úterý 11. června 2013

Krabička krásy z Kanady od mé milé čtenářky

Dnešní článek bude tak trochu chlubící :) Protože mám ty nejlepší čtenářky ze všech, můžete se podívat na krabičku krásy od čtenářky Simony, která žije v Kanadě. Simča mi jednou napsala, bavily jsme se o krabičkách krásy u nás a v Kanadě a pak jsme si řekly, že si pro sebe vytvoříme takovou vlastní verzi beauty boxů. Takže jsem před nedávnem otevřela tuto krásnou krabičku a v ní našla nejen dobroty, ale i spoustu krásné kosmetiky, která se u nás jen tak nesežene. Simče bych ráda touto cestou ještě jednou chtěla moc poděkovat a omluvit se za to, že mi kvůli škole tak trvalo poslat mojí verzi krabičky :)





Na dobroty se hned vrhnul přítel, takže jsem se musela podělit :)


Když jsem byla v USA naposled, tak jsem si nakoupila několik paletek Wet n´Wild. Všechny jsem je pak poslala do světa a později si trochu zasteskla, že jsem si měla jednu nechat. Simča to asi tušila a jednu mi do krabičky zabalila. Navíc mám i premiéru se značkou Covergirl, kterou jsem zatím neměla možnost vyzkoušet :)



O lehoučkém a voňavém make-upu vám povím asi někdy extra v článku, protože jsem si ho hrozně oblíbila :) Lesk na rty také úžasně voní!




Značku laků na nehty Sephora by O.P.I u nás postrádám a mám jejich laky moc ráda. Odstín stínů Hard Candy Simča taky vybrala moc pěkně - směska zlaté a tmavě zelené je moc pěkná.



Další oblíbený "chubby stick" od Revlonu do sbírky a navíc i rtěnka Super Lustrous od Revlonu, která by si taky zasloužila nějakou zmínku na blogu :)



Doufám, že se Simče bude líbit moje verze krabičky :) Nestihla jsem vám vyfotit komplet obsah, protože jsem dlouho čekala na jednu věc, která se mi nedařila sehnat a Simča si jí přála. A pak jsem pospíchala, abych balíček co nejdřív odeslala a vzpomněla si, že bych jí měla vyfotit až když už bylo všechno zalepené :) Tak alespoň jedno foto.

Simče jsem posílala např.odličovací ubrousky Douglas, rozjasňovač Catrice (ze jedné limitky), masku Ryor, krém a tvářenku (z limitky)Essence, rtěnku Catrice, lak GS a protože jsem skleroza, tak si na zbytek asi nevzpomenu :) Tak snad jsem vybrala podle tvého přání vhodné odstíny a obsah boxu se ti zalíbí :)



Díky Simčo :)

25 komentářů:

  1. Jsem moc rada Rendy, ze se ti box libi. Ja jsem ze sveho nadsena. Nejvic jsem si oblibila odlicovaci ubrousky a samozrejme lak od GS. Je bozi a u nas se neda koupit. Brzo se chystam do Kanady, tak poslu tu opravdovou krabicku krasy primo z Kanady. Moc dekuju, byla to opravdu zabava

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, takovou krabičku krásy bych si taky nechala líbit. Obzvlášť ten make-up a Wet'n'Wild paletka vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to obrovská závist , taky chci balíček s Kanady :)D

    OdpovědětVymazat
  4. To trio tvářenek od Covergirl je naprosto skvělé! Taky ho mám a strašně ráda ho používám! Budeš určitě spokojená! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten make-up vypadá nejvíc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda! Tak to by mě teda potěšilo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů to je milé, takto si vyměňovat kosmetiku :) jste čupr baby! ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé ty se máš Rendy :) Ty stíny a lesk bych brala. Ten musí vonět božsky! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásna krabička, Wet'n'Wild u nás chýba. A čo najviac závidím, je Reese's Peanut Butter Cups, keď som to zbadala na fotke, okamžite sa mi spustil slintací reflex, mňam!

    OdpovědětVymazat
  10. Celý obsah krabičky vypadá nesmírně lákavě! Těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kéž by toho v těch českých beauty boxech bylo tolik :D

    OdpovědětVymazat
  12. Holky, to je fakt hezké a originální =o) ty stíny Hard Candy tiše závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Toľko skvelých vecí ♥ Asi sa tam aj ja presťahujem :D

    OdpovědětVymazat
  14. To je nádhernej výběr, potěší.

    OdpovědětVymazat
  15. krásný balíček,paletky jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  16. Covergirl ti upřímně závidím:)

    OdpovědětVymazat
  17. oo nádhera! covergirl by som brala a k tomu zásoby mliečok a sviečok od bath & body works :D

    OdpovědětVymazat
  18. teda Rendy, ty se máš! :) krásný obsah, plno věcí by se mi taky líbilo a měla bych z nich radost. strašně by se mi líbilo, kdyby mi někdo poslal z daleka takovou krabičku :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tedy Rendy :)) ty se máááš :))

    Takový balíček by se mi taky líbil..moc pěkné..

    Jinak ty KitKat žvejky, to by mě zajímalo, jak chutnaly:D

    OdpovědětVymazat
  20. Super Lustrous je skvělá, ta se ti bude líbit :) Jinak je to celé milé, ale asi by mě to nějak nepoložilo...ale mě v poslední době položil jedině pěkný flakon u jedné toaletní vody, co jsem si pořídila, to je pak těžký :D Bude to asi tím, že jak nestíhám spotřebovat, tak představa, že na mě ještě někdo hrne další věci...už teď se sotva hnu :-) Abych nebyla úplně OT - ten MU vypadá zajímavě, a to mazadlo na tělo - zajímalo by mě, jak voní.
    Tak si boxík užij!

    OdpovědětVymazat
  21. Je tam toho nějak víc než v českých beauty boxech nebo se mi to zdá :p?
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ten lak je super! :)

    http://dream-with-patty.blogspot.sk/2013/06/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  23. to je moc milá výměna :) já prostě obdivuji ten sortiment kosmetiky za velkou louží. doufám, že se tam jednou také podívám a budu si tam moci "ochat" :) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)