pondělí 3. června 2013

Variabilní paletka stínů od Look Beauty

Znáte anglickou značku dekorativní kosmetiky Look Beauty? Já jí nedávno ještě neznala a změnila to až tahle mega paletka stínů, tvářenek a lesků :) Pojďme se jí podívat na zoubek!


Look Beauty Pro Palette (14,4g) - koupíte např. zde za 499Kč

Look Beauty je anglická značka dekorativní kosmetiky a pro mě byla tato paletka první seznámení se značkou. Balení paletky je poměrně velké, na skladování to není nic moc, ale díky systému ukládání paletek do jedné menší je to ve výsledku celkem fajn (přenášení a používání). Líbí se mi systém, kde si podle nálady a příležitosti přendáte paletku stínů do menší cestovní verze. Všechny paletky obsahují 8 stínů, 2 lesky a tvářenku. Konzistencí jsou stíny i tvářenky stejné, takže hromadně můžu říct, že jsou velmi jemné až máslové konzistence a většina stínů je dobře pigmentovaná. Nevidím rozdíl mezi těmito stíny nebo např. těmi od MUA nebo Famous ze zebří paletky. Všechny mi přijdou dost podobné jak kvalitou, tak výdrží i pigmentací a texturou. S bází nemají stíny problém vydržet celý den. Díky jemné textuře celkem práší, takže opatrně. Co se týče balení, tak mám menší výtku k velikosti stínů - jsou poměrně malé a člověk se musí soustředit, kterou barvu nabírá, aby omylem nezajel do vedlejšího odstínu :) Tvářenky jsou takový průměr - nenadchne, neurazí a na cestách se bude hodit. Pigmentované jsou celkem dost a taky práší. Lesky jsem nepoužila, protože je v podobných paletkách zásadně nikdy nepoužívám. Vadí mi jejich aplikace (je nutný štěteček, který s sebou v kabelce většinou nenosím) a hlavně se lesky většinou rozpatlají a když se do toho přimíchají kusy stínů, tak je to pro mě katastrofa. Lesky tedy nehodnotím a ráda bych je nechala v netknutém stavu :) Věřím, že se najdou takové dámy, které to chápou a mají to taky tak.

Jen pro upřesnění, číslování stínů je jen pro lepší názornost a ve skutečnosti stíny čísla nemají :)




Podobný systém nabízí např. i Sephora. Ta má akorát trochu jinak koncipované balení, ale princip je stejný.


Z hlavní paletky si vyndáte tuto cestovní, do které potom umisťujete menší paletky podle svého gusta.






První paletka stínů s názvem 60´Trends je mi barevně asi nejvzdálenější ze všech tří. nejvíc se mi líbí asi odstín č.8. ale pro zbytek nemám úplně využití. Naopak se mi líbí odstín tvářenky i lesků.



Dole na fotce je vidět blížící se katastrofa, alis napadané stíny do lesků 



Paletka Glitzy je barevně trochu divočejší. Stíny jsou všechny moc pěkně pigmentované a barva je sytá. Využitelnost je pro mě tak 50:50. Takový odstín č. 12 se mi strašně líbí, ale k mým očím prostě absolutně neladí.








Pro mě asi nejoblíbenější ze všech tří paletek je tato s názvem Mettalic Nudes. Neutrální matné odstíny a několik metalických jsou pro mě jak dělané. Odstín tvářenky je také povedený, leč spíš taková decentní a jemná barva. Fotka trochu ubrala stínům na kráse a intenzitě, vyloženě slabý je jen odstín č. 24. Textura i výdrž je stejná jako u zbytku paletky.








Co bych k paletce řekla tak celkově...Celé balení je bytelné a poměrně kvalitní. Vnitřek paletky už na tom tak skvěle není a nepůsobí na mě zrovna luxusním dojmem. Na druhou stranu nemůžu tvrdit třeba ani o Sephora paletkách, že by byly svým provedením bůhví jak pěkné nebo nedej bože luxusní, takže v tomhle ohledu si nemají co vyčítat. Jak už jsem říkala, kvalita stínů mi přijde srovnatelná s MUA stíny nebo stíny Famous. Přijde mi to všechno na jedno brdo - nicméně tento výrok neberte zle :) Někomu podobné stíny vyhovují a má je rád. Většina stínů je máslové konzistence, mají dobrou pigmentaci, s bází drží výborně celý den. Mínusem je, že trochu práší a chce to být opatrný, při aplikaci. Tvářenky mi teda bohužel celý den na tváři nevydrží, tak 6 hodin max. a pak se kamsi vytratí. Na druhou stranu pěknou pigmentaci jim člověk upřít nemůže :) Líbí se mi myšlenka celého systému, kdy si vyberete paletku podle nálady, dáte si jí do menší paletky a můžete si jí brát všude s sebou. Na druhou stranu mě paletka moc na zadek neposadila a mám k ní spíš takový neutrální postoj. S přibývajícím množstvím kosmetiky člověk kouká i na obal a celkový dojem z kosmetiky a nemůžu prostě tvrdit, že by mě tato paletka vzala za srdce jako třeba ty od Urban Decay nebo Benefitu. Takže tak vážení :)

Zajímá mě váš názor - jak se vám paletka líbí/nelíbí. Případně jestli znáte značku Look Beauty? :)



PS: děkuji eshopu makeupshop.cz za poskytnutí paletky k recenzi

19 komentářů:

  1. Paletka vypadá moc dobře, zvláště ty stíny, lesky ani tvářenky by tam ani nemusely být :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super, že se to dá takhle rozložit! :) ty barvy stínů mi připomínají MUA paletky :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle značku neznám, ale jako paletka vypadá dost hezky, nejvíc se mi asi líbí ta část Mettalic Nudes, každopádně si dokážu představit i využití té barevné varianty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale paletka mě opravdu zaujala. Líbí se mi odstíny a naopak "leskortěnky" v paletkách mám moc ráda, jelikož bývají dobře pigmentované a pěkně drží, ač nevysušují, toť moje dosavadní zkušenost, proto bych se nebránila ani těmto. :) Systém na přenášení paletky bych ale nevyužila každodenně, přes den nemám potřebu si make-up moc upravovat. Spíš kdybych jela někam na pár dní (to se snažím tahat kosmetiky co nejmíň, ač je to nadlidský úkol). A ty tvářenky mě vyloženě dostaly. :)

    Runa

    OdpovědětVymazat
  5. paletka se mi rozhodně líbí, ale já bych pro ní využití nenašla.. maximálně pro tu s nude odstíny, ale jinak asi ne..

    OdpovědětVymazat
  6. Využití bych nenašla skoro pro nic...memám ráda tyhle vazelínové barvy na rty. Navíc celé to na mě působí dosti nekvalitně, ostatně jako všechny thle super-mega-multifunkční paletky za "rozumnou cenu".

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to pěkně! Moc se mi líbí možnost toho cestovního balení :) A nejvíc se mi zalíbila taky ta poslední paletka...

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka vypadá úžasně! Moc se mi tvá recenze líbí a nejvíc by mě na paletce lákaly nude odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku neznám, ale paletka vypadá opravdu úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mmmm, tak tuhle značku neznám a ani mě paletky nezaujaly. Nejsem moc fanda takových paletek. Ani barevně mi bohužel nepadly do oka. Možná ta neutrální, ale takových stínů už mam habaděj :)

    OdpovědětVymazat
  11. no ja túto značku vôbec nepoznám ale taktiež má najviac zaujala tá posledná paletka :)

    OdpovědětVymazat
  12. O této značce slyším prvně. Na první pohled vypadá paletka docela dobře a ani pigmentace mi nepřijde špatná. Nadruhou stranu pokud je to kvalitou podobné MUA, asi bych z toho moc nadšená nebyla. Sice jsem od MUA zkoušela jedinou paletku, ale nadšená jsem z ní vážně nebyla :/

    OdpovědětVymazat
  13. Páni to vypadá skvěle! :) Ale asi bych všechny nevyužila krom těch nudes. :) Ale nápad je to super. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě moc na barvičky neužije. Moc se mi líbí tak poslední s přírodními nude odstíny :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  15. Paletky jsou pěkné, ale barvy mě teda nijak moc nezaujaly, takové "o ničem" mi přijdou:O/
    12 a 14 mi přijdu nejzajímavější:o)

    OdpovědětVymazat
  16. Tato značka je pod jednou "fabrikou" spolu s MUA, Famous a Vivo :)

    OdpovědětVymazat
  17. Slyším poprvé a hned u první fotky mě napadla podobnost s paletkami od Sephory (ty mám). Je to hezké, ale otázkou je kolik toho člověk reálně využije... já třeba s takhle malýma tvářenkama neumím a ty lesky jsou taky spíš na oko.. Na vyzkoušení barev fajn, ale jak se znám, pak by to zůstalo v šupleti a já bych se vrátila ke svým neutrálním barvám:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  18. Tahle značka je pro mě vážně novinkou:-). Jinak paletky vypadají velmi lákavě:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem co dělat abych článek přečetla, ale zvládla jsem to! Protože se mi podle fotek paletka moc líbila. Mě vždycky nadchnou nějaké barvičky a nakonec mi leží doma v šuplíku, protože barevné stíny nepoužívám :))
    U mě giveaway o erotické hračky http://vanilopka.blogspot.cz/2013/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)