pátek 28. června 2013

Nivea tělové mléko do sprchy aneb má velká láska

Je opravdu jen málo novinek z drogerií, na které se už měsíc dopředu klepu nedočkavostí. Většinou mě dopředu lákají spíš limitované kolekce dražších značek nebo obecně spíš věci z parfumerií než drogerií. Když jsem ale poprvé četla o tom, že Nivea chystá tělové mléka do sprchy, věděla jsem, že budeme velký kámoši. Budu kámošit s každým, kdo zařídí, že po vysprchování už nebudu muset používat tělové mléko. Nic proti nim, mám je taky ráda, ale občas lenost zvítězí a já se prostě mazat nechci. Nivea slibuje, že mi od tohoto problému pomůže a ušetří mi čas :) Láska to byla veliká a proto jsem si koupila obě verze.





Nivea tělové mléko do sprchy - v nabídce je verze hydratační a výživná (balení je menší 250 ml a větší 400 ml) - ceny se liší podle drogerie, ale menší balení se dá sehnat už za 99Kč

Jak jsem psala, na tuto novinku jsem se klepala a chodila jí do drogerií doslova vyhlížet. Nejdřív jsem si koupila větší modré balení a pak jsem si k rodičům koupila i menší verzi. U rodičů je strašně tvrdá voda a pokaždé, když vylezu z vany, tak mám pocit, jako bych měla kůži o číslo menší. Čili nenamazat se, rovná se velmi nepříjemný pocit. V tomhle případě se Nivea skvěle osvědčila a následné mazání po koupeli není už nutné. Pokud i vaše voda trpí tímto neduhem a vy samy příliš neholdujete mazání krémy, je to věc přesně pro vás :)

Tělové mléko do sprchy nenahrazuje sprchový gel. Tím se nejdříve klasicky umyjete a mléko použijete až poté. Ze začátku jsem měla trochu "problém" s konzistencí mléka. Resp. je to trochu zvláštní, protože mléko nijak nepění, na kůži je to takový trochu zvláštní pocit a když to smýváte, tak to vlastně nejde dolů... Ale pak když se osušíte, tak je to prostě paráda :) Kůže je krásně vláčná a jako čerstvě namazená krémem. Pocit jemnosti a "namazanosti" mi vydrží na kůži až do rána. Takže mazání krémem opravdu pak není potřeba. Nicméně nemám nijak extra suchou kůži, takže je možné, že někomu s extra suchou kůží by mléko nemuselo stačit. Každopádně třeba tělovým máslům nebo olejům se svými hydratačními schopnostmi mléko nevyrovná. Co se účinků týče, přijdou mi obě mléka totožná, liší se jen parfemací. Voní hodně podobně, taková ta typická Nivea krémová vůně. Ani k té nemám jedinou námitku a mám jí ráda.

Sečteno podtrženo, tohle je prostě moje láska. Věděla jsem hned od začátku, že si sedneme, a že mi mléko ušetří následný čas po sprše, který bych jinak trávila mazáním. 

EDIT: ráda bych ještě doplnila, že vám použití mléka ve sprše opravdu čas ušetří, protože na mokrou kůži mléko aplikujete podstatně rychleji, než kdybyste mazaly suchou kůži a pak čekaly, až se krém vsákne :)


Složení:


Prostě a jednoduše - všem lenochům, co je nebaví mazání krémy, tohle si pořiďte a bude vám hej :) Já jsem naprosto spokojená - krém splnil má očekávání, líbí se mi jeho krémová vůně, rychlá a snadná aplikace a výsledný efekt. Krém samozřejmě nemůže nahradit 100% např. tělové máslo nebo olej, ale pokud vás netrápí extra suchá kůže, tak je jeho efekt podle mně dostatečný. Já si rozhodně nakoupím nějaká balení do zásoby, protože mi vyhovuje. Na závěr jedno upozornění - po použití opláchněte vanu, protože by se mohlo stát, že se tam někdo další po vás rozmázne a sekne sebou :)

Za sebe tedy můžu doporučit :)

Zkoušel mléka do sprchy někdo z vás? Líbí se vám myšlenka, že se po koupeli už nemusíte mazat nebo dáváte i tak přednost tělovému mléku? :)

PS: celý tento týden má Rossmann akci 25% slevu na značku Nivea a menší balení stojí jen 89 Kč :)

45 komentářů:

  1. Mě třeba toto vubec neláká, ten rituál mazání je mi příjemný :) a jinak bych ocenila, že neobsauhje parabeny, ale to aluminium to dost kazí, zřejmě kvůli němu to na kůži zůstane (jako když se večer snažíte smýt hliníkový antiperspirant a ono to prostě nejde...)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to zas tak moc "práci" s mazáním neusnadní, když se stejně musí extra po umytí sprchovým gelem aplikovat (i když ve sprše)? :) Každopádně mě to docela láká, i když teda já mazání po sprše ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. To zní vážně super! A které myslíš, že je lepší? Bílé, nebo modré? Nebo nepozoruješ mezi nimi nějaký markantní rozdíl? :)) Nalákala jsi mě!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ho pořídila zrovna včera a už se těším do sprchy :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Lady: ale jo, mě to usnadní práce dost :) tohle se roztírá lehce jako jiný sprcháč a člověk to rychle natře, smyje a jde :) s mazáním na sucho je fakt větší práce :)

    xPlanetkax: na kůži mezi nimi rozdíl necítím :) Přijdou mi vážně stejné :) Rozdíl cítím jen v parfemaci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro lenochy ale asi nebude ta posledni veta: po koupeli dukladne umyjte vanu ci sprchu. Na to bych se mohla... :D Jakou mas zkusenost ty Rendy, klouze to?

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, škoda. Myslela som si, že sa konečne objavil produkt 2v1, vďaka ktorému ušetrím ten jeden krok starostlivosti o pokožku (natieranie), ale ako vidím, tak si ani týmto nepomožem. To bude teda vhodné skor pre toho, komu vadí natieranie samotné, než pre niekoho, kto chce skrátiť pobyt v sprche.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá parádně, možná ho vyzkouším :). Dřív jsem byla mazací lenoch, teď se zase v tělových mlécích celkem vyžívám. Ale tohle bych uvítala, když to ušetří trochu času :p.
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda zkoušela už v zimě v Dánsku ten tmavě modrý a nemůžu než souhlasit s tvým názorem, Rendy! :) Vážně je to super a pocit toho, že po koupeli už se nemusim ničim matlat mi je vážně po chuti :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten musím rychle vyzkoušet, pro mě je mazání taky otravné:-/

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem občas taky strašně líná a v takovým případech mě zachraňuje sprchový olej L'Occitane. Tohle ale vypadá taky zajímavě (a navíc mnohem levnější!), tak to musím zkusit.

    OdpovědětVymazat
  12. přiznávám, že mě napadlo to samé jako Lady, nevidím ten ušetřený čas, když se musím stejně umýt a pak ještě jednou po "mlékování" a pak ještě umýt vanu...

    není to vlastně podobný výrobek jak ten nivea olej? (taky po něm umývám vanu, ale narozdíl od mléka v jednom kroku myje i mastí)

    OdpovědětVymazat
  13. vypadá to jako jednoduché a elegantní řešení mazání :-) Ale Nivea mě vůbec nebere, vadí mi taková přílišná mastnota těch jejich výrobků.
    Něco podobného mám doma od Vánoc z Lushe - Ro´s Argan, je to boží medová vůně, je krásně hutný a výživný a skvěle nahradí jakékoliv mazání a přitom si to i užiju. Jenže cena za plné balení - 700 Kč ?!?!? To si asi nekoupím, ačkoliv je to fakt bájo.

    OdpovědětVymazat
  14. včera mi přišlo k testování, taky se na něj klepu, protože mazání mě nebaví, mažu se tak jednou týdně :D jsem na něj zvědavá, budu ho pak taky recenzovat na blogu

    OdpovědětVymazat
  15. No nalákala si mě :-) Já sice ráda nakupuju tělový mlíka ale na mazání sem pak děsně líná..
    M.

    OdpovědětVymazat
  16. No, Nivea mi také prý pošle malinkej vzoreček, tak jsem dost zvědavá, protože mazání mě taky nebaví a dělám to nerada a kvůli tomu málo :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Astraia: tak já jí myju tak jako tak pokaždé :) jo, zaznamenala jsem klouzání, ale nic dramatického :) tělový olej nebo nějaký peeling udělají to samé, takže to moc neřeším :)

    Katthrin: to mě těší :)

    Valerie B.: ten mám taky ráda, ale co si budeme povídat, jeho pořizovací cena je někde jinde, než u Nivei :)

    efCZa: možná to tak nevypadá, ale mě to čas vážně šetří :) nedá se srovnat, kolik času člověku zabere natřít tělo na sucho krémem a nebo pár tahy ve sprše :) je to vážně rychlejší. Nivea olej jsem kdysi měla, ale jednak mi nevoněl a jednak mi tohle přijde lepší, tak nějak mi to na kůži déle vydrží :) ale je to možná jen můj pocit :) nerada se myju něčím, co mi nevoní, tak možná i z tohoto důvodu mi tohle přijde lepší :)

    Veronika - Cosmetic Jam: tohle po usušení není vůbec mastné, je to příjemné :) právě bych řekla, že by to mohlo vyhovovat někomu, kdo nemá rád mastný pocit na kůži, když se natře klasickým krémem :)

    NatálkaB: tak pak určitě pošli odkaz :)

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že je to zajímavé. Mám ráda, ten pocit, když se můžu po koupeli namazat třeba tělovým máslem, ale taky se mi stává celkem často, že si musím rychle hodit sprchu oblíct a vyrazit pryč a to se pak nemůžu namazat, abych neměla mastné oblečení, takže určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  19. Netrpělivě čekám vzorečky a uvidíme. Už jsem měla cukání koupit v Tetě kde ho mají taky v akci, ale ne....raději napřed vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já teda můžu potvrdit, že to čas vážně šetří :) Na tu mokrou kůži je to raz dva, zato to rozmazávání na sucho a čekání, než to zaschne mě prostě nebaví. A kůže je po vylezení taková "nasáklá" a přitom na ní nejsou žádný viditelný/mastný stopy po namazání. Doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  21. určitě si ho pořídím :) něco takového jsem ještě nevyzkoušela a určitě bude moc super :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nemám rada niveu všeobecne. Preto ma táto novinka nechala chladnou. A myslím si, že je to riadna hovadina. Namazať sa tým musíš tak či tak. Len teraz to robíš už vo vani .

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Já si ho chci taky koupit, ale v Německu, je tam podstatně levnější :)

    OdpovědětVymazat
  24. Lenka Mrkvicová: mě to třeba vyhovuje na oholené nohy. Kdybych si je po koupeli namazala hned krémem, tak se osypu a bude mě to štípat :) a to se s tímhle nestává

    Slaterka: přesně tak :) čas to opravdu šetří, i když se to možná nezdá. Namazat modrou kůži je 100x rychlejší než mazat suchou :)

    OdpovědětVymazat
  25. Už jsem o tomhle mléku četla dost :) Budu si ho muset také někdy pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mám doma od obou vzorečky, tak uvidíme:) Jsem na to taky zvědava.. Dřív jsem byla lína se mazat, ale už jsem se to naučila a je to pro mě rutina:) Mám celkem suchou pokožku, takže mi nic jiného nezbývalo:))

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá to moc dobře, já si nemůžu vynachválit Ro's Argan Body Conditioner na stejném principu - originální cena 15 liber mi připadá odpovídající, ingredience jsou přece jenom něco jiného než ty, co jsou v Nivee :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak teď jsi mě teda hodně nahlodala. Nemohla jsem se dlouho rozhodnout, ale asi pro to menší balení skočím :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  29. Rozhodne musím vyskúšať :))

    OdpovědětVymazat
  30. Já sice mazadla ráda, ale tohle mě pekelně láká :) Píšu si na seznam a příště po něm v drogérce konečně sáhnu :D

    OdpovědětVymazat
  31. Super, taky se musím pořád mazat a někdy mě to fakt k uzoufání neba. Jinak mně moc hezky fungoval levandulový sprchový olej od Atok. Vypadá to a chová se to jako olej, ale pění to a taky pak není třeba se mazat.

    OdpovědětVymazat
  32. Teď jsem vylezla ze sprchy a vyzkoušela vzorek toho hydratačního - no jsem velmi nalomená pro koupi plného balení, hodně se mi to zalíbilo :o)

    OdpovědětVymazat
  33. Pro lenochy jsou taky super Johnson's Baby oleje, jen se natře (neuvěřitelnou rychlostí) na ještě mokrou kůži a pak se utřeš ručníkem a tadá :) I když pak nechává lehounce mastný film, tak jsem nic příjemnějšího ještě neobjevila (a tohle by mohlo bý ono).

    OdpovědětVymazat
  34. No vypadá to, že asi neodolám. Jen mě teda trochu odrazuje obal, já vím, že to na kvalitě mléka neubírá, ale i tak prostě... .D

    OdpovědětVymazat
  35. Vyzkoušela jsem vzorek toho hydratačního a je to fajn, namazání je rychlejší a přijde mi, že stačí i méně produktu než na sucho. Ještě vyzkouším ten výživný a uvidím jestli se rozhodnu pro koupi. Tesco má teď výživný 400 ml za 120 :) Jen škoda, že se něco podobného nevyskytuje v přírodní kosmetice.

    OdpovědětVymazat
  36. Mám doma ten na normálnu pokožku a zamilovala som sa .
    Dneska o ňom idem písať post na blog,tak ak budeš chcieť príď si prečítať. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Vůbec mě naláká, a už vůbec ne složením. Není nad t o se pod sprše celá namazat něčím vyživujícím :)

    OdpovědětVymazat
  38. Vypadá moc hezky..:) Určitě se na něj v rossmannu kouknu, akce je až do 7. července :)

    OdpovědětVymazat
  39. Moc se mi to líbí a musím ho mít! :) Díky za super recenzi. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  40. Juchů, takže už vím, co si mám koupit na zimu! potřebuju něco vláčného a skvělého do sprchy.. Klidně se potom ještě namažu ale už z té sprchy chci vylézt jemná a hebká :)

    OdpovědětVymazat
  41. Tohle asi nebude nic pro mě, já miluju různá tělová mléka a másla a nikdy bych se jich nevzdala:)

    OdpovědětVymazat
  42. Díky za super článěk :o) Docela jsi mě tím navnadila a budu možná uvažovat o jeho koupi :o)

    OdpovědětVymazat
  43. Tohle mě vážně láká a už jsem si ho chtěla koupit dávno, ale nějak jsem se k tomu nedostala, já lenoch jsem, takže je to přesně pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Vlastně by se to mohlo přirovnat ke kondiciéru. Spousta z vás píše, že se stejně před tím musí umýt sprcháčem, takže žádný čas neušetří, ale vlasy si také nejdřív umyjete šamponem,..;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)