pondělí 24. června 2013

První zklamání od Natura Siberica - foot mask

Psala jsem to už několikrát a ještě to několikrát určitě napíšu, ale značku Natura Siberica jsem si prostě oblíbila. Zatím jsem byla se všemi jejich produkty více než spokojená a o některých z nich plánuji další samostatné články. Nicméně neexistuje firma, která by měla všechny přípravky boží a jedinečné a proto tu mám ukázku mého prvního zklamání od této značky.



North Vitality Foot Mask (75ml) - cena 109 Kč ,koupíte např zde

Masku jsem sice sehnala ve slevě a stála mě o něco méně, ale i tak jsem na sebe trochu nazlobená, že jsem si raději nevybrala nějaký jiný produkt. Nápis "foot mask" mě pokaždé velice naláká, protože jsem dostatečně úchylná na to, abych si dávala různé masky na různé části těla :) Nevím jak vy, ale pod pojmem maska, si většinou vybavím něco krémového, vyživujícího nebo hutného. Těšila jsem se, až masku poprvé vyzkouším a jak si mé nohy budou chrochtat blahem. Nejdříve začnu tím poziivním :) Balení masky a celkově obal se mi moc líbí, působí na mě takovým "lepším" dojmem. Tubičkové balení je praktické, takže i v tomto ohledu spokojenost. První zklamání přišlo hned po otevření. Maska doslova tekla z tubičky, jak nějaké mléko. Konzistence tedy absolutně nenaplnila má očekávání a podle mě tohle prostě není maska, ale normální krém nebo spíš nějaké foot milk :) Nemám ráda  příliš tekuté krémy i tělová mléka a na nohy tím spíš. Krém jsem tedy vyzkoušela a říkala si, že to třeba výsledný efekt vylepší. Nevylepšil. Tekutá "břečka" jemnosti mých chodidel nijak nepomohla a výsledný efekt nula nula nic. Prostě jako bych si nohy namazala obyčejným krémem (nutno dodat, že hodně podprůměrným). Zlatý krém na nohy s ureou od Balei za 39Kč! Jak já ho miluju a velebím. Ten bych klidně s nadsázkou za masku na nohy označila, ale tohle prostě ne. Krém se rychle vsáknul a nebylo ani potřeba ho potom nějak otírat nebo umývat.





Co se parfemace masky týče, tak jí nedokážu nějak konkrétně popsat. Voní příjemně a vlastně mi vonělo všechno od NS a líbí se mi, že jsou ty vůně takové jiné a netypické :)




Někdo možná ocení ušlechtilé složení a fakt, že kosmetika neobsahuje např. parabeny, silikony nebo minerální oleje.



Masku za sebe tedy rozhodně nedoporučuji, protože mi přijde absolutně zbytečná a krém od Balei mi udělá za polovinu peněz větší službu.



Zkoušel masku někdo z vás? Případně jaký výrobek této značky vás třeba zklamal? :) 

17 komentářů:

  1. A nebylo to tak tekuté kvůli toho jaké byly v posledních dnech pařáky? Mě se doma topil makeup i tužka na obočí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Midlinka: vedrem to rozhodně není, protože tu masku mám víc jak 2 měsíce doma a je pořád stejná :) Od začátku má takovouhle řidkou konzistenci :) To jedině, že by mi už přišla zkažená, ale o tom dost pochybuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. no stáva sa aj najlepším :) ja používam spomínanú baleu, ale vadí mi, že farbí biele ponožky na žlto :D momentálne mám flexitol na nohy s 25% urey, čo už je brutál koncentrácia, dá to nohy dokopy raz dva :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Rendy, koukám, že ta řada na nohy asi bude pěkně na prd.. Já včera poprvé mazala krém na nohy ze stejné řady (teda má to stejný obal) a jako po prvním použití taky nejsem odvařená. Přijde mi, jak kdybych na nohy žádný krém nenamazala :-/ Třeba se to časem zlepší, ale obávám se, že moji oblíbenou Baleu (stejně jako u tebe) to nepředčí..

    OdpovědětVymazat
  5. Nina: toho jsem si ani nevšimla :) možná to bude tím, že žádné bílé ponožky nemám :)

    Skodulka: hmm, řada na nohy zjevně nebude tak dobrá :) Já si říkala, že Baleu asi nic nepřekoná, ale tak byla jsem zatím se vším od NS spokojená, tak jsem doufala asi v zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě z vyzkoušeného zklamala zatím jen čisticí pěna a názor ještě nemám ujasněný na šampon, který ničím nevyniká, jen umyje vlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. z natura siberica nemam zatial ziadny produkt ale na paty momentalne pouzivam Mixa krem na suche zony a som spokojna, resp. je to taka kremovazelina a chodidla mam z neho uplne hladke a jemne

    OdpovědětVymazat
  8. viennettka: na šampon jsem už nějaké neutrální články četla. Já jsem zatím neutrální vůni sprcháči a pěně do koupele :)

    Bashi: o tom mi básnila kamarádka :) říkala, že ho koupila příteli a je z něj nadšená :) že ho má na kolena, lokty a suché paty a prej super :) takže mě trochu nahlodala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já právě na NS čtu hodně chvály, tak jsem taky čekala, že to bude zázrak :) Tak nevadí, zítra si zase nakoupím do zásoby Baleu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm :(. Mam ji doma a jeste jsem nezkousela. Chjo.

    OdpovědětVymazat
  11. zatím jsem u NS jenom četla u tebe, ale asi se na ty věci zajdu podívat :) vypadá to pěkně. díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já mám zatím noční krém na mastnou pleť, noční detox masku (na tvý doporučení) a detoxikační mýdlo s propolisem a jsem nadmíru spokojena. Tahle značka mi hrozně láká =o)

    OdpovědětVymazat
  13. No škoda tej masky, má taký pekný obal :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já už po ní docela dlouho pokukovala, takže díky za recenzi. Budu se držet tvé rady a radši neobjednám ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  15. já používám "speciální ponožky" když si dávám na nohy masky. Je sice fakt, že jak nejsem zvyklá v tom spát, tak chvíli trvá, než mne přejde ten nutkavý pocit je sundat, že to svědí... ale pak to ráno stojí za to. Nohy jemňounké jak dětská prdelka.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja mám krém na nohy z avonu, teraz mi príde slabý a hľadám niečo nové. Aspoň viem, čomu sa vyhnúť.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkná recenze, a podle konzistence na fotce se jedná spíše o mlíčko :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)