pondělí 22. července 2013

Aktuální téma: blogerská prokrastinace a odhalení sysla

Tenhle tag sice frčel tak měsíc, dva zpátky, ale věřím, že vám to nevadí a bude vás bavit i po takové době :) Pokud jste se tagu také zúčastnily, hoďte mi do komentářů odkaz, ráda si počtu.

1) Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?

Hmm...tak řekněme, že trochu někdy zanedbávám to mazání tělovými krémy. Ale to jsem vlastně nedávno obešla sprchovým mlékem, takže skoro nic nezanedbávám :)

2) Myješ pravidelně své kosmetické štětce?

Na tohle jsem docela puntičkář a štětce pravidelně alespoň jednou týdně myju. Teda samozřejmě ty co používám, čisté štětce nemám potřebu znovu mýt. Po každém použití je pak přestříkávám dezinfekcí.




3) Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?

Hned jak to jde, tak nehty raději odlakuju. Oprýskaný lak mi vadí a většinou mě pak zbytek dne irituje, že se na něj musím dívat a nemůžu to nějak předělat nebo odlakovat :)



4) Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, prestože ho nutně potřebuješ?

Jsem typický sysel a od všeho, co pravidelně používám mám zásoby. Minimálně tak 5 odličovačů, litr růžové Biodermy, pleťový krém i sprchové gely a odličovací polštářky musím pokaždé mít v zásobě :) Jen tak namátkou jsem vyfotila pár věcí, co mám jako zálohu ve skříni. Ale nemůžu si pomoct a když je třeba akce na Biodermu, tak si prostě dělám zásoby :)







5) Jaký je tvůj nejhorší kosmetický hřích?

Někdy mám tendence odlupovat stroupky po pupíncích, protože mi na obličeji vadí. A tím se samozřejmě prodlužuje proces hojení, zadělávám si na jizvičky, ale nemůžu si pomoct...

6) Nekosmetická činnost, kterou odkládáš?

Luxování, mytí oken, učení

7) Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?

Záleží jak kdy. Někdy člověk ani neočekává, že se večer ocitne někde v baru a nic extra neplánuje. Naopak někdy, když mám čas a chuť, tak si všechna líčidla nachystám, promyslím jaké barvy použiju nebo třeba nalepím i umělé řasy :)

8) Umíš dodržet zákazy nakupování

Ne :) Ani se o to nepokouším, protože bych to nevydržela. Člověk si má dělat radost, dokud to jde, takže se tím řídím. Nikdy nevíme, jestli tu budeme i zítra, tak proč se omezovat? :)

9) Jak je zorganizovaná tvoje make-up sbírka a sbírka laků?

Není to ještě podle mých představ, ale to bude asi až se přestěhujeme do většího bytu. Párkrát jsem úložné prostory kosmetiky řešila zde. Laky mám v kartonovém boxu se šuplíčky a mám je rozdělené na tři sekce - báze, topcoaty a různé efektové laky a zbytek je rozdělený na teplé a studené barvy.

21 komentářů:

  1. Já si taky ráda kupuji kosmetiku dopředu, ale jen pokud jde o pečující kosmetiku... dekorativní si kupuji, když mi dochází...
    Většinou mám nakoupené věci, které jsou v akci, třeba jako antiperspiranty... a také jsem si na prázdniny koupila 1l šampónu... :D mamka nechápala, jak to mohu vypotřebovat ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé s těma sprcháčama to mám stejný, prostě zásoby, že už se mi do mojí koupelnové skříňky nic nevleze! Ale teda ty pleťové vody, tak to je masakr! To tě obdivuji! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, můžu se zeptat jakou přesmě desinfekcí čistíš štětce po každém použití? Díky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já koukám hlavně na tu zásobu Yves Rocher odličovačů, ty jo :)

    OdpovědětVymazat
  5. S oprýskaným lakem na nehty to mám úplně stejně a když nemám po ruce odlakovač, tak si lak musím oloupat, protože ho na rukou nesnesu. A s tím syslením věcí to mám úplně stejně a jsem ráda, že v tom nejsem sama :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tá piata odpoveď o tých vyrážkach, no to sa priznávam, že robím aj ja :D A tiež si nemôžem nijako pomôcť.. :D Joj už musím s tým niečo robiť, moja mama, keď to vidí, tak ma bije po rukách, že mám prestať :D. A to som jej dovolila lebo som hrozná a nemá ma kto upozorniť, tak mám vlastnú SBS :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Oloupaný lak na nehty je peklo. Příšerně mě točí i malinko obroušený lak na koncích nehtů. Což zákonitě vede k obdennímu lakování nehtů :-) Mám zásoby micelárek, tonik a krémů.

    OdpovědětVymazat
  8. Těch 6 odličovačů YR mě dostalo!!! Já mám jeden po dně a už si zoufám, že jsem nešla s kuponem, když jsem měla :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Super TAG, překvapila mě tvá zásoba Biodermy a sprcháčů :D Já si moc zásoby nedělám, vždycky se těším až něco dopotřebuju abych si pak mohla s klidem jít vybrat do obchodu něco novýho :))
    Jinak oprýskaný lak je to nejhorší. Jakmile se mi třeba ve škole kousek odštípne, hned se mi zkazí nálada a pak mam pocit, že se mi na ten oprýsknutý lak pořád někdo kouká! :D Takže pak rychle domů a dolakovávat!

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, ty jsi teda sysel! Vedle tebe vypadají mé zásoby naprosto neškodně.

    OdpovědětVymazat
  11. Sysel :D! To jsem taky! Musím mít vždycky několik produktů na odličování a dekorativku taky dříve než mi dojde, jsem na to dost háklivá! Moc pěkný tag a asi ho udělám také!

    OdpovědětVymazat
  12. Mě tag stále leží v konceptech, taky bych ho mohla zítra vytáhnout :-) Jinak nad péčí o štětce smekám klobouk, já jsem to děsnej lenoch. Ale je pravda, že raději půjdu mýt štětce, než se učit :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Super zpracování :) A ty syslí zásoby jsou parádní :D Oproti nim ty moje vypadají jako nic :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem ráda, že nejsem jediný sysel! Všichni se mi smějou, ale oni to prostě nechápou! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak si škrečkovaním som na tom rovnako. Radšej mám veci v zásobe,ako rýchlo na poslednú chvíľu zháňať a nezohnať. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Teeda, ty si fakt poriadny sysel :) ale aj ja mám zásoby micelárky, a v chladničke zopár krémov a sér :) Sprcháče a šampóny musia byť v rezerve tiež. Neznášam olúpaný lak, preto si aj lakujem nechty na rukách cca 2x za uhorský rok, lebo sa mi nechce stále odlakovávať.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak zrovna Biodermu micelárku a Rexonu spreje syslím do zásoby taky :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Tie štetce ti závidím (v dobrom):/

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Markétka: to i já mám některou dekorativní v zásobě :) třeba řasenky nebo pudry, když je mají v akci, tak se zásobím :)

    Viviann D.: mám to asi v genech, protože celá naše rodina jsou takový syslové :) akorát každý máme zásoby něčeho jiného :)

    Barbra: mám desinfekci od Sephory a teď jsem si nedávno koupila i od Mary Kay :)

    S: někdy jich mívám i 8 :) ale kupuju si je jen v akcích :)

    OdpovědětVymazat
  20. taky bych potřebovala být takový puntičkář, co se mytí štětců týče... jsem čuník :( :D a ta zásobička? páni! :D myslím si, že ale děláš dobře, protože využítí nějakých akcí je mnohem výhodnější.

    OdpovědětVymazat
  21. Ježiš já jsem tak ráda když zjistím, že je někdo podobný sysel jako já! :D Třeba sprcháče? S těma bych si mohla otevřít obchod :D Úplně klidně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)