pátek 7. června 2013

O čem se bude (možná) mluvit?

Je nepopiratelné, že se pokaždé objeví nějaká značka kosmetiky nebo konkrétní produkt, který se potom objevuje na každém druhém blogu. Začne to nenápadně a pak se to naplno rozjede :) A když se začne o něčem mluvit a psát až příliš, tak pak zase padají názory, že je toho moc a že už jen z toho důvodu si to někdo nekoupí. V hlavě mám pár takových bodů, o kterých se myslím bude v budoucnu na blozích mluvit (v případě některých už mluví). Toto je podle mě takový malý přehled značek nebo produktů, o kterých si toho ještě hodně přečteme. 

Budu ráda, když mi napíšete, o čem se podle vás bude mluvit a psát a co blogosféru naplno pohltí. Tedy minimálně tu kosmetickou část :)

Anatomicals - dokud se produkty této značky neobjevily v krabičkách krásy, nikdo se o nich téměř nezmínil. Teď si jich podle mě užijeme dosyta, protože vtipné a hravé obaly se dost lidem líbí a podle ceny jsou v tomto případě docela příznivé. Navíc si produkty můžeme nakoupit v českém eshopu na stránkách Ladyboxu.


CC krémy - nástupnická generace BB krémů se začíná pomalu a jistě probojovávat i do naší země. Zatím mi přijde, že je to rozdělené na dva tábory - někdo je ze zvědavosti chce vyzkoušet a naopak ti, co nemůžou přijít na jméno ani BB krémům asi nebudou chtít ani CCčka. No a pak je tu poslední skupina, která se jen směje a říká, kam až se zkratky krémů dostanou .)

MeMeMe kosmetika - u nás doteď také téměř neznámá a díky uvedení v LB stále známější. Koupit se dá také např. na stránkách LB a podle mě si o ní budeme číst čím dál tím častěji.

Blogerské e-shopy se podle mě celkem také rozmáhají, ale podle mě je to jen dobře. Všem holkám fandím a obdivuju je, že na to mají čas a sílu. Jen díky vám si můžeme některé nedostupné značky nakoupit pohodlně a nemusíme objednávat ze zahraničí. A ať se jdou bodnout všichni ti, co vám to nepřejí a závidí vám úspěch :)
Pískové nehty si bude lakovat víc z vás a podle mě na tento trend navážou i jiné drogerkové značky a začnou je produkovat ve velkém. Myslím, že prázdné regály s těmito laky od Gabrielly Salvete mluví za vše.

Když jsem poprvé viděla kosmetiku Natura Siberica, říkala jsem si, co nám to soudruzi z východu dotáhli. Kdybych teď neměla sama doma asi 10 produktů, nevěřila bych, že něco tak levného, může být tak dobré. A navíc všechno tak pěkně voní, je to přírodní, má to certifikáty... Této značce předpovídám velkou slávu a čím dál častější zmínky.



Štětce Hakuro jsem objevila jen díky blogosféře. Na nějaký čas podle mě zastíní i velmi oblíbené Real Techniques a začnou se objevovat víc a víc. Koupit je navíc můžete i v českém eshopu za super ceny, což z nich dělá ještě lákavější zboží.



Mluvit se bude podle mě i o značce Famous, asijské kosmetice (zejména to vidím na ty šnečí fujtajbly :) a naopak mluvit se už nebude o Givenchy a Marionnaud, protože podle všeho pomalu a jistě opouští náš český trh :)



Časem bych si vzpomněla ještě určitě i na další značky nebo produkty, které budou v kurzu :) Zajímalo by mě, o čem se podle vás bude výhledově mluvit a jaké značky se stanou populární a užijou si své minuty slávy jako třeba micelárka od Biodermy nebo Naked paletka :)




46 komentářů:

  1. Budu se asi opakovat, ale podle mě je Anatomicals nic moc značka, jejich produkty mě vůbec neoslovily a obaly pro mě osobně také hezké nejsou, tak jsem zvědavá, jestli opravdu vznikne Anatomicals mánie no :). A pískové nehty..už asi rok o nich vím od OPI nebo KIKO, takže bohužel další věc, co tu máme se zpožděním.
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pískové laky na nehty už jsou v plném proudu teď, aspoň mi to tak přijde.. a jinak souhlasím se vším! :) sama jsem hakuro objednávala.. poměr kvalita/cena je prostě bombastický :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna Natura Siberica mě moc nevzrušuje. Navíc bych nebrala příliš vážně ty dokonalé seznamy ingrediencí. V Rusku se ví, že to tam nikdo moc nehlídá, a tak si tam můžou napsat dost zkrášlenou verzi skutečnosti.
    Maruonnaud u nás definitivně končí? Znamená to velký výprodej? Mám rozbít prasátko? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. hm, tak mne napr. nevadi, ze je toho vsade vela, aspon mam moznost porovnat a spravit si nazor. Ja sa napr. snazim pisat prave o veciach, kotre nie su vsade a ktore zaujmu mna, ale ja si svoj blog pisem hlavne kvoli sebe a vlastnemu poteseniu a sukromenj statistike, takze ja asi nie som reprezentativna vzorka:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já sama neodolala Hakuro štětcům a pískovým lakům.. to se opravdu nedalo:) zatím ještě odolávám kosmetice MeMeMe, ale hrozně mě láká něco vyzkoušet.. je to opravdu jako nakažlivá nemoc, která se šíří celou českou blogosférou.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. MalaMacanda: co u nás není se zpožděním, že? :)

    Valerie B.: no, asi to nebude tak rychle, takže klidně zatím šetři dál :)

    OdpovědětVymazat
  7. No u mňa jednoznačne boduje z toho všetkého MeMeMe - tú lícenku proste chcem a pieskové nechty si trafila tiež. Gabriella Salvete Stars tam patrí tiež podľa mňa a na tú vo svojej drogérii čakám už asi mesiac :/ neviem kedy sa dočkám :D Ináč tie CC krémy, zaujímal by ma aj na čo sú v porovnaní s BB :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak když něco vidíme a má to dobrou recenzi, je jasné, že to chceme taky :-D holky blogerky jsme docela lehce ovlivnitelné. Myslím, žes ty témata hodně vystihla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já jsem přesně ten typ, který vše zkouší nebo si koupí až po x měsících, co to či ono frčí, takže na mě tohle moc neplatí..:)) Kromě laku s tímto efektem jsem nevyzkoušela nic, co je uvedeno...jsem asi špatná "blogerka":-D Jinak celkem s článkem souhlasím..

    OdpovědětVymazat
  10. CC krémy a pieskové laky - súhlas. Ostatné ako MeMeMe, Anatomicals, Hakuro (to je paródia na Hakuhodo štetce?) ma (zatiaľ) vôbec neberie. Uvidíme :) A Marionnaud zatiaľ nekončí ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Margaretka75: Hakuro není parodie na nic, to je prostě jen značka štětců :) A Marionnaud se údajně pomalu a jistě chystá z našeho trhu odejít :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy: Netvrdím, že sú to zlé štetce, ale asi vedia, prečo si vybrali ten názov :) Hakuhodo sú považované za najlepšie štetce na trhu. A ja som síce z MRN odišla, ale nie preto, že by odchádzali z trhu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já nevím asi jsem divná, ale mě většina těch značek moc neláká, když se o něčem moc píše, tak je to na jednu stranu dobře, člověk si udělá přehled o spoustě výrobků, ale já si asi nekoupím ani jeden - teda kromě Natura Siberica, ta mě hodně potěšila kvalitou i cenou, ani jsem to nečekala...A musím říct, že e-shopy blogerek jsou fajn, právě proto, že zpřístupňují značky nám ostatním - fandím jim, a nikdo mě přece nenutí u nich nakupovat, tak proč kritizovat? Moc se mi článek líbí!!

    OdpovědětVymazat
  15. Michell: to jsou dva pojmy - Famous a asijská kosmetika :) Já vím, že Famous je z UK, proto je tam ta čárka mezi tím :) Fakt mě baví, jak si každý den najdeš něco, do čeho rýpnout :) Že sem vůbec chodíš hele, když se ti tu tak nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já si myslím, že další značkou, o které uslyšíme, bude kosmetika Mixa. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já si myslím, že další značkou, o které uslyšíme, bude kosmetika Mixa. :)

    OdpovědětVymazat
  18. jedna mania prejde, druha zas pride:)mne je to tak nejak jedno, recenzie citam rada a podla nich si vela krat aj vyberam, no ako ma obisla mania BB, obide ma aj CC (tym netvrdim ze su zle). Tvarenku by som zrovna potrebovala, ale u mna je to tak, ze mememe sa mi sice paci, ale ze by som ju musela mat, to zrovna nie. Nejaka od bourjois uspokoji moje potreby rovnako, aj ked je mi jasne, ze ta uz pre recenzovanie na blogu zaujimava nebude:) inak velmi podobne vesele obaly ma holandska kozmetika Mades Signature series (prirodne zlozky, bez parabenov,...), anatomicals poznam uz dlho ale nejak ma nevzrusuje:)

    OdpovědětVymazat
  19. Pavla T: ano, s tím musím souhlasit :) I tady se brzy objeví zmínka :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jojo, souhlasím! Postupně se vše jako virus roznese na všechny blogy. Pokud si to dané produkty zaslouží, tak proč ne :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  21. Podlehla jsem pouze hakuro a pískovým lakům, jinak se držím :D Od Anatomicals bych chtěla všechno jen proto, jaký to má obal (takže si pochopitelně nekoupím nic, protože bych si nevybrala ten nejlepší), CC mě neberou (patřím do tábora který nesnáší i BB), Famous věci mě moc neoslovili a na přírodní věci nejsem. Do budoucna uvažuji o tvářenkách Mememe, o kterých jsem slyšela nejednu pozitivní reakci od zahraničních blogerek, nicméně ten "boom" mě od nich momentálně spíš odrazuje.

    OdpovědětVymazat
  22. Láká mě tak akorát anatomicals, prodává se i na ASOSu takže až si od tama budu něco objednávat tak možná přihodím do košíku i to. A myslím si, že už se hodně mluví o coloramě :D

    OdpovědětVymazat
  23. Mně z toho nejvíc láká MeMeMe a štětce Hakuro, ale nepřijde mi, že zrovna o nich se nějak mluví nebo to u nich ani moc neočekávám, že bude.. naopak Natura Siberica mě vůbec nebere :)

    OdpovědětVymazat
  24. laky se mi líbí, asi rozšířím svoji stohlavou sbírku :D jinak šnečí fujtajbly by šly kolem mě, i kdyby o tom psaly všechny bloggerky a o CC si přečtu, ale nepotřebuju (ostatně ráda si přečtu o všem, ne jen o kosmetice, která mě zrovna v tuhle chvíli zajímá a kterou si kupuju :)

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  25. já bych to řekla tak, čím víc firmy zapojí do propagace svých výrobků blogerky, tím víc o produktech uslyšíme nebo tedy počteme si na každém druhém blogu. u mě má obvykle štěstí první, druhý článek o tom samém produktu, po páté už mě to fakt nebaví číst. tipla bych si, že možná Maybelline Colorama by se mohla teď objevit častěji

    OdpovědětVymazat
  26. Já se chystám si pořídit asi nějaké Hakuro štětce, takže bych si měla chvátnout, protože já jsem přesně ten typ, že mě odradí, jakmile je něco všude:) Jenže ještě váhám, jestli si nekoupit ten štětec na makeup od Petry Lovely Hair. Jenže mi přijde trochu kýčovitej, nelíbí se mi kombinace růžové a černé, tak pořád váhám. A taky bych ráda zkusila značku Natura Siberica, ale pořád ještě mám nenakupovací období:)

    OdpovědětVymazat
  27. Já si myslím, že to předpovídáš správně.. :) Ale o Famous mi ani nemluv, ti mě včera vytočili do nepříčetnosti! :-/ Jinak já to vidím ještě na Mixu, která se u nás nově objevila a teď pojede ještě Colorama, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  28. včera jsem byla v Sephoře na Arkádách a řekli mi, že Sephora končí s prodejem Benefitu - dle mě se bude celkem slušně dlouho mluvit o tomto ...

    OdpovědětVymazat
  29. Skodulka: joo, něco na té Coloramě bude :) Ale to podle mě zas tak velká mánie nebude :)

    Makeuplover-girl: tak to je pro mě novinka! A víš nějaké podrobnosti, jako kdy tu definitivně skončí atd?

    OdpovědětVymazat
  30. přiznám se, že jsem tam byla snad jen sekundu, projížděla jsem tudy cestou z nemocnice s dcerkou, neměla jsem moc čas, ale ta slečna řekla doslova toto: "nechcete se nechat nalíčit kosmetikou Benefit? Dnes končíme s jejich prodejem." já na to "Fakt?", ona "ano" - zarazilo mě to, ale měla jsem jiné starosti, tak jsem jen popadla šampon a mazala jsem do auta

    OdpovědětVymazat
  31. Makeuplover-girl: aha, to je celkem šok, že to balí takhle rychle! Jako český benefit facebook už je nějakou dobu ticho a tak, ale netušila jsem, že odchází úplně pryč. Trochu teda nechápu, proč dělaly nové Brow bary při rekontrukci prodejen, jestli dopředu věděli, že tu Benefit končí :)

    OdpovědětVymazat
  32. jojo, taky jsem v šoku, slyšela jsem nějaké zvěsti, že má jedna značka Sephory skončit, ale tipovala jsem Too Faced, že ji nijak moc nedoplňují (navíc mi jedna managerka Sephory říkala, že s nimi mají těžká jednání) nebo MUFE, zdá se mi, že ho nikdo snad nekupuje. Ale Benefit? Byl to šok. Smashbox potichu taky zrušili a bez náhrady. Doufám, že ale Benefit nahradí nějakou jinou - kéžby Laura Mercier nebo jinou těžko dostupnou značkou.

    OdpovědětVymazat
  33. Z těch všech věcí se mi zamlouvají jen ty laky a ty štětce nejsou také špatné, ale jako kupovat si je nemám v plánu. Ostatní mě (zatím) nechává chladnou :)
    Jinak hrozně se mi nelíbí ta značka MeMeMe to je dle mého hrozně pitomej název :D nemůžu si pomoc no ...
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Anatomicals jsou sice originální, ale jinak to není žádý zázrak. Už jsem od nich něco vyzkoušela a je to vcelku obyč kosmetika. Jediné, co se mi moc líbí, jsou jejich sprchové gely. Jednak se mi zamlouvá pumpičkový dávkovač a hlavně ta jejich vůně je z kůže cítit ještě dlouho po osprchování. Nejradši má Another bloody shower gel-taková pánská, trochu kořeněná vůně, ale příjemná. Celý večer si pak čuchám k ruce, k noze... doporučuju :-)

    OdpovědětVymazat
  35. s MeMeMe souhlasím! :D taky mě tato značka chytla. Anatomicals asi taky, hlavně kvůli jejich krásným obalům, ale po ní zatím nijak netoužím. mám doma sprchový gel a sice tedy krásně voní, ale vadí mi, že celkem mizerně pění :-/

    OdpovědětVymazat
  36. škoda tý Givenchy, je to hodně dobrá kosmetika ... jen mi přijde, že má zcela nulové promo

    zato Marrionaud chybět nebude, nejprotivnější prodavačky ever, takže kdo by tam chodil

    OdpovědětVymazat
  37. Benefit by mi tedy nechyběl, rozhodně méně než MUFE! (což se celkem těžko shání třeba v UK, překvapující.)

    OdpovědětVymazat
  38. myslím, že v červnu blogy zaplaví i Lancome ;-) pomalu ale jistě už vystrkuje růžky... ty obaly ♥

    OdpovědětVymazat
  39. na mojom blogu sa objavi (mozno/teoreticky) CC krem (asi ten od Clinique, lebo ja som Clinique-positive), tie ostatne polozky su pre mna maximalne nezaujimave, navyse MeMeMe kopirka Benefitu...

    OdpovědětVymazat
  40. Pokud zkončil Benefit, znamená to,že už nebudou fungovat ani Brow bary? Sakra, tak dlouho jsem váhala s návštěvou, až už je pozdě. :-/ Každopádně tím víc chápu, že MeMeMe přichází právě teď, skvělá díra na trhu, viz podobné obaly atd.

    OdpovědětVymazat
  41. ja jsem momentalne propadla asijske kosmetice na ebayi a nakoupila hromadu veci... :D

    OdpovědětVymazat
  42. Natura Siberica a Hakuro jsou na mém wishlistě. Ale nejsem si jistá, že je tak strašně nutně potřebuju :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  43. S tím Benefitem je to vážně šok, byla jsem v Sephoře včera a o ničem takovém jsem se nedoslechla :/ Jinak... osobně mne z těchto značek a produktů láká jen MeMeMe. A doufám, že se e-shopy blogerek budou jen rozvíjet, objednávání ze zahraničí je peklo.

    OdpovědětVymazat
  44. Kdo ví, jak to bude s tím Marionnaudem, na Václaváku už zrušili pobočku...

    OdpovědětVymazat
  45. myslím, že o tomto všetkom sa hovoriť bude, ale oveľa viac sa podľa mňa bude hovoriť o spojení Albera Elbaza a Lancôme... a desím sa toho tak trochu, lebo predpokladám, že to bude fakt mánia a o ničom inom sa istú dobu písať nebude... :/

    OdpovědětVymazat
  46. musím říct, že je to sice otravné dvacetkrát slyšet o jednom a tom samém produktu, ale já to nijak extrémně neodsuzuji, možná dokonce naopak. opravdu ráda si čtu rozlišné názory na dané věci a můžu si tak dát vlastně dohromady, jestli za to tak věc opravdu stojí, když mě na ní někdo láká, či nikoliv. Siberica láká i mě, hlavně jejich mýdla :) Hakuro mám doma a musím říct, že mám smíšené pocity, dva štětce jsou perfektní, ale jeden mi hrozně pelichá ://

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)