úterý 25. června 2013

Jak jsem šla vybírat svatební kytici a potkala u toho kosmetiku

Zahradnictví Chládek je pro mě podobně sympatické místo, jako je třeba Ikea. Název zahradnictví je trochu zavádějící, neb zde seženete i spoustu krásných dekorací, svíček a dokonce i kosmetiku :) O víkendu se zde konala výstava růží a u té příležitosti proběhla i přehlídka extravagantních svatebních kytic, kterou jsem si nenechala ujít :) Potencionálně hledám nějakou, která by se mi líbila a v budoucnu jsem pak věděla, po jaké sáhnout. Říkala jsem si, jak načerpám inspiraci a nějakou si třeba i vyberu, ale zjistila jsem, že jsem teda konzerva a přehlídka na mě byla moc :) Asi nejsem schopná akceptovat, že bych si svou svatební kytici měla táhnout za sebou jako liánu nebo si jí přehodit přes rameno. Každopádně podívaná to byla zajímavá a mám pro vás fotky z této akce, tak se vám snad budou líbit. Kosmetika samozřejmě nesmí chybět, takže ani o tu vás neochudím :)



Hned u vchodu nás vítal roztomilý tráboš, který byl celý oblepený látkou :)



A teď už fotky samotné přehlídky. Věřím, že všechny kytice musely dát strašně moc práce a času, ale 99% z nich si tak nějak neumím na nějaké normální a obyčejné svatbě představit :) Některé kytice mi připomínají spíš dekoraci na sváteční stůl, než drobnou kytici. Navíc si tak nějak neumím představit, že bych dvoumetrovou kytici házela za sebe a moje kamarádky by jí měly chytat :)




Tato rudá se mi svým tvarem líbí asi nejvíc, ale ty blbosti navíc bych vyhodila :) Nechala bych jen růže.



Tahle mi trochu připomíná májku :)






Můj druhý "favorit". Odstřihla bych ty šlahouny, protože by byly delší než já a určitě bych o ně zakopla :)




Tímhle můžete trochu "polechtat" budoucího manžela, nebo trochu fláknout zlou tchýni :)



Není třeba závoj, kytice to vyřeší. Takové 2v1 :)




Střed kytice byl pěkný, ale ta růžová peříčka to zabila!



Ideální kytice na podzimní svatby - svatbu můžete spojit s oslavou Halloweenu :)







Tato kytice mě moc pobavila. Představila jsem si, jak pochoduju mezi svatebčany a místo ženicha se držím kytice :) Má to ovšem vychytávku a můžete se proměnit v lesní vílu raz dva.




S touto kyticí zas člověk ušetří za květinovou výzdobu na stole. Po obřadu jí prostě švihnete mezi talíře a skleničky a nikdo to nepozná :)




Vrcholem všeho byl tento model :) Nějak už mi ale došla slova!




No a abych úplně nezakecala tu kosmetiku - i v zahradnictví Chládek si přijdete na své. Nakoupit si můžete asi tak bambilion voňavých mýdel, skoro kompletní nabídku Ryoru nebo Saloos. Překvapilo mě, že v drogerii nemají zdaleka ani třetinový výběr těchto značek. Takže až budu příště shánět, tak vím, kam zajít :)















A pro všechny svíčkomily - Yankee Candles asi tak v milionu vůních! Očuchávala jsem je asi půl hodiny, než jsem si jednu vybrala a těm ostatním zlomila srdce a nechala je tam! V Praze jsem zatím takhle široký výběr v kamenném obchodě nepotkala (ale nechci tvrdit, že jinde jich více nemají) Chci vás všechny!!!








Rozkošná srdíčková mýdla



A co jsem si nakonec koupila a udělala si tím radost? Bohužel (jen) jednu svíčku, krém na ruce Ryor (podle mě novinka, ještě jsem ho neviděla) a jedno sladké mýdlové srdce...Po výplatě se vracím a odvezu si toho víc, slibuju :)




Znáte zahradnictví Chládek? Byl se někdo z vás třeba na výstavě také podívat? Líbí/nelíbí se vám kytice z přehlídky? A jakou vůni Yankee Candle máte nejraději? :)

56 komentářů:

  1. Hezky jsem se pobavila takhle po ránu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kytice sú na mňa dosť brutál! Neviem si niečo takéto predstaviť, že by som tiahla za sebou výzdobuD:D:D. Ja mám predstavu o slnečniciach. Chcem krásne slnečnice v obyč katici. Tá kozmetika by ma potešila, hlavne takýto výber. Škoda, že na Slovensku toho nieje tak veľa.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. ke mně se zatím žádná Yankee Candle nedostala, ale už začínám uvažovat, že to změním :D zatím si ale vystačím s vanilkovo-zmrzlinkovou svíčkou z Ikea

    OdpovědětVymazat
  4. díky za tip, tam se určitě někdy vypravím. jinak já na yankee candle chodím do DBK na Budějovické. Jestli je tam menší nebo větší výběr než tady, to z fotek těžko usuzovat, ale mají tam téměř vše, co na eshopu, včetně novinek, limitek, veškerého příslušenství a také slevu 25% na vůně měsíce. Plus votivky a vosky, takže toho člověk může na vyzkoušení vzít víc. Jinak mé nejoblíbenější vůně jsou Waikiki Melon a novinka Fireside Treats.

    OdpovědětVymazat
  5. Kytice jsou velmi zajímavé :D Jinak nabídka Ryoru a YC je super, jen škoda, že mám Prahu hoodně z ruky.

    OdpovědětVymazat
  6. O Chládkovi jsem četla vždy buď v souvislosti s Yankee Candles (ale na ty chodím na Budějárnu, je to blíž) nebo v zahradnických kruzích, kde si ho většina chválí. Já se tam chystám pro květináčky, ale jak vidím to množství kosmetiky, asi to bude náročnější... Jinak ty kytice jsou šílené! Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jediná kytka, která se mi líbí je ta koulička z růží, jak říkáš bez těch blbostí okolo. Ten Ryor krém na ruce mi zajímá =o) jenže nemám cestu kolem Kyšic, abych si ho koupila. Ještě mi láká ten jejich mátovej gel...

    OdpovědětVymazat
  8. Ten regenerační krém mě hodně zajímá! Těším se na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  9. :DDD tie kytice sú zabité takmer všetky :D no a kozmetiku a YC to ja môžem :) najradšej mám vanilkové, Vanilla Cupcake, Lavender Vanilla a Warm Spice.

    OdpovědětVymazat
  10. Niektore tie kytice su fakt prilis :D Ja som mala hackovanu a ruze zo stuziek, vyrabala ju babicka s maminou a bola jedinecna a nadherna a vyzerala ako ziva :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty kytice mi přijdou povětšinou příšerné :-)
    CHládka mám ráda, přesně kvůlit ěm všem prkotinám, co tam mají. Ale posledně tam ještě takový výběr neměli /kosmetiky/. Je fakt, že jsem tam nebyla tak dva roky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda květin, které na tyhle příšernosti padly. :-P

    OdpovědětVymazat
  13. :-D No ty... no... já nemám slov... koukám, já budu ještě větší konzerva než ty :-D No... ale téma k věci, včera jsem byla požádána o ruku, tak aspoň vím, jak kytice vypadat nemá :-D

    Bože, z toho se budu vzpamatovávat ještě týden :-D

    OdpovědětVymazat
  14. No tak ty kytice jsou vážně hrozný :D nechtěla bych ani jednu....

    OdpovědětVymazat
  15. Chládek je super, často tam chodíme a hlavně mají i hodně dobrou tu restauraci. jinak první, co mě při pohledu na kytice napadlo, bylo to házení :D
    a od Yankee Candle si kupuju vosky do aromalampy a hodně mi voní brusinka-mandarinka a levandule

    Little Gem

    OdpovědětVymazat
  16. Fíha, ani jednu z těch kytic bych si asi nevzala, i když mám ráda originalitu :D Zároveň by ale byla na svatbě sranda, kdyby jsi házela tak obrovskou kytici do davu vdavku chtivých žen, nedejbože deštník - to by byla mela :D
    Nejvíc mě dostala asi ta třípatrová květinová kabelka, LOL :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ten krém na ruky Ryor nie je novinka, iba zmenil obal. Predtým bol biely so zeleno-fialovým obrázkom bylín (rozmarín a ..?).
    Je to jeden z mojich najobľúbenejších krémov na ruky...

    OdpovědětVymazat
  18. Těch svíček!! Taky bych neodolala a nějakou si odnesla :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo zřejmě neumí docenit krásu extravagance :)

    Stannah+Veronika: díky za tip na DBK :) určitě se tam zajdu podívat, protože to mám blíž :)

    OdpovědětVymazat
  20. No ty kytky, to je humus. Nelíbí se mi ani jedna. Na svatbu jsou všechny nevhodné podle mého názoru. O to víc se mi líbí zbytek článku. Mejdlíčka vypadají nádherně, svíčky také a o kosmetice ani nemluvím :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  21. Viera Novotná: díky za info :) to je to, proč mi přišel jako novinka

    Lenka Cigánková: to moc gratuluji :) koukám, že tohle příliš budoucí nevěsty neohromilo :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak ty komentáře květin mě opravdu pobavily :D docela si mě navnadila, asi se tam půjdu podívat. Nemám to ani moc daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já bych chtěla trochu obhájit floristy, jelikož jsem jednou z nich, tahle událost je něco jako ve světě módy fashion week. Také se ty modely co se předvádějí na módních přehlídkách nedají nosit. A docela by jste se divili ale je určitá skupina lidí, která tyhle kousky vyhledává.
    Nicméně já jsem taky spíše pro klasiku i když puget červených růží mi už přijde trochu nuda.
    YC miluju, kupuju je v Home Decor v Metropoli ale kouknu přístě do Chládka, opravdu mají asi větší výběr.

    OdpovědětVymazat
  24. Jo a ještě jedno info, ke svatební kytici se dělá vždy menší na to házení, protože svatební zůstává nevěstě na památku. Moje zákaznice si je sušší.

    OdpovědětVymazat
  25. Zahradnictví Chládek znám a chodím tam právě na Yankee Candle. Navíc před Vánocema mají nádherné dekorace ke koupi a různé rozkošné balící pičičandičky :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Rendy to je uplne raj na zemi !:) kolik te prosimte stala ta YC?:)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě by jen zajímalo, jestli si ti, co ty květiny vázali, vážně myslí, že by se to nějaké nevěstě líbilo? Já teda nevím, ale spíš mi to přijde úsměvné :)

    OdpovědětVymazat
  28. wpw takovy vyber kosmetiky!!
    ty kytky se mi nelibi:))
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  29. Evča: to úplně chápu, ale některé výtvory mi přijdou fakt úplně mimo :) spíš bych někdy chtěla potkat nevěstu, co takovou kytku vážně požaduje :) Jinak ani nevím, že na házení se dělá spešl kytice, na všech svatbách, co jsem byla, se házela ta, co měla nevěsta :)

    Claires Petite: mají tam nádherné dekorace! Nechala bych tam tisíce!

    LuxyLady: tahle něco kolem 350. Úplně přesně nevím, ale vyplatila se víc, než ta úplně nejmenší, co byla asi za 320 Kč :)

    Scribbler: zřejmě takové nevěsty existují, ale já jsem holt v jiné kategorii :)

    OdpovědětVymazat
  30. Zajímavé kytice, možná bych si i něco vybrala, záleží na stylu té svatby, ale většina je na mě také moc.

    OdpovědětVymazat
  31. tak to je něco! Nejvíce mě pobavila ta kytice, co vypadá jako kabelka, a taky deštníková kytice:-D
    Ale výběr kosmetiky pěkný, při dalším výletu do Prahy se tam možná podívám

    OdpovědětVymazat
  32. Tak pokial som neuvidela tie fotky tak som si ani len nedokazala predstavit ako velmi moze byt svadobna kytica extravagantna:))Na mna by to rovnako ako pre teba bolo az prilis.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak upřímně ty kytice mi připadají všechny dost šílené..
    Jinak tvou vášeň k YC sdílím, taky jsem takový výběr ještě neviděla :)..každopádně jsou úžasné!
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. V tom je ten fór dělá se úplně stejná jako ta co měla nevěsta, některé nevěsty říkají že to přináší štěstí když si jí necháš.
    Jinak na přehlídkách taky je spousta modelů co si na sebe nikdo neoblékne a nejen móda se musí rozvíjet ale i floristika. Třeba na fotce je vidět v pozadí babička, pro tu to musí být šok kam až floristika došla a že už to není o třech karafiátech jako to bylo za jejích mladých let. A opravdu si nikdo nevybere takovou to kytku, ale zalíbí se mu prvek z ní a ten se zakomponuje do jinak obyčejné kytice. Takže asi tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. No já měla svatbu před měsícem a musím říct, že jsem měla teda dost obyč kytku...:D Když to takto porovnám...ty vole, však takový ten "bodec" co tam máš vyfocený, kdybych hodila družičkám přes hlavu, tak někoho i propíchnu :D Uff :D

    OdpovědětVymazat
  36. No, tak některý kytky jsou vážně přehnaný.
    Já bych si nevybrala snad nic :D..také se držím spíš při zemi a nejsem extravagantní tip :). Jinak mě nadchla kosmetika od Ryoru, nikde jsem neviděla takovouhle obrovskou škálu.. :) a ty svíčky no jéé :) podle mě jsou ale zbytečně předražený :/ Krásné věci sis koupila.

    OdpovědětVymazat
  37. miluji yankee candles, moje nej na vánoce je sugared apple, z letních mám ráda black coconut

    OdpovědětVymazat
  38. Tohle zahradnictví mám taky moc ráda, a to právě proto, že tam mají vše možné. Z těch mýdel, co máš na první fotce jsem nadšená, momentálně mám doma fíkové a naprosto úžasně voní. A Saloos taky kupuju prakticky výhradně tam; jinde si nevyberu.
    Jinak ty kytice se mi nelíbí, jsem konzervativní.

    OdpovědětVymazat
  39. Popravdě, já řezané kytky ani ráda nemám, podle mne to jsou strašně vyhozené peníze za něco, co za pár dní doma pojde :-D
    Takže když už, vidím to na rudé růže. svázané do něčeho bílého :-)

    OdpovědětVymazat
  40. teda... kytky zajímavý, ale na mě jsou také moc. nedovedu si představit, že bych nějakou z nich měla :)

    a svíčky YC bych brala všechny! strašně se mi líbí vzhledově a i krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  41. Zahradnictví neznám, ale ráda jsem ho díky tobě poznala. Kytice se mi nelíbí, není to můj šálek kávy, ale kosmetika mě zaujala až příliš :)

    OdpovědětVymazat
  42. zahradnictví znám, jsou to profíci a mám je ráda. Ke kytkám - když jsem se vdávala, chtěla jsem kytici, kterou paní floristka pojmenovala "bobek" - tedy něco jako se líbí tobě Rendy. A ujišťuju tě, že to bylo out už před patnácti lety :D... ale mně se taky líbí a jsem malá a jde mi nejlíp. Yankee Candle zbožňuju a nedávno jsem zjsitila, že si za levný peníz lze vůně užít v aromalampě - vosky stojej pár kaček a vydržej nafurt!

    OdpovědětVymazat
  43. Chládka znám od malička. My už kytky domu snad jinde nekupujem. Vánoční stromečky tam maj tay skvělý a jak tam mají otevřenou tu restauraci tak to s mamkou vždycky spojíme :)

    OdpovědětVymazat
  44. Tak ty kytky jsou všechny naprosto příšerný:( Chápu, že na přehlídku to má být asi více extravagantní, ale z takového kýče se tedy inspirovat nedá!! Yankee Candle bych si přála:)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak z těch kytiček bych si dokázala představit jen tu červenou bez blbostí kolem, stejně jako píšeš ty, ale jinak podívaná to byla určitě skvělá :).

    OdpovědětVymazat
  46. Reportáž moc pěkná, kytice jednímslovem hrozný!! Razím heslo v jednoduchostije krása. Toto je zbytečně překombinované. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  47. za mě teda takovým "kyticím" rozhodně ne-e, vypadá to jak rádoby moderní kreace holek z učňáku..nevím jestli to brát jako žert..z toho se ani moc inspirovat nedá..:)

    OdpovědětVymazat
  48. Rendy já tě zabiju! :D Teď jsem se nalíčila, že půjdu točit a po tomhle peckovním článku mám oči jak panda :D já tu fakt brečím smíchy, ty tvé komentáře nemají chybu :D :D fláknout zlou tchýni, to jsi mě fakt rozsekala :D Jinak skoro vše nepoužitelné, jen co je pravda, škoda kytek :)

    OdpovědětVymazat
  49. s tymi kyticami to tvorciavia kvapku prehnali :D ale diky za post, inak by som o existencii takeho niecoho ani nevedela. a vyber kozmetiky je neuveritelny! uvitala by som aj u nas...

    OdpovědětVymazat
  50. Chládka neznám, ale Yankee Candle bych si určitě vybrala. Takže při příští návštěvě Prahy se tam mrknu. Jinak ty kytice jsou teda mazec, já bych si nevybrala.

    OdpovědětVymazat
  51. Skodulka: tak to mě těší, že tě to tak rozesmálo :)

    OdpovědětVymazat
  52. u nás v zahradnictví mají také tahle krásná mýdla od Horto Botanico, vždycky na ně tak zamilovaně koukám :D stejně jako na Yankee Candles. ale tu kosmetiku, teda wow! pořádně velký sortiment.

    OdpovědětVymazat
  53. Jééééé, super!!!! U Chládků jsem "pečená vařená", mám to kousek, takže tam chodíme min. 2x týdně na jídlo a samozřejmě miluji kosmetický koutek!! Tento post mne moc potěšil :)

    OdpovědětVymazat
  54. Zahradnictví chládek neznám, ale plně s Tebou sdílím názor nakvětiny, také se mi nelíbí, když z kytky vysí stomilionu blbostí a když kytka je větší než já:)

    OdpovědětVymazat
  55. Kolem zahradnictví běhávám , a ted uz se tam urcite zajdu podivat...huuuu!!! tolik veci! :-)
    to bych teda rada vedela , kdo by si takove kytice na svatbu vybral?? ale tak na molo a pro pobaveni :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)