sobota 22. června 2013

Jedna z mých dalších úchylek

Mojí úchylkou není jen kosmetika (a další jiné věci), ale i kancelářské potřeby. Všechny možné bločky, samolepky, zvýrazňovače nebo barevné lepenky. Od mala nám se ségrou mamka nosila z práce tuny samolepek a my je milovaly, lepily všude a všechny děti z okolí nám je záviděly :) Asi právě v téhle době vnikla moje vášeň a úchylka zároveň. A když mi kamarádka nedávno řekla, že jede do Ikei, tak jsem jí poslala odkaz na nové oddělení plné bloků, balících papírů a barevných lepenek. Jelikož je na kancelářské potřeby ještě větší úchyl než já, vyrazily jsme hned :) Její specialitou jsou bloky, takže je začala do košíku přihazovat ve velkém a já mezitím vybírala další věci. 




Jestli trpíte stejnou úchylkou, tak se určitě mrkněte na ikeácké stránky (KLIK) a vybírejte! Já absolutně miluju nové bloky, krabičky i dárkové taštičky. Už aby byly Vánoce, nebo aby měl někdo narozeniny a mohla jsem mu něco pěkného zabalit :)







Tyhle roztomilé dekorační kouličky teď mají ve výprodeji a jedno balení stojí 29 Kč



V novém oddělení seženete i tyto věci...







(foto Ikea.cz)

Tak a teď se přiznejte, kdo z vás je taky zatížený na bločky, samolepky nebo balící papíry? :)

43 komentářů:

  1. Jé to je suprácký! :D škoda, že se do Ikey dostanu jednou za rok, možná ani to ne.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že mám ikeu daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to paráda! Taky už jsem obdivovala :D Kamarádka má narozeniny, tak plánuju koupit tu krásnou skládací krabičku, kterou jí něčím naplním :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já, prosím :-D. Taky zbožňuju nejrůznější notýsky, bločky, gelové propisky, taštičky, složky a všechno možné :-D Asi to mám z dob, kdy jsem si jako malá hrála na učitelku a syslila všechno, po čem se dalo psát :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jak vidím nejsem jediná kdo má takovouhle úchylku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je absolutně boží!!! Taky mám úchylku na kancelářské potřeby, všechny možné bloky a tak :). Díky za doporučení, po zkoušce vyrážím do Ikey :)!

    OdpovědětVymazat
  7. To je náhodou dobrá úchylka :D. Taky miluju nové psací potřeby a bloky vůbec..až na to, že je nikdy nedopíšu :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem se v těchto regálech v Ikei sekla a alespoň na 20 minut. odnesla jsem si jmenovky a bločky. Dnes tam jedu zase už zase vím, co si přesně koupím. Normálně se už těším na další školní rok až bloky budu moct pořádně využít! A Rendy, úchylný přes bločky atp jsem taky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jsme na tom úplně stejně. Ale už se krotím v nákupech, protože nejsem schopna vypotřebovat to, co už mám :) Zajímavé je, že mi stačí vědomí, že v šuplíku 4 druhy bločků jsou, že tam je celé barevné spektrum zvýrazňovačů, 5 tvarů šťítků a jiných blbostí. Většinou nakupuju s předsevzetím, že si budu poctivě vést bloček s výdaji na jídlo, kosmetiku, oblečení, bloček s jídelníčky, bloček s věcmi do práce atd. Ve výsledku to skončí tak, že se na věci dívám do šuplíků a moje bordelářská duše píše všechno do diáře :D

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že je to hodně rozšířená úchylka. :D Já taky papírnické potřeby můžu. Což mi připomíná, že už jsem si opravdu dlouho nic nekoupila... :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som na tom tak isto. ale nejako sa snažím už krotiť. :D

    OdpovědětVymazat
  12. ty lepící papírky jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  13. už to mám všechno taky doma, je to božííííííí

    OdpovědětVymazat
  14. zistila som, že to všetko potrebujem :D

    OdpovědětVymazat
  15. Rendy, tos mi neměla ukazovat, na stejnou nemoc taky trpím:))) Asi budu muset vyrazit do Ikey.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tady s tou úchylkou jsem na tom podobně :D parádní věcičky ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky miluju všechny ty blbůstky :) do Ikey se moc často nedostanu, ale když jo, tak tam klidně i hodinu i víc koukám po bločkách atp. a uvažuju co si koupím :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mám pocit, že ženy majú úchylku proste na všetko čo je pekné a čo dokáže ozdobiť :D

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, je to mimo článek, ale při čtení názvu jsem si vzpomněla na jednu klientku, která mi vykládala, že její manžel je hroznej ÚCHYT a má hafo ÚCHYTEK! :D
    jinak tyto pičičmundy mám taky moc ráda, ale je mi to líto používat, takže to jen kupím doma...

    OdpovědětVymazat
  20. Já! A mám zaměstnání, kde se v kancelářských potřebách vyžiju.
    Ještě víc by se mi "open me" líbilo v češtině :)

    Pokud se dostaneš do Švédska, doporučuju Lagerhaus, (http://www.lagerhaus.se/produkter/kontor/334)
    to je v tomto ohledu ještě lepší než Ikea.

    OdpovědětVymazat
  21. Ááá, tak už mám plány na zítřejší odpoledne! Ještě, že to mám do Ikeii 10 minut :)

    OdpovědětVymazat
  22. na bloky jsem taky úchyl. píšu totiž už víc než deset let deníček, takže těch bloků mám opravdu dost :D a vždycky se snažím vybrat si nějaký pěkný do kterého se mi bude pohodlně psát. většinou u nás nejsou k sehnání úplně hezké bloky a když už jo, jsou hodně drahé a stojí několik stovek.

    OdpovědětVymazat
  23. sešítky, bločky, zvýrazňovače, různá lepítka... jóó to taky můžu! :D ldyž jsem byla menší,nakupovala jsem to ve velkém, teď se snažím trochu krotit :D

    OdpovědětVymazat
  24. Tuto postizeni sdilim. A bacha - je to dedicne. Mama tento symptom tez vykazovala, babicka je blocjy a podobnymi vecmi posedla tez a uz to pozoruji i na mladeti :-) Krabicky i vyrabim.

    OdpovědětVymazat
  25. Já já já! Všechno je to tak krásný a všechno nutně potřebuju!!:D

    OdpovědětVymazat
  26. jsem na tom úplně stejně ! dokonce chodím do papírnictví raději, než do drogerie.. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Mně v tomhle Ikea teda nedostačuje :D už jsem na to mrkala a nic se mi tam nelíbilo :(

    (mnohem radši mám papírenské oddělení v paláci knih NeoLuxor! ;o)

    OdpovědětVymazat
  28. Taky se mi to líbí, už jsem to viděla n anějakým blogu a moc se těším až se dostanu do Ikei a utratím tam zase spousty peněz:)

    OdpovědětVymazat
  29. zošítky si super!!!

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. tohle jsem neměla vidět!! mám doma obrovskou krabici plnou bloků, bločků, gum, pastelek a fixek...myslím, že si rovnou koupím ještě jednu :D

    OdpovědětVymazat
  31. Trpím stejnou nemocí :-) Proto, jaio vysokoškolák, nosím do školy miliony sešitů, propisek, diář je plný lepíků.... :-)) Takže jakmile budu v Praze, určitě se zajdu "připravit na říjen" :-) LuLu

    OdpovědětVymazat
  32. Tak aspoň nejsem jediná kdo trpí touhle úchylkou :)

    OdpovědětVymazat
  33. Diky bohu, ze mam Ikeu tak z ruky, nechala bych tam majlant!!!!

    OdpovědětVymazat
  34. Mám stejnou úchylku ale strašně velkou!!! Moc děkuji za tipy! co nejdříve vyrážím do Ikei! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Nutně potřebuju úplně všechno! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Tiež som neodolala a nakúpila :D spinky, krabička, bločky :D len škoda, že Ikea je odo mňa dosť ďaleko, inak by som už mala asi všetko :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ach, tenhle článek jsem neměla číst... V pátek se chystám do Ikey a už vím, co vezmu útokem. Vypadá to, že mám stejnou úchylku :)

    OdpovědětVymazat
  38. Jo taky jsem na tyhle věci úchyl... :D Máma mi dodnes ty všechny lepítka nosí :D A taky když jsem tyhlety věcičky viděla tak jsem se naštěstí zkrotila jen na nákup sešitů :D

    OdpovědětVymazat
  39. Rendyyy, tys mne tak naladila, že tam musím jet hned teď :-D

    OdpovědětVymazat
  40. no to nééé! tohle mi nedělej!!! sakra :-D jedu do IKEI!!!

    OdpovědětVymazat
  41. také jsem tam nedávno byla, ale naštěstí jsem se krotila a doma jsem si přinesla jen dva bloky. jsem na to také hrozně ujetá :D

    OdpovědětVymazat
  42. také trpím stejnou úchylkou


    PS:miluji cute things

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)