teď na sebe nerada něco patlám a tohle je hezky lehoučké), tvářenku od Coloramy v odstínu 301. ze začátku jsem jí vůbec používat nechtěla, ale nakonec se mi ten odstín zalíbil :)

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna dnes jsem si byla rychle v Dm pro cc krém od Mixy a řasenku Naybelline rocket volume ( měla jsem poslední kuponky a platnost byla do dnes). Ušetřila jsem za oba dohromady příjemných 180 Kč a už se moc těším až oba výrobky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)