pondělí 17. června 2013

Srdíčkové balzámy Dermacol

Srdíčkové balzámy teď asi zaplaví blogosféru. Aby taky ne, když jsou roztomilé, voňavé a mají SPF 15! Dermacol se zřejmě inspiroval u slavným balzámů Babylips od Maybelline, které se u nás bohužel neprodávají a dost pochybuju, že se kdy budou prodávat. Jelikož i Babylips doma mám, zajímalo mě nejvíce porovnání kvality obou značek. A hádejte, k čemu jsem dospěla? :)


Balzámy jsem kupovala v eshopu Dermacolu v akci 1+1 za 79 Kč. Momentálně jsou již k dostání v drogerii (potkala jsem v DMku), kus za 79 Kč. V nabídce je celkem 6 balzámků, které se jmenují podle slova "láska" v různých jazycích. Celkem roztomilé, řekla bych :) Balzámky opravdu pěkně voní, žádná hnusná chemie (jako u Babylips). Na fotce níže máte jednotlivé vůně balzámů podle jejich barev. Nemůžu se rozhodnout, který mi voní víc! Meloun a broskev asi lehce vedou, ale kromě toho čokoládového se mi líbí prostě všechny! Svou vůní nad Babylips určitě vedou! I jejich konzistence je více než příjemná. Rty krásně zvláční a hydratují, ale pokud máte nějak extra poničené a suché rty, tak vás určitě nespasí a rty vám nezahojí. Pokud bez balzámů nedáte ani ránu, věřím, že si tyhle zamilujete. Balzám na rtech celkem i dlouho vydrží (pokud ho tedy díky té vůni neolížete) a je jedním slovem velice příjemný. Jako bonus navíc je SPF 15, které se během roku neztratí. Výtku mám spíše jen k balení balzámků - víčko jde trochu ztuha otevřít a balzám samotný se v balení malinko kýve, takže při aplikaci raději příliš netlačte, ať si ho nezlomíte. Např. u Labella takový strach nemám a přijde mi celkem stabilní (uvádím jen pro příklad). Myslím, že balení je trochu slabina, ale jinak mě nic špatného nenapadá :)




Pigmentace balzámů je spíše decentní. Nečekejte, že vám nahradí rtěnku a budou výrazné. Na rtech je od sebe téměř nerozeznám a rty spíš jen lehounce natónují. Ani srdíčkový tvar se neukázal jako nepraktický a na rty se dobře aplikuje :) Balzám má 3,5g.




Co balzám, to jiná vůně


Porovnejte, jak moc se Love balzámy podobají těm od Maybelline


(web)


Z balzámů jsem poměrně mile překvapená a vážně jsem si je oblíbila. Přijdou mi mnohem lepší, než Babylips, protože ty téměř nehydratují a jsou spíš takové voskové. Pokud nemáte nějaké problémy s rozpraskanými rty, tak vám balzámy budou asi vyhovovat a díky jejich vůni si je zamilujete. Za mě je tedy rozhodně doporučuji vyzkoušet :)

Jak se vám líbí/nelíbí? Přijdou vám taky tak sladké a roztomilé? Pořídily jste si už nějaký? :)

33 komentářů:

  1. Jsou jedním slovem skvělé. :)) Avšak nevím jestli nemáš špatný kusy, protože ty moje jsou pigmentované jak rtěnka teda.)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem čekala na tvoji recenzi, abych věděla, že budou stát za to. :-) Asi nejdřív očuchám hroznový a višňový.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají krásně! Ale trošku mi vadí, jak se až moc podobají svým obalem Baby Lips...

    OdpovědětVymazat
  4. Mia: mě se u tebe zdály taky sytější, tak nevím no :) Třeba se mi časem ještě rozkreslí, ale zatím mi moc nebarví :)

    Len: to mě těší, doufám, že budeš spokojená a budou se ti taky tak líbit :)

    Klára: alespoň, že jsou lepší než Babylips :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ty samé a jsem strašně moc spokojená, s recenzí souhlasím:) Akorát ten jahodový je na mě strašně červený, takže ten moc neunosím, ale jinak spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vecinou me novinky dost lakaji ale mam babylips a jsem spokojena a nejake tyhle ala pokus o neco me nebere. Prijde mi ze je kolem toho akorad humbuk a pritom je to proste jen balzam a srdickove rtenky uz ma par let avon. Proste nuda:-D

    OdpovědětVymazat
  7. já mám teda už všechny a zdají se mě celkem dost pigmentované :) a aji zavírání je v poho, asi máš nějaké špatné kusy:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám potvrzeno od neoficiálního, ale profesionálního zdroje, že Baby Lips budou i u nás v roce 2014:)
    Jinak Dermacol Love balzámky mám 2-broskev a meloun a miluju je!

    OdpovědětVymazat
  10. To jsem nečekala, že budou Babylips horší, ty jsem nezkusila..Tyto od Dermacolu mě docela nadchly, mám 02 broskvový, co nádherně voní, jen se mi rozpatlal a rozkýval :D..Mimochodem jestli se nepletu, tak v DMku jich regulerně měli jen 5 a ne 6 :-o
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ještě žádný nemám... ale ty každodenní články o nich mě asi nakonec "ukecají" :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsi mě nalákala, určitě si alespoň jeden kousek v nejbližších dnech koupím.

    OdpovědětVymazat
  13. já je mám ve všech barvách, také z akce a jsem celkem spokojená, i když pigmentace není úplně nejlepší, ale ani jsem jí nějak nečekala, takže jsem ráda, že je doma mám, na léto jsou ideální :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Na tvou recenzi sem čekala! :) Koukala sem na ně nedávno a nebyla si jistá, ale v nejbližší budoucnosti si jeden alespoň pořídím! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Minuly tyden jsem si 4 kusy objednala, tak ted jen netrpelive vyhlizim postacku :-)

    OdpovědětVymazat
  16. když to tak čtu, tak snad neodolám a koupím si svůj snad v pořadí třicátý balzám na rty :D :D v sobotu jsem k nim čuchala, ale nějakým zázrakem jsem odolala, no... asi napoprvé a naposled :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mě teda výrazně voní jen broskev a jahoda... zbytek bych od sebe po čuchu vůbec nerozeznala. Celkově mě až zas tak nenadchly, přijdou mi stejné jako obyč jelení lůj.

    OdpovědětVymazat
  18. Ach jo, další kladná recenze, já je snad budu muset zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  19. Babylips Grapewine je naprosto úžasný, kdybych věděla, že mi bude tak vonět a bude tak dobrý přivezla bych si z ciziny doživotní zásobu! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si je chtěla pořídit, ale zrovna v den, kdy jsem se je chystala nakoupit změnili na e.shopu odměnu za nákup z BB washe na sprcháč po slunění a ten nechci :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ja take musim rict, ze jsem spokojena nadmiru a barvy mam skvele syte, temer jako rtenku :) sama jsem psala na svem blogu recenzi a mam tam i fotografie na rtech, tak kdyztak muzes/te mrknout pro predstavu :)
    Kkiss z Inhotblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. najprv ma nejako nelákali ale čoraz viac čítam kladné recenzie tým viac ma lakajú a asi neodolám :o) zaujali ma všetky okrem hroznového :)

    OdpovědětVymazat
  23. Hm, to je zvláštní...ty moje jsou o hodně víc pigmentované...vypadají na rtech skoro jak rtěnka

    OdpovědětVymazat
  24. Jsou krásný, ale odolala jsem. Mám asi 5 balzámů (sice bez SPF), poslední dobou se fakticky snažím nekupovat nové kosmetické věci než dopotřebuju stávající. Ale kdyby byla akce 1+1 klasicky v drogérii a nejen na webu Dermacolu, tak asi neodolám no. ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Já už čekám na svou vlastní várku ;-)jen doufám, že když se na ně tak moc těším, tak aby nakonec nezklamaly.. :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Myslím, že neodolám a opravdu si nějaký musím brzy pořídit:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Už jsem na ně koukala, ale nakonec jsem se ke kopi neodhodlala. Došlo mi, že stejně balzámy téměř nepoužívám, takže by mi asi jen tak netknutě ležely v šuplíku...

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem do nich taky investovala, protože mě zradila moje úžasná léčivá medová tyčinka, která nemá SPF a rty se mi s prvním vedrem spálily. Vyléčila jsem je doma zase medovkou, ale ven už mažu jenom tímhle =) a srdíčkový tvar je úžasně praktický, dokáže kráasně vykraslit tvar rtů..
    (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  29. Mně to hodně připomíná Avon rtěnku a když si vzpomenu na Avon, tak se mi evokuje ta jejich umělá vůně těch levných balzámů a rtěnek, otřesná hydratace a obal z hnusného plastu. Nic proti Avonu, ale prostě to není moje oblíbené. No a tady ty balzámy se asi svezou na vlně neoblíbenosti. Nelíbí se mi obal, tvar a to, že barví a voní.. vše v jednom.. to pak nebude dobře ani barvit ani vonět ani hydratovat.. jen můj pocit, já je nezkusila :-) Zůstanu u obyčejného Avene a Labela Med. Barvení nechám rtěnkám :-)

    OdpovědětVymazat
  30. já jsem si je jednoduše zamilovala, to prostě jinak nešlo :)) mám doma LOVE a určitě zajdu ještě pro další.

    OdpovědětVymazat
  31. Naprosto souhlasím, skvělý produkt!! Mám Love a plánuji další :). Vůně i odstíny jsou povedené. Jediné mínus spatřuji v designu obalu, který nemá klasický "výsuvný" vnitřek a po pár dnech se mi balzámek zlomil :/ a rozpatlal. Ale objektivně, přispěla k tomu moje neopatrnost (vysunula jsem náplň příliš) a navíc to bylo v týdnu, kdy teploty byly téměř tropické. Každopádně mám radost, že se tento rtěnko-balzám objevil, myslím, že na trhu v této cenové kategorii přesně toto chybělo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)