úterý 18. června 2013

Jak se líbila pánská krabička krásy mému muži

Krabičky krásy už nejsou jen pro ženy, ale svou premiéru si odbyla i pánská krabička Hero od Senzaboxu. Když jsem poprvné někde četla, že SB plánuje i pánskou verzi, tak jsem byla trochu skeptická, protože si myslím, že v naší zemi nejsou muži připraveni na podobný produkt. Možná se mýlím, ale podle mě většinu těchto krabiček stejně koupily slečny a dámy pro své drahé polovičky a osobně neznám v okolí žádného muže, který by si něco podobného koupil sám. Jen tak bych krabičku pro přítele taky neobjednala, kdybych jí neviděla u někoho na blogu (myslím, že to byla Meduňka, ale ruku do ohně za to nedám :) Protože měl nedávno můj muž narozeniny, tak jsem si řekla, že mu ze srandy objednám i Hero krabičku. Zajímala mě jeho reakce na to, až si z krabičky vyndá kosmetiku :) 


Balení krabičky je pěkné a mě osobně se líbí víc jak všechny dámské verze SB. Je i z mnohem pevnějšího materiálu, než poslední SB, které jsem měla v ruce. Krabička určitě svoje využití najde a příteli si také líbila :) Těch bílých šmouh na krabičce si nevšímejte, to je jen odraz skla ze stolku. Uvnitř krabičky je jako vystýlka taková pevná sláma, nebo jak lépe to nazvat :) Úvodní dopis je stejný jako jsou u dámských verzí krabiček.

První reakce mého muže mě vážně potěšila a překvapila zároveň. Jeho první slova byly: "Jé, to je Senzabox. To bych měl asi natočit nějaký video, jak ho rozbaluju, co?"  :) Aneb je vidět, že občas poslouchá a sleduje videa o rozbalování krabiček se mnou a vážně mě jeho výrok pobavil :) Video jsme tedy netočili, ale můžete se podívat třeba na to rozbalovací od Káji a jejího manžela :)



Jeden z důvodů, proč jsem krabičku koupila, byl i fakt, že mi obsah přišel celkem praktický a využitelný. Deodorant od Rexony jsem své drahé polovičce chtěla koupit stejně, balzám po holení mu docházel a cestovaní balení pěny na holení a sprcháče určitě využije. Jediné co nevyužije on, ale spíš já, je balení Antiacu od Salcury. Vzhledem k tomu, že má přítel spíš hodně suchou pleť je pro něj sprej trochu zbytečný a používat ho nebude. Vzorečky v pytlíčkách jsou nějaké tvarovací pasty na vlasy nebo něco takového. To sice přítel rád vyzkouší, ale pravidelně nic podobného nepoužívá.




Celkem se mi líbí vůně deodorantu, i když tomu modrému od Dove se to nevyrovná (jeho vůni miluju tak, že ho občas tajně používám sama :)



Úvodní dopis:




Podle mě byly produkty vybrané vhodně, jsou praktické a i výběr značek se mi líbí. Jediné, co se podle mě do pánské krabičky nehodí je Antiac sprej od Salcury. Výběr značek se mi líbí vlastně víc, než u dámských verzí krabiček :) Ač se mi krabička líbí a i přítele zjevně potěšila, tak si myslím, že nemá příliš budoucnost vydávat podobné edice nějak častěji. Ono upřímně co do nich stále dávat, když většina chlapů používá jen minimum kosmetiky :) Bylo by to dokola to samé - něco na holení, deodoranty, šampony, nějaký gel na vlasy...Takže jednorázově je to zajímavé, ale sama bych příteli další krabičku nekoupila a přišlo by mi to zbytečné.

Co si o pánské krabičce krásy myslíte vy? Přijde vám to jako totální blbost nebo byste jí samy koupily? :)

22 komentářů:

  1. Naprosto s tebou souhlasím. Také jsem přemýšlela, že krabičku příteli koupím, ale nejspíš by měl radost jen z deodorantu a vše ostatní by mu leželo ve skříni. Chlapi toho prostě tolik nepotřebují. Jestli krabička bude vycházet třeba jednou za půl roku, tak proč ne, ale jako měsíční záležitost nemá šanci se udržet.

    OdpovědětVymazat
  2. Také si myslím, že krabička krásy pro chlapi v pravidelném měsíčním vydání je zbytečná. Možná tak čtvrtletně, nebo půlročně. Ráda bych tuto krabičku objednala příteli k narozeninám, ale pravidelně bych mu ji určitě nekupovala.
    Jinak ten Antiac - příteli by se právě i ten hodil. Na akné nikdy netrpěl, ale teď z ničeho nic se mu udělaly takové ty červené pupínky, asi ze sluníčka. No a tak si myslím, že tuto krabičku by využil celou :-) (asi kromě vzorečků).

    OdpovědětVymazat
  3. Francoais: to přítel naštěstí upotřebí téměř vše. Věčně řešíme, že nemá žádné mini balení pěny na holení nebo sprcháče, takže pro něj je to určitě praktické :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peťule: mě by třeba přišlo logické, kdyby další box vyšel třeba okolo Vánoc, kdy by o něj podle mě mohl být zájem, ale jinak mi přijde nějaké pravidelné vydání zbytečné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koupila bych ji možná k Vánocům ( to beztak kupuji pár kousků nějaké kosmetiky pro každého), ale vyloženě každý měsíc určitě ne. Jednak protože mého muže tyhle věci moc nezajímají a taky toho moc nepotřebuje ( ano, koupí si gel a šampon 2v1 v xxl balení a old spice - to mu ke štěstí stačí :-D)

    OdpovědětVymazat
  6. Senzabox sám hned psal, že pánskou krabičku bude vydávat jednou, maximálně dvakrát ročně. Každý měsíc by to asi opravdu nešlo. Myslím si, že i oni to jako od začátku brali tak, že to budou kupovat dámy svým přítelům/manželům k narozeninám a podobným příležitostem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ammalka: přesně tak to řeší většina chlapů. XXL balení a nejlépe aby to umylo všechny části těla a vlasy :) Taky myslím, že pravidelní odběratelé by byli jen vzácní :)

    OdpovědětVymazat
  8. původně jsem o tom uvažovala, ale přítel v kosmetice nerad experimentuje, má svoje čtyři věci, co používá, dokud ho neomrzí (sprcháčošampon, deo, pěna a voda po holení - ale aby pořádně štípala!! :) pak jsem mu ukazovala, co tam bylo, a říkal, že jediné, co by ho ještě zajímalo, je ta Vichy pěna. ale kdyby plánovali vydat další box na Vánoce, tak pro tátu ho beru

    OdpovědětVymazat
  9. Nediv se, že je pevnější, někomu by nemuselo dojít, jak se to otevírá a bylo by po krabičce, můj táta třeba zničil dolejšek od šampónu, protože nevědět, že ten vršek není dekorace, ale víčko.
    Ten výrok mě teda také pobavil. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Příteli bych to nekoupila, využil by akorát ten sprcháč (no a ten Antiac by občas taky potřeboval, ale nepoužíval by to :)) Každopádně krabička je pěkná a jako dárek někomu, komu člověk moc neví co dát, je to fajn.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem přemýšlela že ho přítelovi koupím, ale on používá jen věci od Axe, to jediný má rád :D Takže by pro něj byla asi zbytečná...

    OdpovědětVymazat
  12. Otázka, jestli si chlapi kosmetiku nekupujou, aby nepůsobili zženštile, ale přitom by něco nového vyzkoušet chtěli...
    Nebo je to vážně moc netankuje :-)
    Každopádně zajímavý nápad to je a mě se líbí :o)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  13. Pineapple93: haha, to je fakt :) když občas vidím, jak přítel některé věci otevírá, tak nechápu :) Chlapi to mají asi v někde v hlavě :)

    Bebe: asi jak kteří :) mám kamaráda, co toho používá víc jak já, ale to podle mě taky není úplně košer :) Chce to takový ten vyvážený střed :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je docela fajn krabička plná důležitostí. Myslím, že koupit ji občas tak pro radost je určitě fajn, ale jen přeci každý měsíc by to bylo asi moc - my ženský dokážeme rychle vypatlat úplně všechno a hlavně potřebujeme tisíce věcí od sprcháčů po podkladové báze pod make-up. Ale chlapi toho přeci tolik nepotřebují, že:-D?

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten můj by si z tohoto nevybral vůbec nic. Ani by ho nechtěl. Nemá rád pekvapení (to já zasejc ano, ale krabičky krásy už to nejsou:) Přišlo by mu to úplně zbytečné a radši by si koupil pár kondezátorů a kalafunu k pájce :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  16. no ja som vo svojej recenzii vytkol práve to, že pánsky box bol zjavne celý vymyslený len preto, aby mali ženské čo kúpiť svojmu priateľovi a to je podľa mňa postavené na hlavu a krabičky krásny takto nefungujú... potom sa vôbec nečudujem, že tá krabička je jednorázová záležitosť, pretože muži, ktorých poteší obsah tej krabičky, si ju nikdy sami nekúpia a naopak pre mužov, ktorí majú kozmetiku radi, je tento senzabox tak trochu zlý vtip... myslím, že by mali v prípade ďalších boxov pre mužov úplne prehodnotiť filozofiu a zamerať sa priamo na mužov a nie na to, aby mali ženy pre svojich partnerov darček

    OdpovědětVymazat
  17. Hlásím, že můj muž si ho koupil sám. A poté, co jsem mu řekla, že se Senzabox Hero chystá mě dvakrát upomínal, jestli jsem mu nezapomněla říct o datu vydání.

    OdpovědětVymazat
  18. Přijde mi povedená, kdybych přítele měla, určitě bych také neodolala :).

    OdpovědětVymazat
  19. Je to vážně dobré, ikdyž si myslím, že můj přítel by mi to omlátil o hlavu :D.

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, my už jsme s krabičkou absolvovali dovolenou a přítel byl spokojený :) Až vyjde další, zase mu ji pořídím, myslím, že před Vánocemi by to bylo tak akorát...

    OdpovědětVymazat
  21. Můj muž mi rovnou řekl ať mě ani nenapadne mu to kupovat:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ja by som s touto krabičkou doma moc nepochodila. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)