středa 19. června 2013

La..La..La..Lancome


Je to tu! Očekávaná kolekce líčidel Lancome ve spolupráci s Alberem Elbazem (Lanvin) je již v prodeji. K dostání bude pouze během léta a pak nenávratně zmizí. Pokud máte slabost pro srdíčka, hvězdičky a puntíky, tak bude kolekce to pravé pro vás.



Už jsem to psala několikrát - srdíčková řasenka Doll eyes se mi svým obalem líbila nejvíc. Navíc patří mezi moje kosmetické favority a toto je už tuším 3.balení, které mám. Více o řasence jsem psala zde. Oční stíny v šedo-modrém odstínu s pidi třpytečkami mě překvapily a ve výsledku se mi líbí skoro nejvíc z tria mono stínů, které v kolekci jsou. Posuďte samy, jestli se vám na fotce taky tak líbí :) O stínech jsem psala zde.





Cvakla jsem fotky mono očních stínů, které jsou součástí kolekce







Včera se konalo slavnostní uvedení kolekce v Sephoře v Palladiu. Byla to opravdu velká show a nepamatuju se, kdy naposledy se nějaká kolekce takhle mocně představovala :) Škoda, že mi kiksla barerka ve foťáku a stihla jsem cvaknout jen pár fotek.



Ceny všech produktů z kolekce najdete zde









Na facebooku můžete zkusit i aplikaci (KLIK) a pocítit tak umění Albera Elbaze přímo na sobě :)




Byly jste už na kolekci mrknout? Láká vás nebo to není šálek vaší kávy? :)



PS: děkuji Lancome za poskytnutí produktů

26 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten nápad!Ty stíny vypadají úžasně. Ovšem to první co mi obaly řasenek připomněly byly.. tampony Kotex :-// Což asi tak úplně nebyl záměr. Asi budu za škarohlída! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Little Owl: to přirovnání mě pobavilo :) To Alber asi nezamýšlel :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné! Všechny obaly se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa tieto obaly páčia, je to pekne obzvláštnenie :) A z tieňov ma najviac zaujal ten stredný.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásné designy..možná si tu Doll eyes konečně pořídím právě kvůli tomu :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. No ja nevim, vsude se o tom pise a me ta medialni masaz spis odradi! Takze nova kolekce Lancome se u me radi hned za Biodermu, ktera je snad jeste otravnejsi! Cimz nechci rict, ze obaly nejsou fajn...

    OdpovědětVymazat
  7. Konečne kolekcia, ktorá sa trochu vymyká. Pôjdem to omrknúť, vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
  8. MalaMacanda: tuhle Doll Eyes po vypotřebování určitě nevyhodím a budu si jí doma někde syslit a dívat se na ní :))

    Karolína: víš jak, i negativní reklama je reklama :) nejhorší je, když něco nevzbuzuje emoce :) ale je mi jasné, že někoho to může odradit

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že jsme se nepotkaly, já jsem tam byla do 18:30 a ty nikde...možná jsem tě jen neviděla. P.S. Mohla bych se zeptat, jak to, že někomu Lancome poskytlo produkty a někomu ne? Respektive mně nic neřekli, nedali apod...kdyžtak do mailu ;). Sama jsem si chtěla pořídit Doll Eyes paletku, ale už ji neměli :(.

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle řasenku jsem chtěla vždycky zkusit a v souvislosti s novým designem zase o něco víc, ale vím, že nekoupím. Důvod? Řasenka za 4 měsíce vyschne a co pak s tím... Škoda, že s tímhle ♥ designem nemají třeba zrcátka do kabelky nebo kosmetickou taštičku, zkrátka něco trvalejšího, to bych si koupila hned.

    OdpovědětVymazat
  11. Harmony: mě tedy zatím pokaždé Doll Eyes vydržela půl roku ve stavu, kdy se dá používat. A nevyhodím jí ani pak, na to se mi až moc líbí :) Ale je fakt, že kosmetická taštička v tom srdíčkovém designu by byla pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se ty srdíčka taky líbí nejvíc, to se fakt povedlo :))

    OdpovědětVymazat
  13. In your face!: napsala jsem ti mail :)

    Markvitka: vítej v klubu :)

    OdpovědětVymazat
  14. V Marionnaud dávají k nákupu dvou produktů od Lancome zrcátko, ze stejné kolekce :)
    jinak se mi to strašně líbí a mám v plánu něco z kolekce pořídit už delší dobu :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  15. srdíčková řasenka by se mi rozhodně líbila! :)

    OdpovědětVymazat
  16. To jsem jediná komu se to nelibí :)) Nějak mě ty obaly ani výrobky nezaujaly jako třeba limitované edice etude house, skin food nebo guerlain.

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se libí snad všechno, ten design zkrátka se mnou dělá divy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten obal řasenky je prostě bombovej! No konec konců i ten těch stínů. Úplně něco jiného a šíleně se mi to líbí. Bohužel já prostě za řasenku takovou pálku nikdy nedám, takže nemám ani možnost mít tuto krásku doma, ale tobě ji upřímně přeji a tiše závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  19. trochu si ma sklamala, myslel som, že aspoň ty sa vyhneš tejto trápnej pubertálnej mánii a nebude sa ti páčiť pád ďalšej výsostne luxusnej značky medzi upišťaný a nevkusný priemer

    OdpovědětVymazat
  20. Alex: tak to, že se tobě nelíbí, neznamená, že se nemůžou líbit někomu dalšímu, ne? :) Mě jako pubertální mánie teda připadají jiné věci a ne, když se mi líbí pěkná řasenka :) Je to limitovaná kolekce a ty jsou o tom, že jsou jiné, než stálá nabídka :) Škoda, že ne každý tohle chápe

    OdpovědětVymazat
  21. Renčo, moc hezká a detailní recenze! Na řasenku se hodlám určitě podívat, protože Lancome Hypnose jsem používala několik let, než jsem přešla na Maybeline a shodou okolností mi nedávno "vnutila" vzorek Hypnose Star moje kamarádka. Jsem z ní tak unešená (z řasenky, ne z kamarádky :o))), že uvažuji silně o "upgrade" z Maybelline zpět na Lancome" :o))). Limitka se mi líbí a kdo ji nechápe, tak nechápe základy marketingu. Tato edice je určena pro jinou cílovou skupinu, než produkt v klasickém designu. Já bych si "ulítlou" v klídku koupila :)

    OdpovědětVymazat
  22. tu nejde o riasenku, ale o princíp, budem úprimný, dávaj si pozor, aby sa aj z tvojho blogu časom nestal propagátor akcií pre hlúpe blogeríny, bola by to veľká škoda

    OdpovědětVymazat
  23. Alex: to bych opravdu nerada :) Nicméně svědomí mám čisté, kolekce se mi líbí a kdyby to tak nebylo, tak se tu o ní ani nezmiňuji, tak jako se nezmiňuji o jiných kolekcích, které mě nezajímají, nebo se mi nelíbí :) Za tím si stojím :)

    OdpovědětVymazat
  24. Lancome mám ráda, tyhle obaly se mi nelíbí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)